Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

"Η Κιβωτός του Νώε στο όρος Αραράτ" είναι απλώς ένας μύθος? ασυνήθιστη εικόνα του Simone de Myle


"Η Κιβωτός του Νώε στο όρος Αραράτ". Ιδιωτική συλλογή, Γαλλία. Στη σκάλα, κοντά στον ελέφαντα, η επιγραφή: Simone de Myle συγγραφέας της ιδέας και της εκτέλεσής της, 1570.

είναι το μόνο γνωστό υπογεγραμμένο έργο του Simon Myle (υπογράφεται και χρονολογείται " Simone de Myle inventor and fecit 1570 ") και είναι έτσι το μόνο γνωστό έργο που είναι βέβαιο ότι είναι από τα χέρια του. Δυστυχώς, πολύ λίγα είναι γνωστά για τη ζωή του Simon de Myle.

https://www.sothebys.com/en/auctions/ecatalogue/2011/tableaux-anciens-et-du-xixe-sicle/lot.30.html

Το στυλ ζωγραφικής του Simon de Myle επιβεβαιώνει την υποτιθέμενη βόρεια καταγωγή του. Θυμίζει τους Φλαμανδούς μανιεριστές

Εκτός από τις φλαμανδικές επιρροές του, είναι πιθανό ο Simon de Myle να είχε επισκεφτεί ζωγράφους στο Fontainebleau. έχει υποστηριχθεί μερικές φορές ότι ο Simon de Myle ήταν Γάλλος καλλιτέχνης.η εικόνα είναι αξιοσημείωτη για την ποιότητα και την κατάσταση συντήρησης και την πρωτοτυπία του σχεδιασμού της. Ο De Myle επέλεξε να αναπαραστήσει την αποβίβαση των ζώων από την κιβωτό μετά την προσάραξη της στο Αραράτ. 

[Χάρη στην ανησυχία του de Myle για τον ρεαλισμό, ένας ορνιθολόγος μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει την Ara της Κούβας, που ανακαλύφθηκε από τον Christopher Columbus, η οποία έχει εκλείψει από τον 19ο αιώνα, καθώς και τη γαλοπούλα και τη Μοσχοβάτη πάπια, που προέρχονται και οι δύο από τη Βόρεια Αμερική. Άλλα που βλέπουμε είναι η φραγκόκοτα, η οποία είναι ιθαγενής στην Αφρική, το παγώνι από την Ινδία και μια Ίβις που είχε ήδη εκπροσωπηθεί στον αιγυπτιακό πολιτισμό.]

Το ζώο που τραβάει τη μεγαλύτερη προσοχή είναι ο μονόκερος. Οι ελέφαντες είναι ασιατικοί ελέφαντες που αναγνωρίζονται από τα μικρά αφτιά τους και τα δύο προεξέχοντα εξογκώματα στην κορυφή του κρανίου. 

Αν και ήταν ξεκάθαρο ότι δυσκολευόταν να απεικονίσει ρεαλιστικά τα ζώα σε αυτό το έργο, ο Simon Myle αντιπροσώπευε επίσης μια σειρά από καθαρά μυθικά θηρία. Όπως επισημαίνει ο Mickeler, μέχρι το 1702, οι άνθρωποι πίστευαν αληθινά στην ύπαρξη γρύπων, δράκων και μονόκερων, και έτσι το 1570 ήταν φυσικό για τον Myle να τους συμπεριλάβει στην απεικόνιση της κιβωτού του Νώε. Σύμφωνα με το μύθο, ο μονόκερος είχε αρνηθεί την πρόσκληση του Νώε να ανέβει στην Κιβωτό επειδή ένιωθε αρκετά δυνατός για να αντιμετωπίσει τον κατακλυσμό μόνη της. Κολύμπησε σαράντα μέρες. Την τελευταία μέρα, όταν τα νερά άρχισαν να υποχωρούν, ένας αετός προσγειώθηκε στο κέρατό του. Το βάρος του πουλιού αποδείχθηκε πολύ μεγάλο για τον εξαντλημένο μονόκερο, ο οποίος πνίγηκε. Χωρίς αμφιβολία ο Μάιλ αγνοούσε αυτόν τον δημοφιλή θρύλο, διαφορετικά αναρωτιέται κανείς αν θα εκπροσωπούσε τον μονόκερο στην κιβωτό.

Ο καλλιτέχνης έχει προσθέσει πληθώρα διασκεδαστικών λεπτομερειών όπως η γάτα στο δεξί πρώτο πλάνο που κρατά μια σαρδέλα στο στόμα του, το λιοντάρι που μόλις κυκλοφόρησε, μπαίνει σε ένα γκρίζο άσπρο άλογο ή ακόμα και μια χίμαιρα που καταβροχθίζει έναν άνθρωπο στο μονοπάτι που γυρίζει στην απόσταση. Το τοπίο είναι γεμάτο με αμέτρητα υπολείμματα του πολιτισμού που εξαφανίστηκε από την πλημμύρα, όπως σχάρες, ρόδες βαγονιών, φτυάρια, σφυρί, παπούτσια κ.λπ. Ομοίως, η απεικόνισή του του τοπίου, με τους κυματιστές λόφους και τις αποθέσεις φυκιών, καθρεφτίζει ξεκάθαρα την  θάλασσα που υποχωρούσε.

Αυτή η Κιβωτός του Νώε παραμένει μέχρι σήμερα το μοναδικό γνωστό έργο του Simon de Myle, και μέχρι στιγμής η μοναδική και εξαιρετική απόδειξη του ταλέντου του. 

Μια πολύ ασυνήθιστη εικόνα. Δεν είναι μόνο ότι πολλά "μυθικά" πλάσματα όπως δράκοι και μονόκεροι έρχονται και φεύγουν από την κιβωτό του Νώε, αλλά μετά την αποβίβαση της κιβωτού, οι αρπακτικοί κάτοικοί της επιστρέφουν στα συνήθη ένστικτά τους. Μια γάτα ανεβαίνει στη στέγη για να πιάσει τα πουλιά (αν και μια άλλη κάθεται ειρηνικά ανάμεσα στα πουλιά στη ράχη της στέγης), ένας γρύπας έχει φάει έναν από τους γιους του Νώε, ένα πλήθος βοοειδών βρίσκεται ήδη με κομμένη την ανάσα στη Γη της Επαγγελίας.

================

Πιστεύετε ότι η Κιβωτός του Νώε είναι απλώς ένας μύθος; Οι αρχαιολόγοι λένε ότι έχουν ανακαλυφθεί αξιόπιστα πολιτιστικά λείψανα

22-11-2017   

https://baike.baidu.com/tashuo/browse/content?id=75b053874825ab1c06ce61bb

Υπάρχει επίσης ένα ρητό για την Κιβωτό του Νώε. Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι η Κιβωτός είχε προσαράξει σε μια πλαγιά που βλέπει στη Μαύρη Θάλασσα στα βουνά Αραράτ και πιθανότατα βυθίστηκε στον πυθμένα της Μαύρης Θάλασσας λόγω της ανόδου της στάθμης του νερού της Μαύρης Θάλασσας ... Με γνώμονα αυτή την άποψη, εξερευνητές καταδύσεων και πολιτιστικά κειμήλια και ειδικοί της αρχαιολογίας από πολλές χώρες έχουν σχηματίσει αρχαιολογικές ομάδες για να εξερευνήσουν τον βυθό της Μαύρης Θάλασσας. Λέγεται ότι μια αμερικανική αρχαιολογική ομάδα διέσωσε ακόμη και τα συντρίμμια μιας ύποπτης Κιβωτού του Νώε!

Όλοι πιθανότατα έχουν ακούσει την ιστορία της Κιβωτού του Νώε. Πολλοί πιστεύουν ότι είναι απλώς ένας μύθος. Στην πραγματικότητα, η αλήθεια απέχει πολύ από το να είναι τόσο απλή όσο νομίζουν όλοι. Σήμερα θα μιλήσουμε για αυτό το ενδιαφέρον και μυστηριώδες θέμα.

Αρχικά, ας μιλήσουμε για το τι είναι η Κιβωτός του Νώε. Σύμφωνα με τη «Γένεση της Βίβλου», ο Αδάμ και η Εύα εκδιώχθηκαν από τον Κήπο της Εδέμ από τον Θεό Ιεχωβά επειδή έφαγαν τον απαγορευμένο καρπό. Ο Αδάμ και η Εύα, που ήρθαν στον κόσμο, αναπαρήγαγαν αμέτρητους απογόνους σαν να ήταν συνδεδεμένοι. Λέγεται ότι ο Αδάμ έζησε εννιακόσια τριάντα χρόνια, και όταν πέθανε, η γη ήταν γεμάτη από τους απογόνους του.

Φυσικά, ο Αδάμ και η Εύα ήρθαν στον κόσμο κουβαλώντας το προπατορικό αμάρτημα της ανθρωπότητας, άρα και οι απόγονοί τους είναι καταδικασμένοι να υποφέρουν την αναπόφευκτη «αμαρτία». Η «Βίβλος» λέει ότι «οι άνθρωποι σκοτώνουν, πολεμούν και λεηλατούν ο ένας τον άλλον ατελείωτα, και η βία και τα εγκλήματα στον κόσμο έχουν φτάσει στο σημείο που δεν μπορεί να προστεθεί τίποτα.» Βλέποντας όλα αυτά, ο Θεός το μετάνιωσε και σχεδίασε να λύσει τις αμαρτίες των ανθρώπινων όντων μια για πάντα — — να τις καταστρέψει.

Αλλά ακριβώς όταν ο Θεός αποφάσισε να το κάνει, ανακάλυψε ξαφνικά ότι υπάρχει ένας καλός άνθρωπος μεταξύ των ανθρώπων, και αυτός είναι ο Νώε. Ο Θεός δεν άντεξε που και αυτός ο καλός άνθρωπος υπέστη καταστροφή, οπότε του είπε κρυφά να φτιάξει μια βάρκα με την οικογένειά του——αυτή είναι η Κιβωτός του Νώε που όλοι γνωρίζουν αργότερα. Αποδείχθηκε ότι ο Θεός είχε σχεδιάσει να καταστρέψει την ανθρωπότητα με έναν κατακλυσμό.

Φυσικά, η οικογένεια του Νώε δεν ήταν η μόνη που σώθηκε.Ο Κύριος Θεός πρόσταξε επίσης τον Νώε: «Για κάθε καθαρό ζώο, πρέπει να πάρεις επτά αρσενικά και εφτά θηλυκά. Για ακάθαρτα ζώα, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. τα πουλιά του ουρανού, πρέπει επίσης να τα πάρεις μαζί σου. Τα επτά αρσενικά και τα εφτά θηλυκά μπορούν να σώσουν τους σπόρους τους και να ζήσουν σε ολόκληρη τη γη. Γιατί μετά από άλλες επτά ημέρες, θα στείλω βροχή στη γη για σαράντα μέρες και νύχτες , και εξαφάνισε όλα τα ζωντανά πλάσματα που δημιούργησα από τη γη».

Αργότερα, η τιμωρία του Θεού ήρθε όπως είχε προγραμματιστεί. «Τα σιντριβάνια του ωκεανού ήταν όλα σπασμένα, και τεράστιοι πίδακες νερού εκτοξεύτηκαν από το έδαφος· τα παράθυρα του ουρανού άνοιξαν και έβρεχε μέρα και νύχτα για 40 ημέρες.» Οι κορυφές των βουνών ήταν όλες 15 πήχεις ( η αρχαία μονάδα μέτρησης) υψηλή. Όλα τα ζώα που ανέπνεαν τους πνεύμονες στην ξηρά πέθαναν, αφήνοντας ασφαλείς μόνο τους σπόρους των ανθρώπων και των ζώων στην κιβωτό. Η Κιβωτός μετέφερε την ελπίδα αυτών των επιζώντων που παρασύρονται στον απέραντο ωκεανό...

Μετά την ανάγνωση αυτής της ιστορίας, εκτιμάται ότι όλοι θα σκεφτούν ότι η Κιβωτός του Νώε είναι απλώς ένας μύθος, αλλά τα τελευταία χρόνια οι αρχαιολόγοι που δεν τους αρέσει η σιωπή έχουν κάνει άλλη μια κίνηση. Οι σχετικοί ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Κιβωτός του Νώε σταμάτησε τελικά στην κορυφή του όρους Αραράτ στα σύνορα μεταξύ Τουρκίας και Αρμενίας μέσω δορυφορικών εικόνων.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, κυκλοφορεί μια φήμη για την Κιβωτό του Νώε. Μερικοί αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι η Κιβωτός ήταν προσηλωμένη σε μια πλαγιά που βλέπει στη Μαύρη Θάλασσα στα βουνά Αραράτ και είναι πιθανό να βυθιστεί στον πυθμένα της Μαύρης Θάλασσας λόγω της ανοδικής στάθμης της Μαύρης Θάλασσας... Υπό την καθοδήγηση αυτής της άποψης, εξερευνητές καταδύσεων και πολιτιστικά κειμήλια και αρχαιολόγοι από πολλές χώρες έχουν σχηματίσει αρχαιολογικές ομάδες για να εξερευνήσουν τον βυθό της Μαύρης Θάλασσας. Αμερικανική αρχαιολογική ομάδα διέσωσε ακόμη και τα συντρίμμια μιας ύποπτης Κιβωτού του Νώε!

Σε κάθε περίπτωση, τα ανθρώπινα όντα έχουν επιβιώσει μέχρι τώρα μέσα από κακουχίες και κινδύνους. Ανεξάρτητα από το αν υπάρχει η Κιβωτός του Νώε ή όχι, πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για την πολυτιμότητα της ζωής και την ομορφιά του κόσμου.

====================

 Ερευνητές από την Τουρκία αναζητούν να βρουν θραύσματα της θρυλικής Κιβωτού του Νώε στο όρος Αραράτ.(στα τούρκικα λέγεται Αγρί)Εκεί, σύμφωνα με τη Βίβλο, το πλοίο του Νώε προσγειώθηκε μετά τον Κατακλυσμό. 

Μια ομάδα από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης (İTÜ) και το Πανεπιστήμιο Ağrı İbrahim Çeçen (AİÇÜ) ξεκίνησε εργασίες σε μια τοποθεσία στην  ανατολική επαρχία Άγρι της Τουρκίας, όπου έχουν βρεθεί ασυνήθιστα απολιθωμένα αντικείμενα που μοιάζουν με ξύλο. Τώρα οι επιστήμονες περιμένουν τα αποτελέσματα της εξέτασης.

Μεγάλος αριθμός δειγμάτων εδάφους και θραυσμάτων βράχου που ελήφθησαν από το πεδίο από την ομάδα, συμπεριλαμβανομένων ειδικών γεωφυσικής, χημείας και γεωαρχαιολογίας , στάλθηκαν στα εργαστήρια του İTÜ για εξέταση.

Η Κιβωτός του Νώε αναφέρεται στην Αγία Γραφή (αναγνωρίζεται και από τις τρεις Αβρααμικές θρησκείες. - NEWS.ru) . Το αυξημένο ενδιαφέρον για το όρος Άγκρι (Αραράτ. - NEWS.ru) και τα περίχωρά του δείχνει ότι αυτή η περιοχή μπορεί να γίνει κέντρο θρησκευτικού τουρισμού. Τότε η οικονομία της Άγκρα και της Τουρκίας συνολικά θα λάβει μια άνευ προηγουμένου άνοδο »

Το 1959, ο Τούρκος στρατιωτικός χαρτογράφος Ilhan Durupinar ανακάλυψε απολιθώματα 30 χιλιόμετρα από το όρος Αραράτ, που μοιάζουν με ίχνη τεράστιου πλοίου.

μια ομάδα ερευνητών από το Χονγκ Κονγκ ανέβηκε στο όρος Άγρι το 2018. «Είπαν ότι είχαν βρει μια σπηλιά και σανίδες που ισχυρίστηκαν ότι ανήκαν στην Κιβωτό του Νώε. Αν και τα ευρήματα είναι αμφιλεγόμενα, έχτισαν το Μουσείο Κιβωτού του Νώε στο Χονγκ Κονγκ και καλωσόρισαν πάνω από 7 εκατομμύρια επισκέπτες», εξήγησε, αναφερόμενος στον στόχο τους όσον αφορά τον θρησκευτικό τουρισμό.

Οι Ευρωπαίοι ξεκίνησαν τις πρώτες μελέτες στην περιοχή, όπως ο Johann Jacob Friedrich Wilhelm Parrot που σκαρφάλωσε στο βουνό αναζητώντας τα λείψανα της Κιβωτού του Νώε το 1829.

Η ιστορία των μεγάλων πλημμυρών και της Κιβωτού του Νώε έχει αναφερθεί σε όλες τις Αβρααμικές θρησκείες του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ.

Στο Κοράνι αναφέρεται ότι ο Αλλάχ ενημέρωσε τον Νώε για μια επικείμενη πλημμύρα που θα έπνιγε ολόκληρη τη Γη και θα έσωζε αυτόν και όλους όσους ήταν μαζί του στην κιβωτό του. Στη συνέχεια ο Νώε προχώρησε στην κατασκευή του σκάφους του στο οποίο έμεινε με μέλη της οικογένειάς του μαζί με ζευγάρια από όλα τα ζώα και τα πουλιά.

Ορισμένοι ερευνητές πιστεύουν ότι ένα γεγονός πλημμύρας στη Μέση Ανατολή θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει εμπνεύσει τις προφορικές και αργότερα γραπτές αφηγήσεις, καθώς ένας κατακλυσμός στον Περσικό Κόλπο ή ένας κατακλυσμός της Μαύρης Θάλασσας πριν από 7.500 χρόνια προτείνεται ως ένας τέτοιος ιστορικός υποψήφιος.

το 1829, ο Ρώσος φυσιοδίφης με γερμανικές ρίζες, Friedrich Parrot, έκανε ωστόσο την πρώτη πραγματική ανάβαση του Αραράτ. Στην τρίτη προσπάθεια, έφτασε στην κορυφή, όπου βρήκε μια μεγάλη επίπεδη προεξοχή, στην οποία θα μπορούσε κάλλιστα να έχει αγκυροβολήσει η κιβωτός.

Το 1878, ένας Άγγλος, μέλος της κάτω βουλής του βρετανικού κοινοβουλίου, ο Τζέιμς Μπρους, έφτασε στην κορυφή ολομόναχος. Σε μεγάλο ύψος ανάμεσα στους ογκόλιθους, βρήκε ένα κομμάτι ξύλο μήκους τεσσάρων ποδιών και πάχους 5 ιντσών «με αναμφισβήτητα ίχνη εργαλείων».

Πέντε χρόνια αργότερα, η αμερικανική εφημερίδα Chicago Tribune σάλπισε τη συγκλονιστική ανακάλυψη της τουρκικής αποστολής. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, οι μετεωρολόγοι έπεσαν πάνω στο πλαίσιο ενός τεράστιου πλοίου που προεξείχε από τον παγετώνα. Οι χοντρές σανίδες, σκούρου καφέ χρώματος, ήταν φτιαγμένες από ρητινώδες ξύλο, το οποίο ταιριάζει με την περιγραφή του δέντρου γοφάρι , που φύτρωνε τους βιβλικούς χρόνους στην κοιλάδα του Ευφράτη. Σύμφωνα με τη Γραφή, από αυτό έφτιαξε ο Νώε την κιβωτό του. Κανείς όμως δεν κατάφερε να αφαιρέσει αυτά τα ευρήματα, ή τουλάχιστον τα θραύσματά τους.

Η ύπαρξη της Κιβωτού του Νώε σχεδόν αποδείχθηκε από τον Ρώσο πιλότο Βλαντιμίρ Ροσκοβίτσκι, ο οποίος πέταξε πάνω από το Αραράτ το 1916. Ανέφερε ό,τι είδε στην πρωτεύουσα και ο αυτοκράτορας Νικόλαος Β', σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, διέταξε μια αποστολή να ανακτήσει την κιβωτό και να παραδώσει τα μέρη της στην πρωτεύουσα. Ωστόσο, δεν έχει διατηρηθεί καμία τεκμηριωμένη απόδειξη της αποστολής και όλα τα προπαρασκευαστικά έγγραφα χάθηκαν στις καταιγίδες της επανάστασης. Από το 1921, όταν η Σοβιετική Ρωσία μεταβίβασε την περιοχή του Αραράτ στην Τουρκία στο πλαίσιο της Συνθήκης Φιλίας και Αδελφότητας με αντάλλαγμα το βόρειο τμήμα της περιοχής του Μπατούμι με την πόλη του Μπατούμι, τα ταξίδια στο βουνό από ξένους έχουν γίνει λιγότερο συχνά.

Σήμερα, μόνο οι τουρίστες μπορούν να ανέβουν στο Αραράτ, αλλά για τους περισσότερους επιστήμονες, η πρόσβαση στο βουνό είναι κλειστή

σύμφωνα με τις ισλαμικές προφητείες, το πλοίο του Noah-Nuh θα ανακαλυφθεί λίγο πριν το τέλος του κόσμου. Ίσως λοιπόν είναι για το καλύτερο που η κιβωτός δεν έχει βρεθεί ακόμα.

12-1-23   https://news.ru/near-east/zdes-byl-noj-turciya-nashla-vethozavetnyj-kovcheg/

=================

Noah's Ark
Simon de Myle: Χρονοταξιδιώτης που έδωσε μήνυμα? Εμφανίζονται ξαφνικά και χάνονται αφήνοντας ένα μήνυμα με περίεργο τρόπο –με διάφορους τρόπους, εικόνες, γραπτά ή προφορικά μηνυματα- διαπλανητικά μυστηριώδη όντα

Το Arc , η κιβωτός έπαιξε έναν απαραίτητο ρόλο στη σωτηρία του ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη που συνεχίζεται μέχρι σήμερα
=====

"Η Κιβωτός του Νώε στο όρος Αραράτ" είναι απλώς ένας μύθος? ασυνήθιστη εικόνα του Simone de Myle  (υπάρχει μια πιο εσωτεριστική θεωρία, μια πιο  αποκρυφιστική προσέγγιση)
Ο μύθος του κατακλυσμού μπορεί να αναφέρεται σε μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία

Ο μύθος του κατακλυσμού ή μύθος της πλημμύρας είναι συχνός ανά τον κόσμο μύθος κατά τον οποίο μία ή περισσότερες θεότητες τιμωρούν έναν πολιτισμό στέλνοντας πλημμύρα για να τον καταστρέψει. Ο μύθος συναντάται σε πολλούς πολιτισμούς, αν και σήμερα είναι περισσότερο γνωστός χάρη στη βιβλική ιστορία της κιβωτού του Νώε, την Ινδουϊστική ιστορία του Μανού, τον αρχαίο Ελληνικό μύθο του κατακλυσμού του Δευκαλίωνα και την ιστορία του Ουτναπιστίμ στο έπος του Γκιλγκαμές
[Στην Σουμεριακή μυθολογία ο Ουτναπιστίμ, έστειλε ένα περιστέρι ,αλλά αυτό δεν βρήκε γη να καθίσει και ξαναγύρισε. Το ίδιο και ένα χελιδόνι, τέλος στέλνει και ένα κοράκι το οποίο όμως δεν ξαναγύρισε, έτσι ο Ουτναπιστίμ κατάλαβε ότι ο κατακλυσμός είχε τελειώσει και έκανε θυσία στους θεούς].
Μπορεί να αναφέρεται σε μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία
Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί, σε σχέση με την κιβωτό του Νώε, την κιβωτό του Ziusudra (ή Ουτναπιστίμ, Utnapishtim), την κιβωτό του Δευκαλίωνα και την Αργώ - όλοι τους έστειλαν πουλιά πάνω από το νερό,
 ότι το τυπικό αιγυπτιακό ιερογλυφικό για την πράξη της τοποθέτησης παραλλήλων και μεσημβρινών είναι, όπως είδαμε, δύο περιστέρια το ένα απέναντι από το άλλο.
Συναντούμε δύο ορθογραφίες: «τόξο» και «κιβωτός»
Θεωρία ο Νώε δεν ξέφυγε από τον Μεγάλο Κατακλυσμό μέσω μιας βάρκας - της Κιβωτού του Νώε - αλλά μέσω του Τόξου της Διαθήκης  εντός της Μεγάλης Πυραμίδας
οι αιγυπτιολόγοι Howard Middleton-Jones και James Michael Wilkie στο πρώτο τους βιβλίο για τη Μεγάλη Πυραμίδα, « Giza-Genesis: The Best Kept Secrets », δείχνουν πώς η βιβλική εξήγηση της κατασκευής της Κιβωτού του Νώε είναι μια περιγραφή. της διόδου στη Μεγάλη Πυραμίδα όπου λένε ότι είναι αποθηκευμένη η Διαθήκη.
 το γνωστό σεντούκι που περιέχει τα εργαλεία έχει επίσης ονομαστεί λανθασμένα Τόξο (ή Κιβωτός) της Διαθήκης. Αυτά τα εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν για το άνοιγμα της πύλης γέφυρας του Arc, από την οποία αυτή η πύλη γέφυρας ήταν μόνο μία από τις λειτουργίες της.Παρόλο που το «τόξο» αναφέρεται σε μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία, ουσιαστικά σημαίνει το ίδιο με το «τόξο», για παράδειγμα, στη συγκόλληση τόξου - δύο ακροδέκτες σε διαφορετικό δυναμικό/τάση που προκαλούν έναν σπινθήρα στο διάκενο - μια ηλεκτρική δίοδο (ακόμη και έτσι , η αρχική λέξη ήταν «Arch»).
Έτσι, το Arc of the Covenant (κιβωτός της διαθήκης) είναι μια πύλη, που γεφυρώνει διαστασιακές ζώνες συχνοτήτων και τοποθεσίες, κάπως παρόμοια με αυτό που μπορεί κανείς να φανταστεί ότι επιτυγχάνεται από τις λεγόμενες «σκουληκότρυπες» της φυσικής και της επιστημονικής φαντασίας. Αυτή είναι μια από τις λειτουργίες του Arc.
 Η τεχνολογία του Arc of the Covenant εγκαταστάθηκε στο πλανητικό μας σύστημα και τη μήτρα χρόνου για την αντιμετώπιση, επιδιόρθωση και αποκατάσταση ανισορροπιών και παραμορφώσεων - συμπεριλαμβανομένου του Θεϊκού σχεδίου - που δημιουργούνται από αρνητικές παρεμβολές.
Arc of the Covenant χρησιμοποιήθηκε σε κατάλληλες περιπτώσεις για σκοπούς εκκένωσης, συνήθως προς την Εσωτερική Γη, όπως στην περίπτωση του Νώε, για να δραπετεύσει από τον Μεγάλο Κατακλυσμό. Η διάβαση διαστάσεων χρησιμοποιήθηκε επίσης για σκοπούς ανάληψης κατά τη διάρκεια των αστρικών κύκλων ενεργοποίησης κάθε 26.556 χρόνια και όσοι πληρούσαν τα κριτήρια συχνότητας μπορούσαν να ανέβουν σε μια ανώτερη παράλληλη Γη που ονομάζεται Tara, ένας πλανήτης και πολιτισμός, δομημένος από τις διαστάσεις 4, 5 και 6.           
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)

==============

Εβραίοι  : Κατακλυσμός του Νώε
Η πιο γνωστή εβραϊκή εκδοχή του μύθου του κατακλυσμού βρίσκεται στο Βιβλίο της Γένεσης (Γένεσης 6–9). Η χρονολογία του εν λόγω βιβλίου δεν είναι γνωστή αλλά υπολογίζει πως γράφτηκε μεταξύ 1450 Π.Κ.Ε. και 450 Π.Κ.Ε.
Σύμφωνα με τον μύθο ο Θεός βλέποντας το ανθρώπινο γένος να αμαρτάνει, μετάνιωσε για τη δημιουργία του, και αποφάσισε να αφανίσει με μία πλημμύρα κάθε ζωντανό οργανισμό της Γης.     Παρόλα αυτά πρόσταξε τον Νώε, τον οποίο θεώρησε ως τον μόνο ευσεβή άνθρωπο, να φτιάξει μία κιβωτό για να σώσει τον εαυτό του, την οικογένεια του, και όλα τα ζώα της Γης. Μόλις η κιβωτός ήταν έτοιμη, ξεκίνησε ο κατακλυσμός. Έπειτα από 40 μέρες βροχής και 150 μέρες ανόδου της στάθμης της θάλασσας, η κιβωτός του Νώε προσάραξε σε ένα βουνό. Ο Νώε περίμενε άλλες 150 μέρες μέχρι να υποχωρήσουν τα νερά και άνοιξε την κιβωτό. Στη συνέχεια θυσίασε ένα ζώο στον Θεό, ο οποίος είπε πως δεν θα καταστρέψει ποτέ ξανά τη Γη με νερό.

=======================
"Η Κιβωτός του Νώε στο όρος Αραράτ" είναι απλώς ένας μύθος? ασυνήθιστη εικόνα του Simone de Myle
"Η Κιβωτός του Νώε στο όρος Αραράτ". Ιδιωτική συλλογή, Γαλλία. Στη σκάλα, κοντά στον ελέφαντα, η επιγραφή: Simone de Myle συγγραφέας της ιδέας και της εκτέλεσής της, 1570.
είναι το μόνο γνωστό υπογεγραμμένο έργο του Simon Myle (υπογράφεται και χρονολογείται " Simone de Myle inventor and fecit 1570 ") [εφηύρε  και έφτιαξε τον πίνακα]και είναι έτσι το μόνο γνωστό έργο που είναι βέβαιο ότι είναι από τα χέρια του. Δυστυχώς, πολύ λίγα είναι γνωστά για τη ζωή του Simon de Myle.

https://www.sothebys.com/en/auctions/ecatalogue/2011/tableaux-anciens-et-du-xixe-sicle/lot.30.html

Το στυλ ζωγραφικής του Simon de Myle επιβεβαιώνει την υποτιθέμενη βόρεια καταγωγή του. Θυμίζει τους Φλαμανδούς μανιεριστές

Εκτός από τις φλαμανδικές επιρροές του, είναι πιθανό ο Simon de Myle να είχε επισκεφτεί ζωγράφους στο Fontainebleau. Φοντενεμπλό   --έχει υποστηριχθεί μερικές φορές ότι ο Simon de Myle ήταν Γάλλος καλλιτέχνης.η εικόνα είναι αξιοσημείωτη για την ποιότητα και την κατάσταση συντήρησης και την πρωτοτυπία του σχεδιασμού της. Ο De Myle επέλεξε να αναπαραστήσει την αποβίβαση των ζώων από την κιβωτό μετά την προσάραξη της στο Αραράτ. 

[Χάρη στην ανησυχία του de Myle για τον ρεαλισμό, ένας ορνιθολόγος μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει την Ara της Κούβας,

Το κουβανέζικο μακάο ή κουβανέζικο κόκκινο μακάο ( Ara tricolor) είναι ένα εξαφανισμένο (το κυνήγι οδήγησε τον πληθυσμό του σε αφανισμό)  είδος μακάου που προέρχεται από το κύριο νησί της Κούβας

που ανακαλύφθηκε από τον Christopher Columbus, η οποία έχει εκλείψει από τον 19ο αιώνα, καθώς και τη γαλοπούλα και τη Μοσχοβάτη πάπια, μοσχόπαπια --που προέρχονται και οι δύο από τη Βόρεια Αμερική. Άλλα που βλέπουμε είναι η φραγκόκοτα, η οποία είναι ιθαγενής στην Αφρική, το παγώνι από την Ινδία και μια Ίβις που είχε ήδη εκπροσωπηθεί στον αιγυπτιακό πολιτισμό.] Το πτηνό ιβις με το μακρύ κυρτό ράμφος εθεωρείτο η ενσάρκωση του θεού Θωθ.

Το ζώο που τραβάει τη μεγαλύτερη προσοχή είναι ο μονόκερος. Οι ελέφαντες είναι ασιατικοί ελέφαντες που αναγνωρίζονται από τα μικρά αφτιά τους και τα δύο προεξέχοντα εξογκώματα στην κορυφή του κρανίου. 

Αν και ήταν ξεκάθαρο ότι δυσκολευόταν να απεικονίσει ρεαλιστικά τα ζώα σε αυτό το έργο, ο Simon Myle απεικόνισε --αντιπροσώπευε επίσης μια σειρά από καθαρά μυθικά θηρία. Όπως επισημαίνει ο Mickeler, μέχρι το 1702, οι άνθρωποι πίστευαν αληθινά στην ύπαρξη γρύπων, δράκων και μονόκερων, και έτσι το 1570 ήταν φυσικό για τον Myle να τους συμπεριλάβει στην απεικόνιση της κιβωτού του Νώε. Σύμφωνα με το μύθο, ο μονόκερος είχε αρνηθεί την πρόσκληση του Νώε να ανέβει στην Κιβωτό επειδή ένιωθε αρκετά δυνατός για να αντιμετωπίσει τον κατακλυσμό μόνη της. Κολύμπησε σαράντα μέρες. Την τελευταία μέρα, όταν τα νερά άρχισαν να υποχωρούν, ένας αετός προσγειώθηκε στο κέρατό του. Το βάρος του πουλιού αποδείχθηκε πολύ μεγάλο για τον εξαντλημένο μονόκερο, ο οποίος πνίγηκε. Χωρίς αμφιβολία ο Μάιλ αγνοούσε αυτόν τον δημοφιλή θρύλο, διαφορετικά αναρωτιέται κανείς αν θα τον απεικόνιζε --εκπροσωπούσε τον μονόκερο στην κιβωτό.

Ο καλλιτέχνης έχει προσθέσει πληθώρα διασκεδαστικών λεπτομερειών όπως η γάτα στο δεξί πρώτο πλάνο που κρατά μια σαρδέλα στο στόμα της, το λιοντάρι που μόλις κυκλοφόρησε, ορμάει σε ένα γκρίζο άσπρο άλογο ή ακόμα και μια χίμαιρα που καταβροχθίζει έναν άνθρωπο στο μονοπάτι που γυρίζει στην απόσταση. Το τοπίο είναι γεμάτο με αμέτρητα υπολείμματα του πολιτισμού που εξαφανίστηκε από την πλημμύρα, όπως σχάρες, ρόδες βαγονιών, φτυάρια, σφυρί, παπούτσια κ.λπ. Ομοίως, η απεικόνισή του τοπίου, με τους κυματιστούς λόφους και τις αποθέσεις φυκιών, καθρεφτίζει ξεκάθαρα την  θάλασσα που υποχωρούσε.

Αυτή η Κιβωτός του Νώε παραμένει μέχρι σήμερα το μοναδικό γνωστό έργο του Simon de Myle, και μέχρι στιγμής η μοναδική και εξαιρετική απόδειξη του ταλέντου του. 

Μια πολύ ασυνήθιστη εικόνα. Δεν είναι μόνο ότι πολλά "μυθικά" πλάσματα όπως δράκοι και μονόκεροι έρχονται και φεύγουν από την κιβωτό του Νώε, αλλά μετά την αποβίβαση της κιβωτού, οι αρπακτικοί κάτοικοί της επιστρέφουν στα συνήθη ένστικτά τους. Μια γάτα ανεβαίνει στη στέγη για να πιάσει τα πουλιά (αν και μια άλλη κάθεται ειρηνικά ανάμεσα στα πουλιά στη ράχη της στέγης), ένας γρύπας έχει φάει έναν από τους γιους του Νώε, ένα πλήθος βοοειδών βρίσκεται ήδη με κομμένη την ανάσα στη Γη της Επαγγελίας.

================

Πιστεύετε ότι η Κιβωτός του Νώε είναι απλώς ένας μύθος; Οι αρχαιολόγοι λένε ότι έχουν ανακαλυφθεί αξιόπιστα πολιτιστικά λείψανα

22-11-2017   

https://baike.baidu.com/tashuo/browse/content?id=75b053874825ab1c06ce61bb

Υπάρχει επίσης ένα ρητό για την Κιβωτό του Νώε. Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι η Κιβωτός είχε προσαράξει σε μια πλαγιά που βλέπει στη Μαύρη Θάλασσα στα βουνά Αραράτ και πιθανότατα βυθίστηκε στον πυθμένα της Μαύρης Θάλασσας λόγω της ανόδου της στάθμης του νερού της Μαύρης Θάλασσας ... Με γνώμονα αυτή την άποψη, εξερευνητές καταδύσεων και πολιτιστικά κειμήλια και ειδικοί της αρχαιολογίας από πολλές χώρες έχουν σχηματίσει αρχαιολογικές ομάδες για να εξερευνήσουν τον βυθό της Μαύρης Θάλασσας. Λέγεται ότι μια αμερικανική αρχαιολογική ομάδα διέσωσε ακόμη και τα συντρίμμια μιας ύποπτης Κιβωτού του Νώε!

Όλοι πιθανότατα έχουν ακούσει την ιστορία της Κιβωτού του Νώε. Πολλοί πιστεύουν ότι είναι απλώς ένας μύθος. Στην πραγματικότητα, η αλήθεια απέχει πολύ από το να είναι τόσο απλή όσο νομίζουν όλοι. Σήμερα θα μιλήσουμε για αυτό το ενδιαφέρον και μυστηριώδες θέμα.

Αρχικά, ας μιλήσουμε για το τι είναι η Κιβωτός του Νώε. Σύμφωνα με τη «Γένεση της Βίβλου», ο Αδάμ και η Εύα εκδιώχθηκαν από τον Κήπο της Εδέμ από τον Θεό Ιεχωβά επειδή έφαγαν τον απαγορευμένο καρπό. Ο Αδάμ και η Εύα, που ήρθαν στον κόσμο, αναπαρήγαγαν αμέτρητους απογόνους σαν να ήταν συνδεδεμένοι. Λέγεται ότι ο Αδάμ έζησε εννιακόσια τριάντα χρόνια, και όταν πέθανε, η γη ήταν γεμάτη από τους απογόνους του.

Φυσικά, ο Αδάμ και η Εύα ήρθαν στον κόσμο κουβαλώντας το προπατορικό αμάρτημα της ανθρωπότητας, άρα και οι απόγονοί τους είναι καταδικασμένοι να υποφέρουν την αναπόφευκτη «αμαρτία». Η «Βίβλος» λέει ότι «οι άνθρωποι σκοτώνουν, πολεμούν και λεηλατούν ο ένας τον άλλον ατελείωτα, και η βία και τα εγκλήματα στον κόσμο έχουν φτάσει στο σημείο που δεν μπορεί να προστεθεί τίποτα.» Βλέποντας όλα αυτά, ο Θεός το μετάνιωσε και σχεδίασε να λύσει τις αμαρτίες των ανθρώπινων όντων μια για πάντα — — να τις καταστρέψει.

Αλλά ακριβώς όταν ο Θεός αποφάσισε να το κάνει, ανακάλυψε ξαφνικά ότι υπάρχει ένας καλός άνθρωπος μεταξύ των ανθρώπων, και αυτός είναι ο Νώε. Ο Θεός δεν άντεξε που και αυτός ο καλός άνθρωπος υπέστη καταστροφή, οπότε του είπε κρυφά να φτιάξει μια βάρκα με την οικογένειά του——αυτή είναι η Κιβωτός του Νώε που όλοι γνωρίζουν αργότερα. Αποδείχθηκε ότι ο Θεός είχε σχεδιάσει να καταστρέψει την ανθρωπότητα με έναν κατακλυσμό.

Φυσικά, η οικογένεια του Νώε δεν ήταν η μόνη που σώθηκε.Ο Κύριος Θεός πρόσταξε επίσης τον Νώε: «Για κάθε καθαρό ζώο, πρέπει να πάρεις επτά αρσενικά και εφτά θηλυκά. Για ακάθαρτα  ---υβρίδια  ζώα, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. τα πουλιά του ουρανού, πρέπει επίσης να τα πάρεις μαζί σου. Τα επτά αρσενικά και τα εφτά θηλυκά μπορούν να σώσουν τους σπόρους τους και να ζήσουν σε ολόκληρη τη γη. Γιατί μετά από άλλες επτά ημέρες, θα στείλω βροχή στη γη για σαράντα μέρες και νύχτες , και θα εξαφανίσει όλα τα ζωντανά πλάσματα που δημιούργησα, από τη γη».

Αργότερα, η τιμωρία του Θεού ήρθε όπως είχε προγραμματιστεί. «Τα σιντριβάνια του ωκεανού ήταν όλα σπασμένα, και τεράστιοι πίδακες νερού εκτοξεύτηκαν από το έδαφος· τα παράθυρα του ουρανού άνοιξαν και έβρεχε μέρα και νύχτα για 40 ημέρες.» Οι κορυφές των βουνών ήταν όλες 15 πήχεις ( η αρχαία μονάδα μέτρησης) υψηλή. Όλα τα ζώα που ανέπνεαν με πνεύμονες στην ξηρά πέθαναν, αφήνοντας ασφαλείς μόνο τους σπόρους των ανθρώπων και των ζώων στην κιβωτό. Η Κιβωτός μετέφερε την ελπίδα αυτών των επιζώντων που παρασύρονται στον απέραντο ωκεανό...

Μετά την ανάγνωση αυτής της ιστορίας, εκτιμάται ότι όλοι θα σκεφτούν ότι η Κιβωτός του Νώε είναι απλώς ένας μύθος, αλλά τα τελευταία χρόνια οι αρχαιολόγοι που δεν τους αρέσει η σιωπή έχουν κάνει άλλη μια κίνηση. Οι σχετικοί ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Κιβωτός του Νώε σταμάτησε τελικά στην κορυφή του όρους Αραράτ στα σύνορα μεταξύ Τουρκίας και Αρμενίας μέσω δορυφορικών εικόνων.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, κυκλοφορεί μια φήμη για την Κιβωτό του Νώε. Μερικοί αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι η Κιβωτός ήταν προσηλωμένη –προσαραγμένη---σε μια πλαγιά που βλέπει στη Μαύρη Θάλασσα στα βουνά Αραράτ και είναι πιθανό να βυθίστηκε  στον πυθμένα της Μαύρης Θάλασσας λόγω της ανοδικής στάθμης της Μαύρης Θάλασσας... Υπό την καθοδήγηση αυτής της άποψης, εξερευνητές καταδύσεων και πολιτιστικά κειμήλια και αρχαιολόγοι από πολλές χώρες έχουν σχηματίσει αρχαιολογικές ομάδες για να εξερευνήσουν τον βυθό της Μαύρης Θάλασσας. Αμερικανική αρχαιολογική ομάδα διέσωσε ακόμη και τα συντρίμμια μιας ύποπτης Κιβωτού του Νώε!

Σε κάθε περίπτωση, τα ανθρώπινα όντα έχουν επιβιώσει μέχρι τώρα μέσα από κακουχίες και κινδύνους. Ανεξάρτητα από το αν υπάρχει η Κιβωτός του Νώε ή όχι, πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για την πολυτιμότητα της ζωής και την ομορφιά του κόσμου.

====================

 Ερευνητές από την Τουρκία αναζητούν να βρουν θραύσματα της θρυλικής Κιβωτού του Νώε στο όρος Αραράτ.(στα τούρκικα λέγεται Αγρί)Εκεί, σύμφωνα με τη Βίβλο, το πλοίο του Νώε προσγειώθηκε μετά τον Κατακλυσμό. 

Μια ομάδα από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης (İTÜ) και το Πανεπιστήμιο Ağrı İbrahim Çeçen (AİÇÜ) ξεκίνησε εργασίες σε μια τοποθεσία στην  ανατολική επαρχία Άγρι της Τουρκίας, όπου έχουν βρεθεί ασυνήθιστα απολιθωμένα αντικείμενα που μοιάζουν με ξύλο. Τώρα οι επιστήμονες περιμένουν τα αποτελέσματα της εξέτασης.

Μεγάλος αριθμός δειγμάτων εδάφους και θραυσμάτων βράχου που ελήφθησαν από το πεδίο από την ομάδα, συμπεριλαμβανομένων ειδικών γεωφυσικής, χημείας και γεωαρχαιολογίας , στάλθηκαν στα εργαστήρια του İTÜ για εξέταση.

Η Κιβωτός του Νώε αναφέρεται στην Αγία Γραφή (αναγνωρίζεται και από τις τρεις Αβρααμικές θρησκείες. - NEWS.ru) . Το αυξημένο ενδιαφέρον για το όρος Άγκρι (Αραράτ. - NEWS.ru) και τα περίχωρά του δείχνει ότι αυτή η περιοχή μπορεί να γίνει κέντρο θρησκευτικού τουρισμού. Τότε η οικονομία της Άγκρα και της Τουρκίας συνολικά θα λάβει μια άνευ προηγουμένου άνοδο »

Το 1959, ο Τούρκος στρατιωτικός χαρτογράφος Ilhan Durupinar ανακάλυψε απολιθώματα 30 χιλιόμετρα από το όρος Αραράτ, που μοιάζουν με ίχνη τεράστιου πλοίου.

μια ομάδα ερευνητών από το Χονγκ Κονγκ ανέβηκε στο όρος Άγρι το 2018. «Είπαν ότι είχαν βρει μια σπηλιά και σανίδες που ισχυρίστηκαν ότι ανήκαν στην Κιβωτό του Νώε. Αν και τα ευρήματα είναι αμφιλεγόμενα, έχτισαν το Μουσείο Κιβωτού του Νώε στο Χονγκ Κονγκ και καλωσόρισαν πάνω από 7 εκατομμύρια επισκέπτες», εξήγησε, αναφερόμενος στον στόχο τους όσον αφορά τον θρησκευτικό τουρισμό.

Οι Ευρωπαίοι ξεκίνησαν τις πρώτες μελέτες στην περιοχή, όπως ο Johann Jacob Friedrich Wilhelm Parrot που σκαρφάλωσε στο βουνό αναζητώντας τα λείψανα της Κιβωτού του Νώε το 1829.

Η ιστορία των μεγάλων πλημμυρών και της Κιβωτού του Νώε έχει αναφερθεί σε όλες τις Αβρααμικές θρησκείες του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ.

Στο Κοράνι αναφέρεται ότι ο Αλλάχ ενημέρωσε τον Νώε για μια επικείμενη πλημμύρα που θα έπνιγε ολόκληρη τη Γη και θα έσωζε αυτόν και όλους όσους ήταν μαζί του στην κιβωτό του. Στη συνέχεια ο Νώε προχώρησε στην κατασκευή του σκάφους του στο οποίο έμεινε με μέλη της οικογένειάς του μαζί με ζευγάρια από όλα τα ζώα και τα πουλιά.

Ορισμένοι ερευνητές πιστεύουν ότι ένα γεγονός πλημμύρας στη Μέση Ανατολή θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει εμπνεύσει τις προφορικές και αργότερα γραπτές αφηγήσεις, καθώς ένας κατακλυσμός στον Περσικό Κόλπο ή ένας κατακλυσμός της Μαύρης Θάλασσας πριν από 7.500 χρόνια προτείνεται ως ένας τέτοιος ιστορικός υποψήφιος.

το 1829, ο Ρώσος φυσιοδίφης με γερμανικές ρίζες, Friedrich Parrot, έκανε ωστόσο την πρώτη πραγματική ανάβαση του Αραράτ. Στην τρίτη προσπάθεια, έφτασε στην κορυφή, όπου βρήκε μια μεγάλη επίπεδη προεξοχή, στην οποία θα μπορούσε κάλλιστα να έχει αγκυροβολήσει η κιβωτός.

Το 1878, ένας Άγγλος, μέλος της κάτω βουλής του βρετανικού κοινοβουλίου, ο Τζέιμς Μπρους, έφτασε στην κορυφή ολομόναχος. Σε μεγάλο ύψος ανάμεσα στους ογκόλιθους, βρήκε ένα κομμάτι ξύλο μήκους τεσσάρων ποδιών και πάχους 5 ιντσών «με αναμφισβήτητα ίχνη εργαλείων».

Πέντε χρόνια αργότερα, η αμερικανική εφημερίδα Chicago Tribune σάλπισε τη συγκλονιστική ανακάλυψη της τουρκικής αποστολής. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, οι μετεωρολόγοι έπεσαν πάνω στο πλαίσιο ενός τεράστιου πλοίου που προεξείχε από τον παγετώνα. Οι χοντρές σανίδες, σκούρου καφέ χρώματος, ήταν φτιαγμένες από ρητινώδες ξύλο, το οποίο ταιριάζει με την περιγραφή του δέντρου γοφάρι , που φύτρωνε τους βιβλικούς χρόνους στην κοιλάδα του Ευφράτη. Σύμφωνα με τη Γραφή, από αυτό έφτιαξε ο Νώε την κιβωτό του. Κανείς όμως δεν κατάφερε να αφαιρέσει αυτά τα ευρήματα, ή τουλάχιστον τα θραύσματά τους.

Η ύπαρξη της Κιβωτού του Νώε σχεδόν αποδείχθηκε από τον Ρώσο πιλότο Βλαντιμίρ Ροσκοβίτσκι, ο οποίος πέταξε πάνω από το Αραράτ το 1916. Ανέφερε ό,τι είδε στην πρωτεύουσα και ο αυτοκράτορας Νικόλαος Β', σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, διέταξε μια αποστολή να ανακτήσει την κιβωτό και να παραδώσει τα μέρη της στην πρωτεύουσα. Ωστόσο, δεν έχει διατηρηθεί καμία τεκμηριωμένη απόδειξη της αποστολής και όλα τα προπαρασκευαστικά έγγραφα χάθηκαν στις καταιγίδες της επανάστασης. Από το 1921, όταν η Σοβιετική Ρωσία μεταβίβασε την περιοχή του Αραράτ στην Τουρκία στο πλαίσιο της Συνθήκης Φιλίας και Αδελφότητας με αντάλλαγμα το βόρειο τμήμα της περιοχής του Μπατούμι με την πόλη του Μπατούμι, τα ταξίδια στο βουνό από ξένους έχουν γίνει λιγότερο συχνά.

Σήμερα, μόνο οι τουρίστες μπορούν να ανέβουν στο Αραράτ, αλλά για τους περισσότερους επιστήμονες, η πρόσβαση στο βουνό είναι κλειστή

σύμφωνα με τις ισλαμικές προφητείες, το πλοίο του Noah-Nuh θα ανακαλυφθεί λίγο πριν το τέλος του κόσμου. Ίσως λοιπόν είναι για το καλύτερο που η κιβωτός δεν έχει βρεθεί ακόμα.

=============

Χρονοταξιδιώτης που έδωσε μήνυμα? Εμφανίζονται ξαφνικά και χάνονται αφήνοντας ένα μήνυμα με περίεργο τρόπο –με διάφορους τρόπους, εικόνες, γραπτά ή προφορικά μηνυματα- διαπλανητικά μυστηριώδη όντα

Το Arc , η κιβωτός έπαιξε έναν απαραίτητο ρόλο στη σωτηρία του ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη που συνεχίζεται μέχρι σήμερα

=====
Ο μύθος του κατακλυσμού ή μύθος της πλημμύρας είναι συχνός ανά τον κόσμο μύθος κατά τον οποίο μία ή περισσότερες θεότητες τιμωρούν έναν πολιτισμό στέλνοντας πλημμύρα για να τον καταστρέψει. Ο μύθος συναντάται σε πολλούς πολιτισμούς, αν και σήμερα είναι περισσότερο γνωστός χάρη στη βιβλική ιστορία της κιβωτού του Νώε, την Ινδουϊστική ιστορία του Μανού, τον Ελληνικό μύθο του κατακλυσμού του Δευκαλίωνα και την ιστορία του Ουτναπιστίμ στο έπος του Γκιλγκαμές

Μπορεί να αναφέρεται σε μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία

Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί, σε σχέση με την κιβωτό του Νώε, την κιβωτό του Ziusudra (ή Ουτναπιστίμ, Utnapishtim), την κιβωτό του Δευκαλίωνα και την Αργώ - όλοι τους έστειλαν πουλιά πάνω από το νερό,
 ότι το τυπικό αιγυπτιακό ιερογλυφικό για την πράξη της τοποθέτησης παραλλήλων και μεσημβρινών είναι, όπως είδαμε, δύο περιστέρια το ένα απέναντι από το άλλο.

Συναντούμε δύο ορθογραφίες: «τόξο» και «κιβωτός»

Θεωρία ο Νώε δεν ξέφυγε από τον Μεγάλο Κατακλυσμό μέσω μιας βάρκας - της Κιβωτού του Νώε - αλλά μέσω του Τόξου του Διαθήκη εντός της Μεγάλης Πυραμίδας

Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα είναι η αρχαία Ελληνική εκδοχή του κατακλυσμού που αναφέρεται σε παραδόσεις πολλών αρχαίων πολιτισμών.

Κατά τον μύθο την εποχή που στη Θεσσαλία βασίλευε ο Δευκαλίωνας ο Δίας αποφάσισε να καταστρέψει όλη την γενιά των ανθρώπων που ήταν διεφθαρμένη, με εξαίρεση τον δίκαιο βασιλέα και την γυναίκα του την Πύρρα.

Ο Δευκαλίωνας λοιπόν μετά από συμβουλή του πατέρα του κατασκεύασε ένα πλοίο συγκέντρωσε τα απαραίτητα εφόδια για την επιβίωση τους και επιβιβάστηκε στο πλοιάριο μαζί με την γυναίκα του. Στο μεταξύ ο Δίας ανοίγει τους καταρράκτες του Ουρανού και το έδαφος της Ελλάδας γεμίζει με νερό και οι άνθρωποι χάνονται. Για εννέα μέρες και εννέα νύχτες το βασιλικό ζευγάρι περιφέρεται από τα νερά μέσα στο πλοιάριο.  Την δέκατη όμως ημέρα προσάραξε στο όρος Όθρυς ή κατά άλλη εκδοχή στον Παρνασσό ή στον Άθω.

Εκεί όταν οι βροχές σταμάτησαν και τα νερά υποχώρησαν ο Δευκαλίων και η Πύρρα κατέβηκαν στην ξηρά και το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν θυσία στον Φύξιο Δία (προστάτης των φυγάδων). Ο θεός που επικαλέστηκε ο θεοσεβής Δευκαλίωνας έστειλε τον Ερμή [2] για να τους μεταφέρει την υπόσχεση ότι ο Δίας θα πραγματοποιούσε την πρώτη ευχή τους.Και η πρώτη ευχή του Δευκαλίωνα και της Πύρρας δεν ήταν άλλη από το να δώσει και πάλι ζωή ο Δίας στο ανθρώπινο γένος.

Κατά μία άλλη εκδοχή η οποία προέρχεται από την Φωκίδα ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ' αυτή την ίδια επιθυμία. Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με χρησμό λέγοντάς τους πως, αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης

Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων

Για τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα υπάρχουν και άλλες παραλλαγές όπως π.χ. ότι αυτός έγινε όταν βασιλιάς στην Βοιωτία ήταν ο Ωγύγος πρώτος βασιλιάς της χώρας των Βοιωτών, ή κατά τους Μεγαριείς από τον κατακλυσμό σώθηκε μόνο ο Μέγαρος ο οποίος κατέφυγε στην κορυφή των Γερανίων. Παρόλα αυτά η εκδοχή του Δευκαλίωνα και της Πύρρας είναι αυτή που διαδόθηκε ευρύτατα και επικράτησε όλων των άλλων και κατά την εποχή του Πλούταρχου εμπλουτίστηκε και με άλλα στοιχεία και λεπτομέρειες που προέρχονται από ασιατικές παραδόσεις, θυμίζουν σε πολλά σημεία τους την εκδοχή που διηγείται η Βίβλος.

===========

Ο Μανιερισμός είναι μία παράπλευρη τάση που συνυπάρχει στα χρόνια της Αναγέννησης. Εμφανίζεται το 1520 και κρατάει μέχρι το 1600. Είναι σαν να υπάρχουν δύο τάσεις ταυτόχρονες στην ζωγραφική του 16ου αιώνα. Η Αναγέννηση χαρακτηρίζεται από την εμπιστοσύνη στον Άνθρωπο. Ήταν δηλαδή σαν να βοηθούσε τον άνθρωπο να βγει από αυτόν τον λήθαργο του Μεσαίωνα, να ανακαλύψει τον κόσμο, να ανακαλύψει το σώμα, να ανακαλύψει τον χώρο, να ανακαλύψει τα νοητικά και υλικά εκείνα εργαλεία που θα έδιναν στον άνθρωπο την δυνατότητα να μπορέσει να σταθεί ο ίδιος στο κέντρο του σύμπαντος και να κατανοήσει όλα όσα συμβαίνουν γύρω του κι εντός του. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό βήμα, το οποίο ερχόταν σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στον Μεσαίωνα, όπου ο άνθρωπος είχε περιφερειακή θέση σε σχέση με την παρουσία του Θεού, που καθόριζε, έκρινε και ερμήνευε τα πάντα.Αυτό ήταν ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο της Αναγέννησης. Υπήρχε άλλωστε μία τάση για αναβίωση της αρχαιότητας, διότι στην αρχαιότητα λειτουργούσε και πάλι αυτό το ανθρωποκεντρικό σύστημα. Άρα η Αναγέννηση είναι ένα σύστημα — ας το πούμε έτσι — το οποίο διαπνέεται από την πλήρη εμπιστοσύνη στο ότι ο άνθρωπος είναι ικανός, με τα εργαλεία που του παρέχει το μυαλό του, το πνεύμα του, να μπορέσει να κατανοήσει τον κόσμο, και να φτιάξει εξ ίσου όμορφα πράγματα με εκείνα που υπάρχουν στον κόσμο.

 Πότε συμβαίνει αυτό το πράγμα σε όλους μας; Συμβαίνει όταν δεν είμαστε πεπεισμένοι για την αλήθεια ή την σκοπιμότητα αυτού που κάνουμε. Όταν δεν μας πείθει το πλαίσιο γύρω μας. Κι αυτό είναι πολύ χαρακτηριστικό σε όλα σχεδόν τα έργα του Μανιερισμού. Μ’ αυτόν τον τρόπο αντιδρά ο Μανιερισμός στην κλονισμένη εμπιστοσύνη που αισθανόταν ο άνθρωπος εκείνη την εποχή

==============

Χρονοταξιδιώτης που έδωσε μήνυμα? Εμφανίζονται ξαφνικά και χάνονται αφήνοντας ένα μήνυμα με περίεργο τρόπο –με διάφορους τρόπους, εικόνες, γραπτά ή προφορικά μηνυματα- διαπλανητικά μυστηριώδη όντα

Το Arc , η κιβωτός έπαιξε έναν απαραίτητο ρόλο στη σωτηρία του ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη που συνεχίζεται μέχρι σήμερα

-----

συνήθως σε ανάλογα έργα τέχνης -με αυτό το θέμα απεικονίζεται η επιβίβαση των ζώων στην κιβωτό-

Η ονομασία Κιβωτός του Νώε αναφέρεται στο μεγάλο πλοίο το οποίο ο Θεός ανέθεσε στο Νώε να κατασκευάσει λόγω του μεγάλου κατακλυσμού που επρόκειτο να φέρει, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη.

Η εξιστόρηση αναφέρει πως ο Θεός ικανοποιήθηκε από το πόσο δίκαιος ήταν ο Νώε και αποφάσισε να επιλέξει αυτόν ως σωτήρα του ανθρωπίνου είδους αλλά και των άλλων ειδών ζωής από το μεγάλο κατακλυσμό. Μήνυσε στο Νώε να κατασκευάσει μια κιβωτό με τετράγωνα ξύλα και να την ασφαλτώσει από μέσα και από έξω.

Μέσα σε αυτή τη κιβωτό ο Νώε έβαλε την οικογένειά του, τη γυναίκα του και τους τρεις γιους του (Σημ, Χαμ και Ιάφεθ) με τις γυναίκες τους καθώς και ζευγάρια από όλα τα ζώα της υφηλίου (Γένεσις ΣΤ'-Ζ') . Μετά από τον κατακλυσμό και τον αφανισμό του διεφθαρμένου γένους των ανθρώπων, η κιβωτός προσάραξε στην κορυφή του όρους Αραράτ.

Οι αναλογίες της Κιβωτού σε μέτρα είναι 150 μήκος, 25 πλάτος, 15 ύψος.

--------------------------

Ο μύθος του κατακλυσμού ή μύθος της πλημμύρας είναι συχνός ανά τον κόσμο μύθος κατά τον οποίο μία ή περισσότερες θεότητες τιμωρούν έναν πολιτισμό στέλνοντας πλημμύρα για να τον καταστρέψει. Ο μύθος συναντάται σε πολλούς πολιτισμούς, αν και σήμερα είναι περισσότερο γνωστός χάρη στη βιβλική ιστορία της κιβωτού του Νώε, την Ινδουϊστική ιστορία του Μανού, τον Ελληνικό μύθο του κατακλυσμού του Δευκαλίωνα και την ιστορία του Ουτναπιστίμ στο έπος του Γκιλγκαμές

[Στην Σουμεριακή μυθολογία ο Ουτναπιστίμ, έστειλε ένα περιστέρι ,αλλά αυτό δεν βρήκε γη να καθίσει και ξαναγύρισε. Το ίδιο και ένα χελιδόνι, τέλος στέλνει και ένα κοράκι το οποίο όμως δεν ξαναγύρισε, έτσι ο Ουτναπιστίμ κατάλαβε ότι ο κατακλυσμός είχε τελειώσει και έκανε θυσία στους θεούς]. 

Μπορεί να αναφέρεται σε μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία

Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί, σε σχέση με την κιβωτό του Νώε, την κιβωτό του Ziusudra (ή Ουτναπιστίμ, Utnapishtim), την κιβωτό του Δευκαλίωνα και την Αργώ - όλοι τους έστειλαν πουλιά πάνω από το νερό,

 ότι το τυπικό αιγυπτιακό ιερογλυφικό για την πράξη της τοποθέτησης παραλλήλων και μεσημβρινών είναι, όπως είδαμε, δύο περιστέρια το ένα απέναντι από το άλλο.

Συναντούμε δύο ορθογραφίες: «τόξο» και «κιβωτός»

Θεωρία ο Νώε δεν ξέφυγε από τον Μεγάλο Κατακλυσμό μέσω μιας βάρκας - της Κιβωτού του Νώε - αλλά μέσω του Τόξου του Διαθήκη εντός της Μεγάλης Πυραμίδας

Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα είναι η αρχαία Ελληνική εκδοχή του κατακλυσμού που αναφέρεται σε παραδόσεις πολλών αρχαίων πολιτισμών.

-------------------

Οι Γρύπες ήταν μειξογενή όντα, κατ' εξοχήν ορνιθόμορφα, με κεφάλι και ράμφος αετού, δυνατά φτερά στη ράχη, μαύρα τα πίσω, κόκκινα τα μπροστινά

όντα μειξογενή, δηλ.όχι με μία φύση, είτε λόγω της ατελούς φύσης τους (π.χ.μονόφθαλμα) είτε λόγω ξεχωριστών και υπεανθρώπινων ικανοτήτων που θέτουν ανά πάσα στιγμή σε κίνδυνο την τάξη του κόσμου και προκαλούν την επικράτηση του χάους. ΟΙ ΤΕΡΑΤΩΔΕΙΣ αυτές υπάρξεις δεν είναι αθάνατες, π΄χ΄σφίγγα, σειρήνες, σκύλλα χάρυβδη, δράκοι κλπ)

Ο Γρύπας ήταν τέρας της Ελληνικής μυθολογίας. Είχε σώμα λιονταριού ή αλόγου, κεφάλι και φτερά αετού. Επίσης σε μερικές αναπαραστάσεις του φαίνεται πως έχει και ουρά φιδιού. Ο Γρύπας συμβολίζει τον ήλιο, τον ουρανό, το φως της αυγής που γίνεται χρυσαφένιο, Επίσης, συμβολίζει τις δυνάμεις του αετού και του λιονταριού. ‘Όταν εμφανίζεται ως φύλακας θησαυρών σχετίζεται με την επαγρύπνηση και εκδίκηση. Στην Ανατολή ο Γρύπας συμβολίζει την σοφία και την φώτιση. Στην Ελλάδα ήταν αφιερωμένος στον Απόλλωνα σαν ηλιακό σύμβολο, στην Αθηνά σαν σοφία και στην Νέμεση σαν εκδίκηση.

Ο μύθος του θεωρείται ότι προέρχεται από την Μεσοποταμία. Πιθανότατα η γέννηση του μύθου ανάγεται στην εποχή της πρώτης ανακάλυψης απολιθωμάτων δεινοσαύρων από τον προϊστορικό άνθρωπο. Η ράχη του ήταν σκεπασμένη με φτερά και τα νύχια στα λιονταρίσια πόδια του ήταν δυνατά και γαμψά σαν του αετού. Είναι ένα φτερωτό θηρίο με κεφάλι και νύχια αετού και σώμα λιονταριού ή αλόγου. Ο αρσενικός Γρύπας δεν έχει φτερά σε αντίθεση με το θηλυκό.

Τη μορφή του γρύπα την επεξεργάστηκαν στην αρχαία Ελλάδα τόσο λογοτεχνικά όσο και εικαστικά. Ξεκινώντας από την πρώτη αναφορά τους από τον Αριστέα, στη διάρκεια της Αρχαιότητας οι γρύπες μετατράπηκαν σε εχθρικά προς τους ανθρώπους τέρατα, τα οποία διέθεταν σώμα λέοντος ή ίππου και κεφαλή και φτερά αετού.

κοσμική παραβολή πάνω στις έννοιες του χάους και της καταστροφής.

===========

Η Μυστηριωδης Κιβωτος Του Νωε!

 https://www.youtube.com/watch?v=kUKXxDGOgGo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.