04/02/2022
Το 1978, μια παρατήρηση UFO στο περίφημο Τρίγωνο των Βερμούδων συνοδεύτηκε από μια σειρά από πολύ αινιγματικά γεγονότα.
Το Τρίγωνο των Βερμούδων (ονομάζεται και Τρίγωνο του Διαβόλου) περιγράφει την περιοχή από τη γραμμή σύνδεσης μεταξύ της ακτής της πολιτείας Φλόριντα των ΗΠΑ, των Νήσων Βερμούδων και του Πουέρτο Ρίκο, γύρω από την οποία υπάρχουν πολλοί μύθοι για ανθρώπους, πλοία και αεροπλάνα που έχουν εξαφανιστεί χωρίς ένα ίχνος - συχνά χωρίς ίχνος βρέθηκε από αυτούς ή τα πληρώματά τους.
Με βάση μαρτυρίες αυτόπτων μαρτύρων, πολλοί πιστεύουν ότι ευθύνονται εξωγήινοι ή μια «πύλη», ενώ οι παραδοσιακοί επιστήμονες το αποδίδουν σε αδίστακτα κύματα ή αέριο μεθανίου που αναδύονται από τον πυθμένα του ωκεανού - αλλά ακόμη και οι θεωρίες τους δεν έχουν επιβεβαιωθεί.
Έλληνας έμπορος ναυτικός αναπολεί την παρατήρηση UFO στο Τρίγωνο των Βερμούδων
26-3-22
Μια φωτογραφία ενός αγνώστου αντικειμένου στον ουρανό , που τραβήχτηκε στις 28 Απριλίου 2020 από την Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών πάνω από το Τρίγωνο των Βερμούδων.
https://greekreporter.com/2020/04/28/us-pentagon-releases-three-ufo-videos/
Φωτογραφία: Ο ασυρματιστής της USAF Ελληνικού Εμπορικού Ναυτικού Πολύκαρπος Σπέντζας έζησε μια απερίγραπτα περίεργη και αξέχαστη εμπειρία όταν εργαζόταν στο σκάφος «Pothiti SWJC» το 1978 στα ανοιχτά των Βερμούδων.
Αλλά σίγουρα δεν ήταν το μόνο άτομο που παρατήρησε αυτά τα περίεργα περιστατικά τις τελευταίες δεκαετίες.
Με τα χρόνια υπήρξαν πολλά παράξενα, ανεξήγητα και ανησυχητικά περιστατικά σε αυτή τη διάσημη περιοχή μεταξύ των Βερμούδων στο βορρά, των Μπαχάμες στο νότο και του Μαϊάμι της Φλόριντα στα δυτικά, συμπεριλαμβανομένης της εξαφάνισης δώδεκα μελών του πληρώματος του αμερικανικού ναυτικού σε ένα υδροπλάνο που περιπολούσε εκεί κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο , στις 10 Ιουλίου 1945.
Είχαν φύγει από τον ποταμό Banana River Florida, Ναυτικό Αεροπορικό Σταθμό το προηγούμενο βράδυ για μια εκπαιδευτική πτήση προς την Great Exuma στις Μπαχάμες. Η τελευταία φορά που ακούστηκαν ήταν στη 1:16 π.μ. της επόμενης ημέρας, σε θέση 25,22 Β, 7734 W, κοντά στο νησί Πρόβιντενς. Δεν έχει βρεθεί ποτέ ίχνος του πληρώματος ή του αεροσκάφους του.
Στα τέλη του ίδιου έτους, μια άλλη στρατιωτική πτήση, με 14 αεροπόρους, χάθηκε - και στη συνέχεια το αεροπλάνο που στάλθηκε για να προσπαθήσει να εντοπίσει αυτό το αεροσκάφος, που μετέφερε δεκατρείς άνδρες - χάθηκε επίσης. Σύμφωνα με ορισμένες μετρήσεις, έχουν υπάρξει έως και 155 άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους σε αυτό το κατά τα άλλα ειδυλλιακό, τυρκουάζ τμήμα νερού ανατολικά του Μαϊάμι.
Για τον Σπέτζο, τον έμπορο ναυτικό, οι θρυλικοί κίνδυνοι εκείνης της περιοχής (Τρίγωνο των Βερμούδων) έγιναν ξαφνικά προσωπικοί το 1978, όταν κατά τη διάρκεια των κανονικών του καθηκόντων παρατήρησε να εκτυλίσσονται τα ακόλουθα περίεργα γεγονότα.
Όπως θυμάται, «Ξεκινήσαμε από το Πόρτο Ματάνζας της Κούβας, με προορισμό το Αλγέρι, με μέση ταχύτητα 11 μίλια. Λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι τοπική ώρα, οι αξιωματικοί της γέφυρας του πλοίου άρχισαν να παρατηρούν ότι τους φαινόταν ότι το πλοίο έπλεε με ασυνήθιστα υψηλή ταχύτητα — αλλά τα όργανα έδειχναν σταθερή ταχύτητα 10 με 11 ναυτικά μίλια την ώρα.
«Κάποιοι από τους συναδέλφους μου αρχικά υπέθεσαν ότι ίσως είχα κάνει λάθος στο timing, αφού ήμουν ο ραδιοφωνικός. Αλλά αυτό δεν συνέβη. και το πλοίο συνέχισε να σκίζει τα κύματα σαν δελφίνι.
«Στις 12 το μεσημέρι», συνέχισε ο Σπέντζας, «ο καπετάνιος ζήτησε από τον δεύτερο αξιωματικό να βάλει στο τιμόνι έναν Πακιστανό ναύτη, αφού ο ίδιος δεν ένιωθε καλά. Δεν μπορούσε να σηκώσει τα χέρια του και το σώμα του ένιωθε πολύ βαρύ.
«Σύντομα ο ηλεκτρολόγος έφτασε στη γέφυρα αφού ανέβηκε από το μηχανοστάσιο, αναστατωμένος που είχε παρατηρήσει ότι όλα τα ρολόγια στο σκάφος είχαν πάει μπροστά δύο ολόκληρες ώρες.
«Επιπλέον, ο τιμονιέρης δεν μπόρεσε να κρατήσει σταθερή πορεία, γιατί η πυξίδα, που ήταν γυροσκοπική και θωρακισμένη από ηλεκτρομαγνητικά πεδία, γύριζε σαν τρελή! Έτσι, έπρεπε να βάλει τον αυτόματο πιλότο και καταφέραμε να διατηρήσουμε μια σταθερή πορεία.
Η παρατήρηση UFO
Ο έμπειρος έμπορος ναυτικός συνεχίζει λέγοντας: «Αλλά το πιο περίεργο από όλα ήταν κάτι που συνέβη λίγο μετά τις 5 το απόγευμα. Ο μάγειρας και εγώ παίζαμε τάβλι στο δωμάτιο καπνιστών, όταν ξαφνικά κοιτάξαμε πίσω και είδαμε, στα αριστερά του πλοίου, δηλαδή στη βορειοδυτική πλευρά, λίγα μόλις μίλια μακριά, ένα μεγάλο, λευκό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο στον ουρανό. Στη συνέχεια εμφανίστηκαν δύο μικρότερα ιπτάμενα αντικείμενα στα δυτικά του μεγάλου και πράγματι, το ένα από αυτά ήταν κολλημένο σε αυτό. «Πειράματα Αμερικανών», υπέθεσα.
«Έφυγα αμέσως και πήγα στη γέφυρα για να ρωτήσω, γεμάτος αγωνία, αν κάποιος άλλος είχε δει αυτές τις περίεργες συσκευές. Κανείς δεν το είχε προσέξει. Ωστόσο, ήμουν σίγουρος ότι κάτι περίεργο συνέβαινε με τον καιρό και πώς επηρεαστήκαμε από την επιτάχυνση της κίνησης των UFO .
Ο Σπέντζας εξηγεί «Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα είχε περάσει. Έβαλα τον ραδιοφωνικό δέκτη στα 500 KHz, για να συμπληρώσω το ημερολόγιο και άκουσα τον κώδικα Μορς — αλλά ήταν αφύσικα γρήγορο. Έβγαλα ένα σήμα αιτήματος χρόνου στα 15 MHz RWM (Ράδιο Μόσχα) και άκουσα τα σήματα ώρας απάντησης πολύ γρήγορα — τόσο γρήγορα που νόμιζα ότι έφταιγε ο σταθμός.
Το ελληνικό πλήρωμα και τα περίεργα και ανεξήγητα γεγονότα του Τριγώνου των Βερμούδων
«Πήδηξα από την καρέκλα μου, άνοιξα το παράθυρο του πίνακα και κοίταξα τον Καπετάνιο. Μπορούσα να χρησιμοποιήσω το σύστημα Morse, αλλά παρατήρησα ότι τα χέρια μου δεν μπορούσαν να χειριστούν ούτε πέντε γράμματα ανά λεπτό — και χρειάστηκαν περίπου δύο λεπτά για να περπατήσω μέχρι την καρέκλα για τον πομπό.
«Αναστατωμένος, είπα στον καπετάνιο: «Τα χέρια μου απλά δεν λειτουργούν, δεν με ακούνε!» Απάντησε ότι κανείς δεν πρέπει να αγγίζει τον αυτόματο πιλότο του πλοίου.
Ο Σπέντζας λέει ότι «Την επόμενη μέρα, το πλήρωμα συζητούσε τα περίεργα γεγονότα που είχαν συμβεί σε όλους.
«Ένας ναύτης παραπονέθηκε ότι μόλις άναψε ένα τσιγάρο, δεν είχε αρκετό χρόνο να καπνίσει, γιατί κάηκε αμέσως. Ο δεύτερος σύντροφος, που υπηρετούσε τη βάρδια τα μεσάνυχτα προς τέσσερις το πρωί, είχε πάει στην καμπίνα του και βούρτσιζε τα δόντια του πριν πάει για ύπνο. Ξαφνικά φώναξε ότι η ώρα είχε μόλις αλλάξει στις 23:40, οπότε δεν είχε χρόνο να κοιμηθεί.
«Όλοι μας νιώσαμε βραδυκαρδία, έναν ασυνήθιστα αργό καρδιακό παλμό, καθώς και υποθερμία, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
«Εδώ και χρόνια», εξήγησε ο Σπέντζας στους συνεντευξιαζόμενους, «προσπάθησα να εξηγήσω αυτά τα περίεργα περιστατικά. Πιστεύω ότι η βραδυκαρδία και τα μειωμένα αντανακλαστικά του πληρώματος οφείλονται σε αυτό που ονομάζεται «διαστολή χρόνου βαρύτητας». Τα βαρυτικά κύματα (βαρυόνια) που εκπέμπονται από την επιτάχυνση των UFO για απογείωση και άλλες κινήσεις, προκάλεσαν βιοχημικές αλλαγές στο μεταβολισμό του ανθρώπινου σώματος. Αυτή η διαδικασία συμβαίνει σύμφωνα με τις θεωρίες των Niels Bohr και Albert Einstein», κατέληξε ο Σπέντζας.
Ό,τι κι αν συνέβη στην πραγματικότητα, το βίωσαν περισσότερα από ένα άτομα εκείνη την παράξενη μέρα στον Ατλαντικό. Ο χρόνος θα δείξει αν θα βρεθούν ποτέ άλλα στοιχεία για τα παράξενα συμβάντα σε αυτή την περιοχή του ωκεανού.
Πληροφορίες για αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκαν προηγουμένως στην ελληνική εφημερίδα Αδέσμευτος Τύπος στις 17 Αυγούστου 1995.
26-3-22
https://greekreporter.com/2022/03/26/greek-merchant-mariner-recalls-bermuda-triangle-ufo-sighting/
===========================
«Μοιάζουν σαν να είναι από το διάστημα»
Ο υπολοχαγός Τσαρλς Κάρολ Τέιλορ είχε ήδη συμπληρώσει 2.500 ώρες πτήσης όταν επιβιβάστηκε στο αμερικανικό ναυτικό Grumman TBM Avenger τορπιλοβομβαρδιστικό του στις 5 Δεκεμβρίου 1945. Ο 28χρονος εκπαιδευτής πτήσης στη ναυτική βάση του Φορτ Λόντερντεϊλ ήθελε να εκπαιδεύσει τέσσερις συμμετέχοντες σε μάθημα θαλάσσιας πλοήγησης και βομβιστικών επιθέσεων. Αλλά η ομάδα εξαφανίστηκε χωρίς ίχνος - στο Τρίγωνο των Βερμούδων, την πιο τρομακτική περιοχή στον πλανήτη μας.
Τουλάχιστον εκατομμύρια άνθρωποι που έχουν κάνει τα βιβλία των Charles Berlitz και J. Manson Valentine και τους επίγονους τους παγκοσμίως μπεστ σέλερ από τη δεκαετία του 1970 είναι προφανώς πεπεισμένοι για αυτό. Πριν η αστρονομία ανακαλύψει τις μαύρες τρύπες στον γαλαξία, το Τρίγωνο των Βερμούδων μεταξύ της Φλόριντα, του Πουέρτο Ρίκο και των Βερμούδων έγινε δημοφιλές συνώνυμο για εκείνα τα μυστηριώδη μέρη όπου η γραφειοκρατία, τα σπίτια ή απλώς η μνήμη, τα πράγματα εξαφανίστηκαν για να μην τα ξαναδείς.
Όλα ξεκίνησαν με το «Flight 19» στις 5 Δεκεμβρίου 1945. Όπως καμία άλλη ανεξήγητη απώλεια στην περιοχή, αυτό τεκμηριώθηκε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια από τους αδαείς ακόμη τότε σύγχρονους. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο Τέιλορ και οι μαθητές πιλότοι του απογειώθηκαν από τον διάδρομο στις 2:10 μ.μ. Η αποστολή τους ήταν μια προσομοιωμένη επίθεση πάνω από τη θάλασσα. Ο καιρός ήταν καλός.
Επίσης, οι μηχανές Avenger της ομάδας Taylor-τέσσερις πιλότοι, ο καθένας συνοδευόμενος από έναν πλοηγό και έναν χειριστή ασυρμάτου/πυροβολητή. σε ένα μηχάνημα, ωστόσο, ο τρίτος άνδρας έλειπε - ήταν καλά. Ωστόσο, τα ρολόγια αφαιρέθηκαν εγκαίρως επειδή ήταν δημοφιλή ως αναμνηστικά. Τα πληρώματα βασίστηκαν στο να έχουν μαζί τους τα ρολόγια χειρός.
Στις 3 μ.μ., ένα ραδιοφωνικό μήνυμα ανέφερε ότι η πρακτική του βομβαρδισμού είχε σχεδόν ολοκληρωθεί. Στη συνέχεια, η ομάδα θα πρέπει να κάνει την πτήση της επιστροφής. Γύρω στις 3:45 μ.μ., ενώ το Φορτ Λόντερντεϊλ περίμενε την επιστροφή της ομάδας, ο πύργος έλαβε ένα ραδιοφωνικό μήνυμα από τον Τέιλορ, ανησυχώντας ότι δεν μπορούσε να δει στεριά: «Δεν είμαστε σίγουροι πού βρισκόμαστε. Επαναλάβετε: δεν μπορούμε να δούμε καμία γη.» Μετά χάθηκε η επαφή.
Δέκα λεπτά αργότερα, πάνω από το Φορτ Λόντερντεϊλ, ένας εκπαιδευτής πτήσης του Πολεμικού Ναυτικού έλαβε ένα ραδιοφωνικό μήνυμα από έναν άλλο πιλότο στην ομάδα του Τέιλορ: «Δεν μπορούμε να βρούμε τον Γουέστ... Δεν είμαστε σίγουροι για κάποια κατεύθυνση. Όλα φαίνονται περίεργα, ακόμα και ο ωκεανός».
Άλλα 20 λεπτά αργότερα, ο νέος οδηγός τηλεφώνησε ξανά, ακούγοντας κάπως ταραγμένος: «Δεν μπορούμε να πούμε πού βρισκόμαστε.» Μια άλλη φράση άνοιξε τελικά τις πόρτες στο Τρίγωνο των Βερμούδων: «Φαίνεται ότι μπαίνουμε στα λευκά νερά... Εμείς» είναι εντελώς χαμένος."
Ο Berlitz και ο Valentine αναφέρθηκαν σε άλλα μυστηριώδη ραδιοφωνικά μηνύματα. Η πρόταση του Τέιλορ λέγεται ότι ήταν σε ένα σφραγισμένο έγγραφο: «Μην με ακολουθείς.» Όπου, ένας ραδιοερασιτέχνης είπε: «Μοιάζουν σαν να ήταν από το διάστημα».
Όποιος κι αν είναι, μπορεί να ήταν ακόμα εκεί όταν, μετά τις 6 μ.μ., δύο ιπτάμενα σκάφη Martin PBM Mariner απογειώθηκαν σε μια αποστολή διάσωσης. Μόλις λίγα λεπτά αργότερα, ένα από τα μηχανήματα με το 13μελές πλήρωμά του εξαφανίστηκε ξαφνικά από τα ραντάρ.
Το Πολεμικό Ναυτικό ξεκίνησε αμέσως μια τεράστια επιχείρηση διάσωσης. Για πέντε ημέρες, η θαλάσσια περιοχή γύρω από τη Φλόριντα χτενιζόταν από εκατοντάδες αεροπλάνα και δεκάδες πλοία, αλλά τα έξι αεροπλάνα παρέμειναν αγνοούμενα. Κανένα συντρίμμι ή πετρελαιοκηλίδα δεν μαρτυρούσε την εξαφάνισή τους.
Για τον Berlitz και τον Valentine, η υπόθεση ήταν ξεκάθαρη: Οι δύτες είχαν ανακαλύψει τα ερείπια γιγάντιων ερειπίων στις ακτές της Φλόριντα, τα ερείπια του μυστηριώδους νησιού της Ατλαντίδας. Δεν είναι ένας μύθος που στοιχειώνει τα μυαλά των ανθρώπων από τον Έλληνα φιλόσοφο Πλάτωνα, αλλά μάλλον η εγκαταλελειμμένη βάση μιας εξαιρετικά πολιτισμένης εξωγήινης φυλής της οποίας οι τεχνικές κληρονομιές θα μπορούσαν να βάλουν τέλος στα σύγχρονα μέσα πλοήγησης.
Το Ναυτικό των ΗΠΑ δεν ήθελε να αφήσει τόση θεωρία συνωμοσίας να σταθεί και ανέθεσε μια νέα έρευνα έρευνας από το Ναυτικό Ιστορικό Κέντρο του Πολεμικού Ναυτικού. Κατέληξε σε κάπως γήινα συμπεράσματα. Έτσι, οι σύντροφοι του Taylor, συμπεριλαμβανομένων δύο καπετάνιοι, δεν ήταν σε καμία περίπτωση οι έμπειροι αεροπόροι που τους παρουσίασαν ο Berlitz και ο Valentine, αλλά μάλλον φοιτητές πιλότοι με μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης και μόνο λίγες στο βομβαρδιστικό Avenger. Ο καιρός είχε επίσης επιδεινωθεί σημαντικά το απόγευμα, και ένα φορτηγό ανέφερε ακόμη και ριπές ανέμου.
«Όλοι μείνε κοντά»
Τα λεπτομερή ημερολόγια ραδιοφώνου από την πτήση 19 έδειξαν ότι λίγο πριν τις 4:00 μ.μ., κανένας από τους μαθητές πιλότους δεν είχε αναλάβει την ηγεσία της ομάδας και ότι ο Τέιλορ συνέχιζε να βρίσκεται εκεί. Προφανώς οι πυξίδες του είχαν αποτύχει, είπε. Και ότι θα έβλεπε αυτό που νόμιζε ότι ήταν τα Florida Keys. Προφανώς, ωστόσο, ήταν οι Μπαχάμες.
Περαιτέρω ραδιοφωνικές εκπομπές ελήφθησαν μέχρι λίγο μετά τις 5μμ, υποδηλώνοντας αλλαγές πορείας λόγω του συνεχιζόμενου αποπροσανατολισμού. Πιθανώς, η ομάδα βρισκόταν ήδη τόσο ανατολικά που η πτήση επιστροφής δεν ήταν πλέον δυνατή με τα διαθέσιμα καύσιμα. Γύρω στις 6 το απόγευμα, ένα ιπτάμενο σκάφος έπιασε ακόμα την εντολή: "Μείνετε όλοι κοντά ο ένας στον άλλον. Αν δεν δούμε στεριά, πρέπει να βουλιάξουμε. Αν ο πρώτος πέσει κάτω από 45 λίτρα, θα πέσουμε όλοι μαζί" Στη συνέχεια η πτήση 19 εξαφανίστηκε στο πουθενά.
Λίγα λεπτά αργότερα, τα δύο ιπτάμενα σκάφη απογειώθηκαν από την αεροπορική βάση Banana River για την αποστολή διάσωσης, εκ των οποίων το ένα εξαφανίστηκε από την οθόνη του ραντάρ μόλις 20 λεπτά αργότερα. Ο καπετάνιος του δεξαμενόπλοιου "Gaines Mills" δήλωσε αργότερα ότι είδε μια έκρηξη στον ουρανό γύρω στις 6. 30 μ. μ. Το ότι το παράνομο τσιγάρο ενός μέλους του πληρώματος ήταν υπεύθυνο για το ατύχημα φαίνεται τουλάχιστον εύλογο, άλλωστε, τα ιπτάμενα σκάφη ήταν πασίγνωστα ως "ιπτάμενες δεξαμενές αερίου".
πηγή 2-4-22
https://www.pravda-tv.com/2022/04/funkoffizier-ufo-im-bermuda-dreieck-verursachte-zeitanomalie/
===============
προηγούμενη ανάρτηση
Το Πεντάγωνο των ΗΠΑ έδωσε στη δημοσιότητα τρία βίντεο με UFO
28-4-22
https://greekreporter.com/2020/04/28/us-pentagon-releases-three-ufo-videos/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου