Ειδικός της NASA: ο κινητήρας χωρίς καύσιμα που αναπτύσσεται αψηφά τους νόμους της φυσικής
27.04.2024
Ο Δρ Charles Buehler, μηχανικός της NASA και συνιδρυτής της Exodus Propulsion Technologies, ισχυρίζεται ότι η εταιρεία του έχει αναπτύξει έναν κινητήρα χωρίς καύσιμα που έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής.
φωτο--Ειδικός της NASA: ο κινητήρας χωρίς καύσιμα που αναπτύσσεται αψηφά τους νόμους της φυσικής. φωτο-- επεξηγηματική εικόνα
Σύμφωνα με τον Μπιούλερ, αυτός ο επαναστατικός κινητήρας είναι ικανός να παράγει ώθηση επαρκή για να αντισταθμίσει τη βαρύτητα χωρίς να εκτοξεύει μάζα. Αυτή είναι μια τολμηρή δήλωση που θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη κινητήρων χωρίς καύσιμα.
Δεδομένης της εμπειρίας του Buehler ως εμπειρογνώμονα της NASA στα ηλεκτροστατικά, οι ισχυρισμοί του έχουν προσελκύσει την προσοχή πολλών εμπειρογνωμόνων. Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, η ομάδα του μελετά τις έννοιες των κινητήρων χωρίς καύσιμα χρησιμοποιώντας μια νέα προσέγγιση βασισμένη στην ασυμμετρία της ηλεκτροστατικής πίεσης.
Στο πρόσφατο συνέδριο εναλλακτικής ενέργειας (APEC), ο Buehler παρουσίασε τα ενδιάμεσα αποτελέσματα της εργασίας της ομάδας του. Από το 2016 έως το 2020, οι συσκευές τους παρήγαγαν μόνο ένα μικρό κλάσμα της βαρύτητας της Γης. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Buehler, ο απώτερος στόχος τους είναι να φτάσουν στη στιγμή που ο κινητήρας μπορεί να ανυψωθεί στον αέρα υπό συνθήκες βαρύτητας [στη γήινη βαρύτητα].
Όπως και με άλλα παρόμοια έργα, η ομάδα του Μπιούλερ απέρριψε προσεκτικά άλλες εναλλακτικές εξηγήσεις για τη δύναμη που παρατήρησαν. Σύμφωνα με τον Buehler, το 2023, ένας κινητήρας χωρίς καύσιμα θα φτάσει σε βαρύτητα ίση με αυτή της Γης. Προς το παρόν, είναι άγνωστο εάν αυτός ο στόχος έχει επιτευχθεί.
"Αυτή η ανακάλυψη μιας νέας δύναμης είναι θεμελιώδους σημασίας υπό την έννοια ότι μόνο τα ηλεκτρικά πεδία μπορούν να δημιουργήσουν μια σταθερή δύναμη πρόσκρουσης σε ένα αντικείμενο και να επιτρέψουν στο κέντρο μάζας αυτού του αντικειμένου να κινηθεί χωρίς να μετατοπίσει τη μάζα", δήλωσε ο Buehler. The Debrief .
"Εάν κάνετε τα πάντα σωστά, μπορείτε να δημιουργήσετε δυνάμεις σε αντίθεση με οτιδήποτε έχει κάνει η ανθρωπότητα στο παρελθόν", πρόσθεσε. "Είναι αυτή η δύναμη που θα χρησιμοποιήσουμε για να θέσουμε αντικείμενα σε κίνηση τα επόμενα 1.000 χρόνια".
Εάν οι ισχυρισμοί των τεχνολογιών πρόωσης Exodus [Exodus Propulsion Technologies] αποδειχθούν αληθινοί, θα οδηγήσουν σε μια σημαντική ανακάλυψη στη διαστημική πτήση. Το σύστημα χωρίς καύσιμα θα μειώσει σημαντικά το κόστος, θα επιτρέψει αποστολές μεγάλης εμβέλειας και θα βελτιώσει τα διαστημικά ταξίδια.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοιες δηλώσεις έχουν γίνει και στο παρελθόν. Οι υποστηρικτές της κβαντικής μονάδας EmDrive και της quantum drive IVO LTD έχουν κάνει παρόμοιους ισχυρισμούς, αλλά δεν έχουν ακόμη παρουσιάσει απτά αποτελέσματα.
Η δήλωση της Exodus Propulsion Technologies είναι πιθανό να αντιμετωπιστεί με σκεπτικισμό έως ότου η εταιρεία είναι σε θέση να αποδείξει την τεχνολογία της στο διάστημα.
=============
Ο επιστήμονας ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε μια μορφή κίνησης που αψηφά τους νόμους της φυσικής
26-4-24Η εξερεύνηση του διαστήματος μπορεί να κάνει ένα ακόμη πρωτοφανές βήμα προς τα εμπρός. Ο Δρ Charles Buehler, μηχανικός της NASA και συνιδρυτής της Exodus Propulsion Technologies, εισήγαγε τεχνολογία ηλεκτροστατικής κίνησης που φαίνεται να αψηφά τους γνωστούς νόμους της φυσικής.
Αυτή η πρόταση έγινε στο τελευταίο Advanced Engine Technology Conference (APEC), που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, και έγινε γνωστή μετά τη δημοσίευση ενός άρθρου σε έναν ιστότοπο που ειδικεύεται σε νέες και εξωτικές τεχνολογίες, The Debrief.
Ο Buhler και η ομάδα του έχουν αναπτύξει ένα σύστημα πρόωσης χωρίς καύσιμα στο οποίο οι ασύμμετροι πυκνωτές δημιουργούν την κινητήρια δύναμη χρησιμοποιώντας την έννοια της ηλεκτροστατικής πίεσης. Σύμφωνα με τον Buehler, η τεχνολογία βασίζεται στο χειρισμό ηλεκτρικών πεδίων για τη δημιουργία κατευθυντικών δυνάμεων. Ισχυρίζεται ότι κατάφερε να δημιουργήσει αρκετή δύναμη για να "ξεπεράσει" τη βαρύτητα της Γης.
Το εξώφυλλο της παρουσίασης του Δρ Buehler στο APEC. Φωτο του: Exodus Propulsion Technologies, Buhler et al.
Κάθε χρόνο η APEC συγκεντρώνει επιστήμονες και ερευνητές για να συζητήσουν επιτεύγματα και ανακαλύψεις στον τομέα των προηγμένων κινητήρων,[στην προηγμένη πρόωση] καινοτόμων τεχνολογιών όπως οι ηλεκτρομαγνητικοί δίσκοι (θυμηθείτε το EmDrive;), εξωτικές έννοιες κίνησης, κινητήρες στημονιού κ. λπ., σκοπός των οποίων είναι η διερεύνηση νέων δυνατοτήτων διαστημικών ταξιδιών. Ο ιδρυτής και συντονιστής της APEC είναι ο Tim Ventura, ο οποίος αυτοαποκαλείται μελλοντολόγος και επιχειρηματίας.
φωτο--το EmDrive ήταν ένας από τους πρώτους συνεχείς (συνεχόμενους) κινητήρες χωρίς καύσιμα που μπορούσαν να φτάσουν στην ταχύτητα του φωτός. Αυτό δεν έχει ακόμη αποδειχθεί, αλλά δεν έχει αντικρουστεί [ούτε και διαψεύστηκε].
Αυτό που κάνει τους ισχυρισμούς του Buehler πιο εντυπωσιακούς είναι ότι δεν είναι "επιστήμονας γκαράζ". Είναι βετεράνος διαστημικών προγραμμάτων όπως το Διαστημικό Λεωφορείο, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS), το τηλεσκόπιο Hubble και άλλοι. Αυτή τη στιγμή συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα της NASA που διερευνά τρόπους για να αποτρέψει την προσκόλληση ηλεκτροστατικής σκόνης σε διαστημικές στολές σε μελλοντικές αποστολές στη Σελήνη και σε άλλους πλανήτες.Αμφισβητώντας τη γνωστή φυσική και προβάλλοντας αντιφατικές [αμφιλεγόμενες] έννοιες
Στην έκθεση, ο Δρ Buehler παρουσίασε μια καινοτόμο τεχνολογία ηλεκτροστατικής κίνησης, εστιάζοντας στα πειράματα που πραγματοποιήθηκαν και στα αποτελέσματα που ελήφθησαν. Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε από αυτόν και την ομάδα του περιλαμβάνει τη χρήση ασύμμετρων πυκνωτών — μεταξύ άλλων εξελίξεων, λέει — για τη δημιουργία κινητήριων δυνάμεων χρησιμοποιώντας την έννοια της ηλεκτροστατικής πίεσης. Σύμφωνα με τον Μπιούλερ, η θεωρία πίσω από αυτή την τεχνολογία βασίζεται στην χειραγώγηση των ηλεκτρικών πεδίων για τη δημιουργία κατευθυντικών δυνάμεων.
Ο Buehler παραδέχεται ότι αυτός και η ομάδα του δεν έχουν ακόμη καταφέρει να εξηγήσουν πλήρως πώς λειτουργεί. Εξηγώντας πώς, κατά τη γνώμη του, λειτουργεί αυτή η τεχνολογία, χρησιμοποιεί ασαφείς εκτιμήσεις:
"Υπάρχουν δύο συνιστώσες σε αυτόν τον τομέα: το ένα παράγεται από δωρεάν χρεώσεις και το άλλο από δεσμευμένες χρεώσεις. Είναι πολύ σημαντικό να διασπάσουμε [να διαταραχτούν] αυτά τα πεδία για να κατανοήσουμε την προκύπτουσα ηλεκτροστατική πίεση", λέει ο Buehler.
Όσον αφορά τις εμπλεκόμενες δυνάμεις, ο Buehler εξηγεί ότι η τεχνολογία βασίζεται στη δημιουργία ασύμμετρης ηλεκτροστατικής πίεσης, με αποτέλεσμα έναν κατευθυντικό παλμό [μια κατευθυνόμενη ώθηση]. Τονίζει ότι " η ασύμμετρη ηλεκτροστατική πίεση είναι το κλειδί για την κίνηση που δημιουργείται από ασύμμετρους πυκνωτές. Αυτές οι μη ισορροπημένες δυνάμεις είναι απαραίτητες για να κινηθεί το σύστημα προς την επιθυμητή κατεύθυνση".
Περισσότερο από το φαινόμενο Biefeld-Brown
Τα αποτελέσματα που έλαβαν οι ερευνητές από το 2016, όταν άρχισαν τις δοκιμές, φάνηκαν συνεπή, αλλά πολύ αδύναμα, της τάξης των εκατοστών του χιλιοστού της βαρύτητας. Αλλά μετά από πολλά πειράματα και "πολλούς μαθηματικούς υπολογισμούς που υποκρύπτουν [πίσω από] αυτό που βρήκαν", από το 2020, ο Buehler και η ομάδα του έχουν αναπτύξει διάφορα μοντέλα και διαμορφώσεις του μη αντιδραστικού συστήματος πρόωσης, το οποίο θα επέτρεπε σημαντική επιτυχία με εκθετική αύξηση των δυνάμεων που δημιουργήθηκαν για να φτάσουν το 1g, το οποίο ισοδυναμεί με τη βαρύτητα της Γης.
Κατ ' αρχήν, ο ιδρυτής της Exodus Propulsion Technologies παραδέχεται ότι οι ανακαλύψεις του σχετίζονται με δηλώσεις και μελέτες που είναι ήδη γνωστές στην επιστήμη, όπως το φαινόμενο Biefeld-Brown που παρατηρείται σε ασύμμετρους πυκνωτές. Ονομάστηκε από τους ανακαλύπτες του, τον φυσικό Thomas Townsend Brown (1905-1985) και τον Paul Alfred Biefeld (1867-1940), το φαινόμενο ανακαλύφθηκε σε παλιές βαλβίδες ακτίνων Χ όταν ενεργοποιήθηκαν.
Αυτό το αποτέλεσμα, στην καλύτερη περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε σε ελαφρούς ανυψωτήρες ("ανυψωτές"), καθώς σε όλες τις δημοσιευμένες επιστημονικές μελέτες έδειξε αποτελεσματικότητα μόνο παρουσία αέρα ή άλλων υγρών ικανών να εκτοξευθούν σε υψηλές ταχύτητες λόγω ιονισμού.
Ωστόσο,τα αποτελέσματα του Buehler επιτεύχθηκαν σε κενό. Τα πρωτότυπα, είπε, ξεπερνούν τα αποτελέσματα που προβλέπονται από έννοιες όπως το φαινόμενο Biefeld-Brown και άλλα που σχετίζονται με την αιώρηση, όπως το φαινόμενο Coand ή παρόμοιες έννοιες στον τομέα της μαγνητοϋδροδυναμικής (MHD) και της μαγνητοπλασμοδαμικής (MPD). Τα μαθηματικά του θα ήταν πιο κοντά στην εξήγηση ή τη συμπλήρωση παράξενων και αμφιλεγόμενων πραγμάτων στην επιστημονική κοινότητα, όπως η ενέργεια μηδενικού σημείου, η κίνηση συντονισμού RF σε σπηλαίωση (Ναι, EM drive), vem drive (μια ηλεκτρομαγνητική έκδοση του EM drive που παρουσιάστηκε στο ίδιο συνέδριο APEC από τον ερευνητή David Pares), εκτός από τη σκοτεινή ύλη και τη σκοτεινή ενέργεια.
Όσον αφορά το μέλλον αυτής της τεχνολογίας, ο Buehler προβλέπει σημαντικές πρακτικές εφαρμογές όπως η μελέτη ανωμαλιών ορμής σε δορυφόρους, η κατανόηση των βαρυτικών φαινομένων και η δυνατότητα επιτάχυνσης των διαστημικών συστημάτων πρόωσης.
Σχολιάζει: "αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να έχει επαναστατικό αντίκτυπο σε διάφορους τομείς, από την κίνηση [πρόωση] των διαστημικών σκαφών σε μια βαθύτερη κατανόηση της βαρύτητας. Απλώς αγγίζουμε τι μπορεί να επιτύχει αυτή η τεχνολογία".
[Η αναλογία του Bob Lazar: επικίνδυνο φλερτ για χάρη επιστημονικών ισχυρισμών
Bob Lazar's Analogy: Risky Flirting for Scientific Claims]
Στο τέλος της παρουσίασής του, ο Δρ.Μπιούλερ κάνει μια ενδιαφέρουσα σχέση με την ιστορία του Μπομπ Λάζαρ, ενός εμβληματικού και μυστηριώδους χαρακτήρα στον τομέα της ουφολογίας και των ΑΤΙΑ. Ο επιστήμονας υπογραμμίζει την πιθανότητα ότι η τεχνολογία που περιγράφεται από τον Lazar, που περιλαμβάνει χειρισμό βαρυτικών πεδίων και τη χρήση του στοιχείου 115, μπορεί να έχει εννοιολογικές ομοιότητες με τις αρχές που διέπουν την ηλεκτροστατική κίνηση που διερευνά
φωτο--30 χρόνια μετά την χαρτογράφηση της περιοχής 51 από τον Μπομπ Λάζαρ, "τίποτα από όσα είπε ο Λάζαρ δεν έχει διαψευσθεί. Τίποτα", είπε. Ο κόσμος σου χρωστάει μια συγγνώμη!
Αναφέροντας τον Lazar και το στοιχείο 115, ο Buehler προτείνει ότι η εξωγήινη τεχνολογία που περιγράφεται από τον Lazar, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία πεδίων βαρύτητας και αντιβαρύτητας, μπορεί να έχει παραλληλισμούς με τις έννοιες του χειρισμού ασύμμετρων ηλεκτρικών πεδίων για τη δημιουργία κατευθυντικών κινητήριων δυνάμεων στη δική του έρευνα. Επιπλέον, κάνει παραλληλισμούς με το υψηλό θεωρητικό σημείο τήξης του στοιχείου 115 και τη γεωμετρία που περιγράφει ο Λάζαρ. Αυτές οι πτυχές, κατά τη γνώμη του, θα συνδυαστούν με τις υψηλές θερμοκρασίες που μπορεί να δημιουργήσει η εφαρμογή των ανακαλύψεων της ομάδας του, και μάλιστα εικάζει για την πιθανότητα ότι η αντιβαρύτητα και η ηλεκτροστατική κίνηση είναι ένα και το αυτό, υποθέτοντας όχι μόνο ότι υπάρχει κάποια αλήθεια στις δηλώσεις του Λάζαρ, αλλά και να προτείνει ένα πιθανό λάθος ερμηνείας σχετικά με τη λειτουργία των των ιπτάμενων δίσκων που φέρεται να εξέτασε.
φωτο--Η διάταξη [σχηματική απεικόνιση] του πλοίου "sports model", που περιγράφεται από τον Bob Lazar.
Η χρήση αυτής της αναλογίας μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη, καθώς περιλαμβάνει τη συμπερίληψη [εισαγωγή] αντιφατικών [αμφιλεγόμενων] ισχυρισμών UFO σε ένα επίσημο επιστημονικό πλαίσιο. Η έρευνα του Buhler και της ομάδας του είναι ανεξάρτητη, αλλά οι προσωπικοί και επαγγελματικοί δεσμοί τους με τη NASA είναι πολύ βαθιές. Η συσχέτιση με προσωπικότητες όπως ο Bob Lazar, οι οποίοι συχνά συνδέονται με θεωρίες συνωμοσίας και φανταστικούς ισχυρισμούς, μπορεί να εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία και τη σοβαρότητα των αποτελεσμάτων. Επιπλέον, μέχρι σήμερα, κανένας ερευνητής δεν έχει τολμήσει να δημοσιεύσει ένα επιστημονικό άρθρο σχετικά με τις ανακαλύψεις του Buehler, αν και έχει ήδη καταχωρήσει δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία.Αυτό σίγουρα οδηγεί σε διπλασιασμό του τελικού κόστους όσον αφορά την προσπάθεια και την απόκτηση συγκεκριμένων στοιχείων για την επιστημονική επικύρωση όλων των εξαιρετικών ισχυρισμών που κάνει η Exodus Propulsion Technologies research. Αλλά, προφανώς, δεν ανησυχούν για αυτό τώρα. Για τον Δρ Buehler — και κρίνοντας από τον ενθουσιασμό πολλών επιστημόνων που συμμετείχαν στο APEC-είναι σαφές ότι η έρευνά του υπόσχεται σημαντική πρόοδο στον τομέα των διαστημικών κινητήρων [στη διαστημική πρόωση] και στην κατανόηση των θεμελιωδών αρχών της φυσικής.
πηγή
https://dzen.ru/a/ZivQOnGX_QV6WCgY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.