Ηλεκτρικές βαλίτσες: η νέα πρόκληση στους δρόμους της Ιαπωνίας
Δημοσίευσε:29 Ιουλίου 2024
Αυτές οι συσκευές κερδίζουν δημοτικότητα στη χώρα, αλλά δεν γνωρίζουν όλοι οι ξένοι ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε δημόσιους δρόμους χωρίς άδεια οδήγησης.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρικών βαλιτσών, σχεδιασμένων να μετακινούνται γρήγορα μέσα από αεροδρόμια και σιδηροδρομικούς σταθμούς, έχει θορυβήσει τις αρχές στην Ιαπωνία μετά την αύξηση των περιστατικών ξένων επισκεπτών που τις χρησιμοποιούν παράνομα στους δρόμους, αναφέρει το Kyodo .
Δύο μεγάλα ιαπωνικά αεροδρόμια έχουν ήδη ζητήσει από τους ταξιδιώτες να μην τα χρησιμοποιούν στις εγκαταστάσεις τους, ενώ η αστυνομία προτρέπει τους εγχώριους λιανοπωλητές να προειδοποιούν τους πελάτες για αυστηρούς νόμους σχετικά με τη χρήση τους.
Τον Μάρτιο, ένας Κινέζος πολίτης έγινε το πρώτο άτομο που συνελήφθη για ακατάλληλη χρήση της συσκευής, αφού εθεάθη να οδηγεί μια τρίτροχη βαλίτσα κατά μήκος πεζοδρομίων στην πόλη της Οσάκα. Σύμφωνα με την αστυνομία, η γυναίκα αρνήθηκε την ενοχή της, λέγοντας: «Δεν πίστευα ότι ήταν όχημα και δεν πίστευα ότι χρειαζόταν άδεια».
Στις αρχές Ιουλίου, ένα αγόρι από την Ινδονησία εθεάθη να καβαλάει μια ηλεκτρική βαλίτσα να περνά μέσα από ένα πλήθος σε έναν δρόμο στην περιοχή Dotonbori της Οσάκα, μια από τις πιο πολυσύχναστες εμπορικές περιοχές στην Ιαπωνία. Η οικογένειά του μπερδεύτηκε όταν ενημερώθηκε ότι η οδήγηση αυτού του τύπου συσκευής σε δημόσιους δρόμους είναι παράνομη στην Ιαπωνία.
Μια ηλεκτρική βαλίτσα έχει ενσωματωμένη μπαταρία, κινητήρα και μπορεί να ταξιδέψει με περίπου 10 χιλιόμετρα την ώρα . Αυτά που πωλούνται στην Ιαπωνία κοστίζουν περίπου 100.000 γιεν (650 δολάρια). Σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία οδικής κυκλοφορίας, αυτές οι βαλίτσες ταξινομούνται ως " μηχανοκίνητα ποδήλατα" . Ως εκ τούτου, πρέπει να είναι ταξινομημένα και εξοπλισμένα με καθρέφτη και φλας. Οι οδηγοί υποχρεούνται επίσης να έχουν άδεια οδήγησης, καθώς και κράνος και ασφάλεια αστικής ευθύνης.
Τα τελευταία χρόνια, η πρόοδος στην τεχνολογία ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών στην Ιαπωνία οδήγησε σε νέες και απροσδόκητες συσκευές κινητικότητας, οι οποίες δεν έχουν ακόμη ταξινομηθεί. Όλα αυτά με φόντο την απότομη αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων με ηλεκτρικά σκούτερ, αφού ο νόμος οδικής κυκλοφορίας αναθεωρήθηκε τον Ιούλιο του 2023 για να επιτρέπεται η χρήση τους χωρίς άδεια οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου