Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Εγκαίνια του νέου βιβλιοπωλείου των εκδόσεων «Πελασγός»

6 ολόκληρους μήνες μετά την επίθεση της 5ης Ιουνίου 2008, των κουκουλοφόρων που κατέστρεψαν ολοσχερώς το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων «Πελασγός», επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη 14, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι μετά από πολύ μεγάλη προσπάθεια το έστησα ξανά από την αρχή.

Στην μεγάλη αυτή δοκιμασία μου συμπαραστάθηκαν αρκετοί φίλοι, συναγωνιστές και συγγενείς. Συγκινητική η συμμετοχή γνωστών και αγνώστων «πελατών», αλλά και κάποιων συναδέλφων εκδοτών. Δυναμικά παρούσα η νεολαία του ΛΑ.Ο.Σ. που ανέλαβε εθελοντικά να απομακρύνει τους τόνους των καμένων βιβλίων και επίπλων - κόποι μιας ολόκληρης τίμιας ζωής.

Ιδιαιτέρως σημαντική και καθοριστική τις πρώτες εβδομάδες, ήταν η οικονομική στήριξη που δέχθηκα από τον Πρόεδρο του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού κ. Γιώργο Καρατζαφέρη και από τους -πρωτίστως φίλους- βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. Θανάση Πλεύρη και Άδωνι Γεωργιάδη. Ο τελευταίος μαζί με τον αδελφό του Λεωνίδα (αγαπητός φίλος), παρ’ ότι καμένοι και αυτοί μου συμπαραστάθηκαν μέσω των εκπομπών τους, ηθικά και υλικά πάρα πολύ. Χωρίς όλους αυτούς δεν θα κατάφερνα να ξανανοίξω (έστω 6 μήνες μετά). Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και υποχρεωμένος να συνεχίσω με βαθειά και ακλόνητη πίστη στην έκδοση βιβλίων εθνικής αυτογνωσίας.

Έχω λοιπόν την χαρά να σας προσκαλώ όλους στα νέα εγκαίνια του βιβλιοπωλείου μου, την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008 και ώρα 6 μ.μ. Ελάτε να χαρείτε μαζί μου, με υπομονή, επιμονή και πίστη στις ευγενείς αξίες του Ελληνισμού, την επαναλειτουργία του βιβλιοπωλείου, το οποίο από εδώ και πέρα θα φέρει το όνομα «Η αλληλεγγύη των φίλων», προς τιμήν όλων εσάς. Σας προσκαλώ όλους στα νέα εγκαίνια του βιβλιοπωλείου μου, την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008 και ώρα 6 μ.μ. Ελάτε.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση

Ιωάννης Χρ. Γιαννάκενας

Πηγή:e-grammes

Δεν υπάρχουν σχόλια: