Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα, σύγκρουση τρένων με 57 νεκρούς. Ο σταθμάρχης της Λάρισας ομολόγησε την ενοχή του

η φρικτή στιγμή του δυστυχήματος...
---------------------
αυξήθηκε ο αριθμός των θυμάτων από το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τρένα κοντά στην πόλη της Λάρισας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ως αποτέλεσμα θανατηφόρου έκτακτου περιστατικού, 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, μετέδωσε η ελληνική δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ το βράδυ της 2ας Μαρτίου , επικαλούμενη τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
-----------------
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα μπορεί να προκλήθηκε από δυσλειτουργία συστήματος αυτόματης προειδοποίησης, με αποτέλεσμα δύο τρένα να βρίσκονται στην ίδια γραμμή. Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανικών του Οργανισμού Ελληνικών Σιδηροδρόμων (ΟΣΕ) της χώρας Κώστας Γενιδούνιας, αναφέρει η ΕΡΤ.
«Τίποτα δεν λειτουργεί. Όλα αυτά γίνονται χρησιμοποιώντας τον ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα», είπε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αν λειτουργούσε το σύστημα προειδοποίησης, τότε «οι οδηγοί θα έβλεπαν κόκκινο σήμα και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων». Ο Γενιδούνιας είπε ότι αναρωτήθηκε πώς τα δύο τρένα κατέληξαν στην ίδια γραμμή.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Σιδηροδρόμων, Γιάννης Δίτσας, δήλωσε στην ΕΡΤ ότι έγινε λάθος, αλλά δεν είναι ακόμη σαφές γιατί έγινε αυτό. Σημείωσε ότι ο οδηγός ακολουθεί τις οδηγίες και δεν μπορεί να γνωρίζει τι είναι μπροστά και αν υπάρχει κάποιος στο δρόμο του. Σύμφωνα με τον ίδιο, κάθε τρένο φεύγει από τον σταθμό με ευθύνη του σταθμάρχη.Η σύγκρουση εμπορευματικών και επιβατικών τρένων σημειώθηκε γύρω στα μεσάνυχτα στον σταθμό του Ευαγγελισμού. Τρία βαγόνια επιβατικής αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν και μετά ξέσπασε φωτιά. Η επιβατική αμαξοστοιχία με 350 επιβάτες ακολούθησε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ενώ το εμπορευματικό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
======================
Τρένο τρόμου σκοτώνει δεκάδες
1 Μαρ, 2023 
Η σύγκρουση εμπορευματικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών στην Ελλάδα προκάλεσε φλόγα με άτομα εγκλωβισμένα μέσα σε αναποδογυρισμένα βαγόνια

Καπνός ανεβαίνει από τα τρένα καθώς πυροσβέστες και διασώστες επιχειρούν μετά από σύγκρουση κοντά στη Λάρισα, Ελλάδα, 1 Μαρτίου 2023

Τουλάχιστον 36 άνθρωποι σκοτώθηκαν και δεκάδες τραυματίστηκαν μετά από μετωπική σύγκρουση δύο τρένων στη βορειοανατολική Ελλάδα. Περίπου 350 επιβάτες επέβαιναν σε ένα από τα τρένα τη στιγμή της συντριβής. Οι διασώστες στο σημείο έχουν ανασύρει πολλούς επιζώντες από τα συντρίμμια.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης κοντά στην πόλη των Τεμπών, κοντά στην ανατολική ακτή της Ελλάδας και περίπου 233 χιλιόμετρα  βόρεια της Αθήνας.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Πυροσβεστικής, ο αριθμός των νεκρών ανέρχεται πλέον στους 36, με 66 να νοσηλεύονται, έξι εκ των οποίων φέρεται να νοσηλεύονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας.
Νωρίτερα, ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός σταθμός ΕΡΤ News μετέδωσε ότι τουλάχιστον 25 από τους τραυματίες είναι σε «σοβαρή κατάσταση», σημειώνοντας ότι αρκετά βαγόνια εκτροχιάστηκαν από τη σύγκρουση.
Οι Έλληνες αξιωματούχοι λένε ότι οι πυροσβέστες έχουν πλέον επικεντρωθεί στα τρία πρώτα βαγόνια του τρένου.
«Ήταν μια πολύ δυνατή σύγκρουση. Αυτή είναι μια τρομερή νύχτα… Είναι δύσκολο να περιγράψω τη σκηνή», είπε ο Κώστας Αγοραστός, περιφερειάρχης της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην Ελλάδα, στα κρατικά ΜΜΕ, προσθέτοντας ότι περίπου 250 επιζώντες μεταφέρθηκαν στη Θεσσαλονίκη με λεωφορεία.
Οι επιβάτες που προσεγγίστηκαν από τα τοπικά μέσα περιέγραψαν τη στιγμή της συντριβής, λέγοντας ότι ένιωσαν ένα «ισχυρό τράνταγμα» πριν το τρένο χάσει την ισχύ, αναγκάζοντας πανικόβλητους ταξιδιώτες να σπάσουν τα παράθυρα για να φύγουν από αναποδογυρισμένα βαγόνια.
Τριάντα ασθενοφόρα φέρονται να έσπευσαν στο σημείο για να περιθάλψουν τα θύματα, με πολλά νοσοκομεία στην κοντινή Λάρισα να λειτουργούν πλέον σε «βάση έκτακτης ανάγκης», προσθέτουν τοπικές αναφορές. Τα συνεργεία της πυροσβεστικής έδωσαν μάχη με τη φωτιά που ξέσπασε σε ορισμένα αυτοκίνητα, ενώ η αστυνομία και ο στρατός έχουν κινητοποιήσει και σωστικά συνεργεία.
==================
Στην Ελλάδα, ο προϊστάμενος του σταθμού της πόλης της Λάρισας ομολόγησε την ενοχή του για τον εκτροχιασμό δύο τρένων

Στο σημείο της σύγκρουσης εμπορευματικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη της Ελλάδας. Φωτογραφία αρχείου
ΑΘΗΝΑ, 1 Μαρτίου -. Ο σταθμάρχης της πόλης της Λάρισας, που συνελήφθη για τον εκτροχιασμό δύο τρένων, παραδέχτηκε το λάθος του και είπε ότι έστειλε την επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορευματική, μετέδωσε η ελληνική δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ, επικαλούμενη αστυνομικές πηγές .
Γύρω στα μεσάνυχτα της 1ης Μαρτίου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης , κοντά στην πόλη της Λάρισας, σημειώθηκε μετωπική σύγκρουση μεταξύ εμπορευματικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών, που βρίσκονταν στην ίδια γραμμή. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της πυροσβεστικής υπηρεσίας, 36 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Περίπου 130 άνθρωποι τραυματίστηκαν, 72 από αυτούς διακομίστηκαν στο νοσοκομείο. Στην επιβατική αμαξοστοιχία, που ακολουθούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, επέβαιναν 342 επιβάτες και 10 υπάλληλοι των σιδηροδρόμων και στην εμπορευματική αμαξοστοιχία δύο άτομα. Τα τρένα ήταν στην ίδια γραμμή. Η επιβατική αμαξοστοιχία εκτιμήθηκε ότι ταξίδευε με 150 km/h για 25 χιλιόμετρα και ο οδηγός δεν γνώριζε την εμπορευματική αμαξοστοιχία που πλησίαζε.
Παραιτήθηκε ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών μετά από σιδηροδρομικό δυστύχημα
«Έκανα λάθος και έστειλα το επιβατικό τρένο στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό τρένο από την Κατερίνη», φέρεται να είπε ο σταθμάρχης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο επικεφαλής του σταθμού είναι 56 ετών και ανέλαβε καθήκοντα πριν από ένα μήνα. Έχει εργαστεί στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος ΟΣΕ και σε άλλες θέσεις.
Η αστυνομία σημείωσε ότι η έρευνα δεν ολοκληρώθηκε μετά τη σύλληψη, δεν συγκεντρώθηκαν πλήρως τα υλικά της υπόθεσης.
Ενώπιον δικαστικού ανακριτή θα παρουσιαστεί την Πέμπτη ο επικεφαλής του σταθμού Λάρισας, ο οποίος αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες. Σε βάρος του έχει σχηματιστεί βαριά ποινική δικογραφία. Οι κατηγορίες που θα του απαγγελθούν και για τις οποίες θα σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος του αφορούν σε παραβίαση της ασφάλειας των συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ατόμων. Το αδίκημα αυτό τιμωρείται με πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 291) από 10ετή κάθειρξη έως ισόβια κάθειρξη. Θα σχηματιστούν επίσης ποινικές δικογραφίες για δολοφονίες πολλών ανθρώπων από αμέλεια και τραυματισμό αρκετών ανθρώπων από αμέλεια, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Με εντολή της εισαγγελέως Λάρισας Σταμάτη Δασκαλόπουλου, η προανακριτική εξήγηση του προϊσταμένου του σταθμού έγινε παρουσία του εισαγγελέα, ενόψει της μεγάλης σημασίας της υπό διερεύνηση υπόθεσης. Στο σημείο της τραγωδίας θα βρεθεί αύριο ο εισαγγελέας μαζί με τους υπαλλήλους της οδικής υπηρεσίας Λάρισας.
Τα ΜΜΕ χαρακτήρισαν τη σιδηροδρομική καταστροφή τη μεγαλύτερη στην ιστορία της Ελλάδας.
Ο επίσημος απολογισμός των νεκρών είναι 36, αλλά υπάρχουν φόβοι ότι ο αριθμός θα αυξηθεί καθώς η έρευνα συνεχίζεται.
Ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανικών του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), δήλωσε στην ΕΡΤ ότι το δυστύχημα μπορεί να οφείλεται σε ελαττωματικό αυτόματο σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτόν τον ιστότοπο και όλα γίνονται χειροκίνητα. Ούτε τα φανάρια δεν λειτουργούν, είπε.
===================

«Ο κόσμος δεν μπορούσε να βγει με άλλα βαγόνια»: ιστορίες επιζώντων από σύγκρουση τρένων στην Ελλάδα                www.bbc.com

Οι επιζώντες από σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα περιέγραψαν έναν «εφιάλτη 10 δευτερολέπτων» όταν το βαγόνι του τρένου τους ανατράπηκε και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Το βράδυ της 1ης Μαρτίου, επιβατική αμαξοστοιχία που μετέφερε 350 άτομα συγκρούστηκε με φορτηγό κοντά στην πόλη της Λάρισας στη βόρεια Ελλάδα. Τα πρώτα τέσσερα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν, τα δύο πρώτα πήραν φωτιά.

Ο ακριβής αριθμός των θυμάτων είναι ακόμη άγνωστος, ενώ έχουν επιβεβαιωθεί οι νεκροί 38, αλλά ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί. Δεκάδες άνθρωποι νοσηλεύτηκαν.
Αναφέρθηκε ότι πολλοί από τους επιβάτες ήταν νεαροί που επέστρεφαν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη μετά από διακοπές παρόμοιες με το Τριώδιο -καρναβάλι.


Οι επιζώντες έχουν περιγράψει τα «εφιαλτικά 10 δευτερόλεπτα» που βίωσαν όταν η άμαξα τους ανατράπηκε και πήρε φωτιά.
«Ακούσαμε μια μεγάλη έκρηξη», είπε ο Στέργιος Μινένης, 28 ετών, ο οποίος κατάφερε να πηδήξει από το κατεστραμμένο βαγόνι του τρένου.
"Γυρίσαμε μαζί με το αυτοκίνητο μέχρι που τελικά έπεσε στο πλάι. Μετά άρχισε ο πανικός. Κάποια καλώδια, φωτιά. Η φωτιά τύλιξε το αυτοκίνητο σχεδόν αμέσως. Ενώ γυρνούσαμε μέσα σε αυτό, ήμασταν ήδη στις φλόγες. Αυτό είναι πώς περιέγραψε το ατύχημα ένας νεαρός σε συνέντευξή του στο Reuters.
"Για 10-15 δευτερόλεπτα επικρατούσε απόλυτο χάος. Πτώσεις, φωτιά, καλώδια κρέμονται κάτω, σπασμένα τζάμια, κραυγές ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν", θυμάται ο Στέργιος Μινένης.

Οι άνθρωποι μιλούν για το πώς έπρεπε να σκαρφαλώσουν μέσα από σπασμένα παράθυρα. Σύμφωνα με έναν σοκαρισμένο επιβάτη που μίλησε στο ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι Skai, «τα παράθυρα έσκασαν ξαφνικά» και «ο κόσμος ούρλιαζε και ήταν πολύ φοβισμένος».
"Ευτυχώς, μπορέσαμε να ανοίξουμε τις πόρτες αρκετά γρήγορα και να βγούμε έξω. Σε άλλα αυτοκίνητα, ο κόσμος δεν μπορούσε να βγει", πρόσθεσε.
Οι επιζώντες είπαν ότι έπρεπε να σπάσουν τα παράθυρα με το σώμα τους, τα πράγματα, ό,τι μπορούσαν για να βγουν από τα φλεγόμενα ερείπια.

Υπήρξε μεγάλη φωτιά στα βαγόνια
Ο επιβάτης Άγγελος Τσιαμούρας είπε σε δημοσιογράφο της ΕΡΤ ότι το ατύχημα ήταν σαν σεισμός. Έσπασε το τζάμι του τρένου με μια βαλίτσα.

Ένας άλλος επιζών, ο Λάζος, είπε στην εφημερίδα Protothema: «Δεν τραυματίστηκα, αλλά ήμουν γεμάτος με το αίμα άλλων ανθρώπων που τραυματίστηκαν και ήταν δίπλα μου».

Οι νεκροί και οι τραυματίες είναι κυρίως νέοι
«Το παιδί μου δεν σηκώνει τηλέφωνο», είπε μια γυναίκα στο Reuters σε σιδηροδρομικό σταθμό στη Θεσσαλονίκη. Μια άλλη γυναίκα έτρεξε να αγκαλιάσει την κόρη της καθώς κατέβαινε από το λεωφορείο με τους επιζώντες. «Μαμά, μην, πονάει», απάντησε η κόρη.

Οι επιζώντες μεταφέρθηκαν στον σταθμό της Θεσσαλονίκης
Ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βασίλης Βαρτακογιάννης δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι συνθήκες εργασίας των διασωστών είναι πολύ δύσκολες λόγω του μεγέθους της σύγκρουσης.
Σύμφωνα με τους πυροσβέστες, η θερμοκρασία της φλόγας ξεπέρασε τους 1300C, γεγονός που θα δυσκόλευε τον εντοπισμό των θυμάτων.


"Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο - σε ολόκληρη τη ζωή μου. Είναι μια τραγωδία. Πέντε ώρες αργότερα βρίσκουμε τα πτώματα", δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Γαλλικό Πρακτορείο ένας εξαντλημένος συνεργάτης διάσωσης που έβγαλε ανθρώπους από τα ερείπια.
"Πρόκειται για μεγάλη τραγωδία. Βγάζουμε ανθρώπους ζωντανούς, τραυματίες... υπάρχουν νεκροί. Θα είμαστε εδώ όλη τη νύχτα μέχρι να τελειώσουμε, μέχρι να βρούμε τον τελευταίο άνθρωπο", είπε στην ΕΡΤ εθελοντής διασώστης.
«Ήταν μια πολύ δυνατή σύγκρουση», δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο Κώστας Αγοραστός, περιφερειάρχης Θεσσαλίας. «Είναι μια τρομερή νύχτα... Είναι δύσκολο να περιγράψω αυτή τη σκηνή».
Ασύλληπτη τραγωδία χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Ελλάδας το ατύχημα του τρένου.
Αυτό το σιδηροδρομικό δυστύχημα είναι το χειρότερο στην ιστορία της Ελλάδας. Τα αίτια της σύγκρουσης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά, έχει ξεκινήσει έρευνα.
Ο προϊστάμενος του σταθμού Λάρισας είναι ύποπτος για αμέλεια, ο οποίος όμως αρνείται την ενοχή του και ρίχνει την ευθύνη για το ατύχημα σε πιθανή τεχνική δυσλειτουργία.
Η κοιλάδα των Τεμπών όπου συνέβη το δυστύχημα είναι πασίγνωστη για τη συντριβή. Το 2003, 23 μαθητές έχασαν τη ζωή τους σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα εδώ.
============
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα με 36 νεκρούς







Οι διασώστες που εργάζονται στο σημείο της σύγκρουσης δύο τρένων στην κεντρική Ελλάδα εντόπισαν τα πτώματα άλλων τεσσάρων ανθρώπων, με αποτέλεσμα ο αριθμός των θυμάτων του δυστυχήματος να αυξηθεί στα 36, σύμφωνα με τη LiFO.
Επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη το βράδυ της 1ης Μαρτίου κοντά στην πόλη των Τεμπών, κοντά στη Λάρισα, εμβόλισε εμπορευματική αμαξοστοιχία που βρισκόταν στο δρόμο της και κινούνταν προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το χτύπημα ήταν τόσο δυνατό που τα πρώτα βαγόνια καταστράφηκαν σχεδόν ολοκληρωτικά και τα συντρίμμια σκορπίστηκαν σε ακτίνα 100 μέτρων.
Στο εξπρές επέβαιναν περίπου 350 επιβάτες, από τους οποίους 36 πέθαναν, ενώ επτά δεν έχουν ακόμη ταυτοποιηθεί, καθώς οι σοροί τους κάηκαν σοβαρά. 85 άτομα απευθύνθηκαν σε γιατρούς για βοήθεια, 66 νοσηλεύτηκαν, οι γιατροί δίνουν πλέον μάχη για τη ζωή έξι.

Η Hellenic Train πιστεύει ότι η αιτία της τραγωδίας ήταν μια βλάβη συστήματος που οδήγησε σε εσφαλμένη μετάφραση των σιδηροδρομικών διακοπτών. Οι ανακριτές έχουν ήδη ανακρίνει τον προϊστάμενο του πλησιέστερου σταθμού και τον επιστάτη που βρίσκονταν σε υπηρεσία εκείνο το βράδυ.

Τριήμερο πένθος έχει κηρυχτεί στη χώρα
.
=======================

Σιδηροδρομική σύγκρουση στην Ελλάδα με 36 νεκρούς
1 Μαρτίου 2023, 
Ένα τσαλακωμένο βαγόνι επιβατικού τρένου, Ελλάδα, 1 Μαρτίου 2023
Στην Ελλάδα επιβατική αμαξοστοιχία με μεγάλη ταχύτητα συγκρούστηκε με εμπορευματική αμαξοστοιχία που επερχόταν. Τουλάχιστον 36 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και τουλάχιστον 85 τραυματίστηκαν.
Το δυστύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα κοντά στην πόλη της Λάρισας. Τρένο με 350 επιβάτες, που εκτελούσε για άγνωστο λόγο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, βρισκόταν στην ίδια γραμμή με την εμπορευματική αμαξοστοιχία όταν έφυγε από τη σήραγγα.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν τα τέσσερα πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας να εκτροχιαστούν, σε αρκετά ξέσπασε φωτιά και δύο βαγόνια κάηκαν σχεδόν ολοσχερώς. Πολλοί επιβάτες υπέστησαν εγκαύματα. Σύμφωνα με επιζώντες, η πρόσκρουση πέταξε μερικούς από τα παράθυρα του τρένου. Περίπου 250 επιβάτες απομακρύνθηκαν με λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τις τοπικές αρχές, το τρένο ήταν γεμάτο μαθητές που επέστρεφαν στα σπίτια τους μετά τον εορτασμό του αθηναϊκού καρναβαλιού. Στο σημείο του δυστυχήματος έφτασαν περίπου 150 πυροσβέστες και 40 ασθενοφόρα, ενώ γερανοί συμμετείχαν στην ανάλυση των συντριμμιών.
Η σύγκρουση τρένων ονομάζεται η χειρότερη στην ιστορία της Ελλάδας.
=================
Παραιτήθηκε ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών μετά από θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα
01 Μαρτίου 2023 


Παραιτήθηκε ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μετά από σύγκρουση τρένου σε σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. Δήλωσε ότι αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για το θανατηφόρο δυστύχημα.
Η έκκληση Καραμανλή κυκλοφόρησε από την υπηρεσία Τύπου της ελληνικής κυβέρνησης. Σημείωσε ότι ο σιδηρόδρομος ήταν σε κακή κατάσταση και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια «για να βελτιωθεί αυτή η πραγματικότητα».
«Δυστυχώς, αυτές οι προσπάθειες δεν ήταν αρκετές για να αποφευχθεί ένα τέτοιο ατύχημα. Και είναι πολύ δύσκολο για όλους μας και για εμένα προσωπικά», είπε ο υπουργός.
Υπενθυμίζουμε, όχι μακριά από την πόλη της Λάρισας σημειώθηκε σύγκρουση επιβατικών και εμπορευματικών τρένων. Αυτή τη στιγμή είναι γνωστό ότι έχουν χάσει τη ζωή τους 36 άνθρωποι, δεκάδες άνθρωποι τραυματίστηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.