Ο σταρ του Χόλιγουντ έδωσε άδεια να χρησιμοποιήσουν το πρόσωπο του, σε παραγωγή deepfake βίντεο και εικόνες.
Έχει προγραμματιστεί μια σειρά από τουλάχιστον 15 διαφημίσεις, οι οποίες αφηγούνται μια ιστορία δύο πρακτόρων.
Τον έναν υποδύεται ο Ρώσος κωμικός Asamat Musaghaliev, ενώ τον άλλο ο συμπατριώτης του Konstantin Solowjow. Το πρόσωπό του δεν φαίνεται-αντικαθίσταται από το πρόσωπο του Γουίλις (λεγόμενη ανταλλαγή προσώπου (face-swapping)).
Η ιδέα προέρχεται από το διαφημιστικό γραφείο Instinct, το οποίο ανήκει στο BBDO group.
Ο δημιουργικός διευθυντής του Instinct, Roman Firainer, πιστεύει ότι οι "licensed deepfakes celebrities" είναι το μέλλον των διαφημίσεων.
Ο Βασίλι Μπολσάκοφ (Vasily Bolshakov) επικεφαλής μάρκετινγκ για τον πελάτη φορέα κινητής τηλεφωνίας Megafon, βλέπει πολλά πλεονεκτήματα: Εξαλείφονται οι δυσκολίες με ταξιδιωτικούς περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία και η παραγωγή είναι φθηνότερη από την τοποθέτηση ενός σταρ του Χόλιγουντ σε κινηματογραφικό film set.
Το πρώτο από τουλάχιστον 15 επεισόδια μιας ρωσικής διαφήμισης με έναν AI-generated Bruce Willis.
Το πρώτο διαφημιστικό κλιπ με τον Deepfake-Willis κυκλοφόρησε τον Αύγουστο.
Το εργαστήριο Deepcake AI ήταν υπεύθυνο για το μοντέλο υπολογιστών στο οποίο βασίζεται ο deepfake χειρισμός. Οι εργαζόμενοι έπρεπε να παρακολουθήσουν περίπου 40 ταινίες του Willis και να επιλέξουν κατάλληλες σκηνές με διαφορετικές θέσεις κεφαλής και χρώματα . Τελικά, ένα νευρωνικό δίκτυο (neural network) κυκλοφόρησε σε περισσότερες από 34.000 εικόνες Willis.
Η μέθοδος έχει ατέλειες καθώς μερικές φορές ο ψεύτικος Willis μπορεί να έχει μεγαλύτερα φρύδια (κλπ.μικρές παραμορφώσεις) που στην πορεία στη διαφήμιση διορθώνονται.
Ο ηθοποιός πληρώνεται για το κλιπ, παρόλο που δεν δούλεψε για αυτό ούτε ένα δευτερόλεπτο.
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία του διαφημιστικού κλιπ είναι η γνωστή ως τεχνολογία "deepfake". Το βίντεο των 45 δευτερολέπτων δείχνει τον Ρώσο κωμικό Asamat Musaghaliev, ο οποίος - μαζί με τον υποτιθέμενο Bruce Willis - είναι δεμένος σε ένα κοντάρι και απειλείται από μια ωρολογιακή βόμβα. Ο ηθοποιός Konstantin Solowjow κάθεται πραγματικά δίπλα του, αλλά το πρόσωπό του έχει αντικατασταθεί από το πρόσωπο του Willis.
το διαφημιστικό βίντεο 13-8-21
https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=XSUQwwOm3G4&feature=emb_logo
24-9-21
https://marketresearchtelecast.com/bruce-willis-licenses-himself-for-deepfake-commercials/163276/
Τα Deepfakes δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη.
Τέτοια ψεύτικα βίντεο, αρχεία ήχου και κειμένου εμφανίζονται όλο και πιο συχνά, αυτό θα έχει εκτεταμένες συνέπειες για το κράτος και την κοινωνία.
"Θα υπάρξουν πολλές περιπτώσεις κατά τις οποίες θα παραβιαστεί η ταυτότητα των ανθρώπων"
τα λεγόμενα deepfakes είναι τόσο έξυπνα πλαστά βίντεο κλιπ και κείμενα που συχνά περνούν ως αυθεντικά.
Το κοινωνικό δίκτυο Facebook απαγορεύει στις σελίδες του τα λεγόμενα deep-fake videos. Αυτά είναι ψεύτικα, αλλά ρεαλιστικά βιντεοκλίπ που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη.
Τα deep-fake βίντεο δεν είναι ακόμη τόσο διαδεδομένα στο Διαδίκτυο, αλλά αποτελούν «μια σημαντική πρόκληση» για τη «βιομηχανία και την κοινωνία μας» επειδή χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο
Τα Deepfakes στις προεκλογικές εκστρατείες είναι ένα σοβαρό πρόβλημα
σχετική μας ανάρτηση
14 Νοεμβρίου 2020
Τα deepfake-videos, εξελίσσονται και γίνονται δυνατό πολιτικό εργαλείο. Ερευνητές δημιουργούν συστήματα για την ανίχνευση τους. Η Sensity προειδοποιεί για την κυκλοφορία ψεύτικων φωτογραφιών χιλιάδων γυμνών γυναικών, ακόμα και ανήλικων. Η αντιμετώπιση της κατάχρησης αυτοματοποιημένων εικόνων που δημιουργούνται μέσω"Deepfake bots στο Telegram
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2020/11/deepfake-videos-sensity-deepfake-bots.html
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ και στο UC Berkeley έχουν επίσης επινοήσει ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την ανίχνευση ενός deepfake βίντεο .
Τα Deepfake βίντεο οδηγούν σε αύξηση της παραπληροφόρησης που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να εντοπιστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου