Η Γερμανική αλυσίδα Lidl κατηγορείται ότι καταστρέφει τη μαγεία των Χριστουγέννων πουλώντας μπριζόλες ταράνδων για £ 7.99
Oι κατεψυγμένες μπριζόλες ταράνδων είναι προϊόντα της σειράς μάρκας «Deluxe» που επιδιώκει να προσελκύσει αγοραστές της μεσαίας τάξης.
Οι σκέψεις για τους τάρανδους και τα Χριστούγεννα, φέρνουν στο νου μας εικόνες του Ρούντολφ με την κόκκινη μύτη και το έλκηθρο του Αϊ-Βασίλη να πετούν πάνω από χιονισμένες στέγες.
Αλλά η αλυσίδα Lidl κατηγορείται από τις ομάδες προστασίας των ζώων γιατί γελοιοποιεί την περίοδο των Χριστουγέννων με την τοποθέτηση του Rudolph στο μενού.
Η Lidl, για την προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe, ξεκίνησε στις 31 Οκτωβρίου την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι διαφημίσεις πολλών εκατομμυρίων λιρών, ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων.
Οι διαφημίσεις παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, συσκευασίες με κατεψυγμένες μπριζόλες ταράνδων, που είναι εποχιακό φαγητό στις σκανδιναβικές χώρες, με τιμή £ 7,99 η κάθε μία συσκευασία.
άλλα προϊόντα Deluxe σε συσκευασίες των κατεψυγμένων περιλαμβάνουν έναν ολόκληρο μαγειρεμένο αστακό για £ 5.99, ένα μεγάλο ζαμπόν Serrano για £ 39,99, ψητό τριών ειδών ψαριού για £ 5,69 και χαβιάρι για £ 1,49 .
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012.
Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
Η διαφήμιση θα δίνει έμφαση στην ποιότητα και την πολυτέλεια ενώ ένα soundtrack περιλαμβάνει μια διασκευή του τραγουδιού One Direction »και απομαγνητοφωνήσεις από τον Harry Enfield.
Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Οι Deluxe μπριζόλες ταράνδων είναι λαϊκή απαίτηση. Έχουμε πάντα μια εξαιρετικά θετική ανταπόκριση από τους πελάτες.
«θα τις πουλήσουμε αυτά τα Χριστούγεννα, ως μέρος της σειράς premium των προϊόντων μας, η οποία περιλαμβάνει επίσης και άλλα κρέατα πολυτελείας, όπως ελάφι, ορτύκια και πέρδικες.
«Τα ζώα σφάζονται σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ σε ένα πιστοποιημένο σφαγείο, όπου τα ζώα αναισθητοποιούνται πριν από τη διαδικασία της σφαγής »
Αλλά ο Justin Kerswell, της ομάδας για την καλή μεταχείριση των ζώων και της χορτοφαγικής ομάδας Viva!, δήλωσε πως τα άγρια αρπακτικά όπως οι λύκοι και οι αρκούδες που έχουν ως τροφή τους ταράνδους, θανατώνονται για την προστασία των προμηθειών κρέατος ταράνδου.
" Αυτό που τα Lidl δεν λένε στους πελάτες τους είναι πως για να έχουν κρέας ταράνδου στα ράφια, άλλα μεγάλα άγρια ζώα παγιδεύονται και πυροβολούνται συστηματικά,
το μόνο που φαίνεται να έχει σημασία σε αυτά τα σουπερ μάρκετ είναι η δημιουργία μιας αρρωστημένης καινοτομίας που θα αποφέρει οικονομικό κέρδος τα Χριστούγεννα "
Η Lidl κάνει μια συντονισμένη προσπάθεια για την προσέλκυση καταναλωτών μεσαίας και ανώτερης τάξης εισοδήματος με την εισαγωγή προϊόντων πολυτελείας σε χαμηλές τιμές στα καταστήματά του.
Oι κατεψυγμένες μπριζόλες ταράνδων είναι προϊόντα της σειράς μάρκας «Deluxe» που επιδιώκει να προσελκύσει αγοραστές της μεσαίας τάξης.
Οι σκέψεις για τους τάρανδους και τα Χριστούγεννα, φέρνουν στο νου μας εικόνες του Ρούντολφ με την κόκκινη μύτη και το έλκηθρο του Αϊ-Βασίλη να πετούν πάνω από χιονισμένες στέγες.
Αλλά η αλυσίδα Lidl κατηγορείται από τις ομάδες προστασίας των ζώων γιατί γελοιοποιεί την περίοδο των Χριστουγέννων με την τοποθέτηση του Rudolph στο μενού.
Η Lidl, για την προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe, ξεκίνησε στις 31 Οκτωβρίου την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι διαφημίσεις πολλών εκατομμυρίων λιρών, ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων.
Οι διαφημίσεις παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, συσκευασίες με κατεψυγμένες μπριζόλες ταράνδων, που είναι εποχιακό φαγητό στις σκανδιναβικές χώρες, με τιμή £ 7,99 η κάθε μία συσκευασία.
άλλα προϊόντα Deluxe σε συσκευασίες των κατεψυγμένων περιλαμβάνουν έναν ολόκληρο μαγειρεμένο αστακό για £ 5.99, ένα μεγάλο ζαμπόν Serrano για £ 39,99, ψητό τριών ειδών ψαριού για £ 5,69 και χαβιάρι για £ 1,49 .
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012.
Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
Η διαφήμιση θα δίνει έμφαση στην ποιότητα και την πολυτέλεια ενώ ένα soundtrack περιλαμβάνει μια διασκευή του τραγουδιού One Direction »και απομαγνητοφωνήσεις από τον Harry Enfield.
Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Οι Deluxe μπριζόλες ταράνδων είναι λαϊκή απαίτηση. Έχουμε πάντα μια εξαιρετικά θετική ανταπόκριση από τους πελάτες.
«θα τις πουλήσουμε αυτά τα Χριστούγεννα, ως μέρος της σειράς premium των προϊόντων μας, η οποία περιλαμβάνει επίσης και άλλα κρέατα πολυτελείας, όπως ελάφι, ορτύκια και πέρδικες.
«Τα ζώα σφάζονται σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ σε ένα πιστοποιημένο σφαγείο, όπου τα ζώα αναισθητοποιούνται πριν από τη διαδικασία της σφαγής »
Αλλά ο Justin Kerswell, της ομάδας για την καλή μεταχείριση των ζώων και της χορτοφαγικής ομάδας Viva!, δήλωσε πως τα άγρια αρπακτικά όπως οι λύκοι και οι αρκούδες που έχουν ως τροφή τους ταράνδους, θανατώνονται για την προστασία των προμηθειών κρέατος ταράνδου.
" Αυτό που τα Lidl δεν λένε στους πελάτες τους είναι πως για να έχουν κρέας ταράνδου στα ράφια, άλλα μεγάλα άγρια ζώα παγιδεύονται και πυροβολούνται συστηματικά,
το μόνο που φαίνεται να έχει σημασία σε αυτά τα σουπερ μάρκετ είναι η δημιουργία μιας αρρωστημένης καινοτομίας που θα αποφέρει οικονομικό κέρδος τα Χριστούγεννα "
Η Lidl κάνει μια συντονισμένη προσπάθεια για την προσέλκυση καταναλωτών μεσαίας και ανώτερης τάξης εισοδήματος με την εισαγωγή προϊόντων πολυτελείας σε χαμηλές τιμές στα καταστήματά του.
30-10-13 Lidl is accused of destroying the magic of Christmas by selling reindeer steaks for £7.99πηγήhttp://www.dailymail.co.uk/news/article-2480503/Lidl-accused-destroying-magic-Christmas-selling-reindeer-steaks-7-99.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου