Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

η Anneke Lucas αποκαλύπτει την απίστευτη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη όταν πουλήθηκε σε ηλικία μόλις 6 ετών, σε δίκτυο παιδόφιλων εγκληματιών, Βέλγων αριστοκρατών, που βασάνιζαν αγόρια και κορίτσια και έπειτα τα δολοφονούσαν.



Η 53χρονη Anneke Lucas αποκάλυψε ότι σαν παιδί, υπήρξε θύμα σεξουαλικής δουλείας. Το 1969, σε ηλικία μόλις έξι ετών, πουλήθηκε σε δίκτυο παιδόφιλων εγκληματιών, Βέλγων αριστοκρατών,  που βασάνιζαν αγόρια και κορίτσια και έπειτα τα δολοφονούσαν.
Υπέστη τρομακτική σεξουαλική κακοποίηση, το μαρτύριο της κρατούσε όλη τη νύχτα και τα Σαββατοκύριακα,
έτσι, υπολογίζει ότι βιάστηκε για 1700 ώρες, πριν από την ηλικία των 12 ετών.

Στην ηλικία των έντεκα χρόνων της, οι παιδόφιλοι αποφάσισαν ότι δεν τους ήταν πια χρήσιμη και θα τη δολοφονούσαν
Αλλά γλίτωσε, κατέφυγε στο Βέλγιο και τώρα μιλάει για την αποκρουστική δοκιμασία της.
Τα παιδιά που έπεφταν θύματα του δικτύου, σώπαιναν φοβισμένα  και τα μέλη του σκότωναν εκείνα που απειλούσαν ότι, θα πάνε στην αστυνομία.

Μιλώντας στην MailOnline, είπε: "Βρέθηκα για πρώτη φορά στο δίκτυο των παιδεραστών, όταν ήμουν έξι χρόνων, με οδήγησε εκεί μια γυναίκα που εργαζόταν ως καθαρίστρια για τη μητέρα μου. Αυτή και ο σύζυγός της, με φιλοξένησαν για ένα Σαββατοκύριακο και ήταν ο σύζυγός της,  που με πήγε στο αριστοκρατικό  κύκλωμα των  παιδόφιλων."

«Αργότερα, η μητέρα μου έμπλεξε και εκείνη στο κύκλωμα και στη συνέχεια άρχισε να με πηγαίνει η ίδια εκεί.
Η μητέρα μου δεν ήταν ποτέ πραγματικά μια μητέρα. Ήταν μια πολύ άρρωστη  και  ψυχοπαθής γυναίκα ».

Η Anneke Lucas ήταν περίπου έξι χρόνων όταν την πήγαν για πρώτη φορά σε ένα όργιο, που έκαναν σε ένα κάστρο.
Εκεί χρησιμοποιήθηκε για ένα S& M (Sadists and Massacists)  show, αλυσοδεμένη με ένα σιδερένιο κολάρο σκύλου, όπου την αναγκασαν να φάει ανθρώπινα κόπρανα.
 Μετά την  άφησαν σωριασμένη στο πάτωμα, ταπεινωμένη, διαλυμένη ψυχικά και εντελώς αποδιοργανωμένη.

Η Anneke Lucas έδειξε γενναιότητα μιλώντας για την τρομακτική δοκιμασία της, στο Global Citizen.
όπως εξήγησε: "Οι ενήλικες άνδρες που ήταν μέλη του δικτύου παιδεραστών, ήταν εκεί για διάφορους λόγους"
"Υπήρχε  πολύ αλκοόλ και πολλά είδη ναρκωτικών. Τα παιδιά ήταν ένα εμπόρευμα, το μεγαλύτερης αξίας εμπόρευμα, και χρησιμοποιήθηκαν για σεξ."
 «Κανένα παιδί δεν αξίζει να περάσει αυτό που πέρασα εγώ, ή αυτό που περνούν εκατομμύρια  παιδιών».
Είπε στη MailOnline: "Έπρεπε να το κάνω αυτό [τους βιασμούς] γιατί υπήρχε πάντα η απειλή να με σκοτώσουν.
"πολλά παιδιά δολοφονήθηκαν. Βασάνιζαν τα αγόρια πιο συχνά και δολοφονούσαν  τα κορίτσια "
Σαφέστατα απειλήθηκα, αυτό δεν ήταν κάτι, για το οποίο μπορούσα να μιλήσω.
Οι δολοφονίες δεν γινόταν πάντα σε ιδιωτικό χώρο και θυμάμαι ότι κάποτε είδα ένα πτώμα"
Και πρόσθεσε: «έβαζαν τα παιδιά να στρέφονται το ένα εναντίον του άλλου. Υπήρχαν φιλίες αλλά προσπαθούσα να διατηρώ την κατάσταση, όσο πιο απλά γίνεται για να επιβιώσουμε"
"στα αλήθεια δεν ήθελα να γίνω η "αγαπημένη" κάποιου από το κύκλωμα, γιατί ήξερα τι συνέβη σε κορίτσια που ξεχώριζαν, ήξερα ότι αυτό τους δημιούργησε πολλά προβλήματα. Δεν ήθελα να ξεχωρίζω"

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η Anneke Lucas πήγαινε σχολείο, όπου περιέγραφε τον εαυτό της σαν ένα «μηδενικό».

Είπε: "Ήμουν ένα ντροπαλό κορίτσι, με λίγους φίλους στο σχολείο και στο σπίτι κανείς δεν νοιαζόταν για μένα. Στο παιδεραστικό δίκτυο μου έδιναν μεγαλύτερη σημασία, μου φαινόταν καλό να θεωρούμαι ένα τέλειο, θαυμάσιο αισθησιακό αντικείμενο, από ισχυρούς εκλεκτικούς άνδρες με υψηλά στάνταρ  στις προτιμήσεις τους. Αυτό ήταν το μόνο θετικό στη ζωή μου και κρατιόμουν από αυτό σαν να  ήταν η μόνη σανίδα σωτηρίας,  από τον πνιγμό μου σε μια θάλασσα ντροπής και απόρριψης του εαυτού μου."

Είπε στη MailOnline: «Όταν επέστρεφα σπίτι, για να πηγαίνω σχολείο τις καθημερινές μέρες, οι γονείς μου έκαναν σαν μην είχε συμβεί τίποτα, έτσι θεωρούσα ότι ήμουν φυσιολογική.΄Ενιωθα τόση ντροπή από όσα μου συνέβαιναν τα Σαββατοκύριακα , που δεν ήθελα να τα συνειδητοποιώ.

"στο σχολείο υπήρχε ένα άλλο κορίτσι που επίσης κακοποιήθηκε στο παιδοφιλικό δίκτυο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω δάσκαλο που να μπορώ να του μιλήσω γι αυτό. Κάποια στιγμή το 1974, είχα πολύ κακή βαθμολογία και ένας δάσκαλος που μου άρεζε, με κατσάδιασε και θυμάμαι μόνο ότι έκλαιγα, δεν τολμούσα να του μιλήσω. ένιωθα να απειλούμαι, σαν να μην υπήρχε μια διέξοδος σε ότι ζούσα"
"στην ηλικία των 11 χρόνων, έχοντας περάσει πεντέμισι χρόνια στο εσωτερικό του διαστροφικού αριστοκρατικού δικτύου των παιδόφιλων, αποφασίστηκε ότι δεν είχα πια καμία χρησιμότητα και έπρεπε να με θανατώσουν"
όπως θυμάται "ήμουν δεμένη στον πάγκο ενός χασάπη που είχε μαυρίσει από το αίμα των παιδιών που βασανίστηκαν εκεί, πριν από μένα."
"κάποιος ανάγκασε πέντε μικρά παιδιά να με βασανίσουν με αναμμένο τσιγάρο που έσβηναν πάνω στο σώμα μου.Το σώμα μου είναι γεμάτο ουλές και κάθε ουλή μου θυμίζει εκείνη τη στιγμή.
«Νόμιζα ότι ήμουν έτοιμη να πεθάνω όπως και όλα τα παιδιά που δεν αγαπήθηκαν αρκετά για να ζήσουν και επρόκειτο να ξεχαστώ και εγώ επίσης."
και πρόσθεσε " όταν με βασάνιζαν, μπορούσα να δω ότι τα άλλα παιδιά δεν ήθελαν να το κάνουν, στη διάρκεια του βασανισμού μου, την περισσότερη ώρα δεν ένιωθα τον πόνο...ήταν σαν αντίδραση του σώματός μου, στον τραυματισμό που δεχόμουν.Αλλά  αργότερα το αισθανόμουν και ένιωθα φρικτά, αλλά δεν ήθελα να με δουν οι βασανιστές μου να υποφέρω.
Η Anneke Lucas σώθηκε, όταν ένας από τους βασανιστές της,  έκανε συμφωνία με τον επικεφαλής  πολιτικό του δικτύου παιδόφιλων, για να εργαστεί  για εκείνον με αντάλλαγμα τη σωτηρία του κοριτσιού.
Ο βασανιστής της ήταν ένας από τους κατηγορούμενους στην υπόθεση Dutroux που όταν ξέσπασε σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις το 1996, θεωρήθηκε ότι θα ανατινάξει το Βέλγικο παιδοφιλικό δίκτυο, αλλά 8 χρόνια αργότερα, μόνο εκείνος καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη.
σε ηλικία 15 ετών η Lucas έγυγε από το σπίτι της και έζησε για λίγο με έναν 30χρονο ενήλικα που επίσης τη χρησιμοποίησε μόνο για σεξ.
Σήμερα έχει μια 15χρονη κόρη και μένει στη Νέα Υόρκη.
Το 2014 ίδρυσε τo Liberation Prison Yoga, έναν οργανισμό που βοηθά τους ανθρώπους που φυλακίστηκαν και έχουν υποστεί ανάλογη κακοποίηση σαν παιδιά, να αντιμετωπίσουν τα τραύματά τους μέσω της γιόγκα. Τρέχει 30 τέτοια προγράμματα σε διάφορες φυλακές.
πηγή
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4136536/Former-child-sex-slave-sold-Belgian-recalls-abuse.html#ixzz4WEb7U3Ca

Δεν υπάρχουν σχόλια: