Τα κρυστάλλινα κρανία συνδέονται με πολλές παραδόσεις και μυστήρια, ειδικά με τους προκολομβιανούς πολιτισμούς όπως οι Μάγιας και οι Αζτέκοι. Θεωρούνται από κάποιους ως αποθηκευτικά μέσα σημαντικών πληροφοριών για την ανθρωπότητα και απαντήσεις σε μεγάλα μυστήρια της ζωής και του σύμπαντος. Επιπλέον, αναφέρεται ότι έχουν ιδιαίτερες οπτικές ιδιότητες και μπορεί να προκαλούν παραισθήσεις ή οράματα. Ωστόσο, παρά τις πολλές θεωρίες, η επιστημονική κοινότητα παραμένει επιφυλακτική ως προς την αυθεντικότητα και την προέλευσή τους.
Η πιο γνωστή ιστορία που σχετίζεται με τα κρυστάλλινα κρανία είναι αυτή του κρανίου Mitchell-Hedges. Ανακαλύφθηκε από τον Βρετανό εξερευνητή Frederick Mitchell-Hedges στα ερείπια της αρχαίας πόλης των Μάγια, Lubaantun, στο Μπελίζ το 1924. Το κρανίο αυτό, γνωστό για την ανατομική του τελειότητα, έχει προκαλέσει συζητήσεις για την πιθανή χρήση του σε τελετουργίες ή ως φορέας πληροφοριών. Ερευνητικές δοκιμές από την εταιρεία Hewlett-Packard το 1970 αποκάλυψαν τις ιδιαίτερες οπτικές ιδιότητες του κρανίου, αλλά η ακριβής λειτουργία και προέλευσή του παραμένουν ένα μυστήριο.
Η ανατομική τελειότητα του κρανίου Mitchell-Hedges αναφέρεται στην εκπληκτική λεπτομέρεια και την ακρίβεια με την οποία έχει διαμορφωθεί, προσομοιάζοντας στενά ένα ανθρώπινο κρανίο. Είναι γνωστό για τις ιδιαίτερες οπτικές του ιδιότητες, όπως η διαύγεια και η δυνατότητα να διαχέει το φως με τρόπους που συνήθως δεν συναντώνται σε φυσικά κρυστάλλινα αντικείμενα. Παρόλα αυτά, η προέλευση και η ακριβής λειτουργία του παραμένουν μυστήρια, με πολλές θεωρίες να περιβάλλουν την ιστορία του.
Η προέλευση του κρανίου Mitchell-Hedges παραμένει αντικείμενο συζήτησης και μυστηρίου. Ο Frederick Mitchell-Hedges, ο οποίος φέρεται να το ανακάλυψε στην περιοχή του Μπελίζ κατά τη διάρκεια εκσκαφών στην πόλη των Μάγια Lubaantun, δεν αποκάλυψε ποτέ αναλυτικά πώς το κρανίο ήρθε στην κατοχή του. Αν και υπάρχουν πολλές θεωρίες, η ακριβής προέλευση και η ιστορία του κρανίου παραμένουν αδιευκρίνιστες.
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, υπάρχει ένας θρύλος που αναφέρει την ύπαρξη 13 κρυστάλλινων κρανίων, τα οποία φέρονται να περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για την ανθρωπότητα και το μέλλον του πλανήτη. Αυτά τα κρανία, σύμφωνα με τον θρύλο, θα αποκαλύψουν τη συλλογική τους σοφία μόνο όταν οι άνθρωποι είναι πνευματικά έτοιμοι να την χειριστούν χωρίς να την καταχραστούν. Παρόλα αυτά, η επιστημονική κοινότητα παραμένει επιφυλακτική απέναντι σε τέτοιες ιστορίες, καθώς η αυθεντικότητα και η προέλευση των κρανίων δεν έχουν επιβεβαιωθεί με αξιόπιστες επιστημονικές μεθόδους.
Το κρυστάλλινο κρανίο που είναι γνωστό ως το “κρανίο της συντέλειας” ή “κρανίο της μοίρας”. «Skull of Doom» ή «Skull of Anna», Ανακαλύφθηκε από την Άννα Μίτσελ-Χέτζες και τον θετό της πατέρα, Φρέντερικ Άλμπερτ “Μάικ” Μίτσελ-Χέτζες, στα ερείπια των Μάγια στη Βρετανική Ονδούρα (σημερινό Μπελίζε) το 1927. Το κρανίο έχει μαγικές δυνάμεις και έχει προκαλέσει αναστάτωση στους επιστήμονες και τους ερευνητές. Παρουσιάστηκε σε εκθέσεις και ονομάστηκε "κρανίο της μοίρας"
-------
Το κρυστάλλινο κρανίο, γνωστό και ως "κρανίο της συντέλειας" ή "κρανίο της μοίρας", είναι ένα αρχαίο τεχνούργημα που ανακαλύφθηκε στα ερείπια των Μάγια στη Βρετανική Ονδούρα (σημερινό Μπελίζε) το 1927. Το κρανίο είναι κατασκευασμένο από κρύσταλλο και έχει μαγικές δυνάμεις σύμφωνα με τις παραδοσιακές πεποιθήσεις. Παρουσιάστηκε σε εκθέσεις και προκάλεσε αναστάτωση στους επιστήμονες και τους ερευνητές. Οι ακριβείς λεπτομέρειες για την προέλευση και την ακριβή χρήση του κρανίου παραμένουν μυστήριες, και έχει προκαλέσει πολλές θεωρίες και υποθέσεις.
---------------
Οι επιστήμονες έχουν προτείνει διάφορες εξηγήσεις για το κρυστάλλινο κρανίο, αν και η ακριβής προέλευση του παραμένει μυστήρια. Ας δούμε μερικές από αυτές:
1. Τεχνούργημα των Μάγια: Ορισμένοι πιστεύουν ότι το κρανίο κατασκευάστηκε από τους αρχαίους Μάγια. Σύμφωνα με αυτήν τη θεωρία, ήταν αντικείμενο λατρείας ή είχε μαγικές ιδιότητες.
2. Σύγχρονη δημιουργία: Κάποιοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι το κρανίο δημιουργήθηκε στον 19ο αιώνα από τον κοσμηματοποιό Άνταμς-Λέιντι Μίτσελ-Χέτζες. Αυτή η θεωρία υποστηρίζει ότι το κρανίο είναι μια σύγχρονη τεχνοτροπία και όχι αρχαίο.
3. Προϊστορική προέλευση: Κάποιοι πιστεύουν ότι το κρανίο προέρχεται από προϊστορικούς πολιτισμούς που δεν έχουν αφήσει γραπτές εγγραφές. Αυτή η θεωρία παραπέμπει σε αρχαίες πολιτισμικές πρακτικές και μυστικά.
Παρόλο που δεν υπάρχει σαφής απάντηση, το κρανίο παραμένει ένα συναρπαστικό μυστήριο που συνδυάζει την αρχαιότητα, την τέχνη και το μυστικιστικό.
--------------
ο Midgel-Hedges δεν ήταν ο πρώτος συγγραφέας τέτοιων ευρημάτων: στα τέλη της δεκαετίας του 80 του 19ου αιώνα στο Μεξικό, ένας από τους στρατιώτες του αυτοκράτορα Μαξιμιλιανού βρήκε ένα κρυστάλλινο κρανίο, που τώρα εκτίθεται στο Βρετανικό Μουσείο. Αυτό το δείγμα είναι σημαντικά διαφορετικό από το Lubaatun - παρά την ομοιότητα στο μέγεθος, είναι λιγότερο διαφανές, λιγότερο λεπτομερές και η κάτω γνάθος είναι συγχωνευμένη με το κρανίο.
Ένα άλλο πρόχειρο «αντίγραφο» του κρυστάλλινου κρανίου βρίσκεται στο Μουσείο του Ανθρώπου στο Παρίσι. Εμφανίζεται με τον τίτλο «κρανίο του θεού των Αζτέκων του κάτω κόσμου και του θανάτου».
------------------
Υπάρχουν πολλές φήμες γύρω από μυστηριώδη κρυστάλλινα κρανία. Το Βρετανικό Μουσείο έχει πολλά παραδείγματα, και μερικά κατασκευάστηκαν στην πραγματικότητα από τεχνίτες των Αζτέκων.
Το ίδιο μυστηριώδες κρανίο.
Αγορασμένο από το Tiffany στη Νέα Υόρκη στα τέλη της δεκαετίας του 1890, το κρανίο πέρασε από πολλά χέρια και, σύμφωνα με τον διάσημο Αμερικανό ειδικό στα πετράδια George Frederick Kunz το 1890, έφερε αρχικά από το Μεξικό ένας Ισπανός αξιωματικός λίγο πριν από τη γαλλική επέμβαση στο Μεξικό το 1861. Αρχικά θεωρήθηκε ότι το κρανίο προερχόταν από κάπου στην Άπω Ανατολή, αλλά κατά τη στιγμή της άφιξής του στις συλλογές του Βρετανικού Μουσείου πίστευαν ήδη ότι ήταν από το προϊσπανικό Μεξικό.
George Frederick Koontz (1856-1932).
Οι προσπάθειες επαλήθευσης αυτού με βάση τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά ήταν ανεπιτυχείς. Αν και η τυποποίηση των χαρακτηριστικών του κρανίου είναι γενικά συνεπής με άλλα παραδείγματα που αναγνωρίζονται ως αυθεντικά γλυπτά των Αζτέκων ή των Μιξτέκων, η συνολική εμφάνιση δεν αντιπροσωπεύει προφανές παράδειγμα Αζτέκων ή οποιουδήποτε άλλου μεσοαμερικανικού καλλιτεχνικού στυλ.
----------------------
ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΚΡΑΝΙΑ--Mysteries of the Crystal Skulls
Το 1924, η αποστολή του διάσημου Άγγλου αρχαιολόγου και περιηγητή F. Albert Mitchell-Hedges άρχισε τις εργασίες για την εκκαθάριση της αρχαίας πόλης των Μάγια στην υγρή τροπική ζούγκλα της χερσονήσου Γιουκατάν (εκείνη την εποχή - Βρετανική Ονδούρα, τώρα Μπελίζ). Τριάντα τρία εκτάρια δάσους, που είχαν καταπιεί μόλις ορατά αρχαία κτίρια, απλώς κάηκαν για να διευκολυνθούν οι ανασκαφές. Όταν τελικά ο καπνός καθαρίστηκε, τα μέλη της αποστολής αντίκρισαν ένα εκπληκτικό θέαμα: τα πέτρινα ερείπια μιας πυραμίδας, τα τείχη της πόλης και ένα τεράστιο αμφιθέατρο για χιλιάδες θεατές. Με το ελαφρύ χέρι του Mitchell-Hedges, το όνομα Lubaantun δόθηκε στον αρχαίο οικισμό, το οποίο μεταφρασμένο από τη γλώσσα των Μάγια σημαίνει «Πόλη των Πεσμένων Πετρών».
Πέρασαν τρία χρόνια και ο Μίτσελ-Χέτζες πήρε τη μικρή του κόρη Άννα στην επόμενη αποστολή του... Τον Απρίλιο του 1927, στα δέκατα έβδομα γενέθλιά της, η Άννα ανακάλυψε ένα καταπληκτικό αντικείμενο κάτω από τα ερείπια ενός αρχαίου βωμού. Ήταν ένα ανθρώπινο κρανίο σε φυσικό μέγεθος φτιαγμένο από τον πιο διάφανο χαλαζία και όμορφα γυαλισμένο. Το βάρος του ήταν 5,13 κιλά με πολύ αξιοπρεπείς διαστάσεις - πλάτος 124 χλστ., ύψος 147 χλστ., μήκος 197 χλστ. Αλήθεια, του έλειπε η κάτω γνάθος, αλλά τρεις μήνες αργότερα, κυριολεκτικά οκτώ μέτρα από το σημείο που βρέθηκε το κρανίο, βρέθηκε. Αποδείχθηκε ότι αυτό το κρυστάλλινο κομμάτι αιωρείται σε απόλυτα λείους μεντεσέδες και αρχίζει να κινείται με το παραμικρό άγγιγμα.
Μετά από αρκετό καιρό, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι οι αρχαίοι ινδικοί θρύλοι αναφέρουν έως και δεκατρία κρυστάλλινα κρανία της «Θεάς του Θανάτου», τα οποία φυλάσσονταν χωριστά το ένα από το άλλο υπό το άγρυπνο βλέμμα ιερέων και ειδικών πολεμιστών. Όπως ήταν φυσικό, ξεκίνησε η αναζήτησή τους, η οποία σύντομα απέδωσε αποτελέσματα. Παρόμοια κρανία βρέθηκαν σε αποθήκες ορισμένων μουσείων και ιδιωτών. Και όχι μόνο στην Αμερική (Μεξικό, Βραζιλία, ΗΠΑ), αλλά και στην Ευρώπη (Γαλλία) και στην Ασία (Μογγολία, Θιβέτ). Υπήρχαν σημαντικά περισσότερα από δεκατρία κρανία. Αλλά δεν ήταν όλοι τόσο τέλειοι όσο ο Μίτσελ-Χέτζες. Τα περισσότερα κρανία φαίνονταν πολύ πιο τραχιά. Φαίνεται ότι επρόκειτο για μεταγενέστερες και όχι πολύ επιδέξιες προσπάθειες να δημιουργηθεί κάτι παρόμοιο με τα ιδανικά κρανία που πιστεύεται ότι είχαν δώσει κάποτε οι θεοί στους ανθρώπους.
=============
Οι ειδικοί στο Βρετανικό Μουσείο, όπου φυλάσσεται τώρα το κρανίο, πιστεύουν ότι το Κρανίο της Άννας δημιουργήθηκε γύρω στο 1300-1400 μ.Χ. Αλλά οι ιθαγενείς που ήταν στην αποστολή με τον Mitchell-Hedges στο Lubaantun είπαν ότι το Skull of Doom ήταν περίπου 3.600 ετών.
Υπάρχουν εκείνοι που πιστεύουν ότι αν αυτό δεν είναι εξωγήινο δημιούργημα, τότε οι κάτοικοι της Ατλαντίδας θα μπορούσαν να το έχουν δημιουργήσει. Μια άλλη θεωρία λέει ότι δημιουργήθηκαν από έναν πολιτισμό που ζει ή ζούσε στο κέντρο της Γης.
-----------
Μία από τις κύριες εκδοχές σχετικά με τον σκοπό αυτών των αντικειμένων είναι ότι με τη βοήθειά τους μπορείτε να δείτε το μέλλον. Πιστεύεται ότι θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί ως εργαλεία παρόμοια με μια κρυστάλλινη σφαίρα για σκοπούς προβλέψεων και περιουσιακών στοιχείων.
Έρευνα κρανίου Skull of Doom
Συνεχίζοντας να κοιτάμε το «Βρετανικό κρανίο», θα δούμε ότι έχει δόντια και ένα κινητό σαγόνι, που του δίνουν ακόμα περισσότερο ρεαλισμό. Τέτοια ακρίβεια και ακρίβεια εγείρει ακόμη περισσότερα ερωτήματα για τον μυστηριώδη γλύπτη που το δημιούργησε από ένα μόνο κομμάτι βράχου κρυστάλλου.
Το 1970, ο Mitchell-Hedges πήγε το κρανίο στα εργαστήρια Hewlett Packard για λεπτομερή εξέταση, κατά την οποία ανακαλύφθηκε ότι το Κρανίο είχε σκαλιστεί στον φυσικό άξονα του κρυστάλλου, κάτι που οι σύγχρονοι γλύπτες δεν θα έκαναν καθώς θα κατέστρεφε το υλικό.
Τέτοια ευρήματα δείχνουν ότι χρησιμοποιήθηκε λέιζερ για τη δημιουργία του. Διαπιστώθηκε επίσης ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν μεταλλικά εργαλεία και η διαδικασία υποτίθεται ότι κράτησε εκατοντάδες χρόνια.
Πώς είναι αυτό δυνατόν;
Υπάρχει μια εκδοχή που αρκετές γενιές ανθρώπων, η μία μετά την άλλη, συντήρησαν προσεκτικά και έφεραν το Κρανίο στην τελειότητα χρησιμοποιώντας συνηθισμένα εργαλεία, κάτι που φαίνεται φανταστικό.
13 κρυστάλλινα κρανία που εμφανίστηκαν τον 19ο αιώνα
Συνολικά, υπάρχουν 13 κρανία παρόμοια με το κρανίο Mitchell-Hedges στον κόσμο, σχεδόν όλα φυλάσσονται σε ιδιωτικές συλλογές.
Πολλοί λένε ότι γύρω από κάθε ένα από αυτά, συμπεριλαμβανομένου του κρανίου που κατέληξε στο Βρετανικό Μουσείο, συνέβησαν ανεξήγητα φαινόμενα: κίνηση αντικειμένων, ανεξήγητα αρώματα και άλλα γεγονότα που υποτίθεται ότι συμβαίνουν λόγω των κρυφών δυνάμεων του κρυστάλλινου κρανίου.
Αυτός είναι ο λόγος που το κρανίο στο Βρετανικό Μουσείο καλύπτονταν προηγουμένως με ένα ειδικό ύφασμα τη νύχτα. Αφού οι καθαρίστριες, που ανέφεραν συχνότερα παραφυσικά φαινόμενα, απλά φοβόντουσαν να τον πλησιάσουν μετά τη δύση του ηλίου.
Προφητεία των καταραμένων χελωνών
Είναι αδύνατο να μην αναφέρουμε τον θρύλο των «Καταραμένων Κρανίων», που λέει ότι υπάρχουν 13 κρυστάλλινα κρανία στον κόσμο και όταν ανακαλυφθούν και συγκεντρωθούν όλα μαζί, θα έρθει η ειρήνη στη Γη. Αυτά τα κρανία θα μεταφέρουν στους ανθρώπους όλη τη μυστική και μυστηριώδη γνώση.
Αλλά γιατί «καταραμένο», ρωτάτε;
Μέχρι να ενωθούν, δεν θα μπορέσουν να βοηθήσουν με κανέναν τρόπο, αλλά, αντίθετα, θα φέρουν μόνο συμφορές και προβλήματα.
----------
The Legend of the 13 Cursed Turtles
Για κάποιο λόγο, δεν έχουν γίνει προσπάθειες σύνδεσης των κρανίων που βρέθηκαν.
Οι μέρες μας
Σήμερα, τα «κρυστάλλινα κρανία» παράγονται και πωλούνται σε όλο τον κόσμο περισσότερο ως αναμνηστικά. Ενώ για τις αυθεντικές χελώνες γίνεται λόγος όλο και λιγότερο και σταδιακά ξεχνιούνται. Αλλά οι διορατικοί και οι μάντεις συνεχίζουν να τους θεωρούν ως τα πιο σημαντικά τεχνουργήματα της ανθρωπότητας και ελπίζουν ότι κάποια μέρα θα ανακαλύψουν το μέλλον με τη βοήθειά τους.
Στο μεταξύ, το μυστήριο των Κρυστάλλινων Κρανίων παραμένει ανοιχτό, καθώς η προέλευσή τους παραμένει άγνωστη και τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Έχουν μαγικές δυνάμεις;
Χρησιμοποιούνταν σε τελετουργίες; Ποιος τα δημιούργησε και με ποια τεχνολογία; Αυτό είναι άγνωστο προς το παρόν.
--------------
Τα μυστηριώδη κρυστάλλινα κρανία των αρχαίων αμερικανικών πολιτισμών είναι γνωστά εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, ένα από αυτά τα υποτιθέμενα «Κρανία των Θεών» βρέθηκε στην Ευρώπη, δηλαδή στη Βαυαρία (Γερμανία) Αυτό το δείγμα (βλέπε φωτογραφία) πιθανότατα κάποτε ανήκε σε έναν από τους ηγέτες των Ναζί, Χάινριχ Χίμλερ στο περιοδικό «Secrets», ένα κρανίο (βάρος - 12 κιλά, διαστάσεις - 17,5 x 21 εκατοστά) βρέθηκε στη σοφίτα ενός από τους πρώην Βαυαρούς πληροφοριοδότες του Χίμλερ. Το τεχνούργημα ήταν κρυμμένο σε μια κρυψώνα σε παλιά ξύλινα παράθυρα. Εκεί φυλάσσονταν σε ένα δερμάτινο σακίδιο πλάτης που είχε φθαρεί άσχημα.
Οι επιστήμονες γνωρίζουν περίπου δώδεκα κρυστάλλινες χελώνες. Αυτό είναι το δέκατο τρίτο.
Προφανώς, το τεχνούργημα ήρθε με κάποιο τρόπο στην Ευρώπη από την Κεντρική ή τη Νότια Αμερική, όπου ιερείς των Μάγια ή των Αζτέκων εκτελούσαν θρησκευτικές τελετουργίες μαζί τους.
Σύμφωνα με το μύθο, και τα 13 κρανία, όταν συγκεντρωθούν στις 21 Δεκεμβρίου 2012, όταν τελειώνει το ημερολόγιο των Μάγια, θα δημιουργήσουν μια νέα εποχή φωτός και θα αποτρέψουν την αποκάλυψη.
Στη Βαυαρία φυλάσσεται ένας ναζιστικός κατάλογος κρυμμένων σπανιοτήτων. Το τετρασέλιδο έγγραφο κατονομάζει 35 πολύτιμους θησαυρούς τέχνης που έπρεπε να μεταφερθούν από τη Σουδητία (Νότια Βοημία) στο Άουγκσμπουργκ της Βαυαρίας λίγο πριν το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Η παράγραφος 14 του εγγράφου αναφέρει: "Crystal skull. 263-2 FRSS Rahn collection, No. 25592, leather case, crystal skull, South America. (Der Kristallschädel. 263-2 FRSS Sammlung Rahn, No. 25592, Lederkofferf, Kristall Kolonien, Südamerika )
Σύμφωνα με τον κατάλογο, το κρανίο ανήκε στον πρώην γερμανό εξερευνητή Otto Rahn
Η αυθεντικότητα του θρύλου των κρυστάλλινων κρανίων είναι αμφιλεγόμενη Το δείγμα που βρέθηκε πιθανότατα πραγματοποιήθηκε τον 19ο αιώνα και το ίδιο το κρανίο θα μπορούσε να είχε κατασκευαστεί στην Ευρώπη εκείνη την εποχή σε κέντρα όπως το Idar-Oberstein (Γερμανία) , Οι αμφιβολίες παραμένουν για πάντα επειδή η ηλικία του κρυστάλλου δεν μπορεί να χρονολογηθεί με ακρίβεια. Είναι πολύ πιθανό ότι το κρανίο που βρέθηκε, εκτός από μαγεία, θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως διακοσμητικό αντικείμενο από τον Idar-Oberstein. Κρυστάλλινα κρανία
Η συγκλονιστική ανακάλυψη του Άγγλου αρχαιολόγου F. Albert Mitchell-Hedges επιβεβαίωσε τον αρχαίο μύθο της φυλής των Μάγια ότι υπάρχουν 13 κρυστάλλινα κρανία στη γη που μπορούν να αποτρέψουν μια πλανητική καταστροφή. Σύμφωνα με το ημερολόγιο των Μάγια, πέφτει το 2012.
Αυτός ο θρύλος έχει περάσει από στόμα σε στόμα στην Κεντρική Αμερική εδώ και πολύ καιρό. Σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των Μάγια και των Αζτέκων, ο κόσμος μας καταστράφηκε τέσσερις φορές και ζούμε κάτω από τον πέμπτο ήλιο. Οι γίγαντες έζησαν κάτω από το πρώτο και καταστράφηκαν από το νερό. Ο χαρταετός κατέστρεψε τους ανθρώπους που ζούσαν κάτω από τον δεύτερο ήλιο. Μετέτρεψε τους ανθρώπους σε μαϊμούδες και μόνο δύο επέζησαν - ένας άνδρας και μια γυναίκα. Οι κάτοικοι του τρίτου κόσμου έτρωγαν μόνο φρούτα. Καταστράφηκε από την ουράνια φωτιά.
Κάτω από τον τέταρτο ήλιο, οι άνθρωποι πέθαιναν από την πείνα. Το τέλος του πέμπτου κόσμου θα έρθει από το ταρακούνημα της γης και κάθε ζωή θα σταματήσει. Το ημερολόγιο των Μάγια χρονολογείται στις 13 Αυγούστου 3114 π.Χ. και τελειώνει στις 21 Δεκεμβρίου 2012. Συνδέεται με την Αφροδίτη. Τα συνοδευτικά χειρόγραφα έργα, που ονομάζονται κώδικες, περιέχουν πολυάριθμες προβλέψεις.
Λέει επίσης ότι 13 κρυστάλλινα κρανία υπάρχουν από τότε που κατοικήθηκαν 12 πλανήτες. Οι κάτοικοί τους έδωσαν τα κρανία στους Άτλαντες. Και οι Μάγια τα έλαβαν ήδη από αυτούς. Για πολύ καιρό, οι επιστήμονες δεν έδιναν καμία σημασία σε αυτές τις λέξεις, μέχρι που η ανακάλυψη του Mitchell-Hedges τους έκανε να σκεφτούν. Η ιστορία των 13 κρανίων ξεκίνησε το 1927, όταν ο Μίτσελ ανέλαβε μια αποστολή στην Κεντρική Αμερική με την ελπίδα να βρει τα λείψανα του χαμένου πολιτισμού της Ατλαντίδας.
Και, χωρίς να το ξέρει, τους ανακάλυψε στα ερείπια της «Πόλης των Πεσμένων Πέτρων», στην οποία ζούσε κάποτε η Μάγια Στα δέκατα έβδομα γενέθλιά της, η Άννα, η υιοθετημένη κόρη του Μίτσελ, ανακάλυψε κάτω από τα ερείπια ενός αρχαίου βωμού ένα ανθρώπινο κρανίο. φτιαγμένο από διαφανή χαλαζία και γυαλισμένο σε φυσικά παράξενα πράγματα άρχισαν να συμβαίνουν σε αυτούς που άγγιξαν αυτό το κρανίο Όνειρα με το κρανίο Αλλά τα περίεργα όνειρα συνέχιζαν να την επισκέπτονται κάθε φορά που το κρυστάλλινο κρανίο βρισκόταν κοντά στο κεφαλάρι της, συμπεριλαμβανομένης της Anna Mitchell-Hedges , οι ερευνητές βίωσαν επίσης ένα άλλο, το λεγόμενο «British Crystal Skull». Τα μέντιουμ και τα πολύ ευαίσθητα άτομα λένε ομόφωνα ότι τα κρανία τους εμπνέουν ιδιαίτερες, σχεδόν υπνωτικές καταστάσεις, που συνοδεύονται από ασυνήθιστες μυρωδιές, ήχους και ζωηρές οπτικές παραισθήσεις.
Μερικές φορές τους επισκέπτονταν «παράξενα οράματα από το μακρινό παρελθόν, και ίσως από το μέλλον, τα κρυστάλλινα κρανία πιστώνονται με μυστικιστικές δυνάμεις, μπορείτε να δείτε σε αυτά: «άλλα κρανία. αποστεωμένα δάχτυλα, πέτρες, παραμορφωμένα πρόσωπα και βουνά». Επιπλέον, ο ερευνητής Ντόρντλαντ παραδέχτηκε ότι ενώ δούλευε με το κρανίο, άκουγε συχνά μυστηριώδεις ήχους: «το κουδούνισμα των ασημένιων καμπάνων, ήσυχες αλλά ευδιάκριτες... φωνές ανθρώπων που τραγουδούν περίεργα τραγούδια σε μια χορωδία σε μια άγνωστη γλώσσα... ψιθυρίζοντας και Τα κρυστάλλινα κρανία έχουν πραγματικά αντίκτυπο σε αυτούς που τα πλησιάζουν Υπάρχουν άνθρωποι που, αφού «επικοινωνούσαν» μαζί τους , θεραπεύτηκαν από σοβαρές ασθένειες. Το 1990 στο Λας Βέγκας, αυτός ο αξιοσέβαστος και πολύ πλούσιος κύριος είπε ότι ακόμα και στα νιάτα του, στα ερείπια μιας αρχαίας πόλης των Μάγια, βρήκε ένα κρυστάλλινο κρανίο με ακατανόητα σύμβολα σκαλισμένο πάνω του σε όλη του τη ζωή, σαν ένα μαγικό φυλακτό. Το γεγονός είναι ότι ο Indicez ανακάλυψε κατά λάθος μια εκπληκτική ιδιότητα του κρανίου: αν το σφίξετε σφιχτά στα χέρια σας και ταυτόχρονα διατυπώσετε ξεκάθαρα την επιθυμία σας, σίγουρα θα γίνει πραγματικότητα. Έτσι ο Indicez πέτυχε όλα όσα ήθελε στη ζωή. Τρία χρόνια μετά από αυτή τη συνομιλία, ο Indiquez πέθανε και το θαυματουργό κρανίο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Στις αρχές της δεκαετίας του '60, ο ιστορικός τέχνης Frank Dordland άρχισε να μελετά το κρανίο Mitchell-Hedges.
Ανακάλυψε σε αυτό ένα ολόκληρο σύστημα φακών, πρισμάτων και καναλιών που δημιουργούν ασυνήθιστα οπτικά εφέ. Είναι εκπληκτικό ότι δεν ήταν ορατά ίχνη επεξεργασίας στον τέλεια γυαλισμένο κρύσταλλο ακόμη και κάτω από μικροσκόπιο. Αποφάσισε να ζητήσει συμβουλές από τη διάσημη εταιρεία Hewlett-Packard, η οποία θεωρήθηκε η πιο έγκυρη στην εξέταση του χαλαζία Τα αποτελέσματα της εξέτασης συγκλόνισαν τους πάντες το κρανίο κατασκευάστηκε πολύ πριν από την εμφάνιση των πρώτων πολιτισμών σε αυτό το μέρος της Αμερικής. Επιπλέον, σε αυτά τα μέρη δεν συναντάμε καθόλου κρύσταλλο βράχου τόσο υψηλής ποιότητας. Το «προκαταρκτικό» κρανίο κατασκευάστηκε από έναν μόνο κρύσταλλο, σε αντίθεση με όλους τους γνωστούς νόμους της φυσικής, αλλά εδώ οι μυστηριώδεις ιστορίες που σχετίζονται με τα κρανία μόλις ξεκινούν τον χειμώνα του 1994. , καβάλα γύρω από την ιδιοκτησία της, βρήκε έναν άνθρωπο ένα κρανίο από διαφανές γυαλί ή κρύσταλλο Είναι ενδιαφέρον ότι σε αυτήν την περιοχή παρατηρούνται συχνότερα UFO που ακρωτηριάζουν τις αγελάδες, οι ιστορικοί και οι εθνογράφοι βρήκαν αρχαίους ινδικούς θρύλους για τις δεκατρείς κρυστάλλινες χελώνες της «Θεάς του Θανάτου». Κρατούνταν χωριστά το ένα από το άλλο υπό την άγρυπνη επίβλεψη ιερέων και ειδικών πολεμιστών.
Δεκατρείς κληρικοί σε διαφορετικά μέρη έπρεπε ταυτόχρονα να κοιτάξουν μέσα στο κρανίο τους και έτσι μπορούσαν να επικοινωνήσουν και να λάβουν πληροφορίες για τα πάντα - το παρελθόν, το παρόν, το μέλλον, δηλαδή, αυτοί ήταν περίεργοι υπολογιστές συνδεδεμένοι με ολόκληρο το Σύμπαν και θρύλους είπε ότι οι μυημένοι μπορούσαν να δουν στις χελώνες την ημέρα της επιστροφής των θεών, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Kukulkan - του λευκού δέρματος, γενειοφόρου "θεού από τον πλανήτη Αφροδίτη", ο οποίος κάποτε, "σε περιόδους πλήρους σκότους", κατέβηκε από τον ουρανό και έδωσε στους Ινδούς γνώσεις: γραφή, μαθηματικά, αστρονομία, δίδαξε πώς να χτίζουν πόλεις, να χρησιμοποιούν το ημερολόγιο και να καλλιεργούν πλούσιες καλλιέργειες Παρόμοια κρανία βρέθηκαν όχι μόνο στην Αμερική (Μεξικό, Βραζιλία, ΗΠΑ), αλλά και στην Ευρώπη (Γαλλία). και Ασία (Μογγολία, Θιβέτ, αλλά δεν ήταν όλοι τόσο τέλειοι όσο ο Μίτσελ-Χέτζες). Φαίνεται ότι αυτές ήταν μεταγενέστερες και όχι πολύ επιδέξιες προσπάθειες να δημιουργηθεί κάτι παρόμοιο με τα ιδανικά κρανία που οι Ινδοί πίστευαν ότι κάποτε είχαν δοθεί στους ανθρώπους από τους θεούς.
Αποδείχθηκε ότι τα αρχαία κρυστάλλινα κρανία ενδιαφέρουν όχι μόνο τους ιστορικούς, αλλά και ορισμένες μυστικές εταιρείες. Έτσι, κυριολεκτικά από τη μύτη των αρχαιολόγων στην Ονδούρα, ο λεγόμενος «Ροζ Χαλαζίας» εξαφανίστηκε χωρίς ίχνος ενδιαφερόταν για κρυστάλλινα κρανία
Το 1943 στη Βραζιλία, μετά από απόπειρα ληστείας, πράκτορες της γερμανικής εταιρείας Ahnenerbe κρατήθηκαν στο τοπικό μουσείο. Κατά τη διάρκεια των ανακρίσεων, αποκάλυψαν ότι είχαν μεταφερθεί στη Νότια Αμερική με ένα ειδικό καθήκον να βρουν και να αρπάξουν τα κρυστάλλινα κρανία της «Θεάς του Θανάτου», αλλά γιατί χρειάζονταν κρυστάλλινα κρανία τα πιο μυστικά ιδρύματα της Χίτλερ το Τρίτο Ράιχ δεν ήταν μόνο να κατακτήσει τη γη, αλλά και να καταλάβει την εξουσία στον αόρατο κόσμο Αυτό το μυστικιστικό τάγμα ήταν απόγονος μιας αρχαίας μαγικής οικογένειας, του φορέα της «γνώσης του διαβόλου», του SS Gruppenführer Karl Maria Wiligute, οι απεσταλμένοι του Ahnenerbe έψαχναν τον κόσμο σε αναζήτηση μαγικών προϋποθέσεων. Ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για τις μεθόδους των ιερέων της Ατλαντίδας. Οι Ναζί ήλπιζαν ότι αυτή η γνώση του «γενάρχη της Άριας φυλής» θα τους επέτρεπε όχι μόνο να δημιουργήσουν έναν υπεράνθρωπο, αλλά και, με τη βοήθεια της μαγείας, να υποτάξουν τους υπόλοιπους, υπάνθρωπους. Σήμερα, ορισμένοι ερευνητές προτείνουν ότι ο κρύσταλλος που βρέθηκε Τα κρανία γεννήθηκαν στην Ατλαντίδα και επέζησαν μόνο από θαύμα από την καταστροφή Ένας από τους πιο σεβαστούς ερευνητές κρυστάλλινων κρανίων, ο Frank Joseph, ενδιαφέρθηκε: σε ποιον θα μπορούσε να ανήκει το κρανίο Mitchell-Hedges;
Δύο ανεξάρτητες ομάδες εργάστηκαν σε αυτό το έργο: το αστυνομικό εργαστήριο της Νέας Υόρκης και τα μέντιουμ. Και οι δύο είπαν ότι το κρυστάλλινο κρανίο ανήκε σε μια νεαρή κοπέλα, τα πορτρέτα της οποίας αποδείχθηκαν πολύ παρόμοια. Ωστόσο, δεν είναι όλα τα κρανία ανθρώπινα. Υπάρχουν επίσης εκείνα (για παράδειγμα, το «Κρανίο των Μάγια» και το «Αλλοδαπό κρανίο») που έχουν χαρακτηριστικά ζώων και εξωγήινων. Ίσως ανήκαν σε άλλα ευφυή όντα που κάποτε επισκέφτηκαν τη Γη; Όλοι μαζί, θα μπορούσαν να μας πουν για το παρελθόν μας και να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε την καταστροφή. Υπάρχει ακόμη χρόνος μέχρι το 2012 και ίσως τα κρυστάλλινα κρανία που μας άφησαν ως δώρο οι πιο προηγμένοι πολιτισμοί θα μας πουν πώς να το κάνουμε αυτό.
-----------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.