Θέματα Παιδείας συζήτησε στο Μέγαρο Μαξίμου η Κυβερνητική Επιτροπή υπό την προεδρία του Κώστα Καραμανλή.
Ο υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης δήλωσε μετά τη συνεδρίαση ότι ενημέρωσε την Κυβερνητική Επιτροπή για τη στρατηγική στο χώρο της Εκπαίδευσης, όπου πρώτη προτεραιότητα είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την κατασκευή του "έξυπνου σχολείου" στην περίοδο 2008-2012.
Έχουν ήδη, προγραμματιστεί και διασφαλιστεί οι χρηματοδοτήσεις για την κατασκευή 1.233 σχολικών μονάδων σε ολόκληρη τη χώρα, πρόσθεσε. Επίσης είπε ότι προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση αλλά και η βελτίωση των υφιστάμενων οικοδομών και ο εξοπλισμός τους με σύγχρονα εποπτικά μέσα.
Επίσης ο κ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε ότι παρουσίασε στην Κυβερνητική Επιτροπή πλατφόρμα καινοτόμου πολιτικής με τον τίτλο "Έλληνας, πολίτης της Ευρώπης-Έλληνας, πολίτης του κόσμου".
Ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι πρόκειται για μία πολιτική που θα βασίζεται σε πέντε δέσμες μέτρων για την ανθρωποκεντρική, την περιβαλλοντική εκπαίδευση, την πολυγλωσσία, την ελληνομάθεια, τη γλωσσομάθεια, την ψηφιακή σύγκλιση, την παιδεία, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.
Κάθε μία μορφή από αυτές τις δράσεις συνοδεύεται, είπε, από ολοκληρωμένη μελέτη που εκπονείται από αντίστοιχα ινστιτούτα και αναφέρεται σε συγκεκριμένους στόχους.
Για παράδειγμα, είπε ο κ. Στυλιανίδης, η ανθρωποκεντρική εκπαίδευση περιλαμβάνει παρεμβάσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και για τις κοινωνικά ευαίσθητα ομάδες, ενώ η περιβαλλοντική εκπαίδευση αποσκοπεί στην αειφόρο ανάπτυξη και την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης στη νέα γενιά.
Επίσης, όπως είπε ο υπουργός, η προώθηση της ελληνικής γλώσσας και της πολυγλωσσίας για τους Έλληνες είναι ο τρίτος πόλος, ενώ ο τέταρτος που αφορά την ψηφιακή σύγκλιση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του ψηφιακού αναλφαβητισμού και τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ενώ ο πολιτισμός και ο αθλητισμός είναι στοιχεία συνυφασμένα με την ταυτότητα του σύγχρονου Έλληνα και πρέπει να καλλιεργούνται, τόνισε ο κ. Στυλιανίδης, από το εκπαιδευτικό σύστημα.
Σχόλιο:Πολύ ωραία όλα αυτά, αλλά εμάς κάτι άλλο μας μυρίζει μετά από όσα πέρασε η Παιδεία πρόσφατα με το βιβλίο της Ιστορίας.
Αλήθεια για την διδασκαλία της Ιστορίας μας δεν αναφέρει τίποτα.
Για ανθρωποκεντρισμό διαβάζουμε - και πολύ καλά κάνουνε και δίνουν τέτοια κατεύθυνση, αλλά κάτι μας λέει ότι δεν τους έπιασε ο πόνος τώρα για τους ανθρώπους με ειδικές ικανότητες, αλλά αλλού το πάνε.. τόσο μακρυά όσο φτάνει το μυαλό σας.
Ναι, μάλιστα εκεί, με την αθρόα εισροή μεταναστών η Ε. Ε. χρηματοδοτεί πολυπολιτισμικά σχολεία και επιβάλει άμεση εφαρμογή του συστήματος ταχείας ενσωμάτωσης αλλοδαπών και απώλειας μνήμης των ντόπιων,για το οποίο σύστημα οποία τα σκάει αδρώς και αναμένει άμεσα αποτελέσματα.
Τον πολίτη του κόσμου προετοιμάζουν απαλλαγμένο απο ιστορικές μνήμες και εμπλουτισμένο με τα νέα δεδομένα που δια της βίας επέβαλαν στον λαό.
Άρα, επιβάλεται μία άμεση ενσωμάτωση όλων των φυλών του Ισραήλ στα σχολεία και η αφαίρεση από την διδασκαλία σημαντικών μαθημάτων που δεν συνεισφέρουν στην παιδεία του "πολίτη του κόσμου".
Μέσα από ωραιοποιημένες λέξεις προσπαθούν να μας πλασάρουν το αυτονόητο, αλλά δεν μασάμε πλέον από όμορφες λέξεις γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι κάτι πολύ άσχημο κρύβουν!
΄Οσοι βιαστούν να μας κατακρίνουν δεν έχουν παρά να περιμένουν.
Ας είμαστε σε εγρήγορση!
1 σχόλιο:
Οπως θα φερνουν και θα ξαναφερνουν το σχεδιο ΑΝΑΝ ετσι θα ξαναφερουν αλλο βιβιλιο ιστοριας και κακως πανηγυρισαν καποιοι οτι αποσυρθηκε. Οι αποφασεις εχουν παρθει και οι υπογραφες εχουν μπει, τετοια σχεδια δεν ακυρωνονται. 'Πελατες μου' που ελεγε και ο Βεγγος.
Δημοσίευση σχολίου