«Το μήνυμά μου προς την Τουρκία είναι να έρθει εδώ να μας διεκδικήσει»!
Τάδε έφη Τσετίν Μάντατζη σε ομιλία του στην Κομοτηνή
Κύριοι του ΠΑΣΟΚ σας εκπροσωπούν οι θέσεις του βουλευτή σας;
Ξεκάθαρα τα’ πε τα πράγματα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τσετίν Μάντατζη στη συγκέντρωση της Δευτέρας 11 Ιουλίου (ξενοδοχείο Chris & Eve στην Κομοτηνή) στα στελέχη της μειονότητας παρουσία και του έτερου βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ροδόπης κ. Αχμέτ Χατζηοσμάν. Μπορεί το θέμα της συγκέντρωσης να ήταν τα νηπιαγωγεία και τα προβλήματα της μειονοτικής εκπαίδευσης και ο τρόπος αντιμετώπισής τους όμως ο κ. Μάντατζη άδραξε την ευκαιρία να θέσει το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων και να κάνει ξεκάθαρες τις απόψεις του για αυτά που τον…καίνε!
Μήνυμα Μάντατζη προς την Τουρκία: «Διεκδικήστε μας…»
Και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε μεταφρασμένο (η ομιλία εκφωνήθηκε στα τουρκικά, ως συνηθίζεται άλλωστε) απόσπασμα της ομιλία του:
«Το ίδιο μήνυμα πρέπει να δοθεί και στην Τουρκία. Εμείς δεν είμαστε μια εσωτερική υπόθεση της Ελλάδας. Μείναμε εδώ με μια συνθήκη. Εγώ στην ουσία δεν θέλω να ασχοληθώ με τη συνθήκη. Αυτοί που με άφησαν εδώ να ασχοληθούν. Το μήνυμά μου προς την Τουρκία είναι να έρθει εδώ να μας διεκδικήσει»!
Και για να μην πάει αλλού ο νους το μετριάζει: «Πως θα μας διεκδικήσει; Οι δυο χώρες να καθίσουν να συνεννοηθούν ώστε λίγο – λίγο να διευκολυνθεί η ζωή μας».
Μήνυμα Μάντατζη προς την Ελλάδα: «Θα ξεσηκωθούμε…»
Αυτό το μήνυμα στέλνει ο κ. Μάντατζη προς την Τουρκία. Όμως και προς την Ελλάδα στέλνει μήνυμα: «Ο κ. υπουργός ( αναφέρεται στον υπουργό Παιδείας Ε. Στυλιανίδη μεταφέροντας τα λόγια του προς τον κ. Χατζηοσμάν) σχετικά με την προσχολική εκπαίδευση λέει: «Εμείς σας αγαπάμε, θ’ ανοίξουμε νηπιαγωγείο διαπολιτισμικό». Αναλύοντας τις προθέσεις του υπουργού ο κ. Μάντατζη συνεχίζει:
«Ο σκοπός ποιος είναι εδώ; Να σας μιλήσω για την Ξάνθη. Ο σκοπός είναι στον ορεινό όγκο της Ξάνθης να παρέχεται εκπαίδευση στα Πομακικά, στη Γενισέα στα Αθιγγανικά και στην πεδιάδα δεν ξέρουμε τι. Δηλαδή αυτή τη στιγμή ο σκοπός του κράτους είναι η ταυτότητα της κοινωνίας μέσω της εκπαίδευσης. Είναι αυτό που μας διαχωρίζουν σε 3 κατηγορίες που ίσως μετά από 5 χρόνια αυξηθούν σε πέντε ή έξι. Ο σκοπός αυτός είναι Συνεπώς το κάνουν αυτό συστηματικά. Νομίζω πλέον πως ήρθε η ώρα να δώσουμε ένα τέλος σ’ αυτό. Πρώτα οι δύο βουλευτές, μετά οι δήμαρχοι, οι δημοτικοί σύμβουλοι οι μορφωμένοι αυτής της κοινωνίας. Πρέπει να οργανώσουμε σωστά το λαό. Εάν μια δυο φορές δεν μποϋκοτάρουμε δεξιά και αριστερά, δεν θα γίνει τίποτε».
Και ο κ. Μάντατζη καταλήγει με μια …επαναστατική έξοδο αφού προηγουμένως έχει τονίσει σ’ όλη την ομιλία του: «Εάν δεν βγούμε να δείξουμε στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή κοινή γνώμη ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα δεν θα γίνει τίποτα. Η δική μου πρόταση είναι πως πρέπει να ξεσηκωθούμε …», «ότι κάνουμε θα το κάνουμε μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Για να αποδείξουμε ότι είμαστε εδώ, ότι υπάρχουμε πρέπει να βγούμε στη μέση».
Και τα ερωτήματα που εγείρονται απ’ όλα αυτά αφορούν στο ΠΑΣΟΚ και στη Βουλή των Ελλήνων :
Και τα ερωτήματα που εγείρονται απ’ όλα αυτά αφορούν στο ΠΑΣΟΚ και στη Βουλή των Ελλήνων :
Κύριοι του ΠΑΣΟΚ σας εκπροσωπούν οι θέσεις του βουλευτή σας; Αν αυτές οι θέσεις για την μειονοτική εκπαίδευση, όσο και για την ταυτότητα της μειονότητας είναι και δικές σας θέσεις βγείτε και πέστε το και ξεκαθαρίστε το! Αν όχι τι προτίθεσθε να κάνετε γι’ αυτό;
Και προς τη Βουλή των Ελλήνων:
Με ποια νομοθεσία είναι συμβατές τέτοιες δηλώσεις εκλεγμένου Έλληνα Βουλευτή; Ο όρκος του βουλευτή δεν τον δεσμεύει να διαφυλάττει και να μην στρέφεται εναντίον της χώρας στην οποία εκλέγεται;
Μαριάννα Ξανθοπούλου
Πηγή:Εμπρός
Ο πανικός τους από την ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ των αφεντικών τους λόγω κραχ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τέλους του πετρελαίου, τους τρελαίνει!
Η Βαλκανική Συμμαχία πλησιάζει!
as erthoun.na paroun omos poli fora gia na mi skissoun kana kaltson.giati o kolos tous de tha glitosei.
ΑπάντησηΔιαγραφήOI MPLE KAI PRASINOI PRODOTES PHDANE TH XWRA EDW KAI 30 XRONIA. AS PROSEXOUN OI MALAKES TI PSIFIZOUN STIS EKLOGES. KAI TA KOPROSKYLA OI DHMOSIOGRAFOI KANOUN THN DOULEIA TOUS KRYBONTAS OLA AYTA.
ΑπάντησηΔιαγραφή