Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Το σοκαριστικό σημείωμα του 60χρονου αυτόχειρα στη Νίκαια - ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΑΣΑΚΙ

Σοκ προκάλεσε στους κατοίκους της Νίκαιας η θέα ενός κρεμασμένου 60χρονου άνδρα στο δασάκι του Αγίου Φίλιππα.

Κρεμάστηκε ηλικιωμένος στη Νίκαια
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το πρωί λίγο μετά τις 07:00.  Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της αστυνομίας και ασθενοφόρο, ωστόσο ήταν ήδη αργά για τον ηλικίας περίπου 60-65 ετών άνδρα. Ο αυτόχειρας ήταν πατέρας δύο παιδιών και εργαζόταν σε επισκευές πλοίων ή σε οικοδομές ως ηλεκτρολόγος.
Οι κάτοικοι που βρίσκονταν στο σημείο βρήκαν πάνω του ένα σημείωμα με το οποίο φαίνεται εξηγεί τους λόγους, που τον οδήγησαν στο απονενοημένο διάβημα, οι οποίο σύμφωνα με πληροφορίες είναι οικονομικοί.



Δείτε τι γράφει στο σημείωμα που άφησε πίσω του ο 60χρονος από τη Νίκαια που έδωσε σήμερα το πρωί τέλος στη ζωή του.

Το σοκαριστικό σημείωμα του 60χρονου αυτόχειρα στη Νίκαια
«Αλέξανδρος 29/5/12

Η Ελληνική Αστυνομία δεν ξέρει αν υπάρχω, γυναίκες, ποτά και ναρκωτικά ούτε στα όνειρα, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου ‘παράπτωμα’ ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ.
Αλλά έκανα ένα μεγάλο έγκλημα έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου και φεσώθηκα μέχρι τον λαιμό.

Και με καλούν τώρα τον μ.... στα 61 μου να πληρώσω γι’ αυτό. Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα μιας και δεν θα αποτελείται από Έλληνες από εδώ και στο εξής δεν θα ξέρουν την ελληνική γλώσσα και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως.
Μόνο αν βρεθεί ένας πολιτικός τύπου Θάτσερ και μπορέσει να μας βγάλει από αυτή την κατάσταση για να συμμορφωθούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: