Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ - ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ FACEBOOK



Αγαπητοι μου

Εχτες εκλεισαν τον λογαριασμο μου στο Facebook προφανως γιατι αυτα που εκανα πονουσαν κοσμο και ΔΥΣΤΥΧΩΣ καποιους πουλημενους ηδη...Οπως ειδες προτιμησα να εχω το κανονικο μου ονομα φατσα φορα και να μην κρυβομαι ενω φαινεται οτι το θεμα μου με τους ξενους ηταν το ποτηρι που ξεχειλησε την σταγονα.σε παρακαλω αν μπορεις ψαξε τα 3 θεματα τα οποια ειχα ξεκινησει και συνεχιστε τα εσεις μεχρι να δω τι μπορει να γινει...αυτα ειναι

ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ

απο οτι ειδα δεν μπορω να ξανα ανοιξω λογαριασμο στο φεις μιας και στο καινουργιο εμαιλ δεν μου ερχεται ποτε ενα εμαιλ που ζητανε για να μπορεις να μιλας με κοσμο...

Με εκτιμηση
Π. Χατζηγεωργιαδης

Σχόλιο: Για την παραπάνω φίμωση του λόγου θα ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ κανείς άραγε;;;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αλλαξε ip διευθυνση μαστορα.