η άφιξη των Μάγων Caspar, Melchior και Belshazzar, που περιγράφονται στο Ευαγγέλιο, που έφερε χρυσό ως δώρο στο βρέφος Χριστό, ως βασιλιά - χρυσό, ως Θεό - λιβάνι, ως άνθρωπο - μύρο.
----
Fabriano, "Three Dynasties Adoration", τέμπερα σε ξύλο, ζωγραφισμένη το 1423, με ύψος πλαισίου 301,5 cm και πλάτος 283 cm, τώρα εκτίθεται στο Μουσείο Uffizi, Φλωρεντία, Ιταλία | Πηγή εικόνας: Wikipedia
Αυτό το έργο του Fabriano χρησιμοποιεί ένα χρυσό πλαίσιο από αρχιτεκτονικό φύλλο γοτθικού στυλ για τη συναρμολόγηση πολλών πινάκων από ξύλο τέμπερας μαζί.
Ένας μικρός κυκλικός πίνακας στο επάνω μέρος στη μέση του πλαισίου απεικονίζει τον Παντοδύναμο Θεό που μοιάζει με τον Ιησού, στέλνοντας τις ευλογίες Του στον κόσμο. Στην κάτω πλευρά των δύο πλευρών αυτού του μικρού κυκλικού πίνακα, υπάρχει ένας μικρός κυκλικός πίνακας σε κάθε πλευρά, που μαζί σχηματίζουν την παραδοσιακή θεματική ζωγραφική του Χριστιανισμού - «Ευαγγελισμός». Ο μικρός στρογγυλός πίνακας στα αριστερά απεικονίζει τον Αρχάγγελο Γαβριήλ να πετάει από τον ουρανό για να ενημερώσει την Παναγία ότι θα είναι έγκυος · ο μικρός στρογγυλός πίνακας στα δεξιά απεικονίζει την Παναγία να ακούει την Απάντηση σε αυτή την είδηση.
Άγγελοι ή προφήτες που μεταδίδουν το μήνυμα του Θεού είναι ζωγραφισμένοι στις κάτω πλευρές κάθε μικρού κυκλικού πίνακα
Το ημικυκλικό τοξωτό τμήμα στο άκρο αριστερά απεικονίζει: οι τρεις βασιλιάδες με φορεσιές παρακολούθησαν ένα λαμπερό χρυσό αστέρι να ανατέλλει στον ουρανό προς τη Βηθλεέμ από την κορυφή του βουνού δίπλα στη θάλασσα, δείχνοντας ότι ο σωτήρας Ιησούς είναι περίπου μέχρι τη Γέννηση, έτσι οι τρεις βασιλιάδες άρχισαν να ετοιμάζονται να πάνε στο δρόμο για να προσκυνήσουν τον σωτήρα που επρόκειτο να γεννηθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενδυμασία των τριών βασιλιάδων και της συνοδείας τους στον πίνακα δεν είναι σύμφωνη με την παραδοσιακή χριστιανική αριστοκρατική ενδυμασία, καθώς μοιάζει περισσότερο με μια ομάδα Φλωρεντινών ευγενών που πρόκειται να πάνε για κυνήγι.
Στη δεκαετία του 1410, ο Φλωρεντινός γλύπτης και αρχιτέκτονας Brunelleschi είχε ήδη εφεύρει τη μέθοδο της προοπτικής, αλλά ο ζωγράφος δεν χρησιμοποίησε αυτή την επιστημονική μέθοδο ζωγραφικής στη συνολική διάταξη της εικόνας, αλλά εξακολουθούσε να χρησιμοποιεί τη γνωστή μέθοδο. Το παραδοσιακό στυλ, πλέον γνωστό ως Διεθνές Γοτθικό. Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η τελευταία φορά της γοτθικής ζωγραφικής πριν από τη γέννηση της αναγεννησιακής ζωγραφικής, επειδή μια σειρά σπουδαίων έργων του ζωγράφου Masaccio (όπως φαίνεται στην εικόνα 5) εμφανίστηκαν στη Φλωρεντία σε λίγα μόλις χρόνια, που θα αλλάξει το σύνολο κόσμο.Η τάση της καλλιτεχνικής δημιουργίας στον κόσμο. Επειδή η τεχνολογία προοπτικής δεν χρησιμοποιείται, μπορούμε να δούμε ότι παρόλο που πολλές φιγούρες στη δεξιά πλευρά της εικόνας είναι συμπιεσμένες μεταξύ τους, ο ζωγράφος χρησιμοποιεί μεθόδους όπως η μείωση της αναλογίας των μορφών στην πίσω σειρά και η μερική υιοθέτηση της μεθόδου της προκοπής (foreshortening ) να λύσει το πρόβλημα των μορφών και των ζώων (όπως τα άλογα κ.λπ.) η επικάλυψη που προκαλείται από την έλλειψη αίσθησης του χώρου είναι ένα πρόβλημα.
Τα σώματα πολλών χαρακτήρων του πίνακα είναι επιμήκη σύμφωνα με τη γοτθική παράδοση, όπως η Παναγία, αν σηκώθηκε όρθια, πρέπει να είναι μια ψηλή και αδύνατη γυναίκα της οποίας η φιγούρα δεν είναι ανάλογη με το πραγματικό ανθρώπινο σώμα. Ωστόσο, αυτή η καθιστή και επιμήκης φιγούρα είναι που αποκαλύπτει τη διακοσμητική απαλότητα και κομψότητα της Madonna, και ο καλλιτέχνης εδώ τονίζει την ομορφιά της Μαρίας και όχι την ακρίβεια της ανθρώπινης ανατομίας. Αυτή η μέθοδος ζωγραφικής είναι προφανώς μια παραδοσιακή γοτθική τεχνική και ο ζωγράφος τη συνδύασε με διακόσμηση, ωθώντας την ομορφιά αυτού του στυλ ζωγραφικής στα άκρα.
Αν και στον σημερινό καθολικό κόσμο, αυτό το έργο θεωρείται κλασικός πίνακας για τον νεογέννητο Ιησού που δέχεται τον θαυμασμό του πλήθους με επικεφαλής τους τρεις βασιλιάδες, δεν ήταν ένας αυθεντικός καθολικός πίνακας όταν ολοκληρώθηκε για πρώτη φορά. Αυτές οι φιγούρες με υπέροχες φορεσιές Στην πραγματικότητα προέρχονται από τις σκηνές παρέλασης των εορτασμών του φεστιβάλ της Φλωρεντίας. Αυτό το είδος πολυτελών εορταστικών παρελάσεων μπορεί να δει κανείς ακόμη και σήμερα στην Ιταλία.
Υπάρχουν τρεις μικροί πίνακες κάτω από την κύρια εικόνα, που αφηγούνται την ιστορία του νεογέννητου μωρού Ιησού. Ο μικρός πίνακας στα αριστερά είναι η Γέννηση του Ιησού που περιγράφει τη σκηνή όταν γεννήθηκε ο Ιησούς. Αυτός ο μικρός πίνακας πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα έργα νυχτερινής σκηνής στην ιστορία της τέχνης. Το φεγγάρι και τα αστέρια, οι άγγελοι και ο νεογέννητος Ιησούς είναι οι πηγές φωτός στον πίνακα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.