Τρίτη 26 Μαρτίου 2024

ΗΠΑ:Γέφυρα καταρρέει μετά από σύγκρουση πλοίου και συντρίβεται στο νερό μαζί με οχήματα. Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας στις 28-2-24

ΗΠΑ: Γέφυρα καταρρέει μετά από σύγκρουση πλοίου και συντρίβεται στο νερό μαζί με οχήματα
26 Μαρ 2024 
Χάος ξέσπασε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης, όταν ένα μεγάλο πλοίο συγκρούστηκε με τη γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη του Μέριλαντ, με αποτέλεσμα μέρος της γέφυρας να σπάσει και να συντριβούν αρκετά οχήματα στο νερό.

φωτο--ΗΠΑ: γέφυρα καταρρέει μετά από σύγκρουση πλοίου και συντρίβεται στο νερό μαζί με οχήματα.  Η γέφυρα που πήρε το όνομά της από τον Francis Scott Key στο Interstate 695 στην πολιτεία του Μέριλαντ των ΗΠΑ τη στιγμή της κατάρρευσης της στις 26 Μαρτίου 2024


Τα νέα για το απίστευτο περιστατικό διαδόθηκαν για πρώτη φορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι βιντεοσκοπήσεις των αυτόπτων μαρτύρων που διανέμονται εκεί δείχνουν ολόκληρο το δράμα του δυστυχήματος:
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των αμερικανικών μέσων ενημέρωσης, αρκετά οχήματα έπεσαν επίσης στο νερό με μέρη γέφυρας. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία της πόλης της Βαλτιμόρης δήλωσε στο CBS News ότι ήταν ακόμα άγνωστο πόσα οχήματα ήταν στη γέφυρα, αλλά "υπήρχε σίγουρα ένα μεγάλο ημιρυμουλκούμενο [μεγάλο ημιφορτηγό] πάνω της". Οι αρχές περιέγραψαν την κατάρρευση ως "μαζικό περιστατικό τραυματιών". [θυμάτων]
Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο BNO News, μεγάλα τμήματα της γέφυρας κατέρρευσαν αμέσως, με αποτέλεσμα πολλά οχήματα να πέσουν στο νερό, καθώς  και "επίσης μια ομάδα εργατών οικοδομών". Οι διασώστες πιστεύουν ότι «υπήρχαν τουλάχιστον 7 εργάτες στη γέφυρα, αλλά θα μπορούσαν να είναι έως και 20», ανέφερε το BNO News.
Σύμφωνα με αναφορές, οι τοπικές αρχές αντέδρασαν γρήγορα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων. Το Υπουργείο Μεταφορών του Μέριλαντ ανακοίνωσε αμέσως το κλείσιμο της γέφυρας Francis Scott Key Bridge στην κυκλοφορία. «Όλες οι λωρίδες είναι κλειστές και προς τις δύο κατευθύνσεις λόγω του περιστατικού στη γέφυρα I-695 Key», ανέφερε η υπηρεσία στο δελτίο τύπου της.
Συνεχίζει λέγοντας ότι ένα φορτηγό πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης "Dali" εμβόλισε τη γέφυρα για άγνωστους λόγους.
Στιγμιότυπο οθόνης/Bay Area Mechanical Services Livestream στο YT

Σύμφωνα με τους New York Times, ο ιστότοπος "Times MarineTraffic", μια πλατφόρμα για ναυτιλιακά δεδομένα κυκλοφορίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διαπιστώσει ότι "ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με σημαία Σιγκαπούρης με το ίδιο όνομα σταμάτησε ακριβώς κάτω από τη γέφυρα νωρίς την Τρίτη". Το «Νταλί» είχε προγραμματίσει να φύγει από τη Βαλτιμόρη στη 1 π.μ. και ήταν καθ' οδόν προς το Κολόμπο (Σρι Λάνκα), σύμφωνα με την αντίστοιχη ιστοσελίδα.

Το κλείσιμο της γέφυρας μήκους περίπου 2,8 χιλιομέτρων, η οποία αποτελεί σημαντικό κρίκο στο δίκτυο μεταφορών της περιοχής, αναμένεται να προκαλέσει σημαντική αναστάτωση τόσο στους μετακινούμενους όσο και στις εταιρείες logistics [εφοδιαστικής]. Έχουν γίνει παρακάμψεις [εκτροπές]. Ιδιωτικές φωτογραφίες ενός χρήστη X δείχνουν τη γέφυρα πριν καταρρεύσει.
Η γέφυρα εγκαινιάστηκε το 1977 και πήρε το όνομά της από τον τοπικό δικηγόρο και ποιητή Francis Scott Key.
Breaking - A cargo ship has hit the Francis Scott Key bridge in Baltimore. It caught fire before sinking and causing multiple vehicles to fall into the water below.
Από τον χρήστη
Hayward Jablomi
83,7 χιλ.
Προβολές

---------------------
Η γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη κατέρρευσε σε ποτάμι μετά από σύγκρουση ενός μεγάλου εμπορευματοκιβωτίου με την Key Bridge.
Από τον χρήστη
RAWSALERTS
2.291
Προβολές


Εγγραφή
ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΒΑΛΤΙΜΟΡΗΣ - Στη 1:28 π.μ. ET, ένα μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χτύπησε τη γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη. - Μεγάλα τμήματα της γέφυρας κατέρρευσαν αμέσως, στέλνοντας πολλά οχήματα στο νερό, μεταξύ των οποίων και μια ομάδα εργατών. - Οι εργαζόμενοι διάσωσης πιστεύουν ότι τουλάχιστον 7 εργάτες κατασκευών βρίσκονταν στη γέφυρα, αλλά λένε ότι ο αριθμός μπορεί να φτάσει και τους 20. - Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το Dali με σημαία Σιγκαπούρης, αναχωρούσε από τη Βαλτιμόρη για τη Σρι Λάνκα. Το πλοίο υπέστη μεγάλες ζημιές, συμπεριλαμβανομένης πιθανής παραβίασης στο κύτος. - Η αιτία της σύγκρουσης δεν έγινε αμέσως σαφής. Το πλοίο φάνηκε να χάνει την ισχύ του λίγα λεπτά πριν από τη συντριβή. - Οι εργασίες διάσωσης βρίσκονται σε εξέλιξη από τις 4:15 π.μ
Εικόνα
390,2 χιλ.
Προβολές

https://twitter.com/BNONews/status/1772537973256364070
==================
Ο τρόπος που κατέρρευσε είναι εξαιρετικά ύποπτος. Φαίνεται σχεδόν πολύ εύκολο.
Όλη η κυκλοφορία παρακάμπτεται, δήλωσε η Αρχή Μεταφορών του Μέριλαντ (MTA), και δεν είναι σαφές εάν κάποιος τραυματίστηκε. Το CNN απευθύνθηκε στην Πυροσβεστική Υπηρεσία της Βαλτιμόρης για πρόσθετες πληροφορίες. 
Η γέφυρα 4 λωρίδων μήκους 1,6 μιλίου εκτείνεται πάνω από τον ποταμό Patapsco και χρησιμεύει ως η πιο απομακρυσμένη διάβαση του λιμανιού της Βαλτιμόρης και ένας ουσιαστικός σύνδεσμος του Interstate-695 ή του Baltimore Beltway.
 Ο συνονόματός του, Φράνσις Σκοτ Κι, πιστεύεται ότι κάθισε κοντά στην τοποθεσία της γέφυρας καθώς ήταν μάρτυρας του βομβαρδισμού του Φορτ Μακ Χένρι το 1814, εμπνέοντάς τον να γράψει τα λόγια του «Συμφώνου με τα αστέρια». Η αστερόεσσα σημαία (The Star-Spangled Banner)  Εθνικός ύμνος
Τι είδους γέφυρα κατέρρευσε στις ΗΠΑ, τι ανησυχητικό οιωνό βλέπω σε αυτό για όλη την Αμερική; Σου λεω
Δεν έχω πάει πολύ συχνά σε αυτά τα μέρη, αλλά μπορώ να θυμηθώ κάτι.
Ονομάζεται λοιπόν αυτή η γέφυρα Francis Scott Key. Η γέφυρα βρίσκεται στη Βαλτιμόρη, η οποία είναι γνωστή σε όλους μας από τη μάρκα κέτσαπ. Στο Μέριλαντ, πολύ κοντά στη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον.
Τοποθεσία του σημείου που συνετρίβη στις ΗΠΑ. Δείτε πόσο κοντά είναι η Νέα Υόρκη και η Ουάσιγκτον
Και αυτή, σας λέω, είναι μια από τις μεγαλύτερες γέφυρες στις ΗΠΑ. Είναι περίεργο ότι ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατευθυνόταν προς τη Σρι Λάνκα, με σημαία Σιγκαπούρης, έπεσε πάνω σε αυτόν τον γίγαντα. Ακριβώς περίπου στη 1.30 τοπική ώρα συγκρούστηκε με μια από τις κολώνες στήριξης της γέφυρας. Τόσα πολλά για το περίφημο αμερικανικό GPS.

Ο ένοχος του ατυχήματος
Μια τέτοια ακούσια βοήθεια ήρθε σε μας από τους αδελφούς ασιατικούς λαούς. Για έναν ακόμα αδιευκρίνιστο λόγο... Μήπως κάποιοι απαγορευμένοι οργανισμοί της Μέσης Ανατολής προσπάθησαν; :)
Δεν θα εκπλαγώ αν οι ίδιοι οι Αμερικανοί ουρλιάζουν τώρα με μια τρομερή κραυγή ότι είδαν τον Πετρόφ και τον Μπασίροφ κοντά. Ή ακόμα και ο Πούτιν προσωπικά στο τιμόνι ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων :)
Όχι όμως, τα αστεία στην άκρη, αλλά εδώ, πιθανότατα, υπάρχει μπανάλ αμέλεια και μαρασμός του κοινωνικού οργανισμού των κύριων αντιπάλων μας στην παγκόσμια σκηνή. Ένας τέτοιος ψεύτικος ηγεμόνας αρνήθηκε, γιατί οι γέφυρες του στο κέντρο της χώρας ήδη καταρρέουν.

Η ίδια η γέφυρα εγκαινιάστηκε στις 23 Μαρτίου 1977. Και φέρει το όνομα του Francis Scott Key (Francis Scott Key - 1779-1843) , συγγραφέα του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ, αν αυτό. Η αστερόεσσα σημαία (The Star-Spangled Banner) Εθνικός ύμνος Παρεμπιπτόντως, μια άλλη γέφυρα με το όνομα του ίδιου Κλειδιού διασχίζει τον ποταμό Potomac στην πρωτεύουσα Ουάσιγκτον. Αν ξανακαταρρεύσει, τότε σίγουρα θα αναστατωθεί όλη η Αμερική...
Ο Φράνσις Κι, συγγραφέας του ύμνου των ΗΠΑ, το όνομα του οποίου δίνεται στη γέφυρα που κατέρρευσε
Το μήκος της πεσμένης χαλύβδινης γέφυρας είναι περίπου 2,7 χλμ . Κάθε χρόνο περνούσαν από αυτήν τουλάχιστον 12 εκατομμύρια αυτοκίνητα έναντι αμοιβής. Η γέφυρα κατασκευάστηκε από το 1972 έως το 1976. Και κόστισε στο αμερικανικό ταμείο 110 εκατομμύρια δολάρια, ένα τεράστιο ποσό για εκείνη την εποχή!

Σημάδι στην είσοδο της γέφυρας
Και ναι, η Βαλτιμόρη, αν κάποιος από τους αναγνώστες μου δεν το γνωρίζει, είναι ουσιαστικά τώρα κλειστή από τον ωκεανό από αυτή την τεράστια γέφυρα που έχει καταρρεύσει. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για την αποκατάσταση της αποστολής. Και αυτό, φίλοι, είναι τόσο μεγάλο πλήγμα για την αμερικανική οικονομία :)

Ειλικρινά δεν θυμάμαι να κατέρρευσαν ποτέ τέτοιες τεράστιες γέφυρες στη Ρωσία. Ο Κερτς στέκεται αξιόπιστα πολλά χρόνια τώρα, παρά τις πιο δύσκολες φυσικές συνθήκες και όλες τις μάταιες προσπάθειες που ξέρετε ποιος.
Αλίμονο, η κατάρρευση μιας τόσο διάσημης μεγάλης γέφυρας σε οικονομικό κέντρο δεν συνέβη χωρίς θύματα. Και είναι ακόμα δύσκολο να πούμε ακριβώς πόσοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από την κατάρρευση της γέφυρας. Λένε ότι τουλάχιστον επτά άνθρωποι αγνοούνται. Οι προσπάθειες διάσωσης περιπλέκονται πολύ από το κρύο νερό του ποταμού.
Και είδα ένα άλλο ενδιαφέρον σύμβολο εδώ - ο καπετάνιος του ίδιου άτυχου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποδεικνύεται ότι είναι κατευθείαν από τη χώρα του U! Σε γενικές γραμμές, ήθελαν τη γέφυρα της Κριμαίας, αλλά έσπασαν τη γέφυρα της Βαλτιμόρης :) 
Λοιπόν... Η κατάρρευση της γέφυρας που φέρει το όνομα του συγγραφέα του αμερικανικού ύμνου, καθώς και ολόκληρου του σάπιου αμερικανικού συστήματος, αλίμονο, δεν θα περάσει ανώδυνα. Ειδικά με τέτοια χέρια.
Μια και μόνο γέφυρα που κατέρρευσε δείχνει ξεκάθαρα την αδυναμία των Ηνωμένων Πολιτειών
-----------------------------
Η γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη καταρρέει μετά από χτύπημα από φορτηγό πλοίο. Εξακολουθούν να αγνοούνται 6 άτομα
26 Μαρτίου 2024   CBS News
Η γέφυρα Φράνσις Σκοτ Κι στη Βαλτιμόρη κατέρρευσε νωρίς την Τρίτη,  αφού μια στήλη στήριξης χτυπήθηκε από ένα μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που είχε χάσει την ισχύ, στέλνοντας οχήματα και ανθρώπους στον ποταμό Patapsco, δήλωσαν οι αρχές.
Έξι άνθρωποι εξακολουθούν να αγνοούνται, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών του Μέριλαντ, Πολ Βίντεφελντ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το πρωί. Άλλοι δύο άνθρωποι διασώθηκαν από το νερό. 
Και τα οκτώ άτομα ήταν μέλη ενός συνεργείου κατασκευής που γέμιζε λακκούβες στη γέφυρα εκείνη τη στιγμή, είπε ο Wiedefeld. Η Jennifer Homendy, πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, δήλωσε την Τρίτη το απόγευμα ότι οι εργαζόμενοι απασχολούνταν στην τοπική εταιρεία Brawner Builders. 
Ένας από τους διασωθέντες εργάτες δεν τραυματίστηκε. Ο άλλος νοσηλεύτηκε στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ και πήρε εξιτήριο, σύμφωνα με  τον σταθμό CBS WJZ . 
Οι αξιωματούχοι υπογράμμισαν ότι εξακολουθούν να διεξάγουν επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης, με τη συνδρομή του Λιμενικού Σώματος. 
Ο κυβερνήτης του Μέριλαντ Ουές Μουρ κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λίγο μετά την κατάρρευση, λέγοντας σε μια δήλωση ότι «συνεργαζόμαστε με μια διυπηρεσιακή ομάδα για να αναπτύξουμε γρήγορα ομοσπονδιακούς πόρους από την κυβέρνηση Μπάιντεν. Είμαστε ευγνώμονες για τους γενναίους άνδρες και γυναίκες που κουβαλούν καταβάλλουμε προσπάθειες για τη διάσωση των εμπλεκομένων και προσευχόμαστε για την ασφάλεια όλων».
Το πλοίο - το Dali με σημαία Σιγκαπούρης - λειτουργούσε από την εταιρεία ναυλωμένων πλοίων Synergy Marine Group και ναυλώθηκε από τη Maersk, μεταφέροντας φορτίο πελατών της Maersk, ανέφεραν οι εταιρείες. Ναυτιλιακή εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, εδρεύει στην Κοπεγχάγη ,Δανία , με γραφεία σε 130 χώρες

Στο πλοίο επέβαιναν 22 μέλη του πληρώματος, μεταξύ των οποίων δύο πιλότοι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Synergy. Και τα 22 μέλη του πληρώματος είναι Ινδοί υπήκοοι. Η Synergy δήλωσε ότι έχει ενεργοποιήσει την ομάδα αντιμετώπισης περιστατικών και συνεργάζεται με κρατικούς και ομοσπονδιακούς αξιωματούχους. Ο Homendy είπε ότι το NTSB επικοινωνεί με αξιωματούχους της Σιγκαπούρης ως μέρος της έρευνάς τους. 
Ο Wiedefeld είπε ότι το FBI ήταν στη σκηνή «για να δει εάν υπήρχε κάποια σχέση με την τρομοκρατία, κάτι που δεν υπάρχει». 
Ο William DelBagno, ο ειδικός πράκτορας που είναι υπεύθυνος για το γραφείο του FBI στη Βαλτιμόρη, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε ότι «δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ή αξιόπιστες πληροφορίες που να υποδηλώνουν ότι υπάρχουν δεσμοί με την τρομοκρατία σε αυτό το περιστατικό». Ο DelBagno είπε ότι το FBI παρείχε πόρους, συμπεριλαμβανομένων των ομάδων υποβρύχιας έρευνας και απόκρισης στοιχείων. 
Το NTSB είπε την Τρίτη το πρωί ότι έστειλε μια ομάδα 24 ατόμων για να ερευνήσει το περιστατικό. Η ομάδα δεν έχει επιβιβαστεί ακόμη στο πλοίο για να επιτραπεί η συνέχιση των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης, είπε, και η ομάδα ελπίζει να έχει πρόσβαση σε ηχογραφήσεις από το πλοίο απόψε ή αύριο, είπε.  
Το πλοίο είχε «πρόβλημα ρεύματος» πριν από τη σύγκρουση
Οι αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν ότι το πλοίο έχασε την ισχύ ακριβώς πριν από τη σύγκρουση. Ο Μουρ είπε ότι το πλήρωμα ειδοποίησε τις αρχές για ένα «πρόβλημα ρεύματος». 
Δύο αμερικανοί αξιωματούχοι είπαν στο CBS News ότι πολλαπλοί συναγερμοί χτύπησαν στο πλοίο, ειδοποιώντας τους πιλότους και το πλήρωμα για ένα πρόβλημα στο πλοίο. Το πλήρωμα έκανε αρκετές δοκιμές συστήματος για να προσπαθήσει να διορθώσει την απώλεια της πρόωσης από τον κινητήρα, αλλά οι δοκιμές αποδείχθηκαν ανεπιτυχείς. Σε εκείνο το σημείο, ο πιλότος ειδοποίησε το Υπουργείο Μεταφορών του Μέριλαντ και την Αρχή Διέλευσης του Μέριλαντ. 
Οι αξιωματούχοι δήλωσαν σε συνέντευξη Τύπου ότι αυτή η κλήση επέτρεψε στους αξιωματούχους να διατάξουν ένα Mayday και να σταματήσουν την κυκλοφορία στη γέφυρα. Ο Homendy είπε ότι ήταν πολύ νωρίς στην έρευνα για να διευκρινιστεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα των γεγονότων για το ατύχημα. 
Οι αξιωματούχοι δεν διευκρίνισαν πόσα οχήματα βρίσκονταν στη γέφυρα τη στιγμή της κατάρρευσης. Το υπέρυθρο βίντεο έδειξε ότι οχήματα μπήκαν στο νερό, αλλά δεν είναι σαφές εάν αυτά τα οχήματα είχαν επιβάτες. Πολλά οχήματα παρέμειναν στο ποτάμι από τα μεσάνυχτα. 
Ο Μουρ είπε ότι η απόφαση να σταματήσει η κυκλοφορία στη γέφυρα «έσωσε ζωές χθες το βράδυ». Ο δήμαρχος της Βαλτιμόρης Μπράντον Σκοτ είπε στο CBS News ότι η κλήση του Mayday «έσωσε πολλές ζωές» και επέτρεψε στο προσωπικό έκτακτης ανάγκης να φτάσει γρήγορα στο σημείο.  
«Αν έχασε το τιμόνι και την ισχύ, τότε βασικά είναι ένα νεκρό πλοίο που απλώς μεταφέρεται από το ρεύμα ή τη δική του ορμή», δήλωσε ο Τζέιμς Μερκάντε, πρόεδρος του Συμβουλίου Επιτρόπων πιλότων της Νέας Υόρκης. 
Είπε ότι το βίντεο δείχνει μια "μεγάλη, μεγάλη ρουφηξιά μαύρου, πραγματικό σκούρο μαύρο καπνό" που μπορεί να υποδηλώνει ότι η ισχύς του σκάφους "αποκαταστάθηκε την τελευταία στιγμή" και ότι ο πιλότος "προσπαθούσε να κάνει έναν ελιγμό έκτακτης ανάγκης" για να αποτρέψει σύγκρουση. Ωστόσο, θα ήταν δύσκολο να σταματήσει το σκάφος μήκους 900 ποδιών. 
"Θα χρειαζόταν αρκετός χρόνος - πιθανώς το μήκος πέντε [ή] έξι γηπέδων ποδοσφαίρου - για να σταματήσει αυτό το πλοίο, ακόμη και μετά την πτώση των άγκυρων, λόγω της ισχύος και της ορμής του. Αυτό είναι ένα μεγαθήριο", είπε ο Mercante. 
«Μια αδιανόητη τραγωδία»
Ο δήμαρχος της Βαλτιμόρης κατευθύνθηκε στο σημείο και είπε στους δημοσιογράφους σε πρωινή ενημέρωση ότι  η κατάρρευση ήταν «μια αδιανόητη τραγωδία».
«Πρέπει να προσευχόμαστε πρώτα και κύρια για όλους όσους έχουν πληγεί, αυτές τις οικογένειες, να προσευχόμαστε για τους πρώτους μας ανταποκριτές και να τους ευχαριστούμε», είπε ο Σκοτ.
Κατάρρευση της γέφυρας του Μέριλαντ
Μέρη της γέφυρας Francis Scott Key παραμένουν μετά τη σύγκρουση ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα στήριγμα, προκαλώντας την κατάρρευση του κεντρικού ανοίγματος, την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 στη Βαλτιμόρη. 
STEVE RUARK / AP
Ο Johnny Olszewski Jr., στέλεχος της κομητείας της Βαλτιμόρης, δήλωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: "Οι προσπάθειες διάσωσης βρίσκονται σε εξέλιξη. Προσευχηθείτε για όσους επλήγησαν".
Ένας μάρτυρας  είπε στο CBS News Baltimore  ότι ο ήχος της κατάρρευσης ήταν τεράστιος, ταρακουνώντας το σπίτι του. 
"Σεισμός - ακούστηκε σαν μια μεγάλη βροντή", είπε ο κάτοικος. "Και μετά, όπως είπα, ένιωσα σαν σεισμός, όλο το σπίτι δονήθηκε. Σαν το σπίτι μου να γκρεμίζεται."
Ο άνδρας είπε ότι ποτέ δεν πίστευε στα «πιο τρελά του όνειρα» ότι θα έβλεπε να συμβαίνει κάτι τέτοιο. 
Οι αποστολές από και προς το λιμάνι της Βαλτιμόρης έχουν σταματήσει. Ο Μουρ είπε ότι ήταν πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την ανοικοδόμηση της γέφυρας ή για την επανέναρξη της ναυτιλίας. 
"Η αποκλειστική μας εστίαση είναι να σώσουμε ζωές. Η αποκλειστική μας εστίαση είναι στην έρευνα και τη διάσωση", είπε. 
Τοποθεσία της γέφυρας Key στη Βαλτιμόρη
Η γέφυρα Francis Scott Key εκτείνεται στον ποταμό Patapsco, μια βασική πλωτή οδό που εξυπηρετεί με το λιμάνι της Βαλτιμόρης ως κόμβο για τη ναυτιλία στην Ανατολική Ακτή. 
Το CBS News Baltimore αναφέρει ότι το εύρος των 1,6 μιλίων χρησιμοποιήθηκε από περίπου 31.000 άτομα την ημέρα και μετέφερε 11,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως.
Η Αρχή Μεταφορών του Μέριλαντ  είπε ότι  όλες οι λωρίδες έκλεισαν και προς τις δύο κατευθύνσεις στο I-695.  Η κυκλοφορία παρακάμπτονταν στους I-95 και I-895.
Κάθε κίνηση πλοίων στο λιμάνι, το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι στην περιοχή του μέσου Ατλαντικού, έχει διακοπεί. Σύμφωνα με στοιχεία της Απογραφής, το λιμάνι της Βαλτιμόρης διαχειρίστηκε εισαγωγές και εξαγωγές άνω των 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, σημειώνοντας ρεκόρ 20 ετών. 
Η γέφυρα, που άνοιξε το 1977, πήρε το όνομά της από τον συγγραφέα του "The Star-Spangled Banner". 
Ο υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ Pete Buttigieg είπε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι «μίλησε με τον κυβερνήτη Moore και τον δήμαρχο Scott για να προσφέρει την υποστήριξη του USDOT μετά την απεργία του πλοίου και την κατάρρευση της γέφυρας Francis Scott Key. Οι προσπάθειες διάσωσης συνεχίζονται και οι οδηγοί στην περιοχή της Βαλτιμόρης θα πρέπει να ακολουθήσουν την τοπική καθοδήγηση ανταποκριτή στις παρακάμψεις και απόκριση."

--------------------------
Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που συνετρίβη στη γέφυρα Key Bridge της Βαλτιμόρης, προκαλώντας την κατάρρευσή της, έχει προσκρούσει στο παρελθόν σε μια αποβάθρα στην Αμβέρσα του Βελγίου.
Το σκάφος έχει ταυτοποιηθεί ως Dali με σημαία Σιγκαπούρης, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Βαλτιμόρη προς την πόλη Κολόμπο της Σρι Λάνκα όταν συγκρούστηκε με τη γέφυρα Francis Scott Key . 
Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που το Dali συντρίβεται. Το 2016, το πλοίο έπεσε στην αποβάθρα στην Αμβέρσα του Βελγίου, καθώς έφευγε από το λιμάνι για τη γερμανική πόλη Bremerhaven, όταν είχε καλό καιρό. 
Η συντριβή συνέβη λόγω λάθους του πλοιάρχου και του πιλότου στο πλοίο,  αναφέρει  το Vessel Finder .
Το Dali υπέστη «επαρκείς ζημιές» στην πρύμνη, αλλά παρέμεινε στην επιφάνεια, ενώ η αποβάθρα υπέστη «σοβαρές ζημιές» εκείνη τη στιγμή. Δεν τραυματίστηκαν άνθρωποι εκείνη τη στιγμή και δεν αναφέρθηκε πετρελαιοκηλίδα.
Το σκάφος έχει ταυτοποιηθεί ως Νταλί με σημαία Σιγκαπούρης, το οποίο ταξίδευε από τη Βαλτιμόρη προς την πόλη Κολόμπο της Σρι Λάνκα όταν συγκρούστηκε με τη γέφυρα Francis Scott Key Bridge.
Πλάνα από το περιστατικό δείχνουν την πρύμνη να πέφτει στην αποβάθρα, δημιουργώντας ένα σύννεφο σκόνης καθώς το πλοίο κατέστρεψε τους πέτρινους τοίχους
ύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του πλοίου, όλα τα μέλη του πληρώματος καταγράφηκαν χωρίς να αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Οι ιδιοκτήτες ανέφεραν επίσης σε δήλωση ότι: «Δεν υπήρξε ρύπανση», αναφέρει η TradeWinds,  μια παγκόσμια ναυτιλιακή δημοσίευση. 
Περίπου 30.000 οχήματα χρησιμοποιούν τη γέφυρα, η οποία πήρε το όνομά της από τον συγγραφέα του Star Spangled Banner, κάθε μέρα. Άνοιξε το 1977
Έφτασε στη Βαλτιμόρη από το Νόρφολκ τη Δευτέρα, έχοντας προηγουμένως πραγματοποιήσει ταξίδια στη Νέα Υόρκη και τον Παναμά. 
=======================================
Ένα άλλο σοβαρό σιδηροδρομικό ατύχημα στις ΗΠΑ: Βαγόνια με περίπου 113.000 λίτρα αερίου προπανίου ανατράπηκαν
1 Μαρ 2023 

Μια ευλογία μεταμφιεσμένη για τους κατοίκους, αλλά δύσκολο και επικίνδυνο έργο καθαρισμού στην κομητεία Manatee στην πολιτεία της Φλόριντα των ΗΠΑ. Στις 28 Φεβρουαρίου, μια άλλη εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε λόγω της κακής κατάστασης των σιδηροτροχιών.
Τα γεγονότα γύρω από τη γνωστή εθνική καταστροφική κατάσταση του σιδηροδρομικού συστήματος των ΗΠΑ βιώνουν μια νέα διαδικασία για τις σταθερά αυξανόμενες στατιστικές καταστροφών. Στις 28 Φεβρουαρίου, αρκετά βαγόνια εκτροχιάστηκαν στη μέση της κομητείας Manatee, στην κομητεία Bradenton. Σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η αρμόδια περιφερειακή διοίκηση δήλωσε ότι πολλά σιδηροδρομικά βαγόνια και δύο βυτιοφόρα προπανίου ανετράπησαν.
Ευτυχώς, η καταστροφή στη μικρή κοινότητα της περιοχής δεν συνέβη μέχρι σήμερα, επειδή τα 30.000 γαλόνια αερίου προπανίου, περίπου 113.000 λίτρα, στα βαγόνια, δεν απελευθερώθηκαν και δεν αναφλέγονται:
Οι αρχές προσπαθούν τώρα να βρουν την ασφαλέστερη διαδρομή για την ανάκτηση και τις σχετικές εργασίες καθαρισμού. Περίπου 45 μέτρα κατεστραμμένων διαδρομών πρέπει επίσης να αντικατασταθούν.
Σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία, μπορεί να χρειαστούν από μία έως τρεις ημέρες για τη μεταφορά του προπανίου από το επηρεαζόμενο δεξαμενόπλοιο. Οι κάμερες θερμικής απεικόνισης δεν έχουν δείξει διαρροές μέχρι στιγμής, αλλά η κατάσταση θα παρακολουθείται συνεχώς. Σε περίπτωση επιδείνωσης της επικίνδυνης κατάστασης, οι επιχειρήσεις της βιομηχανικής περιοχής και οι κάτοικοι της περιοχής θα πρέπει να προειδοποιηθούν εγκαίρως και να ενημερωθούν ότι επίκειται άμεση εκκένωση. Αυτό θα επηρέαζε επίσης έναν κοντινό «καταυλισμό αστέγων». Στο άρθρο του Fox13 σχετικά με τις δηλώσεις της πυροσβεστικής υπηρεσίας, λέει:
«Με τη βοήθεια της τεχνολογίας των drones μας, είμαστε σε θέση να πετάξουμε προς τα κάτω και να κοιτάξουμε στην άλλη πλευρά των διαδρομών για να δούμε πού βρίσκεται ένα καταφύγιο αστέγων. Δεν είμαστε σίγουροι πόσοι άνθρωποι ζουν εκεί. Δεν μπορούσαμε να το δούμε από τον αέρα. Έχουμε στείλει προσωπικό (MSO) και κάποιες άλλες ομάδες εκεί για να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους εκεί έξω και να καταπολεμήσουμε τον πιθανό κίνδυνο και θα τους παρακολουθούμε επίσης σε περίπτωση που χρειαστεί να εκκενώσουμε».
====
Τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης βρίσκονται στη σκηνή ενός εκτροχιασμού τρένου με πέντε βαγόνια και δύο βυτιοφόρα προπανίου στο τετράγωνο 7200 της 16th Street East (κοντά στην οδό Tallevast). Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ούτε διαρροές:

Εκτροχιασμός τρένου στην κομητεία Manatee στο τετράγωνο 7200 της 16th Street East (κοντά στην οδό Tallevast), 28 Φεβρουαρίου 2023.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
7.219
Προβολές
-------------------
Φωτογραφίες από το Southern Manatee Fire Rescue δείχνουν τις ζημιές στις ράγες. Ο εκτροχιασμός συνέβη κοντά στο αεροδρόμιο Sarasota στην κομητεία Manatee
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
8.353
Προβολές
================









σχετικό δημοσίευμα
εκτροχιασμός τρένου στο Οχάϊο 3-2-23
Σιδηροδρομικό ατύχημα στο Οχάιο: Η υγειονομική αρχή των ΗΠΑ καταργεί τις προειδοποιήσεις σχετικά με το χλωριούχο βινύλιο μετά την καταστροφή 20 Φεβρουαρίου 2023 Οι λεπτομέρειες σχετικά με την τοξικότητα του τοξικού αερίου θα αναδιατυπωθούν και θα μετριαστούν ή θα τροποποιηθούν λίγες ημέρες μετά τις δοκιμές νερού. Ο πρώτος αξιωματούχος Μπάιντεν σε 10 ημέρες στο έδαφος δεν θέλει να πιει τοπικά υπόγεια ύδατα. Τον Οκτώβριο του προηγούμενου έτους, ξεκίνησε ο σχεδιασμός για την εφαρμογή «MyID», ένας ψηφιακός έλεγχος υγείας στη μικρή πόλη. Ανατολική Παλαιστίνη, Οχάιο: Ένα ρεύμα βαριά μολυσμένο με χημικά μετά το σιδηροδρομικό ατύχημα, 16 Φεβρουαρίου 2023. Μια ανάλυση του Bernhard Loyen Τα αδιαφανή γεγονότα γύρω από την καταστροφή του τρένου στη μικρή πόλη της Ανατολικής Παλαιστίνης συνεχίζονται. Μετά τον εκτροχιασμό στις 3 Φεβρουαρίου, διατάχθηκε η άμεση εκκένωση των πληγέντων κατοίκων του σημείου του δυστυχήματος σε ακτίνα 1,5 χιλιομέτρου. Στις 5 Φεβρουαρίου, οι αρχές τους έδωσαν άδεια να επιστρέψουν στις περιουσίες τους. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της 6ης Φεβρουαρίου, στη συνέχεια διατάχθηκε και πραγματοποιήθηκε ελεγχόμενος εξαερισμός και αποτέφρωση του χλωριούχου βινυλίου από τα επηρεαζόμενα βαγόνια. Πλέον έγινε επίσης γνωστό ότι είκοσι από τα πενήντα βαγόνια που εκτροχιάστηκαν ήταν φορτωμένα με επικίνδυνες ουσίες, δώδεκα από τα οποία, σε σύγκριση με τα πέντε αρχικά εκτιμώμενα, ήταν φορτωμένα με χλωριούχο βινύλιο, το οποίο είναι επιβλαβές για την υγεία. Όσον αφορά τα δείγματα αέρα και νερού που ελήφθησαν, η επίσημη δήλωση της 8ης Φεβρουαρίου ανέφερε ότι η «ανεξάρτητη εταιρεία» CTEH που προσέλαβε ο σιδηρόδρομος «προσφέρει επίσης δωρεάν έλεγχο νερού από ιδιωτικά πηγάδια στην πληγείσα περιοχή». «Στο μεταξύ, όσοι έχουν ιδιωτικά πηγάδια θα συμβουλεύονταν να χρησιμοποιούν εμφιαλωμένο νερό που παρέχεται από το Norfolk Southern». Τρένο στο Οχάιο: Σιδηροδρομικό λόμπι δωρεά στον Τραμπ, ο οποίος απέσυρε τη νομοθεσία για την ασφάλεια Όσον αφορά την ελεγχόμενη αποτέφρωση του χλωριούχου βινυλίου που διαρρέει, το διεισδυτικό νερό πυρόσβεσης και την επακόλουθη αναγκαστική μόλυνση των υπόγειων υδάτων και των ρεμάτων στην Ανατολική Παλαιστίνη, υπάρχουν πλέον περισσότερες από αξιοσημείωτες διορθώσεις στον ιστότοπο της αμερικανικής υγειονομικής αρχής CDC σχετικά με το θέμα του "ToxFAQs™ για χλωριούχο βινύλιο". Το χρονολόγιο της χημικής αξιολόγησης στον ιστότοπο του CDC περιέχει τις ακόλουθες λεπτομέρειες έως τις 12 Φεβρουαρίου , περίπου εννέα ημέρες μετά το σιδηροδρομικό ατύχημα: Υπάρχουν δώδεκα υποσημεία για το συνολικό θέμα. Το σημείο «Πώς μπορεί το βινυλοχλωρίδιο να επηρεάσει τα παιδιά;» δηλώνει: Το χλωριούχο βινύλιο δεν έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί γενετικές ανωμαλίες στους ανθρώπους, αλλά μελέτες σε ζώα δείχνουν ότι το χλωριούχο βινύλιο μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη και την ανάπτυξη. Μελέτες σε ζώα υποδεικνύουν επίσης ότι τα βρέφη και τα μικρά παιδιά είναι πιο ευαίσθητα στον καρκίνο που προκαλείται από το βινυλοχλωρίδιο από τους ενήλικες. Το σημείο: «Έχει κάνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση κάποιες συστάσεις για την προστασία της ανθρώπινης υγείας;» αναφέρει: Το χλωριούχο βινύλιο ρυθμίζεται στο πόσιμο νερό, τα τρόφιμα και τον αέρα. Η EPA απαιτεί η ποσότητα χλωριούχου βινυλίου στο πόσιμο νερό να μην υπερβαίνει τα 0,002 χιλιοστόγραμμα ανά λίτρο (mg/L) νερού . Η Υπηρεσία Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία (OSHA) έχει θέσει ένα όριο ενός μέρους χλωριούχου βινυλίου ανά εκατομμύριο μέρη αέρα (1 ppm) στο χώρο εργασίας (…). Στις 13 Φεβρουαρίου, το περιεχόμενο των "ToxFAQs™" αναδιατυπώθηκε αποδεδειγμένα : Απομένουν μόνο επτά υποσημεία που λείπουν: Καλύτερες στιγμές 
Πώς μπορούν οι οικογένειες να μειώσουν τον κίνδυνο έκθεσης στο βινυλοχλωρίδιο; Πώς μπορεί το βινυλοχλωρίδιο να επηρεάσει τα παιδιά; Υπάρχει κάποια ιατρική εξέταση για να διαπιστωθεί εάν έχω εκτεθεί σε χλωριούχο βινύλιο; Διαπιστευτήρια. Επιπλέον, έγιναν τροποποιήσεις, ή ακριβέστερα αναδιατύπωση, των υποσημείων: Παλιά έκδοση : Υπάρχει ιατρική εξέταση για να διαπιστωθεί εάν έχω εκτεθεί σε χλωριούχο βινύλιο; Νέα έκδοση : Μπορώ να κάνω ιατρική εξέταση για χλωριούχο βινύλιο; Παλιά έκδοση : Πώς μπορούν οι οικογένειες να μειώσουν τον κίνδυνο έκθεσης στο χλωριούχο βινύλιο; Νέα έκδοση : Πώς μπορώ να προστατεύσω την οικογένειά μου και τον εαυτό μου από το χλωριούχο βινύλιο; Στην παράγραφο "Πώς μπορεί το βινυλοχλωρίδιο να επηρεάσει την υγεία μου;" εντοπίζεται η ακόλουθη τροποποίηση: Παλιά έκδοση : Μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι η μακροχρόνια έκθεση στο χλωριούχο βινύλιο μπορεί να βλάψει το σπέρμα και τους όρχεις. Νέα έκδοση : Η πρόταση που αναφέρθηκε παραπάνω λείπει, αλλά αντ' αυτού λέει: Μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι η έκθεση σε χλωριούχο βινύλιο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη και την ανάπτυξη του εμβρύου. Οι εργαζόμενοι που έχουν εκτεθεί σε μεγάλο βαθμό έχουν επίσης αναπτύξει έναν συγκεκριμένο τύπο καρκίνου που ονομάζεται αγγειοσάρκωμα του ήπατος. Σχετικά με το θέμα της ρύπανσης των υδάτων και των πιθανών επιπτώσεων, η νέα έκδοση του «ToxFAQs™» αναφέρει: "Το υγρό χλωριούχο βινύλιο εξατμίζεται εύκολα. Το βινυλοχλωρίδιο στο νερό ή το έδαφος εξατμίζεται γρήγορα όταν βρίσκεται κοντά στην επιφάνεια. Στον αέρα, το βινυλοχλωρίδιο διασπάται σε άλλες ουσίες μέσα σε λίγες ημέρες, μερικές από τις οποίες μπορεί να είναι επιβλαβείς. Μικρές ποσότητες χλωριούχου βινυλίου Το βινυλοχλωρίδιο είναι απίθανο να συσσωρευτεί σε φυτά ή ζώα που μπορεί να φάτε. Μπορείτε να εισπνεύσετε χλωριούχο βινύλιο που απελευθερώνεται από εργοστάσια κατασκευής πλαστικών, χώρους επικίνδυνων απορριμμάτων και χώρους υγειονομικής ταφής. Μπορείτε επίσης να εκτεθείτε στον καπνό του τσιγάρου και του πούρου. Μπορεί να εκτεθείτε σε πολύ μικρές ποσότητες χλωριούχου βινυλίου στο πόσιμο νερό. Οι εργαζόμενοι μπορεί να εκτεθούν στο χώρο εργασίας μέσω της εισπνοής χλωριούχου βινυλίου στον αέρα ή μέσω της επαφής με το δέρμα ή τα μάτια». Δοκιμές αέρα μετά από σιδηροδρομικό ατύχημα στο Οχάιο: οι κάτοικοι πρέπει να υπογράψουν απαλλαγή από ζημιές Δοκιμές αέρα μετά από σιδηροδρομικό ατύχημα στο Οχάιο: οι κάτοικοι πρέπει να υπογράψουν απαλλαγή από ζημιές Προστέθηκε επίσης η πρόταση: «Οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν ή παράγουν χλωριούχο βινύλιο θα πρέπει να φορούν προστατευτικά γυαλιά, προστατευτική ενδυμασία, γάντια και, εάν χρειάζεται, αναπνευστική προστασία». Η παλιά έκδοση των Συχνών Ερωτήσεων ίσχυε από τις 21 Μαρτίου 2021 έως τις 12 Φεβρουαρίου 2023. Ένα άλλο ενημερωτικό δελτίο CDC αναφέρει επίσης σχετικά με το θέμα της ρύπανσης του νερού: "Το υγρό βινυλοχλωρίδιο εξατμίζεται εύκολα. Το βινυλοχλωρίδιο στο νερό ή στο έδαφος εξατμίζεται γρήγορα όταν βρίσκεται κοντά στην επιφάνεια ." Περίπου δεκατρείς ημέρες μετά το γεγονός, στις 16 Φεβρουαρίου, ένας ανώτερος υπεύθυνος από την κυβέρνηση Μπάιντεν βρέθηκε για πρώτη φορά στην Ανατολική Παλαιστίνη . Αυτός ήταν ο Michael S. Regan, Διευθυντής της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ (EPA) από τον Μάρτιο του 2021. Σύμφωνα με ανάρτηση ανεξάρτητου Αμερικανού δημοσιογράφου στο Twitter, ο Ρίγκαν αρνήθηκε να δοκιμάσει ένα ποτήρι νερό που του πρόσφεραν από την κοινότητα της Ανατολικής Παλαιστίνης κατά την επίσκεψή του: Ο ίδιος δημοσιογράφος χρησιμοποίησε ένα βίντεο από την ημέρα της επίσκεψης της EPA για να καταδείξει την ήδη συγκλονιστική χημική μόλυνση των τοπικών υδάτων της Ανατολικής Παλαιστίνης. Ένας άλλος χρήστης του Twitter ρώτησε: "Τι υπάρχει σε αυτό το νερό στην Ανατολική Παλαιστίνη;" Οι Αμερικανοί συζητούν την τελευταία δυναμική συγκρίνοντάς τες με τα γεγονότα της λεγόμενης κρίσης νερού Flint από το 2014 έως το 2016, όταν αναπτύχθηκε μια περιφερειακή κρίση υγείας λόγω των βιομηχανικά προκλημένων υπερβολικών συγκεντρώσεων μολύβδου στο νερό στο Flint του Μίσιγκαν. Στο τέλος, δώδεκα άνθρωποι πέθαναν και επιτεύχθηκε συμβιβασμός 626 εκατομμυρίων δολαρίων για τα θύματα της δηλητηρίασης από μόλυβδο. Εκτός από όλες τις προαναφερθείσες ανωμαλίες, υπήρξε ένα άλλο «γεγονός της Ανατολικής Παλαιστίνης» από το προηγούμενο έτος. Αυτό είπε ο αμερικανικός τηλεοπτικός σταθμός WKBN στις 17 Οκτωβρίου 2022 : Τοπικές ειδήσεις: Η Ανατολική Παλαιστίνη μεταβαίνει στην υπηρεσία έκτακτης ανάγκης "MyID". Σύμφωνα με το άρθρο, η μικρή πόλη στο Οχάιο με τους 4.750 κατοίκους της είναι "γνωστή ως "Το μέρος για να Be'" . Τώρα η πόλη θα είναι "πολύ μπροστά με ένα πρόγραμμα για την καλύτερη αντιμετώπιση των ανθρώπων σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης." Η εφαρμογή "MyID" προσφέρει "γρήγορες ιατρικές πληροφορίες για τους διασώστες", εξηγεί το άρθρο. Αυτή η "υπηρεσία" είναι επίσης διαθέσιμη στο Γερμανία . Το έργο ιδρύθηκε το 2009 στο Ντένβερ του Κολοράντο, από τον Geoffrey Arone. Ο Arone είναι Αμερικανός επενδυτής και σύμβουλος blockchain και έχει διασυνδέσεις με το MIT, το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, το οποίο υποστήριξε επίσης οικονομικά την ανάπτυξη του «MyID». Το MIT, με τη σειρά του, χρηματοδοτείται τακτικά με πολλά εκατομμύρια δολάρια από το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates τα τελευταία χρόνια και συνεργάζεται με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH), τον τόπο εργασίας, από τον Νοέμβριο του 2022 ως μέρος μιας « πλατφόρμα δεδομένων για τη χρήση φορητών συνόλων δεδομένων σε εθνικό επίπεδο». Άντονι Φάουτσι. Υπάρχει επίσης μια φωτογραφία του Arone μετά από μια συνάντηση με τον επί του παρόντος φυλακισμένο απατεώνα επενδύσεων FTX Sam Bankman-Fried στη Σιγκαπούρη, πρώην φοιτητή του MIT . Τα στοιχεία "MyID" αναφέρονται κυριολεκτικά στο άρθρο από τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα WKBN : "Το MyID λειτουργεί παίρνοντας ένα τηλέφωνο με κάμερα και στρέφοντάς το σε έναν κωδικό QR. Παρέχει πολύτιμες ιατρικές πληροφορίες σχετικά με αλλεργίες, προβλήματα αναπνοής ή άλλες καταστάσεις, ώστε να μπορείτε να λάβετε τη σωστή θεραπεία και φροντίδα." Στις 26 Ιανουαρίου 2023, το Morning Journal ενημέρωσε ότι «το «MyID» θα διατεθεί στους κατοίκους τόσο της Ανατολικής Παλαιστίνης όσο και του Unity Township: «Η εκδήλωση εγγραφής θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή (1 Φεβρουαρίου) από το μεσημέρι έως τις 7 μ.μ. στην Ανατολή Κοινοτικό Κέντρο Παλαιστίνης στο δημόσιο πάρκο." Δύο μέρες αργότερα, ο θανατηφόρος εκτροχιασμός τρένου συνέβη με τις γνωστές και απρόβλεπτες συνέπειες για το περιβάλλον και τα επακόλουθα προβλήματα υγείας για τους ανθρώπους στη μικρή πόλη - το αποτέλεσμα ανησυχητικό, αβέβαιο και άγνωστο. Περισσότερα για το θέμα – Όχι καταστροφή: Ο Μπάιντεν απορρίπτει την κρατική βοήθεια για το Οχάιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.