Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Φοιτήτρια πρότεινε στον λέκτορα του τμήματος σπουδών της και τη σύζυγό του, να κάνουν σεξουαλικό τρίο, αλλά την κατήγγειλαν για σεξουαλική παρενόχληση


Νέα Ζηλανδία, 30χρονη φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο Auckland, πρότεινε -με email- στον λέκτορα του τμήματος φυσικής να κάνουν, αυτός μαζί με τη σύζυγό του, σεξουαλικό τρίο μαζί της, στο Μπαλί.
Σύμφωνα με τη New Zealand Herald, στο
μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η 30χρονη (who is studying her second degree)    ρωτούσε τον λέκτορα
"Θα θέλατε να κάνετε σεξ στο Μπαλί ?"   "είναι λίγο προχωρημένο, αλλά αναρωτιέμαι αν εσείς και η σύζυγός σας, είστε ανοιχτοί στο κρεβάτι και πειραματικοί στο σεξ."
"Γνωρίζω ενδιαφέροντα άτομα που έχουν αυτό το lifestyle, διατηρούν αρκετές ειλικρινείς ταυτόχρονες σχέσεις, με διάφορους βαθμούς οικειότητας. Μάλιστα ένα ζευγάρι που είναι στενοί φίλοι μου, μοιράζονται μαζί μου αυτή τη σεξουαλική εμπειρία -με καλούν δηλαδή, σαν τρίτο πρόσωπο- για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, όταν αισθάνονται εντάξει με αυτό."
"Ραντεβού λοιπόν στο Μπαλί της Ινδονησίας, εάν σας ενδιαφέρει η πρότασή μου, έχω κάνει κράτηση για μια εβδομάδα εκεί, πριν πάω για μπάνια στα νησιά Κομόντο. Θα ήθελα να περάσουμε μαζί αυτή την εβδομάδα για να γνωριστούμε καλύτερα"
Προς έκπληξη της φοιτήτριας, ο λέκτορας κατέθεσε αίτημα για σεξουαλική παρενόχληση στο πανεπιστήμιο Auckland και απαγορεύτηκε η φοίτηση της 30χρονης στο ίδρυμα, μέχρι το τέλος του έτους.
όπως δήλωσε η φοιτήτρια στη NZ Herald "νομίζω πως μου υπέβαλλε ακραία συμμόρφωση,  δεν υπήρξε πίεση ούτε εξαναγκασμός εάν δεν ήθελαν να το κάνουν, εύχομαι να περνούν καλά και να είναι ευτυχισμένοι,   ...  φυσικά θα προσφύγω κατά της απόφασης αναστολής των σπουδών μου"


πηγή
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3648996/Auckland-University-student-suspended-asking-lecturer-threesome-wife.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: