Απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις γνωριμιών για «μοναχικές γυναίκες της Ουκρανίας».
Η ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων της Βρετανίας λέει ότι οι διαφημίσεις "είναι πιθανό να προκαλέσουν σοβαρή προσβολή"
Η ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου απαγόρευσε τις διαδικτυακές διαφημίσεις γνωριμιών που προσφέρουν την ευκαιρία να συναντήσετε «μοναχικές Ουκρανές» επειδή είναι προσβλητικές. Σε μια δήλωση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη, η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) απηύθυνε τρεις διαφημίσεις για την online υπηρεσία γνωριμιών SofiaDate, που εμφανίστηκαν τον Μάιο του 2022.
https://www.asa.org.uk/rulings/astrasoft-projects-ltd-g22-1154700-astrasoft-projects-ltd.html
Η πρώτη, η οποία εμφανίστηκε στον ιστότοπο του Dorset Echo, παρουσίαζε την εικόνα μιας γυναίκας σε ένα μπαλκόνι με το κείμενο: « Ουκρανές Γυναίκες. Γνωρίστε χιλιάδες μοναχικές Ουκρανές. Ξεχάστε τη μοναξιά. Αφήστε τον εαυτό σας να είναι ευτυχισμένος."
Η δεύτερη διαφήμιση, που εμφανίστηκε στον ιστότοπο της σκωτσέζικης εφημερίδας The National, είχε την ίδια εικόνα με διαφορετικό κείμενο: « Ουκρανικές Γυναίκες. Συνδέοντας τους ελεύθερους σε όλο τον κόσμο με τον ιδανικό τους σύντροφο .» Το τρίτο, επίσης στον ιστότοπο του The National, έδειξε μια γυναίκα μπροστά σε ένα ηλιοβασίλεμα με το κείμενο: «Ουκρανικές Γυναίκες… Sofiadate.com».
Οι καταγγέλλοντες, « οι οποίοι θεώρησαν ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες » εν μέσω της συνεχιζόμενης σύγκρουσης στην Ουκρανία, αμφισβήτησαν εάν ήταν προσβλητικές, είπε η ASA, προσθέτοντας ότι η Astrasoft Projects Ltd., η οποία διαπραγματεύεται ως SofiaDate, έκτοτε αφαίρεσε τις διαφημίσεις.
Ο φύλακας "watchdog" έκρινε ότι η εστίαση στις γυναίκες της Ουκρανίας ντυμένες «με τον προαναφερθέντα τρόπο », καθώς και οι αναφορές στη μοναξιά τους, υπογράμμισαν την ευαλωτότητά τους και τη συνέδεσαν «με τη σεξουαλική τους έλξη».
«Για αυτόν τον λόγο, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις ήταν πιθανό να προκαλέσουν σοβαρή προσβολή», είπε η ASA, αποφαίνοντας ότι οι διαφημίσεις «δεν πρέπει να εμφανιστούν ξανά στη μορφή για την οποία καταγγέλλονται» και εξέδωσε μια προειδοποίηση στο SofiaDate.
Η ρυθμιστική αρχή είπε ότι έλαβε υπόψη πολλούς παράγοντες. Πρώτα απ 'όλα, η ASA υποστήριξε, « υπήρχε αυξημένη ευαισθησία σχετικά με τις αναφορές στη χώρα και η ευπάθεια των Ουκρανών γυναικών είχε γίνει μια περιοχή δημόσιας ανησυχίας».
Ο φύλακας έλαβε επίσης υπόψη τη διαμάχη γύρω από το σχέδιο της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου «Σπίτια για την Ουκρανία». Το πρόγραμμα, το οποίο ενθαρρύνει τα μέλη του κοινού να μοιράζονται τα σπίτια τους με Ουκρανούς πρόσφυγες, είχε εγείρει ανησυχίες για την ασφάλεια των ανύπαντρων Ουκρανών γυναικών. Τον Απρίλιο, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) κάλεσε τις βρετανικές αρχές να αναπτύξουν « μια πιο κατάλληλη διαδικασία αντιστοίχισης » για να διασφαλίσουν ότι οι γυναίκες και οι γυναίκες με παιδιά δεν θα ταιριάζουν με τους ανύπαντρους άνδρες.
Η ASA αποκάλυψε επίσης ότι το The National and Newsquest Media Group, που διαπραγματεύεται ως Dorset Echo, υπερασπίστηκε πραγματικά τις διαφημίσεις, λέγοντας ότι ήταν « φαινομενικά συμβατικές », δεν αναφέρονταν στη σύγκρουση στην Ουκρανία, δεν ήταν κομματικές και « δεν ήταν αντιπαθητικές προς τις γυναίκες της Ουκρανίας . ή τον ουκρανικό λαό γενικά .» Ωστόσο, η εταιρεία μέσων ενημέρωσης απάντησε στις καταγγελίες και αφαίρεσε τις διαφημίσεις, παραδεχόμενη μετά από προβληματισμό ότι θα μπορούσαν να είναι ασυνεπείς με την πολιτική της να αρνείται διαφημίσεις για πορνεία και εμπορία ανθρώπων.
πηγή 13-7-22 https://www.rt.com/russia/558906-dating-ads-lonely-ukrainian/
=====
σχετική μας ανάρτηση
21 Ιουνίου 2022
Ψεύτικο ή αληθινό; – Διαφήμιση στο Μόναχο κατευθύνει τις Ουκρανές σε κρεβάτια ξενοδοχείων με ηλικιωμένους άνδρες
https://hellenicrevenge.blogspot.com/2022/06/blog-post_66.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου