Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Μηχανή τεχνητής νοημοσύνης (AI) δημιουργεί αυτόματα, σουρεαλιστικά γυμνά πορτρέτα. Στις στρεβλωμένες τρομακτικές εικόνες που παράγει, ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξακολουθεί να αναγνωρίζει την ανθρώπινη δομή και να επηρεάζεται από τα έντονα συναισθήματα που εκφράζουν

 Το μέλλον της πορνογραφίας?   ΗΠΑ, έφηβος στη Βιρτζίνια κατασκεύασε μηχανή τεχνητής νοημοσύνης "artificially intelligent (AI) machine" που δημιουργεί σουρεαλιστικά γυμνά πορτρέτα.
Ο κ. Robbie Barrat, που αποφοίτησε πρόσφατα  από το γυμνάσιο στη Δυτική Βιρτζίνια, εκπαιδεύεται  στην  'deep learning interning' εκμάθηση για τη γερμανική εταιρία (AI computing giant) NVIDIA.  Εκπαίδευσε τη μηχανή AI -που λειτουργεί σαν τον ανθρώπινο εγκέφαλο - να δημιουργεί αυτόματα, γυμνά έργα τέχνης, με τη χρήση "artificial intelligence" αλγόριθμου "Generative Adversarial Network" (GAN) που ενεργοποιεί δυο νευρωνικά δίκτυα.
και τα αποτελέσματα είναι τρομακτικά...

το ένα νευρωνικό δίκτυο ονομάζεται 'generator' και τροφοδοτείται με εικόνες από χιλιάδες γυμνά πορτρέτα -που δημιουργήθηκαν πριν από μερικές εκατοντάδες χρόνια-
το δεύτερο δίκτυο που ονομάζεται 'discriminator' αναγνωρίζει τα αληθινά έργα τέχνης, τα αναλύει και δημιουργεί ανάλογες εικόνες ερμηνεύοντας ένα σύνολο «κανόνων» για τα σχήματα, τα μεγέθη και τα χρώματα των μορφών που έμαθε εξετάζοντας χιλιάδες γυμνά πορτρέτα.
Ο κ. Robbie Barrat και η μηχανή (AI) που δημιουργεί μέσω (GAN) σουρεαλιστικά γυμνά πορτρέτα, βελτιώνουν τη δουλειά τους με την πάροδο του χρόνου, έτσι, όσο περισσότερο εκπαιδεύεται ο αλγόριθμος (GAN) τόσο πιο ρεαλιστικά θα είναι τα  «blobby» αποτελέσματα  στα έργα που παράγει η μηχανή (AI)
Ενώ οι περισσότερες από τις γυναίκες στις εικόνες εμφανίζονται αμαρτωλές και παραμορφωμένες, μερικά από τα θέματα μοιάζουν πολύ με λεπτές, όρθιες φιγούρες.
στις "στρεβλωμένες "εικόνες που δημιουργεί, ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξακολουθεί να αναγνωρίζει την ανθρώπινη δομή και φυσικά να επηρεάζεται από αυτές υποσυνείδητα...
Τα σουρεαλιστικά γυμνά πορτρέτα, που δημιουργεί η (AI)  εκφράζουν έντονα καθημερινά συναισθήματα, που μεταφέρονται με την ανάλογη ατμόσφαιρα, τα σχήματα και τα χρώματα που παράγονται...
 ************************************
Η τεχνολογία (AI) χρησιμοποιείται ήδη για να δημιουργηθούν πορνό βιντεοκλίπ, στα οποία πρωταγωνιστούν διάσημοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ και τραγουδίστριες ποπ. Η τεχνητή νοημοσύνη αντικαθιστά τα πρόσωπα των πραγματικών πρωταγωνιστριών των πορνό φιλμ με εκείνα των ηθοποιών και των τραγουδιστριών.
Μια ομάδα στον διαδικτυακό τόπο Reddit ( χρήστες deepdogs του Reddit, ή Reddit deepfakes και ο χρήστης "deepfakeapp") δημιουργούν ψεύτικα πορνοφίλμ, με μια εύκολη στη χρήση εφαρμογή.
Δεδομένου ότι, όλα αυτά είναι ελεύθερα διαθέσιμα στοιχεία, η διαδικασία μπορεί να γίνει χωρίς τη συγκατάθεση του ατόμου, που χρησιμοποιείται.
είναι επομένως ανάγκη να υπάρξει εξέλιξη στον τομέα της πνευματικής ιδιοκτησίας με αναγνώριση από την έξυπνη μηχανή, του προτύπου της πληροφορίας.
πηγή  29-3-18
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-5558287/AI-creates-sexy-nude-portraits-results-horrifying.html
 ******************************
παλαιότερη ανάρτηση μας, σχετική με την ανάπτυξη μηχανής τεχνητής νοημοσύνης (Al)
 3 Δεκεμβρίου 2017
Υπερυπολογιστής προγραμματισμένος να σκέφτεται σαν "serial killer" έχει ένα ανατριχιαστικό χόμπι. "γράφει" ποίηση με το μυαλό του άγνωστου σειριακού δολοφόνου Zodiac. Mετά από 50 χρόνια, o Zodiac ίσως εντοπιστεί, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την εξέταση δειγμάτων DNA.
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2017/12/serial-killer-zodiac-m-50-o-zodiac-dna.html







Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Ντομινατρίξ ζει με τον σύντροφο της και με τους δυο σκλάβους φίλους της. Οι υποτακτικοί σκλάβοι της κάνουν τις καθημερινές οικιακές εργασίες, ως αντάλλαγμα για τις BDSM τιμωρίες, που τους προσφέρει.




ΗΠΑ, New Jersey.  Η 35χρονη Dahlia Rain, "γύρισε την πλάτη" στην κανονική της ζωή, που είχε πριν από έξι χρόνια όταν ήταν καλή νοικοκυρά, παντρεμένη και εργαζόταν ως δασκάλα.
Τώρα εργάζεται ως dominatrix -σε ψυχολογικά παιχνίδια ερωτικής φαντασίας και ολοκλήρωσης της προσωπικότητας- και μοιράζεται τη ζωή της με τον 41χρονο φίλο της John Fathom -που είναι καλλιτέχνης και επιχειρηματίας, αλλά και με τους δυο σκλάβους -φίλους της Chris και  Mike - AKA Fluffy που απολαμβάνουν μια BDSM  (bondage, discipline, sadism and masochism) σχέση μαζί της.
 Η Dahlia είναι lifestyle dominatrixe και professional dominatrixe επίσης, οι δυο σκλάβοι της Chris και Fluffy απολαμβάνουν την εκτέλεση καθημερινών οικιακών εργασιών στο σπίτι της, σε αντάλλαγμα για BDSM περιόδους παιχνιδιού με τη γυναίκα- αφεντικό τους.
Η Dahlia λέει ότι δεν υπάρχει ανταλλαγή χρηματικού ποσού μεταξύ τους και δεν έχει σεξουαλική επαφή μαζί τους. Ζητάει από τους υποτακτικούς σκλάβους της, να κάνουν οτιδήποτε από το μαγείρεμα μέχρι τον καθαρισμό του σπιτιού της, σε αντάλλαγμα «ανταμοιβή» για τις BDSM τιμωρίες που τους προσφέρει (such as being bound, gagged and whipped)
Μετά το διαζύγιο της, η Dahlia αναζήτησε νέες εμπειρίες σε πάρτι φετίχ στη Νέα Υόρκη, όπου άρχισε να συναντάει περισσότερους ανθρώπους που ενδιαφέρονταν για παιχνίδια κυριαρχίας στον τρόπο ζωής τους. στις συνεδρίες μαζί τους, παίρνει χρήματα για να ζήσουν μαζί της μια ώρα, σαν σκλάβοι στα χέρια της.
παίρνει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από άτομα που θέλουν να γίνουν σκλάβοι στο σεξ και να είναι δεμένοι στην κρεβατοκάμαρά της 24 ώρες την ημέρα, αλλά αυτό δεν είναι το είδος της υπηρεσίας που προσφέρει.
οι δυο άνδρες που ζουν ως υποτακτικοί σκλάβοι στο σπίτι της και έχουν μαζί της μια dom/sub σχέση, δεν την πληρώνουν. Ωστόσο υπηρετούν εκείνη -κάνουν ότι τους ζητήσει- και τον ερωτικό της σύντροφο John Fathom και απολαμβάνουν μόνιμα τη φροντίδα της. Ο Chris ζει συνέχεια κοντά της, ενώ ο 35χρονος Fluffy εργάζεται ως "performer in the adult industry" και μοιράζει το χρόνο του, ανάμεσα στο Las Vegas και στο σπίτι της, στο New Jersey.
Ο Fluffy δήλωσε ότι κάνει ότι του ζητήσει, από  το σερβίρισμα του πρωινού μέχρι μασάζ στα πόδια της. Του αρέσει να την κάνει ευτυχισμένη και νιώθει καλά όταν βλέπει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό της.
τον ανταμείβει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, για παράδειγμα όταν της ζήτησε να κοιμηθεί κάτω από το κρεβάτι της, του το επέτρεψε με ευχαρίστηση και ένιωσε πολύ χαρούμενος.
ο ερωτικός της σύντροφος John Fathom λέει ότι τη θαυμάζει γιατί έχει δυνατό και ισορροπημένο χαρακτήρα, τη γνώρισε σε φετίχ πάρτι, όπου διασκέδασαν πολύ μαζί.
πολλοί προσφέρουν χρήματα στη Dahlia για dom/sub παιχνίδια φαντασίας αλλά και για άλλους τύπους θεραπείας.
κάποιος της πρόσφερε 5.000 δολάρια για να καταστρέψει τη ζωή του, της είπε ότι είναι διεστραμμένος, της έδωσε τον αριθμό του τηλεφώνου του και της ζήτησε να επικοινωνήσει με τη σύζυγό του. Ωστόσο εκείνη αρνήθηκε να καταστρέψει τη ζωή του. Επιθυμεί μόνο να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων και όχι να τους κάνει να ζουν σαν άστεγοι στο δρόμο.
Για τον σκλάβο φίλο της Fluffy, δήλωσε ότι έχει μια υποτακτική προσωπικότητα και οι άνθρωποι τον εκμεταλλεύονταν.
"όταν έχεις μια υποτακτική προσωπικότητα, οι άνθρωποι σε τσαλαπατούν...εάν  είσαι υποτελής, είναι ασφαλέστερο να έχεις μια σταθερή καθοδήγηση και κάποιος να σε φροντίζει"
η Dahlia προσθέτει ότι: "είναι κάτι που σκοπεύω να κάνω για όσο ζω, θα γίνω μια ηλικιωμένη κυρία με σκλάβους που θα σπρώχνουν την αναπηρική καρέκλα μου".
πηγή 27-3-18
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-5548651/Dominatrix-reveals-two-live-SLAVES.html
*************************************
παλαιότερες σχετικές μας αναρτήσεις
 30 Μαΐου 2013
ΦΕΤΙΧΙΣΤΙΚΟ ΣΕΞ, ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2013/05/blog-post_7007.html
************************************
26 Φεβρουαρίου 2018
ΝΤΟΜΙΝΑΤΡΙΞ μεταχειρίζεται τους πελάτες της σαν σκυλιά ή τους χρησιμοποιεί σαν ανθρώπινα στακτοδοχεία και τους χρεώνει £1,500 για υπηρεσίες μιας νύχτας, στο Λονδίνο
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2018/02/1500.html
************************
5/15/16   η Ντομινατρίξ Mistress Tokyo αποκαλύπτει τις μυστικές επιθυμίες των πλούσιων πελατών της, στο Sydney Sexpo 2016
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2016/05/mistress-tokyo-sydney-sexpo-2016.html






Τρελός καιρός με πορτοκαλί χιόνι και Αφρικανική σκόνη με βαρέα μέταλλα. ΄Εξαρση του καιρικού φαινομένου με απειλητικές πλέον διαστάσεις


Πορτοκαλί χιόνι κάλυψε περιοχές της Ανατολικής Ευρώπης.  Εικόνες από το παράξενο χιόνι έχουν αναρτηθεί στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης από τη Ρωσία, τη Βουλγαρία, την Ουκρανία, τη Ρουμανία και τη Μολδαβία.
φωτο, με σκιερ στο Σότσι της Ρωσίας, προκάλεσε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αστειευόμενοι οι χρήστες λένε στο διαδίκτυο,  ότι μοιάζει σαν να κάνουν σκι στον πλανήτη ΄Αρη.
Οι μετεωρολόγοι λένε ότι, το φαινόμενο αυτό οφείλεται στον τρελό καιρό που έπληξε πρόσφατα, ακόμα και την έρημο της Σαχάρας.  Αρχές της χρονιάς, σχεδόν 40 εκατοστά χιόνι σκέπασε την περιοχή, μετά από από μια ξαφνική καταιγίδα. Το χιόνι κάλυψε τους αμμόλοφους της μεγάλης ερήμου (ήταν η τρίτη φορά τα τελευταία  37 χρόνια, που χιόνι σκέπασε τη συγκεκριμένη περιοχή).
Με τις καταιγίδες, άμμος και σκόνη από τη Βόρεια Αφρική και τη Σαχάρα, ανέβηκαν στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας, παρασύρθηκαν σύμφωνα με την κατεύθυνση του ανέμου και εναποτέθηκαν σε άλλα μέρη του κόσμου.
Δορυφορικές εικόνες από τη Nasa , δείχνουν μεγάλη ποσότητα άμμου και σκόνης στην ατμόσφαιρα, να παρασύρεται στη Μεσόγειο.
Ο Steven Keates, μετεωρολόγος της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου, γνωστής ως Met Office, δήλωσε στο Independent ότι, η άμμος μπορεί να εξαπλωθεί μόλις φτάσει στα ανώτερα επίπεδα της ατμόσφαιρας.
Καθώς βρέχει ή χιονίζει, η άμμος που υπάρχει στην ατμόσφαιρα, πέφτει σε διάφορες περιοχές.
το φαινόμενο αυτό θεωρείται "εφικτό" και έχει παρατηρηθεί προηγουμένως και σε άλλα μέρη του κόσμου.
*******************************
Πέρυσι, ο ήλιος και ο ουρανός πάνω από το Ηνωμένο Βασίλειο πήραν κόκκινο χρώμα, ως αποτέλεσμα του τυφώνα Ofelia που παρέσυρε τον τροπικό αέρα και τη σκόνη από τη Σαχάρα.
********************************
Το 2007, οι κάτοικοι των πόλεων της Σιβηρίας ανέφεραν ότι το χιονισμένο πορτοκαλί χιόνι ήταν λιπαρό στην αφή.
Οι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι το χιόνι προκλήθηκε από μια καταιγίδα στο γειτονικό Καζακστάν, που παρέσυρε σκόνη και πηλό και τα εναπόθεσε, στην περιοχή του Omsk.
Ωστόσο, σύμφωνα με το περιβαλλοντικό φυλάκιο της Ρωσίας  (Russia’s environmental watchdog), το χιόνι ήταν πιθανόν αποτέλεσμα χημικής ρύπανσης, καθώς περιείχε μεγάλες ποσότητες σιδήρου, οξέων και νιτρικών αλάτων.

πηγή 26-3-18
https://www.independent.co.uk/news/science/orange-snow-russia-romania-ukraine-weather-environment-sand-sahara-a8272961.html
*******************************************
Μετεωρολόγοι λένε ότι το φαινόμενο αυτό συμβαίνει περίπου κάθε πέντε χρόνια.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τα παρελθόντα γεγονότα, οι συγκεντρώσεις της άμμου είναι πολύ υψηλότερες αυτή τη φορά και οι άνθρωποι διαμαρτύρονται ότι νιώθουν την άμμο, στο στόμα τους.

πηγή 26-3-18
https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2018/03/26/orange-snow-blankets-eastern-europe-theres-an-explanation/?utm_term=.be56d01446a6
**********************************
Αυξημένες συγκεντρώσεις Αφρικανικής σκόνης "έπνιξαν" επίσης την Ελλάδα και την Κύπρο.
Το έντονο φαινόμενο έπληξε κυρίως την κεντρική και τη νότια Ελλάδα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εθνικής ερευνητικής υποδομής ΠΑΝΑΚΕΙΑ (PANACEA- PANhellenic infrastructure for Atmospheric Composition and climatE change)***
τις τελευταίες ημέρες η ελληνική επικράτεια βρίσκεται υπό τη συνεχόμενη επίδραση ορυκτογενούς σκόνης από την έρημο της Σαχάρας.
Αν και η μεταφορά ερημικής σκόνης από τις ερήμους της Β. Αφρικής και της Μέσης Ανατολής προς τη λεκάνη της Μεσογείου είναι ένα φυσικό φαινόμενο, η συχνότητα και η ένταση αυτών των φαινομένων μπορεί να χαρακτηριστούν ασυνήθιστες.
ΠΑΝΑΚΕΙΑ ***στην πανελλαδική αυτή υποδομή έχουν ενταχθεί οι κύριοι σταθμοί παρακολούθησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που υπάγονται στα ερευνητικά και ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας. Οι σταθμοί αυτοί παρακολουθούν σε συνεχή βάση και σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη των φαινομένων.
*********************************************
Η αφρικανική σκόνη «μπορεί να προκαλέσει προβλήματα ακόμα και στις γεωργικές καλλιέργειες καθώς περιέχει βαρέα μέταλλα και η  έντονη παρουσία της με ιδιαίτερα υψηλή συγκέντρωση σκόνης και σωματιδίων, συνδέεται με τη ραγδαία ερημοποίηση σε πολλές περιοχές του πλανήτη που χάνουν τη βλάστηση τους.





Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Αγοράκι που γεννήθηκε με τρία πόδια, χειρουργήθηκε στην Κίνα με επιτυχία. Το φαινόμενο parasitic twin ή Conjoined twins ή Polycephaly ή polymelia, συνεχίζει να αποτελεί μυστήριο και τα Χιμαιρικά όντα εμφανίζονται όλο και συχνότερα



Κίνα, ένα αγοράκι που γεννήθηκε με τρία πόδια  (περίπτωση parasitic twin ή Conjoined twins) υποβλήθηκε σε 10ωρη περίπλοκη χειρουργική επέμβαση για να αφαιρεθεί το επιπλέον άκρο,
ο μικρούλης Xiao Fei, από την περιοχή Xinjiang στη δυτική Κίνα,που είναι μόλις 11 μηνών υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση αφαίρεσης του τρίτου ποδιού, με επιτυχία, σε νοσοκομείο στη Σαγκάη (Shanghai Public Health Clinical Centre).
Ο χειρουργός Chen Qiu χαρακτήρισε την κατάσταση του Xiao Fei ως «εξαιρετικά περίπλοκη».
πριν από την επέμβαση ο κ. Chen δήλωσε στη Shanghai Dragon Television, ότι το μεσαίο πόδι του Xiao Fei θα αφαιρεθεί επειδή δεν ήταν λειτουργικό.
Ωστόσο, αν και το δεξί πόδι του Xiao Fei διατηρήθηκε, γεννήθηκε παραμορφωμένο αφού το πέλμα του είχε σχήμα χεριού και δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά.
Ως εκ τούτου, ο κ. Chen  με την ομάδα του δεν αφαίρεσαν μόνο το μεσαίο πόδι του Xiao Fei, αλλά το έκοψαν και το πρόσθεσαν στο παραμορφωμένο δεξί του πόδι.
Το παρασιτικό δίδυμό του δεν είχε εντοπιστεί πριν από τη γέννησή του, επειδή η μητέρα του δεν είχε υποβληθεί σε τακτικούς ελέγχους εγκυμοσύνης.
Εκτός από το παρασιτικό δίδυμο, ο Xiao Fei διαγνώστηκε με μια σειρά από άλλες καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός πρόσθετου όρχεως ενώ εμφανίστηκε επίσης κοιλιακή κήλη και συγγενής καρδιακή νόσος. Αυτές οι συνθήκες αύξησαν τις δυσκολίες της επέμβαση, είπε ο κ. Chen.
Ο Bao Juan, διευθυντής του Τμήματος Ουρολογίας του νοσοκομείου, δήλωσε ότι οι χειρουργοί θα μετέφεραν τον σωστό όρχι του Xiao Fei από την κοιλιακή χώρα, στη συνήθη του θέση κατά τη διάρκεια του χειρουργείου.
Οι χειρουργοί ισχυρίστηκαν ότι η 10ωρη επέμβαση ήταν επιτυχής.
Ο Zhu Tongyu, διευθυντής του Κλινικού Κέντρου Δημόσιας Υγείας της Σαγκάης, δήλωσε ότι, η επιτυχία της επέμβασης ήταν σημαντική λόγω της σπανιότητας της κατάστασης.
Ο κ. Zhu δήλωσε επίσης ότι η επέμβαση θα μπορούσε να διασφαλίσει ότι ο Xiao Fei θα ζήσει μια σχετικά φυσιολογική ζωή, αν και τα γόνατα του λείπουν, οπότε μια νέα χειρουργική επέμβαση θα προγραμματιστεί όταν το αγόρι γίνει λίγο μεγαλύτερο.
Ο Ma Xiaolong πατέρας του Xiao Fei, ευχαρίστησε θερμά τους γιατρούς δημοσίως.
******************************************
τα Conjoined twins δίδυμα, γεννιούνται με τον προσκολλημένο ιστό ενός μη αναπτυγμένου διδύμου. κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το μη αναπτυγμένο δίδυμο απορροφάται -λόγω περιορισμένης παροχής αίματος- από το  "the 'host'" έμβρυο, που επιβιώνει.
Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί συμβαίνει αυτό το σπάνιο φαινόμενο (λέγεται ότι συμβαίνει σε μία στο ένα εκατομμύριο γεννήσεις, αλλά παρατηρείται μια αύξηση του φαινομένου)
πηγή  20-3-18
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5522419/Chinese-baby-born-THREE-LEGS-extra-limb-removed.html
***************************
άλλα περιστατικά
27-6-14, Ένα κορίτσι από το Παναμά ηλικίας ενός έτους, που παρέμεινε με τρία πόδια (μόνο το ένα είναι λειτουργικό) μετά το διαχωρισμό, από το Conjoined twin δίδυμο του, μεταφέρθηκε στο Λος Άντζελες, Καλιφόρνια για να χειρουργηθεί στο Shriners Hospital for Children. Η μικρούλα είχε επίσης τρία νεφρά και πιθανά αναπαραγωγικά προβλήματα.
http://www.medicaldaily.com/ana-paulatoddler-born-conjoined-twin-set-have-corrective-surgery-her-3-legs-290388
****************************************
17-2-16. Ένα κοριτσάκι έχει γεννηθεί με ένα επιπλέον πόδι που βγαίνει από την πλάτη του λόγω μιας σπάνιας κατάστασης που επηρεάζει ένα, σε ένα εκατομμύριο βρέφη.
Η δίχρονη Varsha Sena, από το Δελχί, γεννήθηκε με δύο πόδια, και ένα τρίτο άκρο που εξέρχεται πλάγια από τη σπονδυλική της στήλη.
οι γιατροί ονομάζουν την κατάσταση αυτή polymelia, δηλαδή τη γέννηση με έξτρα άκρα, συχνά χέρια ή πόδια.
Χειρουργήθηκε στο νοσοκομείο Govind Ballabh Pant Hospital, Delhi. Ο επικεφαλής της ομάδας χειρουργών, ο Dr Daljit Singh, δήλωσε ότι δεν είχαν δει παρόμοια κατάσταση τα τελευταία πενήντα χρόνια. Πρόκειται για την πρώτη φορά που αναπτύσσεται και εξέρχεται από την σπονδυλική στήλη ένα πρόσθετο άκρο.
Η Varsha γεννήθηκε στο νοσοκομείο Bara Hindu Rao στο Δελχί, το 2014 από την 24χρονη μητέρα της Komal Sena.
https://med.news.am/eng/news/9443/doctors-successfully-removed-the-extra-limb-of-the-indian-girl-born-with-three-legs.html
*************************************
σχετικές μας αναρτήσεις
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΙΜΑΙΡΕΣ,φαινόμενο conjoined twins
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/11/conjoined-twins.html
στην κατάσταση πολυκεφαλίας (Polycephaly) οι εγκέφαλοι αγωνίζονται μεταξύ τους, μοιράζονται τον έλεγχο των οργάνων και των άκρων του πλάσματος
και οι επιστήμονες δεν μπορούν να προσδιορίσουν κάποιο στοιχείο, που να βεβαιώνει αν πρόκειται για δυο όντα που μοιράζονται ένα σώμα ή αν πρόκειται για ένα σώμα με δυο κεφάλια.
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2017/09/conjoined-twins.html
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2018/03/conjoined-twins.html

31 Μαρτίου 2017
περίπτωση «Fetus in fetu» στην Ινδονησία, στην κοιλιά ενός 10μηνου αγοριού μεγάλωνε ο δίδυμος παρασιτικός αδελφός του
 http://hellenicrevenge.blogspot.com/2017/03/fetus-in-fetu-10.html







Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Καταφύγιο ζώων στο Λονδίνο, αρνήθηκε να δώσει γάτα για υιοθεσία, γιατί δεν θα είχε το δικό της δωμάτιο, στο νέο της σπίτι.




Ηνωμένο Βασίλειο, Λονδίνο, η φιλοζωική οργάνωση Battersea Dogs & Cats Home, απέρριψε το αίτημα του 32χρονου Joe Lines για να υιοθετήσει μια γάτα, γιατί δεν δήλωσε ότι διαθέτει ένα χώρο -δωμάτιο αποκλειστικά για τη διαβίωση του ζώου.
ο Joe Lines έμεινε έκπληκτος από την "παράξενη πολιτική" της Battersea Dogs & Cats Home αφού διαθέτει ιδιοκτησία αξίας £ 500.000 στο νοτιοδυτικό Λονδίνο, με κατοικία 58 Μ2 και έναν ιδιωτικό κήπο 3 Μ2.
Η φιλοζωϊκή οργάνωση υποστηρίζει ότι ένας ήσυχος αποκλειστικός χώρος είναι απαραίτητος για την επαρκή φροντίδα -και καλή διαβίωση- του ζώου, καθώς όταν αλλάζει περιβάλλον έχει άγχος και νιώθει την ανάγκη για έναν δικό του χώρο, ώστε να εγκλιματιστεί.
ο Joe Lines θεώρησε τρελό το λόγο της απόρριψης, αφού πιστεύει ότι η γάτα θα μπορούσε να ζήσει ελεύθερα στον κήπο, καθώς στο Λονδίνο είναι πολυτέλεια να υπάρχει ένα ελεύθερο δωμάτιο. Θεωρεί ότι η Battersea πρέπει να είναι ευέλικτη στην πολιτική της.


 φωτο: ο μικρός ευρύχωρος κήπος του Joe Lines, που ενδιαφέρθηκε να υιοθετήσει τη γατούλα
Η πολιτική της Battersea τέθηκε σε εφαρμογή πριν από τέσσερα χρόνια μετά την έρευνα από εμπειρογνώμονες για την καλή διαβίωση των αιλουροειδών.
ένας χώρος -αποκλειστικής χρήσης- είναι απαραίτητος για την επαρκή φροντίδα ενός ζώου που έχει άγχος, είναι νευρικό ή έχει ιατρικές ανάγκες ή έάν πρόκειται για θηλυκό ζώο που πρόσφατα γέννησε γατάκια. είναι απαραίτητη η υποχρέωση των φροντιστών να παρέχουν στη γάτα / γατάκια ένα ασφαλές και άνετο δωμάτιο που θα είναι μόνο δικό τους».
************************************
Η  RSPCA και η Cats Protection δεν έχουν παρόμοια πολιτική, ενώ η Claire Bessant, της International Cat Care απόρησε γιατί  θα έπρεπε ένας ανάδοχος κατοικίδιου, να διαθέτει ένα ελεύθερο δωμάτιο, αποκλειστικά για το ζώο.
****************************************
με τέτοια καταφύγια ζώων, κανένας πολίτης της χώρας,  δεν εξαναγκάζεται να κάνει το δικό του σπίτι καταφύγιο, για τη διάσωση εγκαταλειμμένων  τετράποδων. Στην Ελλάδα οι αδέσποτες ψυχές ίσως συναντούν αυτόν τον παράδεισο, μόνο...μετά θάνατο. όσο για τη νομοθεσία...η διατήρηση ενός αδέσποτου θεωρείται τεκμήριο διαβίωσης, όπως και η διατήρηση ενός Ι.Χ....

πηγή 24-3-18
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5540227/Battersea-Dogs-Cats-home-snub-cat-lover-not-having-room-pet-south-west-London.html











ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, 25η ΜΑΡΤΙΟΥ, ημέρα ΓΙΟΡΤΗΣ και ΜΝΗΜΗΣ ΘΥΣΙΩΝ και ΑΓΩΝΩΝ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, διπλή γιορτή σήμερα, της Χριστιανοσύνης και της Εθνεγερσίας του 1821.
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 εναντίον της Οθωμανικής κυριαρχίας,



ο μεγάλος ξεσηκωμός ενάντια στη τυραννία και την καταπίεση διδάσκει ότι, απαιτούνται σκληροί αγώνες και θυσίες για την ελευθερία, την ανεξαρτησία, την αυτοδιάθεση και τη δικαιοσύνη.
Mε το εθνικό σύνθημα «Ελευθερία ή θάνατος» οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν κατά της τυραννίας και θυσιάστηκαν για την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην πατρίδα μας.
Η  Ελληνική επανάσταση του 1821 έστειλε ένα οικουμενικό μήνυμα που οδήγησε προοδευτικούς ανθρώπους της εποχής, να εκφράσουν την αληλεγγύη τους, ακόμη και να θυσιαστούν για χάρη των ιδανικών που εξέφραζε αυτό το μήνυμα.

Το 1821 η ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ κατάφερε να διώξει τους Τούρκους απ' τα ελληνικά εδάφη, Το απαράμιλλο παράδειγμα των Προγόνων μας Αγωνιστών του 1821 πρέπει να μας εμπνέει και να μας καθοδηγεί πάντα, ιδιαίτερα δε κατά την τρέχουσα κρίσιμη συγκυρία για την Πατρίδα.

Την 25η Μαρτίου 1821 το Έθνος των Ελλήνων τόλμησε την εξέγερση κατά του τουρκικού ζυγού και αγωνίσθηκε, με απαράμιλλο ηρωισμό και μέχρις εσχάτων, για την κατάκτηση της ελευθερίας του και, συνακόλουθα, την κατοχύρωση της κυριαρχίας του.

Αποτελεί διαρκές χρέος μας, όταν τιμάμε τον Ελληνισμό και τους αγώνες του, να μην ξεχνάμε την Κύπρο. Για την Μεγαλόνησο, η οποία εξακολουθεί να υφίσταται την τραγωδία ξένης στρατιωτικής κατοχής, πρέπει ν’ αναζητηθεί βιώσιμη λύση, σύμφωνη, σ’ όλες της τις διαστάσεις, με το Διεθνές και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο
Η εθνική μας επέτειος, η 197η επέτειος της Ελληνικής Ανεξαρτησίας και της εορτάζουσας Δημοκρατίας στην Ελλάδα, μας υπενθυμίζει την ανάγκη για εθνική ενότητα.
H 25η Μαρτίου 1821, είναι η συμβολική ημερομηνία έναρξης της ελληνικής επανάστασης. Σαν σήμερα, ο επίσκοπος Παλαιών Πατρών Γερμανός ορκίζει τους επαναστάτες στη Μονή της Αγίας Λαύρας. Οι επαναστάτες είχαν εισέλθει από τις 23 Μαρτίου στην πόλη των Πατρών και κήρυξαν την επανάσταση στην πλατεία του Αγίου Γεωργίου. Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Παπαφλέσσας και ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης απελευθερώνουν την Καλαμάτα από τους Τούρκους.
********************************************
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (Από το λόγο του στην Πνύκα στις 8 Οκτ 1838)
«Όταν αποφασίσαμε να κάμουμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε, ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχουμε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε; «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με τα σιταροκάραβα βατσέλια». Αλλά, ως μια βροχή, έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της Ελευθερίας μας και όλοι και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτόν το σκοπό και εκάμαμε την επανάσταση».

*******************************************
Η Χριστιανοσύνη επίσης γιορτάζει, τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου, το χαρμόσυνο μήνυμα της θείας ενσάρκωσης, ο θεόσταλτος αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάστηκε στην Παρθένο Μαρία και της ανήγγειλε ότι θα γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, τον Ιησού Χριστό.Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είπε στην Παρθένο Μαρία «το Άγιο Πνεύμα θα έλθει σε σένα και η δύναμη του Υψίστου θα σε επισκιάσει» Τότε η Παρθένος Μαρία, του απάντησε ταπεινά.
«Ιδού λοιπόν, η δούλη του Κυρίου. Ας γίνει το θέλημα Εκείνου». και καθώς ο Γαβριήλ εξαφανίστηκε από μπροστά της, συντελέστηκε το μεγαλύτερο μυστήριο της ανθρωπότητας, με τρόπο υπερφυσικό, η Παρθένος συνέλαβε στην άχραντη κοιλιά της, τον Υιό και Λόγο του Θεού.
******************************************
ολόκληρος ο Εθνικός μας Ύμνος -   158 στροφές
1.      Σε γνωρίζω από την κόψη
        Του σπαθιού την τρομερή,
        Σε γνωρίζω από την όψη
        Που με βία μετρά  τη γη.

2.      Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη
        Των Ελλήνων τα ιερά,
        Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
        Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

3.      Εκεί μέσα εκατοικούσες
        Πικραμένη, εντροπαλή,
        Κι ένα στόμα ακαρτερούσες,
        Έλα πάλι, να σου πη.

4.      Aργειε νάλθη εκείνη η μέρα,
        Και ήταν όλα σιωπηλά,
        Γιατί τάσκιαζε η φοβέρα
        Και τα πλάκωνε η σκλαβιά.
5.      Δυστυχής! Παρηγορία
        Μόνη σου έμενε να λες
        Περασμένα μεγαλεία
        Και διηγώντας τα να κλαις.

6.      Και ακαρτέρει, και ακαρτέρει
        Φιλελεύθερη λαλιά,
        Ένα εκτύπαε τ’ άλλο χέρι
        Από την απελπισιά.

7.      Κι’ έλεες: πότε, α! πότε βγάνω
        Το κεφάλι από τς ερμιές;
        Κι αποκρίνοντο από πάνω
        Κλάψες, άλυσες, φωνές.

8.      Τότε εσήκωνες το βλέμμα
        Μες στα κλάιματα θολό,
        Και εις το ρούχο σου έσταζ’ αίμα,
        Πλήθος αίμα Ελληνικό.

9.      Με τα ρούχα αιματωμένα
        Ξέρω ότι έβγαινες κρυφά
        Να γυρεύης εις τα ξένα
        Aλλα χέρια δυνατά.

10.     Μοναχή το δρόμο επήρες,
        Εξανάλθες μοναχή
        Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
        Εάν η χρεία τες κουρταλή.

11.     Aλλος σου έκλαψε εις τα στήθια,
        Αλλ’ ανάσασιν καμιά
        Aλλος σου έταξε βοήθεια
        Και σε γέλασε φρικτά.

12.     Aλλοι, οϊμέ! στη συμφορά σου
        Οπού εχαίροντο πολύ,
        Σύρε νάβρης τα παιδιά σου,
        Σύρε ελέγαν οι σκληροί.

13.     Φεύγει οπίσω το ποδάρι
        Και ολοκλήγορο πατεί
        Ή την πέτρα  ή το χορτάρι
        Που τη δόξα σου ενθυμεί.

14.     Ταπεινότατη σου γέρνει
        Η τρισάθλια κεφαλή,
        Σαν πτωχού που θυροδέρνει
        Κι’ είναι βάρος του η ζωή.

15.     Ναι αλλά τώρα αντιπαλεύει
        Κάθε τέκνο σου με ορμή,
        Που ακατάπαυστα γυρεύει
        Ή τη νίκη ή τη θανή.

16.     Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη
        Των Ελλήνων τα  ιερά,
        Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
        Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

17.     Μόλις είδε την ορμή σου
        Ο ουρανός, που για τς εχθρούς
        Εις τη γη τη μητρική σου
        Έτρεφ’ άνθια και καρπούς.

18.     Εγαλήνευσε και εχύθη
        Καταχθόνια μία βοή,
        Και του Ρήγα σου απεκρίθη
        Πολεμόκραχτη η φωνή.
                      
19.     Όλοι οι τόποι σου σ’εκράξαν
        Χαιρετώντας σε θερμά,
        Και τα στόματα εφωνάξαν
        Όσα αισθάνετο η καρδιά.

20.     Εφωνάξανε ως τ’ αστέρια
        Του Ιονίου και τα νησιά,
        Και εσηκώσανε τα χέρια
        Για να δείξουνε χαρά.

21.     Μ’ όλον πούναι αλυσωμένο
        Το καθένα τεχνικά,
        Και εις το μέτωπο γραμμένο
        Έχει: Ψεύτρα Ελευθεριά.

22.     Γκαρδιακά  χαροποιήθη
        Και του Βάσιγκτον η γη,
        Και τα σίδερα ενθυμήθη
        Που την έδεναν και αυτή.

23.     Απ’ τον πύργο του φωνάζει,
        Σα να λέη σε χαιρετώ,
        Και τη χήτη του τινάζει
        Το Λεοντάρι το Ισπανό.

24.     Ελαφιάσθη της Αγγλίας
        Το θηρίο, και σέρνει ευθύς
        Κατά τ’άκρα της Ρουσίας
        Τα μουγκρίσματα της οργής.

25.     Εις το κίνημά  του δείχνει
        Πως τα μέλη είν’ δυνατά
        Και στου Αιγαίου το κύμα ρίχνει
        Μια σπιθόβολη ματιά.

26.     Σε ξανοίγει από τα νέφη
        Και το μάτι του Αετού,
        Που φτερά και νύχια θρέφει
        Με τα σπλάχνα του Ιταλού.

27.     Και σ’ εσέ καταγυρμένος,
        Γιατί πάντα σε μισεί,
        Έκρωζ’ έκρωζε ο σκασμένος,
        Να σε βλάψη, αν ημπορή.

28.     Aλλο εσύ δεν συλλογιέσαι
        Πάρεξ που θα πρωτοπάς
        Δεν μιλείς και δεν κουνιέσαι
        Στες βρισιές οπού αγρικάς.

29.     Σαν τον βράχον οπού αφήνει
        Κάθε ακάθαρτο νερό
        Εις τα πόδια του να χύνη
        Ευκολόσβηστον αφρό.

30.     Οπού αφήνει ανεμοζάλη
        Και χαλάζι και βροχή
        Να του δέρνουν τη μεγάλη,
        Την αιώνιαν κορυφή.

31.     Δυστυχιά του, ω δυστυχιά του,
        Οποιανού θέλει βρεθή
        Στο μαχαίρι σου αποκάτου
        Και σ’ εκείνο αντισταθή.

32.     Το θηρίο π’ ανανογιέται,
        Πως του λείπουν τα μικρά,
        Περιορίζεται, πετιέται,
        Αίμα ανθρώπινο διψά.

33.     Τρέχει, τρέχει όλα τα δάση,
        Τα λαγκάδια, τα βουνά,
        Κι όπου φθάση, όπου περάση,
        Φρίκη, θάνατος, ερμιά.

34.     Ερμιά, θάνατος και φρίκη
        Όπου επέρασες κι εσύ
        Ξίφος έξω από τη θήκη
        Πλέον ανδρείαν σου προξενεί.

35.     Ιδού εμπρός σου ο τοίχος στέκει
        Της αθλίας Τριπολιτσάς
        Τώρα τρόμου αστροπελέκι
        Να της ρίψης πιθυμάς.

36.     Μεγαλόψυχο το μάτι
        Δείχνει, πάντα οπώς νικεί,
        Και ας είν’ άρματα γεμάτη
        Και πολέμιαν χλαλοή.

37.     Σου προβαίνουνε και τρίζουν
        Για να ιδής πως είν’ πολλά
        Δεν ακούς που φοβερίζουν
        Aνδρες μύριοι και παιδιά;

38.     Λίγα μάτια, λίγα στόματα
        Θα σας μείνουνε ανοιχτά
        Για να κλαύσετε τα σώματα
        Που θε νάβρη η συμφορά.

39.     Κατεβαίνουνε, και ανάφτει
        Του πολέμου αναλαμπή.
        Το τουφέκι ανάβει, αστράφτει,
        Λάμπει, κόφτει το σπαθί.

40.     Γιατί η μάχη εστάθη ολίγη;
        Λίγα τα αίματα γιατί;
        Τον εχθρό θωρώ να φύγη
        Και στο κάστρο ν’ ανεβή.

41.     Μέτρα… είν’ άπειροι οι φευγάτοι,
        Οπού φεύγοντας δειλιούν
        Τα λαβώματα στην πλάτη
        Δέχοντ’, ώστε ν’ ανεβούν.

42.     Εκεί μέσα ακαρτερείτε
        Την αφεύγατη φθορά
        Να, σας φθάνει, αποκριθήτε
        Στις νυκτός τη σκοτεινιά.

43.     Αποκρίνονται, και η μάχη
        Έτσι αρχίζει, οπού μακριά
        Από ράχη εκεί σε ράχη
        Αντιβούιζε φοβερά.

44.     Ακούω κούφια τα τουφέκια,
        Ακούω σμίξιμο σπαθιών,
        Ακούω ξύλα, ακούω πελέκια,
        Ακούω τρίξιμο δοντιών.

45.     Α! Τι νύκτα  ήταν εκείνη
        Που την τρέμει ο λογισμός;
        Aλλος ύπνος δεν εγίνη
        Πάρεξ θάνατου πικρός.

46.     Της σκηνής η ώρα, ο τόπος,
        Οι κραυγές, η ταραχή,
        Ο σκληρόψυχος ο τρόπος
        Του πολέμου, και οι καπνοί.

47.     Και οι βροντές, και το σκοτάδι,
        Οπού αντίσκοφτε η φωτιά,
        Επαράσταιναν τον άδη
        Που ακαρτέρειε τα σκυλιά.

48.     Τ’ ακαρτέρειε. - Εφαίνοντ’ ίσκιοι
        Αναρίθμητοι γυμνοί,
        Κόρες, γέροντες, νεανίσκοι,
        Βρέφη ακόμη εις το βυζί.

49.     Όλη μαύρη μυρμηγικάζει,
        Μαύρη η εντάφια συντροφιά,
        Σαν το ρούχο οπού σκεπάζει
        Τα κρεβάτια τα στερνά.

50.     Τόσοι, τόσοι ανταμωμένοι
        Επετιούντο από τη γη,
        Όσοι είν’ άδικα σφαγμένοι
        Από τούρκικην οργή.

51.     Τόσα  πέφτουνε τα θέρι-
        σμένα αστάχια εις τους αγρούς
        Σχεδόν όλα εκειά τα μέρη
        Εσκεπάζοντο απ’ αυτούς.

52.     Θαμποφέγει κανέν’ άστρο,
        Και αναδεύοντο μαζί,
        Αναβαίνοντας το κάστρο
        Με νεκρώσιμη σιωπή.

53.     Έτσι χάμου εις την πεδιάδα,
        Μες στο δάσος το πυκνό,
        Όταν στέλνη μίαν αχνάδα
        Μισοφέγγαρο χλωμό.

54.     Εάν οι άνεμοι μες στ’ άδεια
        Τα κλαδιά μουγκοφυσούν,
        Σειούνται, σειούνται τα μαυράδια,
        Οπού οι κλώνοι αντικτυπούν.

55.     Με τα μάτια τους γυρεύουν
        Όπου είν’ αίματα πηχτά,
        Και μες στ’ αίματα  χορεύουν
        Με βρυχίσματα βραχνά,

56.     Και χορεύοντας μανίζουν
        Εις τους Έλληνας κοντά,
        Και τα στήθια  τους  εγγίζουν
        Με τα χέρια τα ψυχρά.

57.     Εκειό το έγγισμα πηγαίνει
        Βαθιά μες στα σωθικά,
        Όθεν όλη η λύπη βγαίνει,
        Και άκρα αισθάνονται ασπλαχνιά.

58.     Τότε αυξαίνει του πολέμου
        Ο χορός τρομακτικά,
        Σαν το σκόρπισμα του ανέμου
        Στου πελάου τη μοναξιά.

59.     Κτυπούν όλοι απάνου κάτου
        Κάθε κτύπημα που εβγή
        Είναι κτύπημα θανάτου,
        Χωρίς να δευτερωθή.

60.     Κάθε σώμα ιδρώνει, ρέει
        Λες και εκείθεν η ψυχή
        Απ’ το μίσος που την καίει
        Πολεμάει να πεταχθή.

61.     Της καρδίας κτυπίες βροντάνε
        Μες στα στήθια τους αργά,
        Και τα χέρια οπού χουμάνε
        Περισσότερο είν’ γοργά.

62.     Ουρανός γι’αυτούς δεν είναι,
        Ουδέ πέλαγο, ουδέ γη
        Γι’ αυτούς όλους το παν είναι
        Μαζωμένο αντάμα εκεί.

63.     Τόση η μάνητα και η ζάλη,
        Που στοχάζεσαι, μη πως
        Από μία μεριά και απ’ άλλη
        Δεν μείνη ένας ζωντανός.

64.     Κοίτα χέρια απελπισμένα
        Πώς θερίζουνε ζωές!
        Χάμου πέφτουνε κομμένα
        Χέρια, πόδια, κεφαλές,

65.     Και παλάσκες και σπαθία
        Με ολοσκόρπιστα μυαλά,
        Και με ολόσχιστα κρανία
        Σωθικά λαχταριστά.

66.     Προσοχή καμία δεν κάνει
        Κανείς, όχι εις τη σφαγή
        Πάνε πάντα εμπρός. Ω! Φθάνει,
        Φθάνει, έως πότε οι σκοτωμοί;

67.     Ποίος αφήνει εκεί τον τόπο,
        Πάρεξ όταν ξαπλωθή;
        Δεν αισθάνονται τον κόπο
        Και λες κι’ είναι εις την αρχή.

68.     Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
        Και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
        Και των Χριστιανών τα χείλη
        Φωτιά εφώναζαν, φωτιά.

69.     Λεονταρόψυχα εκτυπιούντο,
        Πάντα εφώναζαν φωτιά,
        Και οι μιαροί κατασκορπιούντο,
        Πάντα σκούζοντας Αλλά.

70.     Παντού φόβος και τρομάρα
        Και φωνές και στεναγμοί
        Παντού κλάψα, παντού αντάρα,
        Και παντού ξεψυχισμοί.

71.     Ήταν τόσοι! Πλέον το βόλι
        Εις τ’ αυτιά δεν του λαλεί.
        Όλοι χάμου εκτίτοντ’ όλοι
        Εις την τέταρτη αυγή.

72.     Σαν ποτάμι το αίμα εγίνη
        Και κυλάει στη λαγκαδιά,
        Και το αθώο χόρτο πίνει
        Αίμα αντίς για τη δροσιά.

73.     Της αυγής δροσάτι αέρι,
        Δεν φυσάς τώρα εσύ πλιό
        Στων ψευδόπιστων το αστέρι
        Φύσα, φύσα εις το ΣΤΑΥΡΟ.

74.     Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη
        Των Ελλήνων τα ιερά,
        Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
        Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

75.     Της Κορίνθου ιδού και οι κάμποι
        Δεν λάμπ’ ήλιος μοναχά
        Εις τους πλάτανους, δεν λάμπει
        Εις τ’ αμπέλια, εις τα νερά.

76.     Εις τον ήσυχον αιθέρα
        Τώρα αθώα δεν αντηχεί
        Τα λαλήματα η φλογέρα,
        Τα βελάσματα το αρνί.

77.     Τρέχουν άρματα χιλιάδες
        Σαν το κύμα εις το γιαλό
        Αλλ’ οι ανδρείοι παλληκαράδες
        Δεν ψηφούν τον αριθμό.

78.     Ω τρακόσιοι! Σηκωθήτε
        Και ξανάλθετε σ’ εμάς
        Τα παιδιά σας θέλ’ ιδήτε
        Πόσο μοιάζουνε με σας.

79.     Όλοι εκείνοι τα φοβούνται
        Και με πάτημα τυφλό
        Εις την Κόρινθο αποκλειούνται
        Κι’ όλοι χάνουνται απ’ εδώ.

80.     Στέλνει ο άγγελος του ολέθρου
        Πείναν και Θανατικό
        Που με σχήμα ενός σκελέθρου
        Περπατούν αντάμα οι δύο.

81.     Και πεσμένα εις τα χορτάρια
        Απεθαίνανε παντού
        Τα θλιμμένα απομεινάρια
        Της φυγής και του χαμού.

82.     Και εσύ αθάνατη, εσύ θεία,
        Που ό,τι θέλεις ημπορείς,
        Εις τον κάμπο, Ελευθερία,
        Ματωμένη περπατείς.

83.     Στη σκιά χεροπιασμένες,
        Στη σκιά βλέπω κι’ εγώ
        Κρινοδάκτυλες παρθένες
        Οπού κάνουνε χορό.

84.     Στο χορό γλυκογυρίζουν
        Ωραία μάτια ερωτικά,
        Και εις την αύρα κυματίζουν
        Μαύρα, ολόχρυσα μαλλιά.

85.     Η ψυχή μου αναγαλλιάζει
        Πώς ο κόρφος καθεμιάς
        Γλυκοβύζαστο ετοιμάζει
        Γάλα ανδρείας και ελευθεριάς.

86.     Μες στα χόρτα, τα λουλούδια,
        Το ποτήρι δεν βαστώ
        Φιλελεύθερα τραγούδια
        Σαν τον Πίνδαρο εκφωνώ.

87.     Απ’τα κόκαλα βγαλμένη
        Των Ελλήνων τα ιερά,
        Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
        Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

88.     Πήγες εις το Μεσολόγγι
        Την ημέρα του Χριστού,
        Μέρα που άνθισαν οι λόγγοι
        Για το τέκνο του Θεού.

89.     Σούλθε εμπρός λαμποκοπώντας
        Η Θρησκεία μ’ ένα σταυρό,
        Και το δάκτυλο κινώντας
        Οπού ανεί τον ουρανό.

90.     Σ’αυτό, εφώναξε, το χώμα
        Στάσου ολόρθη, Ελευθεριά
        Και φιλώντας σου στο στόμα
        Μπαίνει μες στην εκκλησιά.

91.     Εις την τράπεζα σιμώνει
        Και το σύγνεφο το αχνό
        Γύρω γύρω της πυκνώνει
        Που σκορπάει το θυμιατό.

92.     Αγρικάει την ψαλμωδία
        Οπού εδίδαξεν αυτή
        Βλέπει τη φωταγωγία
        Στους Αγίους εμπρό χυτή.

93.     Ποιοι είν’ αυτοί που πλησιάζουν
        Με πολλή ποδοβολή,
        Κι’ άρματ’, άρματα ταράζουν;
        Επετάχτηκες εσύ.

94.     Α! Το φως που σε στολίζει,
        Σαν ηλίου φεγγοβολή,
        Και μακρόθεν σπινθηρίζει,
        Δεν είναι, όχι, από τη γη.

95.     Λάμψιν έχει όλη φλογώδη
        Χείλος, μέτωπο, οφθαλμός
        Φως το χέρι, φως το πόδι
        Κι’ όλα γύρω σου είναι φως.

96.     Το σπαθί σου αντισηκώνεις,
        Τρία πατήματα πατάς,
        Σαν τον πύργο μεγαλώνεις,
        Και εις το τέταρτο κτυπάς.

97.     Με φωνή που καταπείθει
        Προχωρώντας ομιλείς
        «Σήμερ’, άπιστοι, εγεννήθη
        Ναι, του κόσμου ο Λυτρωτής.

98.     Αυτός λέγει... Αφοκρασθήτε:
        Εγώ είμ’ Aλφα, Ωμέγα εγώ
        Πέστε, που θ’ αποκρυφθήτε
        Εσείς όλοι, αν οργισθώ;

99.     Φλόγα ακοίμητην σας βρέχω,
        Που μ’ αυτήν αν συγκριθή
        Κείνη η κάτω οπού σας έχω
        Σαν δροσιά θέλει βρεθή.

100.    Κατατρώγει, ωσάν τη σχίζα,
        Τόπους άμετρα υψηλούς,
        Χώρες, όρη από τη ρίζα,
        Ζώα και δένδρα και θνητούς.

101.    Και το πάν το κατακαίει,
        Και δεν σώζεται πνοή,
        Πάρεξ του άνεμου που πνέει
        Μες στη στάχτη τη λεπτή.

102.    Κάποιος ήθελε ερωτήσει:
        Του θυμού του είσαι αδελφή;
        Ποιός είν’ άξιος να νικήση,
        Ή με σε να μετρηθή;

103.    Η γη αισθάνεται την τόση
        Του χεριού σου ανδραγαθιά,
        Που όλην θέλει θανατώσει
        Τη μισόχριστη σπορά.

104.    Την αισθάνονται, και αφρίζουν
        Τα νερά, και τ’ αγρικώ
        Δυνατά να μουρμουρίζουν
        Σαν να ρυάζετο θηριό.

105.    Κακορίζικοι, που πάτε
        Του Αχελώου μες στη ροή,
        Και πιδέξια πολεμάτε
        Από την καταδρομή.

106.    Να αποφύγετε! Το κύμα
        Έγινε όλο φουσκωτό
        Εκεί ευρήκατε το μνήμα
        Πριν να ευρήτε αφανισμό.

107.    Βλασφημάει, σκούζει, μουγκρίζει
        Κάθε λαρυγγας εχθρού,
        Και το ρεύμα γαργαρίζει
        Τες βασφήμιες του θυμού.

108.    Σφαλερά τετραποδίζουν
        Πλήθος άλογα, και ορθά
        Τρομασμένα χλιμιτρίζουν
        Και πατούν εις τα κορμιά.

109.    Ποίος στον σύντροφον απλώνει
        Χέρι, ωσάν να βοηθηθή
        Ποίος τη σάρκα του δαγκώνει
        Όσο οπού να νεκρωθή.

110.    Κεφαλές απελπισμένες,
        Με τα μάτια πεταχτά,
        Κατά τ’άστρα σηκωμένες
        Για την ύστερη φορά.

111.    Σβιέται -αυξαίνοντας η πρώτη
        Του Αχελώου νεροσυρμή-
        Το χλιμίτρισμα, και οι κρότοι,
        Και του ανθρώπου οι γογγυσμοί.

112.    Έτσι ν’ άκουα να βουίξη
        Τον βαθύν Ωκεανό,
        Και στο κύμα του να πνίξη
        Κάθε σπέρμα Αγαρηνό.

113.    Και εκεί πούναι η Αγία Σοφία,
        Μες στους λόφους τους επτά,
        Όλα τ’άψυχα κορμία
        Βραχοσύντριφτα, γυμνά.

114.    Σωριασμένα να τα σπρώξη
        Η κατάρα του Θεού,
        Κι απ’ εκεί να τα μαζώξη
        Ο αδελφός του Φεγγαριού.

115.    Κάθε πέτρα μνήμα ας γένη,
        Και η θρησκεία κι’ η Ελευθεριά
        Μ’ αργοπάτημα ας πηγαίνη
        Μεταξύ τους, και ας μετρά.

116.    Ένα λείψανο ανεβαίνει
        Τεντωτό, πιστομητό,
        Κι’ άλλο ξάφνου κατεβαίνει
        Και δεν φαίνεται και πλιό.

117.    Και χειρότερα  αγριεύει
        Και φουσκώνει ο ποταμός
        Πάντα πάντα περισσεύει
        Πολυφλοίσβισμα  και αφρός.

118.    Α! Γιατί δεν έχω τώρα
        Τη φωνή του Μωυσή;
        Μεγαλόφωνα, την ώρα
        Οπού εσβηούντο οι μισητοί.

119.    Τον Θεόν ευχαριστούσε
        Στου πελάου τη λύσσα εμπρός,
        Και τα λόγια ηχολογούσε
        Αναρίθμητος λαός.

120.    Ακλουθάει την αρμονία
        Η αδελφή του Ααρών,
        Η προφήτισσα Μαρία,
        Μ’ ένα τύμπανο τερπνόν.

121.    Και πηδούν όλες οι κόρες
        Με τις αγάλες ανοικτές,
        Τραγουδώντας, ανθοφόρες,
        Με τα τύμπανα τερπνόν.

122.    Σε γνωρίζω από την κόψη
        Του σπαθιού την τρομερή,
        Σε γνωρίζω από την όψη
        Που με βία μετράει τη γη.

123.    Εις αυτήν, είν’ ξανουσμένο,
        Δεν νικιέσαι εσύ ποτέ
        Όμως, όχι, δεν είν’ ξένο
        Και το πέλαγο για σε.

124.    Το στοιχείον αυτό ξαπλώνει
        Κύματ’ άπειρα εις τη γη,
        Με τα οποία την περιζώνει,
        Κι’ είναι εικόνα σου λαμπρή.

125.    Με βρυχίσματα  σαλεύει
        Που τρομάζει η ακοή
        Κάθε ξύλο κινδυνεύει
        Και λιμιώνα αναζητεί.

126.    Φαίνετ’ έπειτα η γαλήνη
        Και το λάμψιμο του ηλιού,
        Και τα χρώματα αναδίνει
        Του γλαυκότατου ουρανού.

127.    Δεν νικιέσαι, είν’ ξακουσμένο,
        Στην ξηρά εσύ ποτέ
        Όμως, όχι, δεν είν’ ξένο
        Και το πέλαγο για σε.

128.    Περνούν άπειρα τα ξάρτια,
        Και σαν λόγγος στριμωχτά
        Τα τρεχούμενα κατάρτια,
        Τα ολοφούσκωτα πανιά.

129.    Συ τες δύναμές σου σπρώχνεις,
        Και αγκαλά δεν είν’ πολλές,
        Πολεμώντας, αλλά διώχνεις,
        Aλλα παίρνεις, αλλά καις.

130.    Με επιθύμια να τηράζης
        Δύο μεγάλα σε θωρώ,
        Και θανάσιμον τινάζεις
        Εναντίον τους κεραυνό.

131.    Πιάνει, αυξάνει, κοκκινίζει,
        Και σηκώνει μια βροντή,
        Και το πέλαο χρωματίζει
        Με αιματόχροη βαφή.

132.    Πνίγοντ’ όλοι οι πολεμάρχοι
        Και δεν μνέσκει ένα κορμί
        Χάρου, σκιά του Πατριάρχη,
        Που σ’ επέταξαν εκεί.

133.    Εκρυφόσμιγαν οι φίλοι
        Με τς εχθρούς τους τη Λαμπρή,
        Και τους έτρεμαν τα χείλη
        Δίνοντάς τα εις το φιλί.

134.    Κειες τες δάφνες που εσκορπίστε
        Τώρα πλέον δεν τες πατεί,
        Και το χέρι οπού εφιλήστε
        Πλέον, α! Πλέον δεν ευλογεί.

135.    Όλοι κλαύστε. Αποθαμένος
        Ο αρχηγός της Εκκλησιάς
        Κλαύστε, κλαύστε κρεμασμένος
        Ωσάν νάτανε φονιάς.

136.    Έχει ολάνοικτο το στόμα
        Π’ ώρες πρώτα είχε γευθή
        Τ’ Aγιον Αίμα, τ’ Aγιον Σώμα
        Λες πως θε να ξαναβγή.

137.    Η κατάρα που είχε αφήσει
        Λίγο πριν να αδικηθή
        Εις οποίον δεν πολεμήση
        Και ημπορεί να πολεμή.

138.    Την ακούω, βροντάει, δεν παύει
        Εις το πέλαγο, εις τη γη,
        Και μουγκρίζοντας ανάβει
        Την αιώνιαν αστραπή.

139.    Η καρδιά συχνοσπαράζει...
        Πλην τι βλέπω; σοβαρά
        Να σωπάσω με προστάζει
        Με το δάκτυλο η θεά.

140.    Κοιτάει γύρω εις την Ευρώπη
        Τρεις φορές μ’ανησυχιά
        Προσηλώνεται κατόπι
        Στην Ελλάδα, και αρχινά:

141.    Παλληκάρια μου! Οι πολέμιοι
        Για σας όλοι είναι χαρά,
        αι το γόνα σας δεν τρέμει
        Στους κινδύνους εμπροστά..

142.    Απ’ εσάς απομακραίνει
        Κάθε δύναμη εχθρική
        Αλλά ανίκητη μια μένει
        Που τες δάφνες σας μαδεί.

143.    Μία, που όταν ωσάν λύκοι
        Ξαναρχόστενε ζεστοί,
        Κουραμένοι από τη νίκη,
        Αχ! Τον νουν σας τυραννεί.

144.    Η Διχόνοια που βαστάει
        Ενα σκήπτρο η δολερή
        Καθενός χαμογελάει,
        Πάρ’ το, λέγοντας, και συ.

145.    Κειο το σκήπτρο που σας δείχνει
        Έχει αλήθεια ωραία θωριά
        Μην το πιάστε, γιατί ρίχνει
        Εισέ δάκρυα θλιβερά.

146.    Από στόμα οπού φθονάει,
        Παλληκάρια, ας μην  ‘πωθή,
        Πως το χέρι σας κτυπάει
        Του αδελφού την κεφαλή.

147.    Μην ειπούν στο στοχασμό τους
        Τα ξένα έθνη αληθινά:
        Εάν μισούνται ανάμεσό τους
        Δεν τους πρέπει ελευθεριά.

148.   Τέτοια αφήστενε φροντίδα
        Όλο το αίμα οπού χυθή
        Για θρησκεία και για πατρίδα
        Όμοιαν έχει την τιμή.

149.    Στο αίμα αυτό, που δεν πονείτε
        Για πατρίδα, για θρησκειά,
        Σας ορκίζω, αγκαλιασθήτε
        Σαν αδέλφια γκαρδιακά..

150.    Πόσον λείπει, στοχασθήτε,
        Πόσο ακόμη να παρθή
        Πάντα η νίκη, αν ενωθήτε,
        Πάντα εσάς θ’ ακολουθή.

151.    Ω ακουσμένοι εις την ανδρεία!...
        Καταστήστε ένα σταυρό,
        Και φωνάξετε με μία:
        Βασιλείς, κοιτάξτ’ εδώ.

152.    Το σημείον που προσκυνάτε
        Είναι τούτο, και γι’αυτό
        Ματωμένους μας κοιτάτε
        Στον αγώνα το σκληρό.

153.    Ακατάπαυστα το βρίζουν
        Τα σκυλιά και το πατούν
        Και τα τέκνα του αφανίζουν
        Και την πίστη αναγελούν.

154.    Εξ αιτίας του εσπάρθη, εχάθη
        Αίμα αθώο χριστιανικό,
        Που φωνάζει από τα βάθη
        Της νυκτός: Να’ κδικηθώ.

155.    Δεν ακούτε, εσείς εικόνες
        Του Θεού, τέτοια φωνή;
        Τώρα επέρασαν αιώνες
        Και δεν έπαυσε στιγμή.

156.    Δεν ακούτε; εις κάθε μέρος
        Σαν του Αβέλ καταβοά
        Δεν είν’ φύσημα του αέρος
        Που σφυρίζει εις τα μαλλιά.

157.    Τι θα κάμετε; θ’ αφήστε
        Να αποκτήσωμεν εμείς
        Λευθερίαν, ή θα την λύστε
        Εξ αιτίας Πολιτικής;

158.    Τούτο ανίσως μελετάτε,
        Ιδού, εμπρός σας τον Σταυρό
        Βασιλείς! Ελάτε, ελάτε, Και
        κτυπήσετε κι’ εδώ.
"Διονύσιος Σολωμός"