Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΓΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ




Σχετικά με το δημοσίευμά σας με τίτλο Παρασκευή, 22 Μάϊος 2009

ΠΟΤΑΜΙ ΣΤΟΝ ΕΧΙΝΟ ΤΟ ΑΙΜΑ!

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/05/blog-post_1613.html

έκανα αναφορά στην Ευρωπαϊκή επιτροπή και πήρα την εξής απάντηση




Η Αναφορά μου

Προς Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα

Από Σ. Αλεξάνδρα, (σ.σ.λοιπά στοιχεία)

σφαγείο η Ελλάδα. Επιθυμώ να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου για τη δημόσια σφαγή ζώων σε Ελληνικό έδαφος. Ταγμένη στην ομάδα που αγωνίζεται για την περίθαλψη και διάσωση ανήμπορων ζώων, δίνω καθημερινά ότι έχω και δεν έχω για τον ιερό αυτό σκοπό. Μερικές φορές παίρνω δύναμη για τον αγώνα μου από το όνειρο ότι η ανθρωπότητα εξελίσσεται και γίνεται καλύτερη. Βουλιάζω στην απόγνωση όταν το όνειρο αυτό γίνεται εφιάλτης.

Τετάρτη, 6 Μάϊος 2009
EΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΣΤΟΧΟΣ" - ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΪΟΥ 2009 -
πηγή http://www.stoxos.gr/2009/05/e-6-2009-389.html
αρ. φυλ.389(1187)σελ.8


"έθιμο" η δημόσια σφαγή ζώων;

Αυτό παραβαίνει τους Νόμους όχι μόνο της Ελλάδας αλλά κάθε κοινωνίας που θέλει να ονομάζεται "πολιτισμένη".κατακρεούργηση των ζωντανών με φρικιαστικούς πόνους και οικτρό θάνατοφωτογραφίζονταν καμαρώνοντας, ακόμη και μικρά παιδιά μπροστά στα κομμένα κεφάλια των ζώων

ΑΠΟΥΣΕΣ οι Ελληνικές Αρχές

Ποτάμι έρεε το αίμα από τη δημόσια ιεροτελεστική σφαγή προβάτων, παρουσία του ψευτομουφτή Μετέ και γενιτσάρων με ...τουρκικά φέσια στο κεφάλι. Παρόντα και όλα τα ΜΜΕ της Τουρκίας, που έπαιρναν συνεντεύξεις από τον ψευτομουφτή Μετέ και τον νέο Δράμαλη - τον πρόξενο της Τουρκίας στη Κομοτηνή - αλλά και τον "πράσινο" μουσουλμάνο βουλευτή του...... ελληνικού κοινοβουλίου Μαντατζή!

κουρμπάν μπαϊράμι, η μεγάλη ισλαμική γιορτή. Κουρμπάν» λέγεται επειδή σφάζουν ζώο και «Μπαϊράμι» σημαίνει γιορτή

http://www.xronos.gr/minority/detail.php?ID=43155

Ο «Χρόνος» βρέθηκε στην Μύκη της Ξάνθης όπου έζησε την τελετουργία των ορεσίβιων κατοίκων που πραγματικά είναι σκληρή για κάποιον που την παρακολουθεί πρώτη φορά, ενώ είναι εξοικειωμένοι με το θέμα αυτό όλοι όσοι συμμετέχουν ακόμη και ως θεατές οι γυναίκες και τα μικρά παιδιά. Είδαμε να ξεψυχούν ολόκληρα βόδια κόβοντας με κατάλληλες κινήσεις την καρωτίδα, απ’ όπου πεταγόταν το αίμα, ενώ στο γδάρσιμο και σε αντίθεση με το κρύο που επικρατούσε άχνιζαν τα σφαχτά. Οι γυναίκες αναλάμβαναν να πλύνουν τους δρόμους, ενώ η θυσία συνεχιζόταν σε κάθε σπίτι και στενό ώστε το ποταμάκι που υπάρχει στο μέσο του χωριού να καταλήγει να είναι κατακόκκινο

Τα ζώα είναι συνήθως η αγελάδα (kráva) το κριάρι (praz) και ο τράγος (porch) ή ακόμα κατσίκα (kóza) ή προβατίνα (ófche). Πριν αρχίσει η θυσία ο ιμάμης συντάσσει τους συγκεντρωμένους απέναντι στα ζώα τα οποία είναι δεμένα. Διαβάζει δέηση από θρησκευτικό βιβλίο και προσεύχονται όλοι μαζί. Αφού τα ζώα ευλογηθούν αρχίζει η διαδικασία της σφαγής. Στην περίπτωση των μεγαλόσωμων ζώων όπως η αγελάδα απαιτείται η συμμετοχή πολλών ανδρών (πάνω από δέκα) για να τη δέσουν και να την κρατήσουν. Αναφέρεται περίπτωση που το ζώο αντέδρασε πολύ βίαια, ξέφυγε και με δυσκολία το έπιασαν πάλι. Με χοντρό σχοινί (fórtama) δένονται από τα κέρατα ένα-ένα και οδηγούνται στο χώρο της σφαγής. Επίσης δένονται από τα πόδια και γύρω από το σώμα με άλλα σχοινιά και ακινητοποιούνται, ενώ κάποιοι κρατούν σφιχτά το κεφάλι του ζώου από τα κέρατα ώστε να προβάλλει ο λαιμός προς αυτόν που θα εκτελέσει τη θυσία. Δύο άνδρες εκτελούν τη θανάτωση της αγελάδας, ο ένας σφάζοντας το λαιμό και σχεδόν ταυτόχρονα ο άλλος ξεκοιλιάζοντάς το από το λαιμό προς τα κάτω.

http://www.xronos.gr/minority/detail.php?ID=43155

Φεύγουμε έχοντας ποτίσει μέσα μας η μυρωδιά του αίματος των σφαγμένων ζώων, ακούγοντας το μουγκρητό και την ψυχοράϊσμά τους, τον επιθανάτιο ρόγχο και προσπαθούμε να κατανοήσουμε το νόημα και τον συμβολισμό μιας τελετουργίας που έχει απαγορευτεί στην Τουρκία αλλά στην Θράκη κρατά καλά.

πηγή Μελαχροινή Μαρτίδου http://www.xronos.gr/detail.php?ID=32456


Ελληνική νομοθεσία 30.03.2007

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Υπενθυμίζουμε στους κτηνοτρόφους (ειδικότερα στους εκτροφείς αμνοεριφίων) και στους εμπόρους ότι απαγορεύεται η εκτός σφαγείου σφαγή των ζώων και συγκεκριμένα σε στάβλους, μαντριά, αγρούς κατά παράβαση των υγειονομικών διατάξεων περί προστασίας των ζώων κατά τη μεταφορά και τη σφαγή (Π.Δ. 327/96 και Π.Δ. 344/97), περί υγειονομικού - κρεοσκοπικού ελέγχου των σφαγίων ζώων (Π.Δ. 40/77), περί υγειονομικών όρων παραγωγής και διάθεσης στην αγορά νωπού κρέατος (Π.Δ. 410/94) και περί προστασίας του περιβάλλοντος (Ν. 1650/86), σε σχέση με τη διαχείριση των ζωικών υποπροϊόντων (ζωικών αποβλήτων) που προκύπτουν από τις παράνομες σφαγές (Π. Δ. 211/ 2006 και ΚΑΝ. 1774/ 2002).

http://64.233.183.104/search?q=cache:tx8iGH469s0J:www.laosver.gr/news/local/10541.html+%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B2%CE%BB%CE%BF%CE%B9+%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B3%CE%AE&hl=el&ct=clnk&cd=1&gl=gr

το προεδρικό διάταγμα 562/88, το οποίο προσαρμόζει κατά κάποιο τρόπο την ελληνική νομοθεσία στις κοινοτικές οδηγίες, και ιδιαίτερα την οδηγία 74/577 "Περί αναισθητοποιήσεως των ζώων προ της σφαγής τους".

Ένα ολόκληρο σφαγείο η Ελλάδα.

Σε ολόκληρη την Ελλάδα γίνονται τέτοιες σφαγές προς τιμήν κάποιου Αγίου. Το ζώο που σφάζεται ονομάζεται κουρμπάνι, από την τούρκικη λέξη κουρμπάν που σημαίνει «θύμα». Προφανώς, όλες αυτές οι σφαγές καθιερώθηκαν επί Τουρκοκρατίας.

(εμείς να ευχαριστήσουμε τη φίλη για την ευαισθησία της και για το e-mail της)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.