Δευτέρα 13 Μαΐου 2024

EUROVISION: Η Δύση μεταξύ σεξισμού και σατανισμού – ένα υβριδικό πλάσμα κερδίζει

EUROVISION: Η Δύση μεταξύ σεξισμού και σατανισμού – ένα υβριδικό πλάσμα κερδίζει 
13 Μαΐου 2024 



Στη φετινή ΟΚΕ, το επίκεντρο για άλλη μια φορά δεν ήταν στη μουσική ικανότητα, αλλά σε ένα μείγμα πολιτικών «μηνυμάτων» και λαϊκών εκπαιδευτικών μέτρων.
Ο τρανς ενθουσιασμός που συμμορφώνεται με το zeitgeist εκτόξευσε τον ελβετικό "Nemo" στο βάθρο του νικητή. Ο queer confederate ζει στο Βερολίνο, δεν ξέρει -ή μάλλον δεν θέλει να ξέρει- αν είναι άνδρας ή γυναίκα και επομένως αντιπροσωπεύει την ξύπνια κορωνίδα της δημιουργίας που βελτιώθηκε από την αριστερά.
Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι έχει ό,τι χρειάζεται για να είναι νικητής του ESC, παρόλο που είχε συμπαθητικούς ανταγωνιστές στους Ιρλανδούς, οι οποίοι σημείωσαν πόντους και με τον σατανισμό εκτός από την «queer» σφραγίδα ποιότητας. Από τον ΚΡΟΚΟ
Φέτος συμπληρώνονται δέκα χρόνια από τη νίκη του Tom Neuwirth, με το ψευδώνυμο Concita Wurst. Τότε, τουλάχιστον η μουσική ερμηνεία της τραγουδίστριας, η οποία γλιστρά στο ρόλο μιας κυρίας τραβεστί για παραστάσεις, ήταν εντάξει - ο φανταστικός χαρακτήρας Concita Wurst τουλάχιστον δεν μας πουλήθηκε ως αληθινός 
( The occult music industri: Τα Grammy 2023, οικοδεσπότης του σατανικού τελετουργικού του Sam Smith (βίντεο )
Είναι γνωστό σε αυτούς τους Παραολυμπιακούς Αγώνες της ποπ μουσικής ότι οι μουσικές ικανότητες δεν ήταν το επίκεντρο του φετινού διαγωνισμού τραγουδιού για άλλα έθνη.
Με τον συνηθισμένο τρόπο, οι χώρες που ήταν κοντά η μία στην άλλη έδιναν υψηλές βαθμολογίες, ενώ αυτές που δεν ήταν δημοφιλείς «τιμωρούνταν». Η εξαιρετικά ενοχλητική νικηφόρα εμφάνιση της Ουκρανίας πριν από τρία χρόνια εξακολουθεί να είναι μια δυσάρεστη ανάμνηση για εμάς σήμερα.
( Η αγωγή του Diddy για βιασμό και για σεξουαλική διακίνηση διευθετήθηκε σε μια μέρα: Τι λέει αυτό για τη μουσική βιομηχανία; )
Υπήρξε πολλή φασαρία γύρω από την παράσταση των Ισραηλινών, καθώς φοβόντουσαν, αποδοκιμασίες και διαμαρτυρίες έγιναν μπροστά από την αίθουσα. Το γεγονός ότι η υψηλότερη βαθμολογία για τους Ισραηλινούς καλλιτέχνες προήλθε από τη Γερμανία περιγράφεται ανοιχτά σε άρθρο της WELT ως «Η Γερμανία έστειλε ένα σαφές μήνυμα».
Μια τέτοια δήλωση αποκλείει αν όντως άρεσε στους ενόρκους η συμμετοχή που ήρθε στην 5η θέση!
Συμπερασματικά, μπορεί να ειπωθεί ότι όλη η μαγεία της αρχικής του ιδέας για την επιλογή της καλύτερης μουσικής είναι πλέον πολύ μακριά. Ίσως θα ήταν καλύτερο να πραγματοποιηθεί μια εκδήλωση χωρίς μουσική όπου ένας κριτής βραβεύει για την πολιτική ορθότητα, τη συμπάθεια προς τη γειτονιά, την αφύπνιση και το «παράδειγμα».
Για μελλοντικές εκδηλώσεις της ESC θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο να φαίνεστε ακόμα πιο ξύπνιοι και τρελοί αν θέλετε να κερδίσετε. Η συμβουλή μας: Ίσως ένας « Otherkin », δηλαδή ένας άνθρωπος που νιώθει σαν ζώο, θα είχε πολλές πιθανότητες να καταλήξει στην κορυφή του βάθρου.
Ως σκύλος που ουρλιάζει, για παράδειγμα, ή ως μαϊμού, κατά προτίμηση ως μπαμπουίνος με κόκκινο κώλο και πράσινη στολή.

EUROVISION: Η Δύση μεταξύ σεξισμού, σατανισμού, παιδεραστίας (βίντεο) +UPDATE+ 10.05. «Είμαι ξεχωριστός: είμαι queer»

«Είμαι ξεχωριστός: Είμαι Queer»
Δύσκολο να το πιστέψεις...: Αλλά αυτό το μουσικό φεστιβάλ ήταν κάποτε ένα μουσικό γεγονός που αντιπροσώπευε τους διαφορετικούς πολιτισμούς και τη μουσική των ευρωπαϊκών χωρών. Σήμερα μεταφέρει μια κραυγαλέα παγκοσμιοποιητική ατζέντα ακύρωσης πολιτισμού που προωθεί την ομοφυλοφιλία, την παιδεραστία και τον σατανισμό.
Με αυτή τη χυδαία, πρωτόγονη έννοια, ο αντίστοιχος ορισμός της εξαιρετικότητας: Σήμερα αρκεί να ορίσεις τον εαυτό σου ως «queer».
Από αυτή την άποψη, μπορούμε να δούμε τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα της σύγχρονης κοινωνίας:
« Πολιτική χωρίς αρχές, πλούτος χωρίς δουλειά, ευχαρίστηση χωρίς συνείδηση, γνώση χωρίς χαρακτήρα, επιχείρηση χωρίς ήθος, επιστήμη χωρίς ανθρωπιά, θρησκεία χωρίς θυσίες. (Μαχάτμα Γκάντι – 1925)

Ο πρώτος ημιτελικός του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης στο Μάλμε της Σουηδίας. Το πόσο σπασμένη είναι αισθητικά η συλλογική Δύση μπορεί να θεωρηθεί ως βαρόμετρο στον τρίτο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.
Στις πρωτόγονα αντιγραμμένες υπερβάσεις των ορίων που δεν υπάρχουν πια και στην αναζήτηση του χάους και της αναρχίας.

Φινλανδία: «Χωρίς κανόνες» σε σλιπ στο χρώμα του σώματος με σανδάλια και κάλτσες
Από αυτή την άποψη, η Φινλανδία βρήκε έναν πολύ ενοχλητικό, αυτή τη φορά αρρενωπό, θερμό, σεξουαλικό αριθμό: «Χωρίς κανόνες», φώναξε στη σκηνή ένας γνωστός Φινλανδός DJ που ονομάζεται «DJs Windows95man».

Ένας σχεδόν γυμνός, χοντρός Φινλανδός λυσσομανούσε στη σκηνή σαν τρελός, ενώ τα τελευταία του απομεινάρια αρρενωπότητας καλύπτονταν συνεχώς με διάφορους δημιουργικούς τρόπους - άλλοτε με μια κάμερα, άλλοτε με ένα φάκελο, άλλοτε να χορεύετε.

Ωστόσο, μετά από προσεκτικότερη εξέταση, σοκαρίστηκε κανείς όταν συνειδητοποίησε ότι το "Windows 95man", αυτό που υποσχόταν συνεχώς ότι θα είναι, ήταν ένα εσώρουχο 
Καλύτερα ασφαλές παρά συγγνώμη.
Τουλάχιστον με αυτόν τον αριθμό θα μπορούσε να έχει στο μυαλό του μια λεπτή αντίσταση ενάντια στην κυριαρχία του θηλυκού. Ωστόσο, μια πιθανή προσπάθεια να γίνει ο ομοερωτισμός απολαυστικός στους θεατές, σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής, μπορεί να απέτυχε.
Η πρώην νικήτρια του διαγωνισμού τραγουδιού Concita Wurst ήταν ακόμα πιο ελκυστική παρά τα
γένια της.
Εγώ κάλτσες, σανδάλια Jesus και χοντρός κώλος – ακαταμάχητο για γυναίκες και άνδρες!

Ιρλανδία: «Στέψε τη μάγισσα» αντί για «εκεχειρία»
Και η Ιρλανδία, παλαιότερα γνωστή ως προπύργιο των καθολικών-συντηρητικών, ήταν επίσης πρόθυμη να αποτινάξει αυτή τη σκονισμένη εικόνα στο πνεύμα της κουλτούρας ακύρωσης χρησιμοποιώντας σατανικά μέσα: Η 31χρονη Ιρλανδο-Σουηδή τραγουδίστρια Bambie Thug διάλεξε μια μαγευτική στολή για εκείνη. Doomsday Blue».
Παρόλο που οι λέξεις θα έπρεπε να είχαν γραφτεί χρησιμοποιώντας την πρώιμη μεσαιωνική ιρλανδική γραφή Ogham. Ο Bambie Thug δεν ήθελε να ζητήσει τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, αλλά απλώς να επιστήσει την προσοχή στην τρέχουσα κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας.
«Η γραφή που εμφανίστηκε στο σώμα της Bambie Thug κατά τη διάρκεια των πρόβων τζενεράλε παραβίαζε τους κανόνες του διαγωνισμού, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τη μη πολιτική φύση της εκδήλωσης .»
– είπαν οι διοργανωτές.
Για να αποφευχθεί ένα σκάνδαλο, βρέθηκε γρήγορα ένας αντικαταστάτης: Τώρα το "Bambie Thug" έχει τις λέξεις "Crown the Witch". Η Bamie ήταν πολύ απογοητευμένη για αυτό:
Ήταν πολύ σημαντικό για μένα γιατί είμαι υπέρ της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Δυστυχώς, αναγκάστηκα να αλλάξω αυτά τα μηνύματα σε «Στεφώθηκε η Μάγισσα», που ήταν παραγγελία από την EBU. ( Οι Rolling Stones )


Αν πάλι λέτε ότι οι νέοι καιροί είναι καλύτεροι από τους παλιούς, ρίξτε μια ματιά εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: