Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ



Πόση βλακεία μπορεί ν' αντέξει ακόμα ένας αναγνώστης εφημερίδας;

Με δυό μεγάλα σεντόνια-άρθρα στην εφημερίδα "Καθημερινή" της Κυριακής (30 Σεπτεμβρίου 2007 αρ. φύλλου 26.694) αφιερωμένα στο βιβλίο της ΣΤ Δημοτικού 2 λόγιοι ψευτοπροοδευτικάριοι, ο Θάνος Βερέμης , πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) και καθηγητής Πολιτικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Νικόλαος Πετρούλάκης, σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, βάλθηκαν να μας πείσουν πόσο άσχετοι, λαϊκιστές και οπισθοδρομικοί είμαστε που δεν θέλουμε να αλλάξει η ιστορία μας.

Με γλώσσα ξύλινη αλλά και επιτηδευμένη για να μας επισημάνουν ότι αυτοί είναι σπουδαγμένοι και κατέχουν το αλάνθαστο,προσπαθούν να μας πείσουν για την μηδαμινότητα μας και την ανεπάρκειά μας να έχουμε γνώμη και κρίση για την ιστορία μας.

Δεν τους έχει μιλήσει κανείς για το λαϊκό ένστικτο που στέλνει στην γωνία όποιον τα βάλει με την εθνική του ταυτότητα; Είναι άμεσο αντανακλαστικό κύριοι!

Για να πάρουμε τα πράγματα με την σειρά, ο Θάνος Βερέμης βάζει τίτλο στο άρθρο του "Η γλυκιά απειλή της απομόνωσης". Άλλο ένα τερτίπι για να αγγίξουν μια ευαίσθητη χορδή του Έλληνα. Σαν να του λέει "Μην είσαι κορόιδο, δεν είσαι θύμα, 400 χρόνια τουρκοκρατίας ήσουν ο κυρίαρχος του παγνιδιού αλλά δεν τόξερες. Να! τώρα βρεθηκα εγώ ο επιστήμονας να στο φανερώσω!"

Λέει σε ένα σημείο "Αλοίμονο σε όποιον πολιτικό παραβλέπει τη σημασία που έχει ο ρόλος του θύματος για τον Νεοέλληνα".

Ποιός σας είπε κ. Βερέμη ότι ο Έλληνας αισθάνεται θύμα; Εντρύφησες στα βάθη της ψυχής του κι έβγαλες το πόρισμα; Άλλη αφορμή για να πατήσεις πάνω και να μας αλλάξεις την ιστορία δεν επινόησες;

Λες ότι η ιστορία μας, ως έχει, οδηγεί στο δρόμο της απομόνωσης από την πραγματικότητα.

Ο γνωρίζων την ιστορία του αγαπητέ καθηγητά είναι απόλυτος γνώστης της πραγματικότητας. Το "ψαλίδισμα των φτερών της μεταρύθμισης" που πρεσβεύετε είναι η άρνηση να μας αφαιρέσεις τα ιερά και τα όσια αυτού του τόπου και να τα προσαρμόσεις καθώς θέλεις εσύ και τα γούστα των αφεντικών σου.

Εν' όψει της "ειρήνης" σημειώνει και της "συνεργασίας των λαών της Βαλκανικής" ε.... ας τα ψιλοαλλάξουμε... ας τα υποβαθμίσουμε κομματάκι τα γεγονότα και τους ήρωες.

Μα πόσο προδότης μπορεί να είναι κάποιος που "ΒΑΖΕΙ ΧΕΡΙ" στα Κόκκαλα των Ελλήνων τα Ιερά;

Ο έτερος των αρθρογράφων κ. Πετρουλάκης μας λέει: "Η δημιουργία των γνώσεων συνδέεται με μηχανισμούς του εγκεφάλου, με δομές και διαδικασίες του νου του. Όλα μαζί αποτελούν προϋποθέσεις για δημιουργία και εφαρμογή της γνώσης"

Α! καλά! Αυτός έχει χάσει τελείως τη μπάλα! Έχει ξεχάσει η θέλει να μας κάνει να ξεχάσουμε κι εμείς ότι μιλά για 11χρονα παιδιά. Βρήκε άλλο παραμύθι. Λέει πιο κάτω ότι "ο δάσκαλος αντί να ενεργεί ως παρουσιαστής έτοιμων πληροφοριών και συμπερασμάτων πρέπει να βοηθά τους μαθητές να σκέπτονται και να χρησιμοποιούν μεθόδους πειθαρχημένης έρευνας".

Καλά κυρ-σύμβουλε (ο Θεός να σε κάνει) του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σε ποιούς απευθύνεσαι; Σε φοιτητές της Φιλοσοφικής; Για 11χρονα παιδιά σφουγγάρια γνώσης μιλάμε που αν τους πασάρεις λάθος πληροφορίες, λάθος συμπεράσματα θα βγάλουνε (αν βγάλουνε σε τέτοια ηλικία). Σε αυτά στοχεύεις να αποδομήσεις το Έθνος; Εσύ ξέρεις που χτυπάς... κατ'ευθείαν κέντρο , στη ρίζα, στον καρπό που θα αποφέρει φρούτα σάπια αν έχουν για σένα δάσκαλο!

Άντε αγαπητοί ψευτορήτορες, αναμένω την άλλη Κυριακή να δω τι άλλο θα σκαρφιστείτε και ποιές άλλες μηχανορραφίες θα χρησιμοποιήσετε μήπως και πείσετε για το αλάθητό σας.

Να μην ξεχνάτε μόνο πως δεν πιάνουν γιατί δεν σας λένε "Οδυσσέα"!

Ή λέτε να μην υπήρξε ποτέ κι αυτός;

Α! για σκεφτείτε το.... Σας βάζω ιδέες για το επόμενο κατεβατό σας.

1 σχόλιο:

Xpapathan είπε...

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.Υπάρχουν κάποιοι που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία και προσπαθούν να φέρουν σε πέρας σχέδια αφελληνισμού.Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο Βερέμης εκπροσωπεί στο ελληνικό Πανεπιστήμιο όλους εκείνους που θέλουν να το ιδιωτικοποιήσουν και να το παραδώσουν στα συμφέροντα.