Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

γιατί τα οχήματα των αρχαίων θεών είναι τόσο παρόμοια

 Γιατί τα οχήματα των αρχαίων «θεών» είναι τόσο παρόμοια;

29 Ιουλίου 2023

Πολλοί ερευνητές συλλογίζονται γιατί υπάρχουν τόσες πολλές ομοιότητες μεταξύ των αρχαίων πολιτισμών σε διάφορα μέρη του κόσμου. Ταυτόχρονα, οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οι πολιτισμοί της Αφρικής, της Ευρώπης, της Μεσοαμερικής και της Ασίας αναπτύχθηκαν χωριστά στην αρχαιότητα.

Φυσικά, κάποιοι μόνο έμποροι ή ναυτικοί μπορούσαν να φτάσουν σε «άγνωστες χώρες» από καιρό σε καιρό . Ακριβώς όπως οι Βίκινγκς ήταν στη Βόρεια Αμερική πολύ πριν από τον Κολόμβο.

Αλλά οι Βίκινγκς δεν είχαν καμία πολιτιστική επιρροή στις τοπικές ινδιάνικες φυλές και η επιρροή των εμπόρων και των ναυτικών σε άλλους λαούς ήταν επίσης πολύ ασήμαντη. Ειδικά στον τομέα της θρησκείας. Ωστόσο, ξανά και ξανά βρίσκουμε ύποπτα παρόμοια μοτίβα στις μυθολογίες και τις εικόνες διαφορετικών λαών, που μερικές φορές βρίσκονται σε αντίθετα «άκρα» της Γης.

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε την ύποπτη ομοιότητα των οχημάτων που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι «θεοί» διαφορετικών πολιτισμών. Παρακάτω είναι ένα θραύσμα ανάγλυφου με το όνομα του μουσείου "La Venta Stele 19" από έναν αρχαίο ναό των Ολμέκων. Ο πολιτισμός των Ολμέκων ξεκίνησε στο σημερινό Μεξικό πριν από περίπου 4.500 χρόνια και εξαφανίστηκε πριν από περίπου 3.500 χρόνια.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτή η στήλη περιέχει την αρχαιότερη ιστορική απεικόνιση του περίφημου Φτερωτού Φιδιού, μιας θεότητας που είχε μεγάλη επιρροή όχι μόνο στους Ολμέκους, αλλά και σε πολλούς άλλους αρχαίους πολιτισμούς της Μεσοαμερικής. Τον έλεγαν Quetzalcoatl (Αζτέκοι ), Kukulkan ( Μάγιας ) ή Cucumats ( άνθρωποι Quiche ). Στο ένα χέρι, το φτερωτό φίδι κρατά την «τσάντα» που είναι ήδη γνωστή από πολλά ανάγλυφα , τοποθετώντας την στα πόδια του, αλλά η στάση του είναι τόσο περίεργη που φαίνεται σαν να κάθεται, καμπουριασμένος, μέσα σε κάτι σφιχτό [στενό] με χαμηλό ταβάνι. Και στο κεφάλι του έχει κάτι σαν κράνος. Το Φτερωτό Φίδι είπε ότι «ήρθε από τον ουρανό» και έφερε στους ανθρώπους πολλή μεγάλη γνώση. Και μεταξύ των Ινδών, συνδέθηκε επίσης με το πρωινό αστέρι - την Αφροδίτη.

Μήπως λοιπόν σε εκείνη τη στήλη απεικονίζεται το Φτερωτό Φίδι να κάθεται στο μεταφορικό του, στο οποίο «ήρθε από τον παράδεισο» ;

Και αυτό είναι ένα ειδώλιο της κουλτούρας των Αζτέκων με κάποιο είδος θεού, ίσως το ίδιο Φτερωτό Φίδι, να κάθεται στην ίδια στενή «καμπίνα» και, επιπλέον, σαν να βάζει τα χέρια του στον πίνακα ελέγχου.

Και πάλι στο κεφάλι μπορείς να δεις κάτι σαν κράνος, αν και διαφορετικού «σχεδιασμού».






Στον πολιτισμό των Μάγια, το καπάκι της σαρκοφάγου στο Palenque είναι ευρέως γνωστό χάρη στον εξερευνητή Erich von Däniken. Ο ηγεμόνας των Μάγια Pakal κάθεται πάνω του με έναν πολύ περίεργο «μηχανισμό» . Έχει πάλι κάποιο είδος «κράνος» στο κεφάλι του και με το αριστερό του χέρι φαίνεται να κρατά τον μοχλό ελέγχου.

Τώρα ας περάσουμε στη Νέα Ζηλανδία, στην οποία εγκαταστάθηκαν οι Μαορί πριν από περίπου χίλια χρόνια, μετακομίζοντας εκεί από τα νησιά της Ανατολικής Πολυνησίας στον Ειρηνικό Ωκεανό. Στη μυθολογία των Μαορί, υπάρχει ένας θεός που ονομάζεται Purangaua, ο οποίος οδήγησε σε ένα ιπτάμενο αντικείμενο που ονομάζεται Hawaiki. Ο θρύλος λέει ότι αυτός ο θεός κατέβηκε από τον ουρανό «πάνω σε ένα ασημένιο αντικείμενο » . Έτσι ο Purangaua μιλάει για τον εαυτό του στον θρύλο:

«Περπατάω και άγνωστη γη βρίσκεται κάτω από τα πόδια μου. Φτάνω και νέοι ουρανοί ξεδιπλώνονται από πάνω μου. Έρχομαι σε αυτή τη γη και αυτό είναι ένα ήσυχο μέρος για μένα. Ω πνεύμα των πλανητών! Ο περιπλανώμενος σου προσφέρει ταπεινά την καρδιά του για φαγητό».

Εικόνες του Purangaua μπορούν να βρεθούν σε πολλά κοσμήματα ή κοσμήματα των Μαορί. Η παρακάτω εικόνα δείχνει τον Purangahua να κάθεται στην ιπτάμενη μηχανή του. Στην ίδια ακριβώς στάση με τον θεό των Αζτέκων και επίσης να κρατάει κάτι με τα χέρια του.

Ας περάσουμε στην Αρχαία Αίγυπτο. Ο θεός Χάπι ήταν υπεύθυνος για τις πλημμύρες του Νείλου και τη συγκομιδή, και ονομαζόταν επίσης ο άρχοντας των ψαριών και των πουλιών του βάλτου. Απεικονιζόταν ως άνθρωπος με γαλάζιο [μπλε] δέρμα και μερικές φορές αποκαλούνταν «Πατέρας των Θεών» και θεωρούνταν αυτός που κρατούσε τον κόσμο σε ισορροπία.

Οι περισσότερες απεικονίσεις του Χάπι δεν είναι αξιοσημείωτες, αλλά ένα ανάγλυφο τον δείχνει καθισμένο στη «φιγούρα» ενός μεγάλου φιδιού. Με τα χέρια του κρατά μερικά ξυλάκια και δύο ακόμη μακριούς «μοχλούς» που προεξέχουν [βγαίνουν έξω] από το πάτωμα.


Αν το δεις με μια μοντέρνα εμφάνιση, μοιάζει και πάλι πολύ με κάποιο είδος «cockpit» και τα «ραβδιά» είναι μοχλοί ελέγχου.


Μερικοί λάτρεις του paleocontact πιστεύουν ότι όλες οι αρχαίες εικόνες που παρουσιάζονται παραπάνω απεικονίζουν εξωγήινους που κατέβηκαν στη Γη με συσκευές που μοιάζουν με μικρά, μονοθέσια ελικόπτερα.   [παλαιοεπαφή--Η θεωρία ότι ευφυή εξωγήινα όντα (μερικές φορές αποκαλούμενα αρχαίοι αστροναύτες) επισκέφτηκαν τη Γη στο μακρινό παρελθόν, επηρεάζοντας τον ανθρώπινο πολιτισμό]

Ας φανταστούμε ότι σε κάποιον άγριο από μια φυλή χαμένη στη ζούγκλα, που δεν έχει δει ποτέ πιο περίπλοκη τεχνική από τόξο και βέλος, του δείχνουν ένα ελικόπτερο και μετά του ζητούν να το σχεδιάσει. Πιθανότατα, ο άγριος θα σχεδιάσει κάτι ορθογώνιο, προσπαθώντας να δείξει το πιλοτήριο ενός ελικοπτέρου, και ένα ανθρωπάκι σκυμμένο μέσα. Ακριβώς όπως σε αυτά τα αρχαία σχέδια.

Πώς είναι δυνατόν οι αρχαίοι Ολμέκοι, οι Αζτέκοι, οι Αιγύπτιοι και πολιτισμοί όπως η Νέα Ζηλανδία να έχουν εκπληκτικές ομοιότητες στις απεικονίσεις των «θεών τους που κατέβηκαν από τον ουρανό»;

Η ιστορία της ανάπτυξης του πολιτισμού στη Γη απέχει ακόμη πολύ από το να γίνει κατανοητή. Όπου κι αν κοιτάξουμε, λείπουν κρίκοι στην αλυσίδα των αρχαίων γεγονότων και παντού υπάρχουν σοφοί «θεοί» που αναγκαστικά «κατέβηκαν από τον ουρανό» και όχι απλώς «κατέβηκαν», αλλά σε κάποιου είδους «άρματα» , κινούμενα αντικείμενα. Χρειάζονται οι «παντοδύναμοι θεοί» μεταφορικά μέσα; Τι είδους αδύναμοι «θεοί» είναι αυτοί ;

σχετικό τιτίβισμα

https://twitter.com/derek__olson/status/1627550174305464320

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.