Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΚΤΗΝΟΒΑΤΗΣ ΧΟΙΡΟΤΡΟΦΟΣ με ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ του ΙΟΥ ΓΡΙΠΗΣ ΧΟΙΡΩΝ



ΗΠΑ, Missouri, Νοσοκομείο της περιοχής Mercy Joplin, ένας 76χρονος χοιροτρόφος παραδέχτηκε ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις με ορισμένα ζώα –αλλά όχι όλα τα ζώα- και κόλλησε γρίπη των χοίρων  19 φορές στα τελευταία 6 χρόνια. Ο ηλικιωμένος αγρότης πιστεύει ότι η ασθένειά του είναι «τιμωρία του Θεού» και τώρα κινδυνεύει η ζωή του.
Ο χοιροτρόφος που ζει σε μια μικρή κοινότητα 623 ανθρώπων, αρρώστησε 19 φορές από γρίπη των χοίρων μέσα σε 6 χρόνια.
Αυτό κίνησε την περιέργεια των γιατρών και αποφάσισαν να διερευνήσουν τις προσωπικές συνήθειες του ηλικιωμένου άνδρα.
όπως δήλωσε ο
Dr Adam Whites «αρχικά  δεν πιστεύαμε ότι υπάρχει πρόβλημα στο να εργάζεσαι με χοίρους,  υπάρχουν πολύ ήπια στελέχη της γρίπης των χοίρων που βρίσκονται στο αίμα των περισσότερων χοιροτρόφων σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αλλά 19 σοβαρά κρούσματα του ιού στα τελευταία 6 χρόνια είναι πολλά»
Ο
Dr Adam Whites άρχισε να κάνει ερωτήσεις,  επειδή ο κτηνοβάτης κτηνοτρόφος είχε επίπεδα έκθεσης στον ιό  900 % υψηλότερα από ότι ο μέσος όρος ενός χοιροτρόφου και οι αριθμοί απλά δεν ψεύδονται.
 

Παρά το γεγονός ότι ο κτηνοτρόφος έχει αναπτύξει μια ισχυρή ανοσία στον ιό, οι γιατροί πιστεύουν ότι αυτό το παράξενο στέλεχος του ιού της γρίπης των χοίρων,  μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του.  Αυτή η πραγματικότητα,  παρακίνησε τον ηλικιωμένο αγρότη να παραδεχτεί επιτέλους την αλήθεια για τη «σχέση» του με τους χοίρους.



Όπως ομολόγησε «δεν κτηνοβατούσα σε όλη μου τη ζωή, ήμουν παντρεμένος για 42 χρόνια της ζωής μου και ήμουν πιστός –εκτός από μια φορά- στη Betty.  Δεν θα απατούσα ποτέ τη Betty για ένα από αυτά τα καταραμένα γουρούνια. Αλλά όταν η Betty έφυγε, ήμουν τόσο μόνος και ο διάβολος μου έπαιξε ένα κόλπο   και με έβαλε να πηδήξω τα άσχημα γουρούνια, τώρα είμαι σίγουρος ότι θα πεθάνω και ξέρω ότι με τιμωρεί ο Θεός και ότι το αξίζω»
Ο χοιροτρόφος που φοβάται για τη ζωή του, ελπίζει ότι η ιστορία του, θα γίνει παράδειγμα για τους άλλους, για να μη ντροπιάσουν τον εαυτό τους και να μείνουν στο «δρόμο του Θεού»

Αν και στο Μισούρι, η κτηνοβασία ποινικοποιείται επίσημα από το 2002, σύμφωνα με τις αρχές, ο κτηνοβάτης χοιροτρόφος δεν θα διωχθεί εξαιτίας της ιδιόρρυθμης κατάστασης της υγείας του.


Πηγή 3-3-15

Δεν υπάρχουν σχόλια: