Πετούν μόνο οι πλούσιοι στην ΕΕ; Η Γαλλία θέλει ακριβότερα εισιτήρια λόγω του κλίματος
31 Αύγ 2023
Σύμφωνα με τον Γάλλο υπουργό Μεταφορών Clément Beaune, τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια «δεν είναι πλέον δυνατά στην οικολογική αναδιάρθρωση [μετάβαση ]». Θα υποβάλει πρόταση στους συναδέλφους του στην ΕΕ τις επόμενες ημέρες, δήλωσε ο Μπον.
Ο γάλλος υπουργός Μεταφορών Clément Beaune ζητά ελάχιστη τιμή για τα αεροπορικά εισιτήρια στην ΕΕ για λόγους προστασίας του κλίματος. Μιλώντας στο γαλλικό περιοδικό L'Obs, ο Beaune είπε:
«Τα αεροπορικά εισιτήρια των δέκα ευρώ δεν είναι πλέον δυνατά εν μέσω οικολογικής αναδιάρθρωσης [μετατροπής] ».
Θα υποβάλει πρόταση στους συναδέλφους του στην ΕΕ τις επόμενες ημέρες, πρόσθεσε ο Γάλλος υπουργός.
«Υποστηρίζω τη φορολόγηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και την επένδυση στον οικολογικό μετασχηματισμό [στην πράσινη μετάβαση ]», συνέχισε ο Beaune. Η γαλλική κυβέρνηση σχεδιάζει να αυξήσει τους φόρους στις πτήσεις που αναχωρούν από τη χώρα, προκειμένου να χρηματοδοτήσει επενδύσεις στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Ο Beaune δεν είναι ο μόνος που έχει την άποψή του στην ΕΕ. Η υπουργός Μεταφορών της Αυστρίας Leonore Gewessler των Πρασίνων τάσσεται επίσης υπέρ των «ελάχιστων τιμών».
Οι επικριτές τέτοιων απαιτήσεων, ιδίως οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, υποστηρίζουν ότι οι «ελάχιστες τιμές» δεν είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών.
Επιπλέον, οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων δεν καταγράφονται, αλλά ευθύνονται για το ήμισυ των εκπομπών.
==================
Μια εξτρεμιστική οργάνωση [διεθνής ομάδα άμεσης δράσης για το κλίμα] με την ονομασία « Tire Extinguishers » ξεφουσκώνει τα ελαστικά σε οχήματα αθλητικής χρήσης (SUV) σε αστικές περιοχές καθώς λένε ότι είναι μια «αυτοάμυνα» ενάντια στο «κλίμα…
«Πυροσβεστήρες ελαστικών»"Tyre Extinguishers" – η ομάδα κλιματικού χάους ξεφουσκώνει τα ελαστικά 60 αυτοκινήτων στην περιοχή του Πότσνταμ
23-8-2023
Στην περιοχή Βερολίνου-Πότσνταμ, μια άλλη ομάδα ακτιβιστών για το κλίμα κάνει κακό, η οποία θέλει να προκαλέσει [προσελκύσει] την κατάλληλη προσοχή ξεφουσκώνοντας κατά προτίμηση ελαστικά αυτοκινήτων SUV. Τώρα οι ακτιβιστές στο Πότσνταμ δραστηριοποιήθηκαν σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η κρατική ασφάλεια ερευνά.
Οι "Πυροσβεστήρες Ελαστικών" είναι ένα διεθνές κίνημα που θέλει να επιστήσει την προσοχή στις υποτιθέμενες περιβαλλοντικές συνέπειες των οχημάτων SUV μέσω καταστροφικών ενεργειών. Οι ακτιβιστές έβγαλαν τον αέρα έξω από τα λάστιχα των οχημάτων και ενημέρωσαν για τα κίνητρά τους με μια επιστολή ομολογίας στο παρμπρίζ. Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η ομάδα ανακοίνωσε ότι είχε επιτύχει με επιτυχία τον αυτοεπιβαλλόμενο στόχο της «εξουδετέρωσης 10.000 ελαστικών αυτοκινήτων παγκοσμίως», σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Ως αποτέλεσμα μιας δράσης το βράδυ της Τετάρτης σε δύο συνοικίες του Πότσνταμ, προστέθηκαν άλλα 45 ελαστικά.
Αυτό είναι το μήνυμα επιτυχίας που διατυπώνεται στα αγγλικά:«60 SUV αφοπλίστηκαν [απενεργοποιήθηκαν, εξουδετερώθηκαν] απόψε στο Πότσνταμ, την πρωτεύουσα των SUV της Γερμανίας! Αυτό είναι μόνο το τελευταίο από ένα νέο κύμα δράσεων TX στη Γερμανία. Καλή δουλειά από όλους!»
Σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, ωστόσο, όχι μόνο τα ελαστικά SUV δέχτηκαν επίθεση στην τελευταία ενέργεια. Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δράστες προφανώς στόχευαν αυτοκίνητα «που θα κατανάλωναν πάρα πολλά καύσιμα κατά την άποψή τους». Επομένως, τα αυτοκίνητα ήταν διαφορετικών τύπων και κατασκευαστών, όχι μόνο μεγάλα αυτοκίνητα ή SUV. Οι ακτιβιστές άφησαν σημειώσεις που έγραφαν:
"Προσοχή - το αέριο σας είναι θανατηφόρο"
Σύμφωνα με τον τοπικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα rbb, η κρατική ασφάλεια της αστυνομίας θα ερευνήσει τώρα, «καθώς είναι πιθανό να υπάρχει πολιτικό υπόβαθρο, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη το Αστυνομικό Τμήμα της Δύσης ». Η αστυνομία εξετάζει τώρα επίσης εάν παρόμοιες πράξεις τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους στο Potsdam West και στο Babelsberg σχετίζονται. Ο ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός ανέφερε τον Μάρτιο ότι η αστυνομία του Βερολίνου έπρεπε να καταγράψει «περισσότερες από 600 αναφορές για σκασμένα ελαστικά σε SUV από τον Νοέμβριο του 2021». Η Märkische Allgemeine αναφέρει σχετικά με το τελευταίο γεγονός ότι αυτή θα είναι «ήδη η τρίτη μεγάλη επίθεση αυτό το καλοκαίρι». Σύμφωνα με την εφημερίδα, παρόμοιες ενέργειες έλαβαν χώρα «στο Πότσνταμ ήδη από την 1η και 19η Ιουνίου 2023». Στο Babelsberg, σχεδόν 40 οχήματα είχαν ελαστικά χωρίς αέρα. Η αστυνομία δεν έχει ακόμη καταφέρει να επιβεβαιώσει τις αναφορές για κομμένα λάστιχα αυτοκινήτων, αλλά τουλάχιστον «ακτιβιστές του λεγόμενου κινήματος "Πυροσβεστήρες Ελαστικών"» έχουν αναλάβει την ευθύνη για τις ενέργειες.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση X των ακτιβιστών, το Πότσνταμ επιλέχθηκε σκόπιμα ως τόπος του εγκλήματος, καθώς το rbb ανέφερε στις 25 Μαΐου ότι το μέρος ήταν «η πρωτεύουσα των SUV της Γερμανίας». Με βάση τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχουν συναφθεί, «το μερίδιο των SUV όλων των οχημάτων είναι υψηλότερο εκεί». Το Πότσνταμ θα ακολουθηθεί από το Mülheim και το Μόναχο, το Βερολίνο βρίσκεται στην 7η θέση.
Βρετανοί ακτιβιστές είχαν δραστηριοποιηθεί στο Λονδίνο λίγες ημέρες νωρίτερα. Η ιστοσελίδα αναφέρει σχετικά με τα κίνητρα της ομάδας: «Τα SUV είναι μια καταστροφή για την υγεία μας, τη δημόσια ασφάλειά μας και το κλίμα μας. Όλο και μεγαλύτερα αυτοκίνητα κυριαρχούν στις πόλεις μας, και αυτό ακριβώς για να μπορούν λίγοι προνομιούχοι να επιδεικνύουν τον πλούτο τους. Δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί απέτυχαν να μας προστατεύσουν από αυτόν τον κίνδυνο, πρέπει να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας.
Θέλουμε να καταστήσουμε αδύνατη την κατοχή ενός μεγάλου, ρυπογόνου SUV στις αστικές περιοχές του κόσμου».
=============
Απαιτήσεις ΜΚΟ: Οι Βρετανοί δεν πρέπει να ζεσταίνονται το βράδυ
28 Αύγ 2023,
Σύμφωνα με τη βρετανική μη κυβερνητική οργάνωση «Επιτροπή Κλιματικής Αλλαγής», οι Βρετανοί θα πρέπει να αφήσουν τη θέρμανση κλειστή το βράδυ για να εξοικονομήσουν ηλεκτρική ενέργεια και συνεπώς πόρους.
Η βρετανική μη κυβερνητική οργάνωση «Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή» (CCC) κάλεσε τους ανθρώπους να σβήνουν τις θερμάστρες τους τη νύχτα και σε άλλες ώρες αιχμής στην τελευταία έκθεσή της για τον «προϋπολογισμό άνθρακα», όπως ανέφερε το Σάββατο η βρετανική εφημερίδα The Telegraph.
Αντί να αφήνουν τα καλοριφέρ αναμμένα τη νύχτα κατά τους πιο κρύους μήνες του έτους, οι Βρετανοί θα πρέπει να «προθερμάνουν» τα σπίτια τους το απόγευμα για να εξοικονομήσουν χρήματα, συμβουλεύει η έκθεση, προσθέτοντας:
«Όταν τα σπίτια είναι επαρκώς καλά μονωμένα, είναι δυνατή η προθέρμανση πριν από τις ώρες αιχμής, επιτρέποντας την πρόσβαση σε φθηνότερα τιμολόγια που αντικατοπτρίζουν το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας των δικτύων και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις περιόδους εκτός αιχμής».
[σχετικό δημοσίευμα--"Οικονομικός εμπειρογνώμονας" Fratzscher: "Η προστασία του κλίματος αυξάνει την ευημερία (και την ανάπτυξη)"]
Οι συμβουλές απευθύνονται σε νοικοκυριά με ηλεκτροκίνητα συστήματα, όπως οι αντλίες θερμότητας που είναι κοινές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αν και τα περισσότερα νοικοκυριά του Ηνωμένου Βασιλείου χρησιμοποιούν λέβητες αερίου για θέρμανση. Μέχρι το 2033, σύμφωνα με την CCC, όλα τα νεόδμητα σπίτια και μέχρι τα μισά σπίτια που χτίστηκαν μετά το 1952 θα πρέπει να διαθέτουν συσκευή [σύστημα ] προθέρμανσης.
Ωστόσο, η κυβέρνηση φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει την προτεινόμενη απαγόρευση εγκατάστασης λεβήτων πετρελαίου - η οποία θα είχε τεθεί σε ισχύ το 2026 και θα ανάγκαζε τα νέα σπίτια να χρησιμοποιούν ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας - αφού προειδοποίησε ότι η κίνηση θα επιβαρύνει περαιτέρω το ήδη υπερφορτωμένο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και θα επιδεινώσει την ενεργειακή φτώχεια στις αγροτικές περιοχές.
Η έκθεση του CCC περιείχε παρόμοιες καταγγελίες. «Το ηλεκτρικό δίκτυο ήδη τρίζει και ανόητες ιδέες όπως αυτή δείχνουν πόσο χειρότερα πρόκειται να γίνουν», δήλωσε στην Telegraph ο Andrew Montford της Net Zero Watch, υποδηλώνοντας ότι η ηλεκτρική υποδομή του Ηνωμένου Βασιλείου μπορεί να μην είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τη ζήτηση για εκατομμύρια ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας.
«Αυτή η τελευταία συμβουλή να παγώνουμε τα κρύα βράδια δείχνει ότι το όνειρο της άφθονης και φθηνής ανανεώσιμης ενέργειας είναι μια ψευδαίσθηση», δήλωσε ο συντηρητικός βουλευτής Craig Mackinlay.
[σχετικό δημοσίευμα--Γνώμη--Γαλλία: Περίπου 4,8 εκατομμύρια σπίτια σε κίνδυνο έως το 2030 – λόγω του «κλίματος»
Η έκθεση της CCC στοχεύει επίσης να δείξει πώς το Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να μειώσει τις εκπομπές του μεταξύ 2033 και 2037. Οι αμφιλεγόμενες συμβουλές σχετικά με τους θερμαντήρες περιέχονται σε μια ενότητα σχετικά με τις «αλλαγές συμπεριφοράς». Η ΜΚΟ για το κλίμα ιδρύθηκε από την κυβέρνηση το 2008 για να συμβουλεύει τη χώρα σχετικά με τον τρόπο επίτευξης των στόχων της για τις εκπομπές.
Ο διευθυντής της CCC Chris Stark παραδέχτηκε στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής των Κοινοτήτων τον περασμένο μήνα ότι ακόμη και ο ίδιος δεν υιοθέτησε την τεχνολογία αντλιών θερμότητας που συνιστάται τόσο έντονα στις εκθέσεις της ομάδας του, λέγοντας ότι ήταν πολύ ακριβή για πολλούς ανθρώπους και «πολύ δύσκολο» να εγκατασταθεί σε σπίτια ήδη εξοπλισμένα με λέβητες αερίου.
Ο τελευταίος «προϋπολογισμός άνθρακα» για το 2020, που είναι διαθέσιμος στον ιστότοπο της CCC, αναγνωρίζει ότι «περισσότερες από τις μισές μειώσεις εκπομπών στα σενάριά μας απαιτούν κάποιο βαθμό [επίπεδο] αλλαγής συμπεριφοράς». Η έκθεση συμβουλεύει την κυβέρνηση να χρησιμοποιήσει τα διδάγματα που αντλήθηκαν από την κρίση του κορονοϊού για να πείσει τους Βρετανούς να απεικονίσουν τις επιθυμητές αλλαγές ως τη «νέα κανονικότητα».
-------
το σχετικό μας βίντεο στο Rumble
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.