Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Ινδός έκοψε με μαχαίρι το πέος του γιατί η γυναίκα του δεν θέλει να κάνουν έρωτα, εδώ και 10 χρόνια

βόρεια Ινδία στο χωριό Uttar Pradesh ,  ένας σεξουαλικά απογοητευμένος σύζυγος έκοψε το πέος του με μαχαίρι γιατί η συζυγός του δεν είχε κοιμηθεί μαζί του, εδώ και μια δεκαετία.
ο 37χρονος Ghasi Ram, επέστρεψε μεθυσμένος στο σπίτι του και άρχισε να παρενοχλεί σεξουαλικά την 34χρονη σύζυγο του Manjhri Devi.
όταν εκείνη απέρριψε τις απαιτήσεις του, άρπαξε ένα μαχαίρι, έκοψε με αυτό τον ανδρισμό του και κατέρρευσε στο πάτωμα.
η Manjhri Devi  έκανε έκκληση για βοήθεια και ένας γιατρός έφτασε.  
 Το ζευγάρι είναι παντρεμένο εδώ και 18 χρόνια και έχουν μια κόρη και δύο γιους.


η Manjhri Devi λέει ότι, ο Ghasi κάθε βράδυ πίνει και ποτέ δεν την ακούει και απορρίπτει τους ισχυρισμούς του συζύγου της για όσα την κατηγορεί.
 όπως διηγείται "απλά του είπα όχι, γιατί ήταν μεθυσμένος και ήμουν πολύ θυμωμένη μαζί του"
"τώρα με κατηγορεί για όλα αυτά, ενώ εγώ δεν έχω κάνει τίποτα."

ο Ghasi Ram  δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Ήμουν απογοητευμένος. Δεν έχουμε έρθει σε σεξουαλική επαφή για τα τελευταία δέκα ή δώδεκα χρόνια. "
"ποτέ δεν με αγάπησε, δεν κάθεται κοντά μου και αρνιέται πάντα τις απαιτήσεις μου"  "δεν με καταλαβαίνει και είναι πολύ πεισματάρα"

Καμια καταγγελία δεν κατατέθηκε στην αστυνομία, σχετικά με αυτή την μακάβρια υπόθεση

πηγή 6-12-16
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4005992/That-ll-Frustrated-husband-chops-genitals-knife-wife-hadn-t-sex-DECADE.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: