Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Παράξενο μάρκετινγκ προσφέρει υπνοθεραπεία για διαγραφή μνήμης. Σχεδιάστηκε για τη διαφήμιση τηλεόρασης QLED της Samsung.





Η Samsung αποκαλύπτει τον παράξενο ιστότοπο υπνοθεραπείας 'unspoil me' που μπορεί να μας κάνει να ξεχάσουμε (να σβήσουμε τη μνήμη) από τις τηλεοπτικές εκπομπές που παρακολουθήσαμε, έτσι ώστε να μπορούμε να τις ξαναδούμε με την ίδια συγκίνηση.
Η σουηδική ιστοσελίδα της εταιρείας προσφέρει το εργαλείο Unspoil Me, που παρέχει μια νέα online συνεδρία για  υπνοθεραπεία διάρκειας 23 λεπτών.

Η παράξενη νέα εμπειρία ύπνωσης, μας βοηθάει να ξεχάσουμε την αγαπημένη μας τηλεοπτική σειρά,
έτσι ώστε,  να την παρακολουθήσουμε ξανά, σαν να ήταν "η πρώτη φορά".
 O θεατής παρασύρεται μέσα από μια χαλαρωτική συνεδρία ήχου (audio session), καθώς τα στροβιλιστικά μοτίβα παίζουν στην οθόνη.
Το ασυνήθιστο marketing ploy είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με την τηλεόραση QLED της Samsung.
Eνώ η ύπνωση λειτουργεί και με άλλες συσκευές, η εταιρία συνιστά να παρακολουθήσουμε εκ νέου τις αγαπημένες μας εκπομπές, στην τηλεόραση QLED για μια 'εκπληκτική "binge-watching" εμπειρία παρακολουθήσεως.
Tο Unspoil Me - που εντοπίστηκε από έναν χρήστη του Reddit που ειδοποίησε την CNET - ενσωματώνει την εμπειρία των πιστοποιημένων υπνωτιστών Ulf Sandström και Fredrik Praesto.
Πριν από την έναρξη, οι ενδιαφερόμενοι συμμετέχοντες πρέπει να δηλώσουν ότι είναι άνω των 18 ετών και είναι «διανοητικά υγιείς», εκτός από την έγκριση των όρων και προϋποθέσεων.
Το βίντεο αρχίζει ζητώντας από τον ακροατή να σκεφτεί την εκπομπή που θα ήθελε να ξεχάσει.
Στη συνέχεια, τον υποβάλλει σε 23 λεπτά υπνοθεραπείας.
Μια καταπραϋντική ανδρική φωνή φέρνει τον ακροατή σε μια χαλαρή κατάσταση, μιλώντας μέσα από ιστορίες της φύσης και μετρώντας, για να φτάσει σε ένα «βαθύτερο μέρος».
Ζητά επίσης από τον ακροατή να οραματιστεί μια σκάλα για να κατέβει σε αυτό το μέρος, μαζί με ένα χρονοδιάγραμμα "ruler-style timeline" με το οποίο μπορεί να πηδήξει πίσω και προς τα εμπρός, στο χρόνο.
Τελικά, ο ομιλητής ζητά από τον ακροατή να φανταστεί τον τόπο όπου άρχισε να παρακολουθεί αυτή την αγαπημένη σειρά και του δίνει οδηγίες, για τη μετάβαση σε ένα σημείο πριν συμβεί αυτό.
Στη συνέχεια, του λέει να κοιτάξει το μέλλον - και να κάνει zoom εκεί, σαν να μην παρακολούθησε ποτέ αυτή την εκπομπή.
Σύμφωνα με τη Samsung, η ύπνωση θα πρέπει κατ 'ουσίαν να σβήσει αυτό το show  από το μυαλό του, κάνοντάς το, να φαίνεται «ασαφές»‘fuzzy.’
«Για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ο θεατής που υποβλήθηκε στην ύπνωση, θα πρέπει να κοιμηθεί ένα βράδυ, πριν παρακολουθήσει ξανά για πρώτη φορά την αγαπημένη του τηλεοπτική σειρά», εξηγεί η εταιρεία.
Η εμπειρία της ύπνωσης δεν είναι μόνο για μια φορά.
Η Samsung λέει ότι μπορούμε να επαναλάβουμε τη συνεδρία της 23λεπτης ύπνωσης πολλές φορές και να ξεχάσουμε πολλές εκπομπές ή ταινίες.
Δεν λειτουργεί για όλους - αλλά, για να βελτιστοποιήσουμε τις πιθανότητες επιτυχούς ύπνωσης, η Samsung συνιστά να βρισκόμαστε σε μια περιοχή, όπου δεν θα διακοπεί και θα μπορούμε να εστιάσουμε όλη την προσοχή σας στην υπνοθεραπεία.
 Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούμε ακουστικά και ένα γαλήνιο, ήσυχο περιβάλλον χωρίς περισπασμούς
Σύμφωνα με την εταιρεία, θα μπορούσε να βοηθήσει τους θεατές να εκτιμήσουν τις αγαπημένες τους σειρές και πάλι, σαν να τις βλέπουν για πρώτη φορά.
 «Με την τηλεόραση QLED της Samsung θέλουμε να σας προσφέρουμε μια εκπληκτική εμπειρία παρακολούθησης "binge-watching" με ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου και αξιοσημείωτη ποιότητα εικόνας», λέει η Samsung.
 «Υπάρχει  μόνο κάτι που θα μπορούσε να καταστρέψει την εμπειρία σας, η γνώση ότι αυτή η μαγεία θα τελειώσει οριστικά. Γι αυτό φροντίσαμε να δημιουργήσουμε το "Unspoil me" εργαλείο, που σας δίνει τη δυνατότητα, να ξεχάσετε τις αγαπημένες σας τηλεοπτικές σειρές, ώστε να μπορείτε να τις παρακολουθήσετε ξανά με το ίδιο συναρπαστικό συναίσθημα που νιώσατε την πρώτη φορά που τις παρακολουθήσατε ».
****************************************************
Το ασυνήθιστο μάρκετινγκ είναι σχεδιασμένο για τη διαφήμιση, της τηλεόρασης QLED της Samsung.
η Samsung αποκάλυψε ότι η νέα της Q9 TV, η οποία διαθέτει μια οθόνη QLED 88 ιντσών, διατίθεται από την Best Buy στη Βόρεια Αμερική για $ 20.000.
Διαθέτει μια νέα τεχνική εικόνας που λέγεται ότι εμφανίζει 'ένταση χρώματος 100%'.
Η Samsung λέει ότι το γιγαντιαίο σετ ξεκίνησε 'καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να ζητούν μεγαλύτερες οθόνες και premium τηλεοράσεις'
Η εταιρία προσφέρει ήδη τη σειρά της τηλεόρασης QLED, η οποία περιλαμβάνει επίσης μοντέλα 55, 65, 75 καθώς και 88 ιντσών.
Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην επίδειξη CES στο Λας Βέγκας, ο Joe Stinziano, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Electronics Electronics στην Αμερική, δήλωσε ότι η QLED πρόκειται να δώσει την «τέλεια εμπειρία προβολής».
********************************************************
Η Dailymail.com δοκίμασε την εμπειρία ύπνωσης 23 λεπτών  'Unspoil Me' και διαπίστωσε ότι, δημιούργησε ισχυρές διανοητικές εικόνες και συναισθήματα χαλάρωσης.

Ωστόσο, δεδομένου του περιβάλλοντος ακρόασης (ένα bustling newsroom, δεν είναι το ιδανικό περιβάλλον για ύπνωση),  δεν έγινε σαφές, εάν η υπηρεσία  'Unspoil Me'  δουλεύει πραγματικά για να «σβήσει» τις μνήμες μας, από μια τηλεοπτική εκπομπή.
πηγή 19-12-17

Δεν υπάρχουν σχόλια: