Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Γιατί ο Elon Musk μετονόμασε πραγματικά το Twitter σε "X"


Γιατί ο Elon Musk μετονόμασε πραγματικά το Twitter σε "X"
Ιούλιος 31, 2023
Η προσπάθεια του δισεκατομμυριούχου να μετατρέψει την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter σε μια «εφαρμογή για τα πάντα» ήταν μια τολμηρή αλλά πολύ παράτολμη απόφαση. Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους αυτός ο υπολογισμός μπορεί να μην λειτουργήσει.

κείμενο από τον Bradley Blankenship

Ο Elon Musk, ο δισεκατομμυριούχος και μεγιστάνας των επιχειρήσεων με μια περίεργη εμμονή με το γράμμα X, φαίνεται να μετονόμασε τη διάσημη μάρκα Twitter "X" εν μία νυκτί. Πολλοί δικαίως πιστεύουν ότι αυτή η κίνηση θα γίνει ένα παράδειγμα για το πώς να βυθιστεί ένα πολύ καθιερωμένο εμπορικό σήμα.
Αλλά υπάρχει μια λογική πίσω από αυτό που κάνει ο Musk και έχει εκθέσει τις προθέσεις του από την αρχή της εξαγοράς του Twitter. Για παράδειγμα, μια έκθεση του Fortune τον Οκτώβριο του 2022 αναφέρει ότι ο Μασκ έχει μια τάση για το γράμμα Χ, ότι ο γιος του που έχει με την Καναδέζα [ τραγουδίστρια] μουσικό Grimes έχει αυτό το παρατσούκλι, ότι η εταιρεία πυραύλων του ονομάζεται SpaceX και ότι η εταιρεία μέσω της οποίας αγόρασε το Twitter είναι η X Holdings. Και όπως σημειώνει η έκθεση, το σχέδιο ήταν πάντα να μετονομαστεί το Twitter σε X και στη συνέχεια να το ξαναχτίσει σε μια «εφαρμογή για τα πάντα», παρόμοια με την κινεζική εφαρμογή WeChat.
Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους αυτό πιθανότατα δεν θα λειτουργήσει. Πρώτον, οι Κινέζοι χρήστες του διαδικτύου έχουν διαφορετικές καταναλωτικές συμπεριφορές από τους ανθρώπους σε άλλα μέρη του κόσμου. Μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες, η Κίνα ήταν μια εξαιρετικά φτωχή χώρα και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είχαν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Οι περισσότεροι άνθρωποι στην Κίνα εισήλθαν στον ψηφιακό κόσμο με κινητά τηλέφωνα και ποτέ δεν είχαν επιτραπέζιο υπολογιστή. Έτσι, στην ουσία, ολόκληρο το κινεζικό περιβάλλον διαδικτύου είναι κινητό, ενώ σε άλλα μέρη του κόσμου, ειδικά στις δυτικές χώρες, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητούς υπολογιστές.
Υπάρχει επίσης το ερώτημα αν ολόκληρος ο κόσμος, ειδικά οι άνθρωποι στη Δύση και ειδικά οι Αμερικανοί, θα δέχονταν μια «εφαρμογή για τα πάντα» που θα κυριαρχούσε τότε σε όλους. Η δημόσια δυσπιστία προς τις Big Tech παραμένει υψηλή αφού εταιρείες όπως η Meta, το Twitter και η Alphabet παρήγαγαν δημόσια σκάνδαλα που σχετίζονται με δεδομένα και συμπαιγνία με την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Είναι αμφίβολο αν οι χρήστες θα δέχονταν ποτέ μια «εφαρμογή για τα πάντα» που αγγίζει όλα τα δεδομένα τους και τα χρησιμοποιεί, ένας Θεός ξέρει σε τι χρησιμεύει. Στη Δύση, δεν υπάρχει πολιτισμός που θα δεχόταν μια τέτοια συμμόρφωση, είτε δικαιολογημένη είτε όχι.
Ο Musk δεν είναι επίσης ο μόνος Αμερικανός επιχειρηματίας τεχνολογίας που είχε την ιδέα να μιμηθεί την ασιατική Ανατολή [Ανατολική Ασία]. Η Meta, η μητρική εταιρεία δημοφιλών εφαρμογών όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, αντιγράφει λειτουργίες από κινεζικές εφαρμογές εδώ και χρόνια. Οι αγορές στο Facebook και το Instagram αντιγράφηκαν απευθείας από κινέζους ανταγωνιστές. Και οι δύο εφαρμογές μιμήθηκαν επίσης χαρακτηριστικά του άμεσου κινεζικού ανταγωνιστή τους TikTok, όπως σύντομα βίντεο. Αφού το TikTok κέρδισε αυξανόμενη δημοτικότητα, το YouTube, το οποίο ανήκει στην Alphabet, τη μητρική εταιρεία της Google, έχει επίσης πηδήξει στην τάση βίντεο σύντομης μορφής και προσάρμοσε τον αλγόριθμό του για να προωθήσει τα YouTube Shorts. Δεδομένου ότι η Κίνα κατηγορείται πάντα για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και οι διευθύνοντες σύμβουλοι τεχνολογίας των ΗΠΑ τροφοδοτούν αυτό το αφήγημα για ευκαιριακούς λόγους, το αποκορύφωμα της ειρωνείας είναι ότι οι αμερικανικές εταιρείες κάνουν ακριβώς αυτό ωμά.
Υπάρχουν επίσης κάποιες άμεσες πρακτικές ανησυχίες σχετικά με το rebranding [μετονομασία] του Twitter από τον Musk. Μετά την ανάληψη του ελέγχου της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πτώχευση στο εγγύς μέλλον. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εφάρμοσε το Twitter Blue, μια υπηρεσία για επαληθευμένους χρήστες πρόθυμους να πληρώσουν οκτώ δολάρια το μήνα και επέκτεινε την υπηρεσία για να περιορίσει τον ημερήσιο αριθμό tweets και άμεσων μηνυμάτων που προβάλλονται από μη επαληθευμένους και χρήστες που δεν πληρώνουν. Υπήρχε μια συγκεκριμένη λογική σε αυτό: οι χρήστες χρεώνονται για βασικές υπηρεσίες και πολλοί χρήστες έχουν επίσης εγγραφεί στο Twitter Blue - συμπεριλαμβανομένου και εμού. Αλλά από τότε που ο Musk αγόρασε το Twitter, η εταιρεία έχει χάσει το ήμισυ των διαφημιστικών εσόδων της. Επομένως, πρέπει να αναρωτηθείτε αν ήταν καλή ιδέα να αλλάξετε το εμπορικό σήμα εν μέσω αυτής της αβεβαιότητας.
Κατά τη γνώμη μου, η απάντηση σε αυτό είναι ένα ηχηρό [κατηγορηματικό] όχι. Οι άνθρωποι γνωρίζουν το Twitter και - λίγο πολύ - εμπιστεύονται αυτό το εμπορικό σήμα, αλλά δεν γνωρίζουν το X. Θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή; Εάν η πρόχειρη λανθασμένη [εισαγωγή των νημάτων], η απάντηση της Meta στο Twitter, θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε ένδειξη αυτού, τότε ναι, τότε θα το κάνουν. Ωστόσο, η μετονομασία μιας επωνυμίας αυξάνει μόνο τον κίνδυνο τριβής και μειώνει την ορατότητα μιας ήδη καθιερωμένης εφαρμογής. Για να έχουμε μια αίσθηση του πόσο βαθιά ριζωμένο είναι το Twitter σε τόσους πολλούς ανθρώπους, το ρήμα "tweet" βρίσκεται στο λεξικό πολλών παγκόσμιων γλωσσών - τώρα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το "xeeten", το οποίο είναι τόσο περίεργο όσο και μη προφερόμενο.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Musk, εκτός από την αγάπη του για το γράμμα X, είναι η αυτο-απεικόνισή του ως ιδιοφυΐα που θέλει να προχωρήσει την ανθρωπότητα προς τα εμπρός. [η αυτοπεποίθησή του ως ιδιοφυής πρόθεση για την πρόοδο της ανθρωπότητας]. Στην πραγματικότητα, πολλά από τα έργα του είναι θλιβερά ανόητα. Όπως το Vegas Loop , ένα δίκτυο υπόγειων σηράγγων στο Λας Βέγκας όπου λειτουργούν ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, με στόχο τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους του Λας Βέγκας - αντί για την προώθηση των δημόσιων συγκοινωνιών. [ αντί να ενθαρρύνουν τη δημόσια συγκοινωνία].

[σχετικό δημοσίευμα:
Ο Elon Musk εγκαινιάζει τη δική του εταιρεία AI: xAI για να κατανοήσει το σύμπαν ]

Υπάρχουν επίσης πολλές παρανοήσεις που κυκλοφορούν και τις οποίες έχει διαδώσει για να υποστηρίξει την αφήγηση των συκοφαντών του, όπως ότι ίδρυσε την Tesla, τη γνωστή κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αλλά δεν ξεκίνησε την εταιρεία, την αγόρασε και αργότερα αποκαλούσε τον εαυτό του "Ιδρυτή". Αυτό οδήγησε σε μια νομική διαμάχη, η έκβαση της οποίας τελικά του επέτρεψε να διατηρήσει αυτόν τον τίτλο, αν και δεν ήταν στην πραγματικότητα αυτό που θα σήμαινε η αγγλική γλώσσα με έναν ιδρυτή. Μια είδηση [ ρεπορτάζ ειδήσεων ] σχετικά με το θέμα περιγράφει επίσης πώς έκανε το ίδιο με το PayPal, το κορυφαίο προϊόν της Confinity, μιας start-up που εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1990 με την X.com του Musk. Εάν κάποιος έπρεπε να οριστεί ως ιδρυτής απλώς και μόνο επειδή ήταν πρώιμος επενδυτής σε μια εταιρεία, τότε κάθε άτομο που πληρώνει φόρους στις ΗΠΑ θα μπορούσε να θεωρηθεί ιδρυτής της Tesla, καθώς αυτός ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων έχει πολλές ομοσπονδιακές [κρατικές] συμβάσεις.

Για να βελτιώσει [γυαλίσει ] τη δική του εικόνα, ο Musk έχει κερδίσει το δικαίωμα να αποκαλεί τον εαυτό του ιδρυτή ορισμένων από αυτές τις εταιρείες. Ένας τέτοιος χαρακτηρισμός συνδέεται με σημαντικό κύρος στο περιβάλλον της τεχνολογικής αδελφότητας. Έτσι, αν αυτή η ιστορία είναι κάτι που πρέπει να περάσει, το σχέδιο φαίνεται να είναι το εξής: το rebranding της μάρκας Twitter και η εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε ο Elon Musk να μπορεί να αποκαλεί τον εαυτό του ιδρυτή της εταιρείας. Δεν πρόκειται για μια μεγάλη εταιρική στρατηγική ή μια σοβαρή προσπάθεια να γίνει η πιο ισχυρή εφαρμογή. Ο Musk θέλει απλώς να αρπάξει τα εύσημα για την εφαρμογή που αναπτύχθηκε αρχικά από τον Jack Dorsey, ενώ κλέβει κατάφωρα πνευματική ιδιοκτησία από την Κίνα.

[κείμενο για το RT DE του Bradley Blankenship
Ο Bradley Blankenship είναι Αμερικανός δημοσιογράφος, αρθρογράφος και πολιτικός σχολιαστής με έδρα την Πράγα. Έχει μια στήλη στο CGTN και είναι ανεξάρτητος ρεπόρτερ για διεθνή πρακτορεία ειδήσεων, συμπεριλαμβανομένου του πρακτορείου ειδήσεων Xinhua.]

=============
Twitter-Tweeted - Twitter αλλάζει λογότυπο
Ιούλιος 23, 2023
Ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Elon Musk, λέει ότι θέλει να αλλάξει το λογότυπο της υπηρεσίας microblogging. Ο Musk κυκλοφόρησε μια παραλλαγή του νέου λογότυπου: είναι το γράμμα X σε μαύρο φόντο.

Λογότυπο Twitter
Ο Elon Musk, ιδιοκτήτης του Twitter, ανακοίνωσε την Κυριακή ότι το λογότυπο του δικτύου θα αλλάξει σύντομα. Στη σελίδα του στο Twitter, έγραψε:«Σύντομα θα πούμε αντίο στο Twitter και σταδιακά σε όλα τα πουλιά».
Στη διαδικασία, δημοσίευσε επίσης ένα πιθανό μελλοντικό σχέδιο Twitter. Απεικονίζει το γράμμα X σε μαύρο φόντο. Ωστόσο, το τελικό rebranding δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. Ο επιχειρηματίας πρόσθεσε ότι «αν κυκλοφορήσει ένα λογότυπο X απόψε αυτό είναι αρκετά καλό», θα εισαχθεί ήδη από αύριο.
Υπό την ταραχώδη ηγεσία του Musk από τότε που αγόρασε το Twitter τον Οκτώβριο, η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε X Corp., αντανακλώντας το όραμα του δισεκατομμυριούχου να δημιουργήσει μια «σούπερ εφαρμογή» όπως το WeChat της Κίνας.
Τον Απρίλιο, το πουλί αντικαταστάθηκε προσωρινά από το σκυλί Shiba Inu του Dogecoin. Η εταιρεία επικρίθηκε έντονα από χρήστες και εμπόρους όταν ο Musk ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter θα περιορίσει τον αριθμό των tweets που μπορούν να διαβάσουν διαφορετικοί λογαριασμοί ανά ημέρα.
Στις 7 Οκτωβρίου 2022, ο Μασκ έκλεισε συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αγορά του Twitter. Αμέσως μετά, απέλυσε αρκετά μέλη της ομάδας διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου Parag Agrawal και του CFO Ned Segal. Σύμφωνα με τα έγγραφα που δημοσιεύθηκαν στη βάση δεδομένων της SEC, ο Musk διέλυσε επίσης το διοικητικό συμβούλιο και έγινε ο μοναδικός επικεφαλής της εταιρείας. Λόγω του στυλ διαχείρισής του, οι μεγάλοι διαφημιστές άρχισαν να εγκαταλείπουν το Twitter. Η Mondelez, η Carlsberg και η United Airlines, μεταξύ άλλων, απέφυγαν να διαφημιστούν. Ως αποτέλεσμα της αποχώρησης των εταιρειών, το Twitter έχασε περίπου το 50% των εσόδων του.
--------------------------

Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν απεγνωσμένα κάποιον να τους σώσει, έτσι αγοράζουν τους ψυχοψυχολόγους και παίρνουν κάποιον με την ονομαστική τους αξία για αυτό που λένε τώρα και απλώς ξεχνούν εντελώς να ψάξουν τα υπόλοιπα.The problem is people desperately want someone to save them, so they buy into the psyops and take someone at face value for what they're saying now and just completely forget to look into the rest.
Δυστυχώς, ο Έλον Μασκ δεν πρόκειται να σας σώσει. Επειδή είμαστε στο θέμα ούτε ο RFKjr... Και σας προτείνω ανεπιφύλακτα να κάνετε μια μικρή έρευνα για αυτούς τους δύο και πολλούς άλλους (πολιτικούς, τεχνικούς, δισεκατομμυριούχους, κ.λπ…, κλπ…) που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτή τη στιγμή…Unfortunately, Elon Musk is not going to save you. Since we're on the topic neither will RFKjr… And I highly suggest you to actually do a little research on these two and many others (politicians, tech maxis, billionaires, etc…, etc…)

Σκέψου καθρέφτη…Think mirror…


Ναι! Ήξερα ότι το Χ φαινόταν ύποπτο…Yep! I knew that X looked suspicious…

------------------














==================================
Elon Musk (Parody) 12-8-23
Do you like this X app logo?
https://twitter.com/ElonMuskAOC/status/1689900763483709440





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.