ΑΣΤΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
15 Ιουλίου 2021
Με την εσωτερική έννοια, το αστρικό πεδίο είναι ο Λεπτοφυής Κόσμος, όπου η ψυχή του ανθρώπου περνά μετά το τέλος της γήινης ύπαρξής της και όπου κατοικεί στις περιόδους μεταξύ των ενσαρκώσεων. Σε αυτό, η ψυχή διορθώνει το κάρμα της, λαμβάνει νέες γνώσεις για το Σύμπαν και συνεχίζει τη διαδικασία πνευματικής ανάπτυξης που ξεκίνησε στη γήινη ζωή. Πιστεύεται ότι στο Αστρικό υπάρχουν κόσμοι παρόμοιοι με τους δικούς μας, αλλά υπάρχουν σύμφωνα με νόμους διαφορετικούς από εκείνους στη Γη.
15 Ιουλίου 2021
Με την εσωτερική έννοια, το αστρικό πεδίο είναι ο Λεπτοφυής Κόσμος, όπου η ψυχή του ανθρώπου περνά μετά το τέλος της γήινης ύπαρξής της και όπου κατοικεί στις περιόδους μεταξύ των ενσαρκώσεων. Σε αυτό, η ψυχή διορθώνει το κάρμα της, λαμβάνει νέες γνώσεις για το Σύμπαν και συνεχίζει τη διαδικασία πνευματικής ανάπτυξης που ξεκίνησε στη γήινη ζωή. Πιστεύεται ότι στο Αστρικό υπάρχουν κόσμοι παρόμοιοι με τους δικούς μας, αλλά υπάρχουν σύμφωνα με νόμους διαφορετικούς από εκείνους στη Γη.
Ο αστρικός κόσμος ή αστρικό επίπεδο ορίζεται ως ο λεπτός ζωτικός χώρος ενός ατόμου σε μια ορισμένη περίοδο της ζωής του.
Ενώ το ζωτικό (αιθερικό) σώμα είναι μέρος του φυσικού κόσμου, το αστρικό σώμα βρίσκεται πέρα από τον φυσικό κόσμο. Η σφαίρα της δραστηριότητάς του είναι το αστρικό επίπεδο ή αστρικός κόσμος, ο οποίος διεισδύει εν μέρει στον φυσικό κόσμο.
Ο αστρικός κόσμος είναι αρκετά μοναδικός και ασυνήθιστος, έχοντας μια ιεραρχία και πολλά επίπεδα. Κάθε επίπεδο κατοικείται από ορισμένες, ανεξάρτητες οντότητες. Ο διάσημος αλχημιστής και αστρολόγος Παράκελσος ονόμασε τα αστρικά όντα των κατώτερων [αστρικές οντότητες χαμηλών ] επιπέδων στοιχειακά ή αρχέγονα [πρωταρχικά] πνεύματα.
Ο αστρικός κόσμος είναι αρκετά μοναδικός και ασυνήθιστος, έχοντας μια ιεραρχία και πολλά επίπεδα. Κάθε επίπεδο κατοικείται από ορισμένες, ανεξάρτητες οντότητες. Ο διάσημος αλχημιστής και αστρολόγος Παράκελσος ονόμασε τα αστρικά όντα των κατώτερων [αστρικές οντότητες χαμηλών ] επιπέδων στοιχειακά ή αρχέγονα [πρωταρχικά] πνεύματα.
(Αναφορά: Οι αστρικές οντότητες είναι συστάδες [θρόμβοι ενεργειών ορισμένων δονήσεων που έχουν τη δική τους συνείδηση] ή ενεργειακές-πληροφοριακές συμπυκνώσεις που προκύπτουν από την ακτινοβολία ισχυρών ενεργειακών ροών συναισθημάτων και συναισθημάτων, τόσο των ατόμων όσο και της κοινωνίας).
Στο ανώτερο επίπεδο του αστρικού κόσμου, οι egregores ( που μπορούν να εμπλακούν μαζί με τους egregores του ψυχικού επιπέδου για το σχηματισμό ορισμένων γεγονότων.
(Αναφορά: Οι Egregores (αρχαία ελληνικά ἐγρήγοροι – φύλακες) στον εσωτερισμό, η ψυχή ενός πράγματος, που παράγεται από τις σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων.
Στο μανιχαϊστικό δόγμα, οι egregores είναι φύλακες ή άρχοντες που διορίζονται για να φυλάνε τους δαίμονες που είναι φυλακισμένοι στο στερέωμα
ΑΣΤΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Το αστρικό ταξίδι θα πρέπει να γίνει κατανοητό ως έξοδος από το φυσικό σώμα και μετακίνηση του αστρικού εαυτού (μέρος του αστρικού σώματος), εκτός χρόνου και χώρου, στον αστρικό ή, ακριβέστερα, σε έναν παράλληλο κόσμο λεπτής ύλης [ λεπτοφυή υλικό παράλληλο κόσμο] Επιπλέον, οι περισσότεροι άνθρωποι απλά δεν παρατηρούν τη διαφορά μεταξύ του δικού μας και του αστρικού κόσμου.
Κατά τη διάρκεια του αστρικού ταξιδιού, ο «αστρικός εαυτός» μπορεί να γίνει αισθητός ως αντίγραφο του φυσικού σώματος, αλλά δεν αισθάνεται τον πόνο και τις ασθένειες του φυσικού σώματος (Αναφορά: το αστρικό ταξίδι μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο να απαλλαγεί από ορισμένες χρόνιες ασθένειες, καθώς και να αποκαταστήσει τα ενεργειακά του σώματα εάν υπάρχουν σοβαρές βλάβες σε αυτά). Αλλά τις περισσότερες φορές, ένα άτομο δεν βλέπει τον «αστρικό εαυτό του» ή αντιλαμβάνεται αυτό το μέρος του αστρικού σώματος ως ένα σωματίδιο της συνείδησης που βρίσκεται σε ένα οβάλ [ωοειδές] (σχήμα αυγού) φωτεινό, καπνιστό κουκούλι. Ένα τέτοιο όραμα είναι χαρακτηριστικό της κίνησης σε μια οριακή κατάσταση (μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας).
Η ικανότητα αντίληψης δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα καθαρά φυσικό φαινόμενο. Παρά το γεγονός ότι η λειτουργία της συνείδησης συνδέεται με τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις ότι ο εγκέφαλος είναι αυτός που περιέχει τη συνείδηση. Έτσι, στο αστρικό ταξίδι, είναι ο «αστρικός εαυτός» ή μέρος του αστρικού σώματος που είναι ο φορέας της συνείδησης.
Συνήθως στον αστρικό κόσμο ένα άτομο, που έχει ήδη κάποια εμπειρία, πηγαίνει οπουδήποτε και κάνει ό,τι θέλει, αλλά υπάρχουν και περιορισμοί. Κυρίως οι άνθρωποι δεν βλέπουν τον «αστρικό εαυτό» αυτού που κινείται. Ωστόσο, είναι δυνατό. Για παράδειγμα, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας της Astral Projection, [Αστρικής Προβολής] Oliver Fox, περιγράφει τις αναμνήσεις του από την αντίδραση της κοπέλας του στην ομολογία του για μια αστρική εμπειρία. Το κορίτσι ήταν πεπεισμένο για την αμαρτωλότητα της εισόδου στο αστρικό επίπεδο. Ο νεαρός Όλιβερ, με την επιδεξιότητα ενός εφήβου, δήλωσε ότι δεν είχε την παραμικρή ιδέα για το τι έκρινε.
«Ξέρω περισσότερα από όσα νομίζεις», απάντησε η Έλσι. «Αν θέλω, θα έρθω σε σένα απόψε».
Ο Όλιβερ γέλασε και οι έφηβοι μάλωσαν. . Σε κάθε περίπτωση, το βράδυ της ίδιας μέρας, ενώ ετοιμαζόταν για ύπνο, «είδε ξαφνικά ένα τεράστιο γυαλιστερό γαλάζιο σύννεφο σε μορφή κουκούλι, μέσα στο οποίο βρισκόταν η Έλσι με τα μαλλιά της κάτω και με ένα νυχτικό». Στάθηκε δίπλα του, με τα μάτια της λυπημένα και τα δάχτυλά της να τρέχουν μανιωδώς πάνω από το πάνω μέρος του γραφείου.
Ο Όλιβερ φώναξε το όνομά της και εξαφανίστηκε. Το επόμενο πρωί η Έλσι πανηγύρισε τη νίκη της. Έδωσε την πιο λεπτομερή περιγραφή της κρεβατοκάμαρας του Όλιβερ. Έχει δίκιο σε όλα, εκτός από μια λεπτομέρεια, σκέφτηκε ο Όλιβερ. Η κοπέλα ανέφερε μια χαρακτηριστική προεξοχή στην επιφάνεια του τραπεζιού, την οποία ούτε καν υποψιάστηκε. Αφού έλεγξε, ο Όλιβερ πείστηκε ότι οι αμφιβολίες του ήταν αβάσιμες - υπήρχε μια προεξοχή και η Έλσι το ένιωσε με τα δάχτυλά της κατά τη διάρκεια μιας αστρικής επίσκεψης. Μετά από αυτό που συνέβη, ο Όλιβερ ξεσηκώθηκε και μετά από μερικούς μήνες έκανε μια έκπληξη στην Έλσι και εμφανίστηκε αστρικά στο υπνοδωμάτιο της. Η κοπέλα αποφάσισε ότι ο φίλος της μπήκε στο δωμάτιό της, παρουσία του παππού της και τρόμαξε σοβαρά όταν άκουσε τη μητέρα της να ανεβαίνει τις σκάλες. Μόλις άνοιξε η πόρτα, ο Όλιβερ εξαφανίστηκε*.
Παρά το γεγονός ότι συνήθως οι ξένοι δεν βλέπουν τον «αστρικό εαυτό», πολύ συχνά η παρουσία του τελευταίου δεν περνά απαρατήρητη, ειδικά για τα ζώα. Για παράδειγμα, το 1973, διεξήχθη έρευνα για το φαινόμενο του αστρικού ταξιδιού στη Βόρεια Καρολίνα. Ο Stuart Blue Garary συμμετείχε σε ένα πείραμα για τη μεταφορά της αστρικής προβολής σε άλλο κτίριο. Στο δωμάτιο όπου πραγματοποιήθηκε η αστρική μεταφορά, υπήρχε ένα γατάκι με το όνομα Spirit (τι συμβολικό όνομα!δεν είναι εικονικό), το οποίο ήταν τοποθετημένο σε ένα κουτί εξοπλισμένο με ειδικό εξοπλισμό για την καταγραφή των κινήσεων του ζώου. Το γατάκι αποδείχθηκε ευκίνητο και δεν κάθισε ακίνητο για ένα λεπτό, κινούμενο ενεργά στο αυτοσχέδιο κλουβί. Ωστόσο, μόλις εμφανίστηκε στο δωμάτιο το αστρικό διπλό του Blue Garary, ο Spirit πάγωσε και σώπασε*.
Τα πειράματα με ζώα συνεχίστηκαν από τον Δρ Robert Morris το 1978. Τέσσερα ζώα επιλέχθηκαν για το πείραμα: ένα jerboa, [μικρό τρωκτικό της ερήμου] ένα χάμστερ, ένα φίδι και ένα γατάκι. Ο Μπλου Γκάρι, γνωστός ως Κιθ Γκάρι, μπήκε στο αστρικό επίπεδο και πλησίασε με τη σειρά του καθένα από τα τέσσερα κελιά. Το jerboa και το χάμστερ δεν αντέδρασαν με κανέναν τρόπο στην προσέγγισή του, αλλά το φίδι έδειξε εμφανή δραστηριότητα. Ο βοηθός του Dr. Morris, D. Scott Rogo, κατέγραψε τα εξής: "Το φίδι επιτέθηκε. Για περίπου είκοσι δευτερόλεπτα, και ακριβώς τη στιγμή που ο Keith έπρεπε να ήταν κοντά στο κλουβί του, δάγκωσε βίαια τον αέρα γύρω του." Το γατάκι συμπεριφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο όπως στο προηγούμενο πείραμα, δηλαδή φαινόταν μουδιασμένο. Με τα ίδια αποτελέσματα, το πείραμα επαναλήφθηκε άλλες τέσσερις φορές.
Οι δάσκαλοι, κατά κανόνα, οι άνθρωποι με έμφυτες ικανότητες, οι οποίοι συνήθως στην παιδική ηλικία έχουν αυθόρμητες εξόδους που με εμπειρία μετατρέπονται σε συνειδητές, μπορούν όχι μόνο να προβάλλουν τον "αστρικό εαυτό" τους (ένα άτομο σας βλέπει όπως είστε και αρκετά ρεαλιστικά), αλλά και να μετατρέψουν τον "αστρικό εαυτό" στην εικόνα που χρειάζεται.
Για παράδειγμα, ένα λύκο ή μια μαύρη γάτα (Αναφορά: σε πολλές θρησκείες του κόσμου, ένας λύκος και μια γάτα είναι ενδιάμεσοι [μεσάζοντες] μεταξύ κόσμων, συνήθως με τον άλλο κόσμο. Και η ενεργειακή τους δομή είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί). Και ως εκ τούτου, αναλόγως, γεννήθηκαν μύθοι για τους λύκανους [λυκανικοί μύθοι] (ένας άντρας που μετατρέπεται σε λύκο) και οι μάγισσες που μετατρέπονται σε μαύρη γάτα.
(Αναφορά: Οι Egregores (αρχαία ελληνικά ἐγρήγοροι – φύλακες) στον εσωτερισμό, η ψυχή ενός πράγματος, που παράγεται από τις σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων.
Στο μανιχαϊστικό δόγμα, οι egregores είναι φύλακες ή άρχοντες που διορίζονται για να φυλάνε τους δαίμονες που είναι φυλακισμένοι στο στερέωμα
Σε έναν από τους ουρανούς υπάρχει μια εξέγερση των egregores που ήθελαν να ζήσουν μια ανεξάρτητη ζωή. Γέννησαν γίγαντες που έχτισαν τριάντα έξι πόλεις για τον εαυτό τους για να ζήσουν σε αυτές σε ένωση [συμμαχία] με τους ανθρώπους.Οι άγγελοι όμως που έστειλε το Φως «έδεσαν τους φρουρούς, τους φυλάκισαν στα έγκατα της γης και κατέστρεψαν τους επίγειους απογόνους τους - τους γίγαντες». Αυτό αναφέρεται στα αποσπάσματα του Μανιχαϊστικού Βιβλίου των Γιγάντων.
Σε κάθε επίπεδο υπάρχουν τόσο θετικές οντότητες που, αλληλεπιδρώντας με ένα άτομο, επηρεάζουν τις θετικές του πτυχές, όσο και αρνητικές οντότητες που προτιμούν να μην εξάγουν τις ροές ζωτικής και συναισθηματικής ενέργειας που απελευθερώνονται από ένα άτομο, αλλά να τις κλέβουν, δηλαδή Όσο πιο θυμωμένοι είστε, τόσο περισσότερο συλλέγονται, δημιουργώντας ένα αρνητικό πεδίο γύρω σας. Για παράδειγμα, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει πώς ένα άλλο άτομο που περνά δίπλα σας προκαλεί ένα ασυνείδητο αίσθημα δυσφορίας. Αυτό είναι το αρνητικό πεδίο που ο ίδιος δημιούργησε γύρω του.
Ένα άτομο μπορεί συνειδητά, χρησιμοποιώντας ειδικές τεχνικές, να μπει στον αστρικό κόσμο και να παρατηρήσει τι συμβαίνει εκεί, αλλά όταν παρατηρείς αστρικά όντα, δεν πρέπει να νιώθεις φόβο, αφού η φύση τους είναι απατηλή και μας φοβούνται ακόμη περισσότερο. Αρκεί μόνο μια διανοητική προσπάθεια, για παράδειγμα, ένα νοητικό χτύπημα ανέμου [ να φυσήξετε έναν νοητικό άνεμο] σε ένα αστρικό ον που έχει εμφανιστεί μπροστά σας και εξαφανίζεται αμέσως.
Ένα άτομο μπορεί συνειδητά, χρησιμοποιώντας ειδικές τεχνικές, να μπει στον αστρικό κόσμο και να παρατηρήσει τι συμβαίνει εκεί, αλλά όταν παρατηρείς αστρικά όντα, δεν πρέπει να νιώθεις φόβο, αφού η φύση τους είναι απατηλή και μας φοβούνται ακόμη περισσότερο. Αρκεί μόνο μια διανοητική προσπάθεια, για παράδειγμα, ένα νοητικό χτύπημα ανέμου [ να φυσήξετε έναν νοητικό άνεμο] σε ένα αστρικό ον που έχει εμφανιστεί μπροστά σας και εξαφανίζεται αμέσως.
ΑΣΤΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Το αστρικό ταξίδι θα πρέπει να γίνει κατανοητό ως έξοδος από το φυσικό σώμα και μετακίνηση του αστρικού εαυτού (μέρος του αστρικού σώματος), εκτός χρόνου και χώρου, στον αστρικό ή, ακριβέστερα, σε έναν παράλληλο κόσμο λεπτής ύλης [ λεπτοφυή υλικό παράλληλο κόσμο] Επιπλέον, οι περισσότεροι άνθρωποι απλά δεν παρατηρούν τη διαφορά μεταξύ του δικού μας και του αστρικού κόσμου.
Κατά τη διάρκεια του αστρικού ταξιδιού, ο «αστρικός εαυτός» μπορεί να γίνει αισθητός ως αντίγραφο του φυσικού σώματος, αλλά δεν αισθάνεται τον πόνο και τις ασθένειες του φυσικού σώματος (Αναφορά: το αστρικό ταξίδι μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο να απαλλαγεί από ορισμένες χρόνιες ασθένειες, καθώς και να αποκαταστήσει τα ενεργειακά του σώματα εάν υπάρχουν σοβαρές βλάβες σε αυτά). Αλλά τις περισσότερες φορές, ένα άτομο δεν βλέπει τον «αστρικό εαυτό του» ή αντιλαμβάνεται αυτό το μέρος του αστρικού σώματος ως ένα σωματίδιο της συνείδησης που βρίσκεται σε ένα οβάλ [ωοειδές] (σχήμα αυγού) φωτεινό, καπνιστό κουκούλι. Ένα τέτοιο όραμα είναι χαρακτηριστικό της κίνησης σε μια οριακή κατάσταση (μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας).
Η ικανότητα αντίληψης δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα καθαρά φυσικό φαινόμενο. Παρά το γεγονός ότι η λειτουργία της συνείδησης συνδέεται με τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις ότι ο εγκέφαλος είναι αυτός που περιέχει τη συνείδηση. Έτσι, στο αστρικό ταξίδι, είναι ο «αστρικός εαυτός» ή μέρος του αστρικού σώματος που είναι ο φορέας της συνείδησης.
Έτσι, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα δοχείο συνείδησης που μπορούμε να κινήσουμε οπουδήποτε.
Η έξοδος του «αστρικού εαυτού» συμβαίνει στην περιοχή του μετώπου από τη «φοντανέλα»[fontanelle φοντάνα, είναι ένα μη οστεοποιημένο τμήμα του κρανιακού θόλου] και η επιστροφή στην περιοχή του ινιακού [κρανιακού] βόθρου, αλλά πιο συχνά φαίνεται στο άτομο ότι ο «αστρικός εαυτός» απλά υψώνεται πάνω από το φυσικό σώμα και επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο.
Η έξοδος του «αστρικού εαυτού» συμβαίνει στην περιοχή του μετώπου από τη «φοντανέλα»[fontanelle φοντάνα, είναι ένα μη οστεοποιημένο τμήμα του κρανιακού θόλου] και η επιστροφή στην περιοχή του ινιακού [κρανιακού] βόθρου, αλλά πιο συχνά φαίνεται στο άτομο ότι ο «αστρικός εαυτός» απλά υψώνεται πάνω από το φυσικό σώμα και επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο.
Συνήθως στον αστρικό κόσμο ένα άτομο, που έχει ήδη κάποια εμπειρία, πηγαίνει οπουδήποτε και κάνει ό,τι θέλει, αλλά υπάρχουν και περιορισμοί. Κυρίως οι άνθρωποι δεν βλέπουν τον «αστρικό εαυτό» αυτού που κινείται. Ωστόσο, είναι δυνατό. Για παράδειγμα, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας της Astral Projection, [Αστρικής Προβολής] Oliver Fox, περιγράφει τις αναμνήσεις του από την αντίδραση της κοπέλας του στην ομολογία του για μια αστρική εμπειρία. Το κορίτσι ήταν πεπεισμένο για την αμαρτωλότητα της εισόδου στο αστρικό επίπεδο. Ο νεαρός Όλιβερ, με την επιδεξιότητα ενός εφήβου, δήλωσε ότι δεν είχε την παραμικρή ιδέα για το τι έκρινε.
«Ξέρω περισσότερα από όσα νομίζεις», απάντησε η Έλσι. «Αν θέλω, θα έρθω σε σένα απόψε».
Ο Όλιβερ γέλασε και οι έφηβοι μάλωσαν. . Σε κάθε περίπτωση, το βράδυ της ίδιας μέρας, ενώ ετοιμαζόταν για ύπνο, «είδε ξαφνικά ένα τεράστιο γυαλιστερό γαλάζιο σύννεφο σε μορφή κουκούλι, μέσα στο οποίο βρισκόταν η Έλσι με τα μαλλιά της κάτω και με ένα νυχτικό». Στάθηκε δίπλα του, με τα μάτια της λυπημένα και τα δάχτυλά της να τρέχουν μανιωδώς πάνω από το πάνω μέρος του γραφείου.
Ο Όλιβερ φώναξε το όνομά της και εξαφανίστηκε. Το επόμενο πρωί η Έλσι πανηγύρισε τη νίκη της. Έδωσε την πιο λεπτομερή περιγραφή της κρεβατοκάμαρας του Όλιβερ. Έχει δίκιο σε όλα, εκτός από μια λεπτομέρεια, σκέφτηκε ο Όλιβερ. Η κοπέλα ανέφερε μια χαρακτηριστική προεξοχή στην επιφάνεια του τραπεζιού, την οποία ούτε καν υποψιάστηκε. Αφού έλεγξε, ο Όλιβερ πείστηκε ότι οι αμφιβολίες του ήταν αβάσιμες - υπήρχε μια προεξοχή και η Έλσι το ένιωσε με τα δάχτυλά της κατά τη διάρκεια μιας αστρικής επίσκεψης. Μετά από αυτό που συνέβη, ο Όλιβερ ξεσηκώθηκε και μετά από μερικούς μήνες έκανε μια έκπληξη στην Έλσι και εμφανίστηκε αστρικά στο υπνοδωμάτιο της. Η κοπέλα αποφάσισε ότι ο φίλος της μπήκε στο δωμάτιό της, παρουσία του παππού της και τρόμαξε σοβαρά όταν άκουσε τη μητέρα της να ανεβαίνει τις σκάλες. Μόλις άνοιξε η πόρτα, ο Όλιβερ εξαφανίστηκε*.
Παρά το γεγονός ότι συνήθως οι ξένοι δεν βλέπουν τον «αστρικό εαυτό», πολύ συχνά η παρουσία του τελευταίου δεν περνά απαρατήρητη, ειδικά για τα ζώα. Για παράδειγμα, το 1973, διεξήχθη έρευνα για το φαινόμενο του αστρικού ταξιδιού στη Βόρεια Καρολίνα. Ο Stuart Blue Garary συμμετείχε σε ένα πείραμα για τη μεταφορά της αστρικής προβολής σε άλλο κτίριο. Στο δωμάτιο όπου πραγματοποιήθηκε η αστρική μεταφορά, υπήρχε ένα γατάκι με το όνομα Spirit (τι συμβολικό όνομα!δεν είναι εικονικό), το οποίο ήταν τοποθετημένο σε ένα κουτί εξοπλισμένο με ειδικό εξοπλισμό για την καταγραφή των κινήσεων του ζώου. Το γατάκι αποδείχθηκε ευκίνητο και δεν κάθισε ακίνητο για ένα λεπτό, κινούμενο ενεργά στο αυτοσχέδιο κλουβί. Ωστόσο, μόλις εμφανίστηκε στο δωμάτιο το αστρικό διπλό του Blue Garary, ο Spirit πάγωσε και σώπασε*.
Τα πειράματα με ζώα συνεχίστηκαν από τον Δρ Robert Morris το 1978. Τέσσερα ζώα επιλέχθηκαν για το πείραμα: ένα jerboa, [μικρό τρωκτικό της ερήμου] ένα χάμστερ, ένα φίδι και ένα γατάκι. Ο Μπλου Γκάρι, γνωστός ως Κιθ Γκάρι, μπήκε στο αστρικό επίπεδο και πλησίασε με τη σειρά του καθένα από τα τέσσερα κελιά. Το jerboa και το χάμστερ δεν αντέδρασαν με κανέναν τρόπο στην προσέγγισή του, αλλά το φίδι έδειξε εμφανή δραστηριότητα. Ο βοηθός του Dr. Morris, D. Scott Rogo, κατέγραψε τα εξής: "Το φίδι επιτέθηκε. Για περίπου είκοσι δευτερόλεπτα, και ακριβώς τη στιγμή που ο Keith έπρεπε να ήταν κοντά στο κλουβί του, δάγκωσε βίαια τον αέρα γύρω του." Το γατάκι συμπεριφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο όπως στο προηγούμενο πείραμα, δηλαδή φαινόταν μουδιασμένο. Με τα ίδια αποτελέσματα, το πείραμα επαναλήφθηκε άλλες τέσσερις φορές.
Οι δάσκαλοι, κατά κανόνα, οι άνθρωποι με έμφυτες ικανότητες, οι οποίοι συνήθως στην παιδική ηλικία έχουν αυθόρμητες εξόδους που με εμπειρία μετατρέπονται σε συνειδητές, μπορούν όχι μόνο να προβάλλουν τον "αστρικό εαυτό" τους (ένα άτομο σας βλέπει όπως είστε και αρκετά ρεαλιστικά), αλλά και να μετατρέψουν τον "αστρικό εαυτό" στην εικόνα που χρειάζεται.
Για παράδειγμα, ένα λύκο ή μια μαύρη γάτα (Αναφορά: σε πολλές θρησκείες του κόσμου, ένας λύκος και μια γάτα είναι ενδιάμεσοι [μεσάζοντες] μεταξύ κόσμων, συνήθως με τον άλλο κόσμο. Και η ενεργειακή τους δομή είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί). Και ως εκ τούτου, αναλόγως, γεννήθηκαν μύθοι για τους λύκανους [λυκανικοί μύθοι] (ένας άντρας που μετατρέπεται σε λύκο) και οι μάγισσες που μετατρέπονται σε μαύρη γάτα.
[Σε τι διαφέρει ένας Lycan από έναν λυκάνθρωπο;
Οι λυκάνθρωποι είναι πλάσματα των οποίων η ικανότητα να μεταμορφώνονται σε ζώα είναι κληρονομική. Η ικανότητά τους να μεταμορφώνονται ενεργοποιείται σε ειδικές περιόδους, όπως η πανσέληνος. Οι Λυκάνοι είναι άνθρωποι που έχουν μολυνθεί από λυκαθρωπία, με αποτέλεσμα να γίνονται πλάσματα που μπορούν να μετατραπούν σε λύκους.
Οι λυκάνθρωποι είναι πλάσματα των οποίων η ικανότητα να μεταμορφώνονται σε ζώα είναι κληρονομική. Η ικανότητά τους να μεταμορφώνονται ενεργοποιείται σε ειδικές περιόδους, όπως η πανσέληνος. Οι Λυκάνοι είναι άνθρωποι που έχουν μολυνθεί από λυκαθρωπία, με αποτέλεσμα να γίνονται πλάσματα που μπορούν να μετατραπούν σε λύκους.
Και οι δύο έχουν μοναδικές ικανότητες και θεωρούνται ένα από τα πιο επικίνδυνα πλάσματα στον κόσμο των μύθων και των θρύλων.
Μια άλλη διαφορά μεταξύ λυκανθρώπων και λυκάνων είναι οι φυσικές διαφορές. Οι λυκάνθρωποι μεταμορφώνονται σχεδόν ολοκληρωτικά σε ζώο, διατηρώντας μόνο κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά, όπως η φωνή ή τα μάτια τους. Οι Λύκανοι διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος της ανθρώπινης εμφάνισής τους, αλλά το σώμα τους καλύπτεται με γούνα και τα πρόσωπά τους αποκτούν χαρακτηριστικά που μοιάζουν με λύκο.
Έτσι, οι λυκάνθρωποι και οι λύκανοι είναι δύο διαφορετικοί τύποι πλασμάτων που μοιράζονται την ικανότητα να μεταμορφώνονται σε ζώα. Παρά τις διαφορές τους ως προς την καταγωγή και τη φυσική τους εμφάνιση, και τα δύο διαθέτουν θανατηφόρα δύναμη και είναι ικανά να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη βλάβη στα θύματά τους. Στην ανθρώπινη φαντασία παραμένουν για πάντα σύμβολα κινδύνου και μυστηρίου.]
Μια άλλη διαφορά μεταξύ λυκανθρώπων και λυκάνων είναι οι φυσικές διαφορές. Οι λυκάνθρωποι μεταμορφώνονται σχεδόν ολοκληρωτικά σε ζώο, διατηρώντας μόνο κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά, όπως η φωνή ή τα μάτια τους. Οι Λύκανοι διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος της ανθρώπινης εμφάνισής τους, αλλά το σώμα τους καλύπτεται με γούνα και τα πρόσωπά τους αποκτούν χαρακτηριστικά που μοιάζουν με λύκο.
Έτσι, οι λυκάνθρωποι και οι λύκανοι είναι δύο διαφορετικοί τύποι πλασμάτων που μοιράζονται την ικανότητα να μεταμορφώνονται σε ζώα. Παρά τις διαφορές τους ως προς την καταγωγή και τη φυσική τους εμφάνιση, και τα δύο διαθέτουν θανατηφόρα δύναμη και είναι ικανά να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη βλάβη στα θύματά τους. Στην ανθρώπινη φαντασία παραμένουν για πάντα σύμβολα κινδύνου και μυστηρίου.]
Με βάση τα παραπάνω, αστρικό ταξίδι σημαίνει τη συνειδητή μεταφορά ενός μέρους του εαυτού μας σε οποιοδήποτε μέρος. Αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο και απίθανο, αλλά όχι για όσους έχουν τέτοια εμπειρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.