Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Στην μεγάλη Μάχη για Εθνική Αναγέννηση και Δημοκρατική Αντίσταση, είμασταν Παρόντες: ΟΧΙ στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση! ΝΑΙ στο Ελληνικό Σχολείο!



ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΜΕ ΡΩΜΑΝΟ, ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΑΜΟΥ, ΧΑΤΖΑΡΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ 1-3-10 ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Στο μεγάλο Πατριωτικό Προσκλητήριο,
ανάμεσα σε χιλιάδες λαού,
διατρανώσαμε την Συνταγματική επιταγή για ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!


ΟΜΙΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΣΤΑΜΟΥ Π.Α.Κ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (PRESIDENT 1-3-2010)

Φιλοπάτριδες Έλληνες και Ελληνίδες, έρρωσθε !

Εκπροσωπώ την Πατριωτική Αυτόνομη Κίνηση Εκπαιδευτικών, που ιδρύθηκε μόλις πριν από τέσσερεις μήνες, έξω από τις κατεστημένες συνδικαλιστικές κομματικές δομές, διότι οι δυσοίωνοι για την Κρατική και Εθνική μας υπόσταση καιροί το απαιτούν! Στηρίξτε μας και απλώστε πανελλαδικά το σημερινό μήνυμα, του μεγάλου Πατριωτικού προσκλητηρίου. Αρχίζω, διηγούμενος μιαν αληθινή εμπειρία. Έτυχε να ακούσω το ανηψάκι μου της Δευτέρας Δημοτικού, να διαβάζει μεγαλοφώνως το μάθημα της Γλώσσας (από το βιβλίο υποτίθεται της Ελληνικής Γλώσσας, αυτό που λέγαμε κάποτε Αναγνωστικό):

(...Ένα ποντικάκι μιλούσε με ένα σκαντζοχοιράκι). «Γειά θου κατθαρομάλλη! Πθιτ! Πθιτ! Πθιτ! Εδώ κοίτα! Θτη ρίζα του δέντρου! Πώς ξέρεις το όνομά μου; Δεν το κθέρω! ...Τότε; Έ.. θκέφτηκα να θε φωνάζω έτθι, επειδή έχειθ κατθαρά μαλλιά. ...Ε..έχω κατσαρά μαλλιά; Ναι, αν δεν το πιθτεύειθ, έλα θτη λιμνούλα να τα δειθ!»

Του λέω, παιδί μου, πώς διαβάζεις έτσι; Και μου απαντάει ο μικρός: Έτσι λέει το μάθημα! Παίρνω το βιβλίο, ...φρίκιασα! Εγκεφαλικό βραχυκύκλωμα. Να ψευδίζουν με το ζόρι. Αρχίζω να το ψάχνω. Δεν μπορούσα να φανταστώ τί (χειρίστου) είδους πνευματική τροφή δίνουν στα παιδιά μας. Κείμενα άρριζα, ανιστόρητα, χωρίς αλήθεια, χωρίς ιδανικά, άχρηστα, όπως το επόμενο κείμενο, που είναι, λέει, του Τζιάνι Ροντάρι, από το βιβλίο του συγγραφέως «Παραμύθια απ' το τηλέφωνο» (όχι το 090...). Δηλαδή μιλάμε για βιβλίο μιας πολυεθνικής σούπας συγγραφέων, με μισο-Ελληνική απόδοση, και αυτά διδάσκονται ως αναγνωστικά βιβλία. Ψάξτε παρακαλώ για νοήματα:

«Το κυλιόμενο πεζοδρόμιο (ο τίτλος). Στον πλανήτη Μπεχ (Μπεχ..., παρακάτω αναφέρεται ταξίδι στην Χωχαρούπα...) ανακάλυψαν ένα πεζοδρόμιο κυλιόμενο, που γυρίζει γύρω απ' όλη την πόλη. Κινείται με μικρή ταχύτητα, για να έχει ο κόσμος τον καιρό να κοιτάζει τις βιτρίνες (...αυτό ενδιέφερε τον βάρβαρο συγγραφέα περί Πόλεως). Πάνω στο πεζοδρόμιο, συνεχίζει, υπάρχουν παγκάκια για κείνους που θέλουν να ταξιδεύουν καθιστοί... (και λοιπές άλλες μπούρδες)». Για να διαπιστώσει δε ο δάσκαλος, ή η δασκάλα, αν εμπέδωσαν οι μαθητές το μάθημα, το βιβλίο συνεχίζει με τις εξής ερωτήσεις: «Τί συμβαίνει στον πλανήτη Μπεχ; Θα σου άρεσε να ζεις σε μια πόλη με κυλιόμενα πεζοδρόμια; Τί θα μπορούσες να κάνεις σε μια τέτοια πόλη; Και άλλα τέτοια βλακώδη και χαζοχαρούμενα... Αναρωτήθηκα, πώς ανέχονται οι Δάσκαλοι ένα τέτοιο επίπεδο, έναν τέτοιο ξεπεσμό στην Παιδεία;... Δεν έχουν δει ποτέ τους κάποιο παλαιότερο Αναγνωστικό; (Έχουμε στο φυλλάδιο έξω, και άλλα τέτοια παραδείγματα, και συγκριτικά ακόμα παραδείγματα, από Αναγνωστικό του 1900. Υπάρχουν και στην ιστοσελίδα μας).

Μαζεύω λοιπόν όλα τα σχολικά βιβλία που υπήρχαν στο σπίτι των ανεψιών μου, και μελετώντας τα, διαπιστώνω επιπροσθέτως, ότι σε κάθε σελίδα εμφανίζονταν μη Ελληνικά ονόματα. Ο Ινδο-πακιστανός Σαμπέρ κυριαρχεί στην Πρώτη τάξη. Ο Αλβανός Αρμπέν κυριαρχεί στην Δευτέρα. Στην Τετάρτη τάξη έχουμε υπερπληθώρα ξενικών ονομάτων: ο Αλσέστ, ο Εντ, ο Ρούφους, ο Κλοτέρ, ο Ανιάν, ο Μεξάν, (ο Σαλ, με μαύρο πρόσωπο, είναι μόνιμος στα Μαθηματικά), όλοι ζωγραφισμένοι με άσχημες εικόνες-καρικατούρες, άλλοι έγχρωμοι, άλλοι παρδαλοί, ...«the United Colors of Beneton», εν ολίγοις, με προφανείς στόχους.

Αυτά τα βιβλία παρήχθησαν κατά την διακυβέρνηση Καραμανλή, στα μουλωχτά επί ...Γιαννάκου. Αναλογισθήτε τώρα με τούτη την κυβέρνηση, που έχει δώσει ήδη σαφές στίγμα προθέσεων ανατροπής του Ελληνικού Σχολείου, τί έχει να γίνει. Τον Νοέμβριο στελεχώθηκε το Υπουργείο (της αντεθνικής πλέον) Παιδείας (...αφού πέσανε και τυπικά οι μάσκες, όταν θρασύτατα διεγράφη το Εθνικής από τον λογότυπο), και Να'σου η γνωστή από τα παλιά Θάλεια Δραγώνα σε επιτελική θέση... Λέγω από τα παλιά, διότι, το φαινόμενο Ρεπούση που όλοι ζήσαμε επί Γιαννάκου, έχει ρίζες, πολύπλοκες. Έχει τους πρωτεργάτες. Μια διεθνιστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση (οι ...ΜΚΟ είναι πλέον το «βαθύ κράτος») με τίτλο CDRSEE (λέγεται: Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, ελληνιστί), με έδρα την Ολλανδία, που ιδρύθηκε το 1998 (πριν 12 χρόνια), απεφάσισε αυτή η ΜΚΟ, πώς θα διδάσκουμε πλέον εμείς την Ιστορία. Προσέλαβε λοιπόν εν έτει 2000, στο Πρόγραμμα «(Southeast European) Joint History Project» (JHP), «επίλεκτους» ανθρώπους, από Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια, Αλβανία, απ' όλες τις Βαλκανικές χώρες, Έλληνες της Κύπρου, και τρεις Ελληνίδες εξ Ελλάδος, που παραδόξως δεν είναι Ιστορικοί. Διδάσκουν σε Παιδαγωγικά Τμήματα Ελληνικών Πανεπιστημίων, σε υποψηφίους Νηπιαγωγούς και Δασκάλους, εκπαιδεύοντάς τους χρόνια τώρα στον Γενιτσαρισμό. (Αυτό μας λύνει την απορία, γιατί δεν ξεσηκώνονται οι Δάσκαλοι. Διότι τέτοια μόρφωση έχουν λάβει οι νεώτεροι. Και μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις). Ξέρετε ...ποιές Καθηγήτριες προσέλαβαν; Την Χριστίνα Κουλούρη, την Άννα Φραγκουδάκη και την Θάλεια Δραγώνα. Το γνωστό «Τρίγωνο της Προδοσίας»! Ο Στόχος ήταν: «to revise ethnocentric school histories» (να αναθεωρήσουν τα εθνοκεντρικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας), για να πετύχουν «stereotype free history» (μια Ιστορία χωρίς Στερεότυπα). Περί «στερεοτύπων» θα πούμε παρακάτω... Όμως ερωτούμε, όταν ξένες δυνάμεις, σας πληρώνουν κυρίες μου, για να αφοπλίσετε την Πατρίδα σας, πώς πρέπει να σας αποκαλέσουμε; Αλλά για ποιά «Πατρίδα» μιλάμε; Το «τί είναι η Πατρίδα μας;» το έχετε καταθέσει στο περιβόητο βιβλίο σας... Δεν έχουμε καμμία αμφιβολία για το ποιόν της παρέας σας, για το διαλυτικό σας έργο στην Παιδεία... Γι' αυτό ο Μίκης Θεοδωράκης σας απεκάλεσε «Καρκίνο στο σώμα της Ελλάδος, Πράκτορες, Συνωμότες, και Συμμορία», και κατονόμασε σχεδόν όλη την «παρέα» στην επική επιστολή του.

Ενώ λοιπόν εμείς οι Έλληνες αφοπλιζόμεθα μονομερώς, συνειδησιακά, συμβάλλοντας στην «Δημοκρατία και την Συμφιλίωση τάχα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη», παρακολουθούμε τους γείτονες να διδάσκουν απροκάλυπτα ψευδή «αλυτρωτισμό», να μιλούν για καταπιεζόμενες «μειονότητες», να αποθρασύνονται κάθε μέρα και περισσότερο. Το βιβλίο της Ρεπούση ήταν το ορατό μέρος της εθνικής αποδομήσεως του δικού μας Σχολείου. Το κρυφό μέρος, είναι αυτό που σας ανέφερα, με τα παραδείγματα από τα άθλια Αναγνωστικά του Δημοτικού. Εκεί το κακό έχει συντελεσθεί από καιρό, με την ιδιαζόντως πτωχή γραπτή και προφορική Γλώσσα που έχουν επιβάλει στα Ελληνόπουλα, με τα αφελληνισμένα «ουδέτερα» πολυπολιτισμικά Κείμενα, που εισήγαγαν λαθραία στα Σχολικά βιβλία. Σκεφθείτε τί μας περιμένει προσεχώς, με την επιχειρούμενη μετάλλαξη της Εθνικής Παιδείας σε Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Άπειρα σεμινάρια έχουν ήδη γίνει, και φυσικά πακτωλοί χρημάτων επενδύονται συνεχώς, για την πλήρη μετάλλαξη των ενεργών Δασκάλων και Νηπιαγωγών μας, σε ευέλικτους Πολυπολιτισμικούς Εκπαιδευτικούς. Το Σχολείο του Αύριο είναι μόνο Διαπολιτισμικό, διακηρύσσει ευθαρσώς η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Περιττόν να σας αναφέρω τις αντίστοιχες θέσεις των συνδικαλιστών της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Ο στόχος τους είναι σαφέστατος. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, σε όλα τα Σχολεία. Επιμένουν σταθερά εναντίον της Εθνικής Παιδείας, του Εθνοκεντρικού Σχολείου, της Εθνοκεντρικής Ιδεολογίας, όπως αρέσκονται να λέγουν, εννοώντας την ...Ελληνική Παιδεία, το Ελληνικό Σχολείο. Δεν θέλουν Ελληνικό Σχολείο. Θα μας αναγκάσουν σε ιδιωτική Εκπαίδευση, και να φτιάξουμε Κρυφά Σχολειά. Η κα Δραγώνα σε μια συνέντευξή της στην «Αυγή» (10-1-10), αναφέρει επί λέξει: «Το εθνοκεντρικό σχολείο, είναι σχολείο του απομονωτισμού, εμποδίζει τη συνύπαρξη των διαφορών κάθε είδους. Είναι σχολείο σε όλα δογματικό (!). Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού...». «Απίστευτο», τί σχολείο είχαμε μέχρι τώρα και δεν το ξέραμε;! Απομονωτικό, δογματικό, ρατσιστικό!; Αλλά, τα Στερεότυπα αυτά κυρίες μου, είναι όλα μέσα στον άρρωστο εγκέφαλό σας. Όπου ακούτε λοιπόν, ρατσισμός, ξενοφοβία, μισαλλοδοξία, διακρίσεις, ανοχή, πολυπολιτισμός, είναι όλα δικές τους εφευρέσεις. Αυτά είναι τα Στερεότυπα, τα Στερεότυπα των Πρακτόρων, η ξύλινη γλώσσα των Παγκοσμιοποιητών...

Μια εισήγηση της Πανελλήνιας Ενώσεως Σχολικών Συμβούλων (25-11-09) προς το Υπουργείο Παιδείας, περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το Αυριανό Σχολείο: «Η Ελλάδα λένε, έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας «Πολυπολιτισμικής» κοινωνίας! Όλα τα δημόσια Σχολεία θα είναι «δυνάμει διαπολιτισμικά»! Πρέπει να υπερβούμε τον «μονοπολιτισμικό(!) και μονογλωσσικό»(!) χαρακτήρα της παραδοσιακής μορφής εκπαίδευσης! Υπάρχουν λένε οι «ημεδαποί» και οι «αλλοδαποί» μαθητές! Η «διαπολιτισμική εκπαίδευση» αφορά και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, γηγενείς ή μη, και σε όλους τους τύπους σχολείων, κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. (...Δεν θα γλιτώσει κανείς).

Η πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία είναι ευκαιρία (...όλο τέτοιες ευκαιρίες βρίσκουν) για τον «εκσυγχρονισμό» του ελληνικού σχολείου. (Ακούστε Εκσυγχρονισμό που θα πάθουμε)! Το δημόσιο σχολείο πρέπει να λειτουργεί ως ολοήμερο! (όπου «Ολοήμερο», βάλτε «Παιδομάζωμα»). Θα έχει μαθητές γηγενείς και αλλόγλωσσους! (Όλοι στην ίδια κονσέρβα). Με διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των μαθητών. Με διδασκαλία της Ιστορίας και Γλώσσας της Χώρας προέλευσης. Με παρουσία δίγλωσσου Εκπαιδευτικού από την χώρα προέλευσης των μαθητών! Με ανάδειξη Εκπαιδευτικών από το σώμα των ίδιων των μεταναστών!» (Δηλαδή, να περιμένουμε σύντομα διορισμούς Αλλοδαπών Δημοσίων Υπαλλήλων! Ξεκινούν με Αστυνομία και Εκπαίδευση)!

Αν δεν αντιδράσουμε συνέλληνες στα σχέδιά τους, πρόκειται να δούμε οσονούπω ...ένα Σχολείο-Βαβέλ. Μια Κοινωνία-Βαβυλωνία. Από την μία μας λένε, (προσέξτε), «τα παιδιά των μεταναστών δεν γνώρισαν πατρίδα, έχουν μόνο την Ελλάδα για πατρίδα τους», κι από την άλλη μας λένε «τα παιδιά των μεταναστών έχουν μητρική γλώσσα. Πρέπει να τους διδάξουμε την μητρική Γλώσσα και την Ιστορία της χώρας τους»... Άρα, έχουν πατρίδα τα παιδιά! Μη μας κοροϊδεύουν... Πατρίδα στα Ελληνικά, σημαίνει η γη των πατέρων. Όποιος έχει προγόνους έχει επομένως και Πατρίδα. Περί Ελληνικής Πατρίδος μας μιλάει σοφά ο Σωκράτης, ότι είναι «απάντων τιμιώτερον και σεμνότερον και αγιώτερον». Για τον Μαραθωνομάχο Κυναίγειρο μάλιστα, λέγει ο πατέρας του στον επικήδειο λόγο: «Παιδί μου, συνέθεσες με τα χέρια σου την ιδέα της Φιλοπατρίας» (συνέθου φιλίαν υπέρ της πατρίδος). Ας μας δείξουν οι άλλοι λαοί τα αρχαία τους κείμενα περί Πατρίδος. 8500 αναφορές έχουμε εμείς! Οκτώ μόνον αναφορές έχουν οι Εβραίοι. Όλοι αυτοί λοιπόν, που δήθεν «μετέχουν της ημετέρας Παιδείας», ας απαγγείλουν πρώτα το ρητό του Σωκράτους περί Πατρίδος! Τεστ Ελληνικότητος δεν θέλουν;;; Αντέχουν;;;

Εμείς λοιπόν, από του μαχητικού αυτού βήματος, δηλώνουμε: -Εδώ είναι η Πατρίδα του Πολιτισμού! Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να μιλάει για Πολυπολιτισμό μέσ'στην Ελλάδα!... -Εδώ είναι η Πατρίδα της Παιδείας, η Πατρίδα των Λυκείων, των Ακαδημιών, πασών των Επιστημών. Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να μιλάει στην Ελλάδα για Διαπολιτισμική Εκπαίδευση! Ντροπή και Αίσχος!

Μια αναφορά στον γνήσιο Εθνάρχη, που μας έφυγε στην πιο δύσκολη στιγμή, στον Αθάνατο Χριστόδουλο, που είχε πει: «Το να οικοδομείς νεανικές ψυχές δεν είναι εύκολο. Και αυτό λίγοι το επιχειρούν». Το διάβαζα, γραμμένο πάνω στον δίσκο των παπαροκάδων «Έμαθα ελεύθερος να ζω». Σας θυμίζω τους στίχους του πατριωτικού αυτού τραγουδιού: «Εμπρός λαοί, ας ενωθούμε. Η Νέα Τάξη μας καλεί, να γίνουμε κονσέρβες στην ίδια μηχανή»... Προτείνω να το στείλουμε στους επιτελείς του Υπουργείου Παιδείας, μαζί με το ψήφισμα της συνελεύσεως...

Η νόμιμος άμυνα, αδέλφια, απέναντι στην Νεοταξική μέδουσα, είναι η υπεράσπιση του Ελληνικού Συντάγματος. Συνταγματική επιταγή προστατεύει την Ελληνική Παιδεία (άρθρο 16, παρ.2). Αυτοί που θα επιχειρήσουν Διαπολιτισμική εκπαίδευση σε Ελληνικό Σχολείο, πράττουν αντισυνταγματικά. Φυσικά εκτός των άλλων θα είναι και Επίορκοι. Εδώ όμως χρειαζόμαστε πατριώτες Έλληνες Νομικούς. Να συνεργαστούμε, και να επιβάλουμε ανασύσταση του Ελληνικού Σχολείου σε συνταγματική βάση. Με διδασκαλία της διαχρονικής μας Γλώσσας, από το Δημοτικό, με την Ιστορική μας Ορθογραφία και Γραμματική (πολυτονικό αντί πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμού). Με διδασκαλία των Μύθων του Αισώπου, των αρχαίων Ρητών και Αποφθεγμάτων, με διδασκαλία των αθανάτων κλασικών μας κειμένων, που αποτελούν τις υποθήκες βιωτικής του Λαού μας. Μόνον έτσι θα γαλουχήσουμε Ελληνόπουλα. Μόνον έτσι θα αναπτύξουμε εθνική και θρησκευτική συνείδηση. Υπάρχει όμως και το έτερο σοβαρό σκέλος, πατριώτες. Παρέσυραν και εξώθησαν την Ελληνίδα μάνα από το σπίτι, από τον Οίκο. Έτσι η Οικο-Γένεια εκφυλίζεται. Το Γένος φθίνει, γιατί ο Οίκος υπολειτουργεί. Επιπλέον, οι απάνθρωπες τσιμεντουπόλεις στερούν το παιγνίδι από τα Ελληνόπουλα. Αντί παιγνιδιού στις αλάνες και στα άλση, τα φορτώνουμε με επιπλέον μαθήματα. Όλη μέρα φροντιστήρια, συν την επιτηδείως βαρειά ύλη των τάξεων του Δημοτικού, προκαλείται εν τέλει αφόρητος συναισθηματικός απωθούμενος πόνος, που προκαλεί ισχυρές νευρώσεις στα παιδιά μας. Εξ αιτίας όλων αυτών, τα νευρωτικά Ελληνόπουλα, μισούν το σχολείο, μισούν ενδόμυχα τους γονείς, μισούν εν τέλει την πατρίδα. Έτσι προκύπτουν οι βαρβαροποιημένοι νέοι, οι βάνδαλοι κουκουλοφόροι, οι αρνησιπάτριδες των γνωστών Κομμάτων. Προκύπτουν από την βαρβαροποιημένη Εκπαιδευτική πολιτική, που έχουμε δυστυχώς αποδεχθεί ως σύγχρονη πολιτική. Και το ολοήμερο Σχολείο, τονίζουμε, αντιστοιχεί με «παιδομάζωμα». Γενικεύεται πλέον το ολοήμερο, για τον αφελληνισμό των παιδιών μας, για να παράγει γενιτσάρους.

Συνέλληνες, εμείς οι Πατριώτες Εκπαιδευτικοί, ανεξαρτήτως αριστεράς ή δεξιάς προελεύσεως, κάναμε την αρχή, ενωθήκαμε και βγήκαμε στην πρωτοπορία των ευγενών Αγώνων, για Ελληνική Παιδεία. Αναγνωρίζουμε ότι η Χώρα μας τελεί υπό ιδιότυπη κατοχή, από τον χειρότερο στην Ιστορία μας εχθρό. Γιατί ο εχθρός αυτός, παραμένει για τους πολλούς Αόρατος. Μας διαβρώνει και μας μεταλλάσσει όλους, δημιουργώντας θανάσιμα καρκινώματα. Νιώθουμε όλοι βαριά τα πλήγματά του, αλλά δεν μπορούν να δουν όλοι καθαρά το πρόσωπό του. Δεν ξεχωρίζουν τον εχθρό... Εμείς τον αναγνωρίζουμε και μαχόμεθα εκ του συστάδην.

Σύνθημά μας, είναι, η κραυγή ελευθερίας και αντιστάσεως του Αθανάσιου Διάκου: «Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω»! Και ας μάθουν από του βήματος αυτού οι Πάτρονες κι οι Πράκτορες της Νέας Τάξεως, τί σημαίνει Γραικός (ακούστε προσεκτικά τί θησαυρούς δεν μας διδάσκουν): «...η κόρη στον Οίκο του ευγενούς Δευκαλίωνος, η Πανδώρα, με τον πατέρα Δία, μιχθείσα εν φιλότητι (δηλαδή, μας λέει ο Ησίοδος, ότι ο Γραικός είναι εγγονός του Δευκαλίωνος από μητέρα, και ο Γραικός επίσης είναι υιός Θεού, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για μας), αφού λοιπόν έσμιξαν με αγάπη ο Ουράνιος Πατήρ με την θνητή Πανδώρα, αυτή γέννησε (τέκε) Γραικόν μενεχάρμην».

Ο Μενεχάρμης, είναι αυτός που χαίρεται να πολεμάει! Ο Γραικός ο Μενεχάρμης!

Κι εμείς εδώ οι απόγονοι! Οι Γραικοί Οπλαρχηγοί, οι Πολέμαρχοι των Ελλήνων, οι Πολίτες-Οπλίτες του Γένους, είμαστε εμείς, σήμερα εδώ! Έτοιμοι για την μεγάλη μάχη του Γένους! Ίτε παίδες Ελλήνων! Νύν υπέρ πάντων Αγών! Και μόνος και μετά πολλών!


πηγές:

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΙΝΗΣΗ (ΠΑΚ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ -

schizas

Δεν υπάρχουν σχόλια: