Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022

Tελετουργική χρήση του ήχου.Ηχοθεραπεία σε αρχαίους ναούς: 111 Hz


τελετουργική χρήση του ήχου.
(Θεραπεία με ήχο)   Ηχοθεραπεία σε αρχαίους ναούς: 111 Hz
Ο Απόστολος Ιωάννης ο Θεολόγος μας λέει: «Στην αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν κοντά στον Θεό , και ο Λόγος ήταν Θεός». [Ὁ Ἰωάννης μέ τό ὁμολογιακό κείμενο «Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος καί ὁ Λόγος ἦν πρός τόν Θεόν καί Θεός ἦν ὁ Λόγος» (Ἰωάν. 1,1), ἀναφέρει πώς ὁ Λόγος εἶναι προαιώνιος καί θεῖος, ὅτι εἶναι ὁ δημιουργός τοῦ σύμπαντος κόσμου. ]

Οι Ουπανισάδες (ένα ιερό ινδουιστικό κείμενο) λένε ότι η θεϊκή, περιεκτική συνείδηση ​​αρχικά εκδηλώθηκε ως ήχος «ΟΜ», η δόνηση του Υπέρτατου. Όλα έχουν τη δική τους συχνότητα. Ο Πυθαγόρας δημιούργησε τη μουσική του κλίμακα ξεκινώντας με μια νότα Α (ακριβώς δίπλα στη μέση C) που αντηχεί στη συχνότητα των 111 Hz. Ίσως αυτή η μία νότα περιέχει πολλούς τόνους όπως το λευκό φως που περιέχει όλα τα χρώματα. Ίσως είναι ένα Κοσμικό «σ’ αγαπώ» που υπάρχει μέσα σε όλους μας. Τα 111 Hz είναι μια συχνότητα χαμηλής ανδρικής φωνής.

Ο Paul Devereux είναι καθηγητής από το Cambridge και αρχαιο-ακουστικός που ερευνά την περιοχή της αρχαιολογίας και της ακουστικής και έχει επισκεφθεί αρχαίους χώρους και ναούς αναλύοντας την τελετουργική χρήση του ήχου.

[αρχαιακουστική- ένα νέο τμήμα της αρχαιολογίας ,   νέος κλάδος στη διασταύρωση της αρχαιολογίας και της ακουστικής φυσικής ασχολείται με την αποκατάσταση των ήχων του παρελθόντος και την ερμηνεία τους]

Ανακάλυψε ότι οι ταφικοί τύμβοι στην Ιρλανδία που ονομάζονται Cairns (κάιρνες) παρόλο που είναι κατασκευασμένοι από διαφορετικά υλικά και έχουν διαφορετικά μεγέθη, όλα αντηχούν σε μια συγκεκριμένη συχνότητα, των 111 Hz .



Ο Paul Devereaux μετρά τις συχνότητες ήχου που εκπέμπουν οι πέτρες στο Stonehenge

Αποφάσισε να προχωρήσει περισσότερο και να μελετήσει τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν εκτίθεται σε συχνότητα 111 Hz.

Τα αποτελέσματα των μαγνητικής τομογραφίας δείχνουν ότι ακριβώς στα 111 Hz, ο εγκέφαλος κλείνει (απενεργοποιεί) τον προμετωπιαίο φλοιό, απενεργοποιώντας το γλωσσικό κέντρο και μεταβαίνει προσωρινά από την αριστερή στη δεξιά πλευρά κυριαρχίας, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διαίσθηση, τη δημιουργικότητα, την ολιστική επεξεργασία πληροφοριών, προκαλώντας κατάσταση διαλογισμού ή έκστασης.

Περαιτέρω έρευνα με επικεφαλής τον καθηγητή Robert Jahn δοκίμασε την ακουστική συμπεριφορά μεγαλιθικών μνημείων στο Ηνωμένο Βασίλειο, δείχνοντας ότι διατηρούν ισχυρό συντονισμό σε συχνότητα ήχου από 95 έως 120 Hertz.

Ηχητική θεραπεία, Θεϊκή Θεραπευτική Συχνότητα και Ναοί της Μάλτας

Το Μαλτέζικο Hypogeum είναι ένας ναός λαξευμένος στο βράχο το 3600-2500. π.Χ., με έκταση περίπου 500 m2, το χαμηλότερο δωμάτιο του οποίου βρίσκεται σε βάθος περίπου 11 μέτρων κάτω από το έδαφος, αντικατοπτρίζοντας τους ναούς πάνω από το έδαφος, που είναι οι παλαιότερες αυτόνομες κατασκευές (ελεύθερες δομές) στη Γη.
Η δοκιμή που ανέλυσε τον ήχο στον θάλαμο Oracle στο Hypogeum έδειξε ότι ακολουθεί το ίδιο μοτίβο συντονισμού στα 111 Hz.


Φωτογραφία τραβηγμένη το 1910 μέσα στο μαλτέζικο υπόγειο

Πριν από επτά χιλιάδες χρόνια, χίλια χρόνια πριν από τις αιγυπτιακές πυραμίδες, στη Μεσόγειο, στη Μάλτα, ένας εκπληκτικός πολιτισμός φαινόταν να ανθίζει με ειρήνη και αρμονία για 2500 χρόνια.
Δεν έχουν βρεθεί ίχνη όπλων ή αμυντικής αρχιτεκτονικής στα ερείπια της εποχής τους.
Η ανάλυση των οστών δείχνει έναν υγιή πληθυσμό.
Η λατρεία τους φαίνεται να έχει τελετουργίες που επιβεβαιώνουν τη ζωή, προσανατολίζονται στη γη και τη φύση, λατρεύουν έναν Μεγάλο Θεό/Θεά, βιώνουν το θείο ως θηλυκό και αρσενικό, εναρμονισμένα με τους φυσικούς ρυθμούς και τους κύκλους του Ήλιου, της Σελήνης και της Γης και την αλλαγή των εποχών του χρόνου. Αυτοί οι νεολιθικοί άνθρωποι σίγουρα δεν ήταν άγριοι άνθρωποι των σπηλαίων.

Είσοδος στο ναό Mnajdra στη Μάλτα

Θεραπεία με ήχο και πρόκληση ανώτερης κατάστασης συνείδησης 
Μυστικά των ναών της Μάλτας
Έτσι, πριν από 7.000 χρόνια, ο πολιτισμός που εγκαταστάθηκε στη Μάλτα και έχτισε τους μεγαλιθικούς ναούς της Μάλτας είχε προηγμένες γνώσεις όχι μόνο για την αρχιτεκτονική, αλλά και για ηχητικά τελετουργικά που προκαλούν διαλογισμό έκστασης ή ανώτερη κατάσταση συνείδησης.
Είναι πιθανό ότι το τελετουργικό του ήχου χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή των «μυημένων» στον διαλογισμό έκστασης, ενισχύοντας τη συναισθηματική και κοινωνική τους νοημοσύνη.
Σήμερα, διάφορες μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να σμιλεύει τον εγκέφαλο προς πιο υπομονετικά, συναισθηματικά ισορροπημένα και δημιουργικά άτομα.

Έχοντας κατέβει στο Υπόγειο, μπορεί κανείς να ενταχθεί ξανά σε αυτόν τον πολιτισμό, ο οποίος χρησιμοποίησε το απόκοσμο τραγούδι, το απόκοσμο, το αγγελικό τραγούδι, το κουδούνισμα, τις μπάλες τραγουδιού και τα τύμπανα για να επιτύχει αλλοιωμένες καταστάσεις συνείδησης.
Αυτές οι ιερές μουσικές τελετουργίες έχουν βρει τη θέση τους στις θρησκείες σε όλο τον κόσμο: στο χριστιανικό μαζικό τραγούδι, στα βουδιστικά άσματα.
Ο ήχος αντηχεί μέσα από τα οστά στα Υπόγεια και άνθρωποι από όλο τον γνωστό κόσμο θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το νησί ως κέντρο για τις μυστικιστικές πρακτικές τους, ως τόπο προσκυνήματος, ερχόμενοι να λατρέψουν την αγαπημένη τους θεά ή να βιώσουν το Θείο.
==============
Ποιο είναι το πνευματικό νόημα ενός cairn; (μιας κάιρνας)

Οι βουδιστές συγγραφείς περιγράφουν την κατασκευή ενός cairn (ταφικού τύμβου) ως μια μορφή λατρείας, έναν τρόπο να ζητήσουμε καλή τύχη ή μια προσπάθεια εξισορρόπησης των ενεργειών . Οι κάιρνες χρησιμοποιούνταν στην αστρονομία ή για να δείχνουν προς τον ήλιο που δύει για τους εορτασμούς του ηλιοστασίου. Άλλες τελετουργικές χρήσεις είναι επίσης εμφανείς.
Το Hypogeum του Ħal Saflieni είναι μια νεολιθική υπόγεια κατασκευή που χρονολογείται στη φάση Saflieni (3300 – 3000 π.Χ.) στην προϊστορία της Μάλτας, που βρίσκεται στην Paola της Μάλτας .
Συχνά αναφέρεται απλώς ως Hypogeum , κυριολεκτικά σημαίνει «υπόγειο» στα ελληνικά.
 Το Υπόγειο πιστεύεται ότι ήταν ιερό και νεκρόπολη , με τα λείψανα περισσότερων από 7.000 ανθρώπων που τεκμηριώθηκαν από αρχαιολόγους,  και είναι ένα από τα καλύτερα διατηρημένα παραδείγματα του πολιτισμού οικοδόμησης ναών της Μάλτας που παρήγαγε επίσης τους Μεγαλιθικούς Ναούς και Πέτρινος κύκλος Xagħra . 
Η κατασκευή αποκαλύφθηκε τυχαία το 1902, καθώς εργάτες οικοδομής εργάζονταν για την ανάπτυξη κατοικιών. 
Η δομή αποτελείται από τρία διαφορετικά επίπεδα.
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα δωμάτια μέσα στο Hypogeum βρίσκεται στο μεσαίο επίπεδο. Ονομάζεται δωμάτιο του Μαντείου, ο θάλαμος πιστεύεται ότι έχει περιγραφεί ειδικά για ήχους και δονήσεις. 
Το λεγόμενο δωμάτιο του Μαντείου ήταν πιθανότατα το μέρος όπου οι «ιερείς» έβγαζαν ήχους που πίστευαν ότι ενίσχυαν την αποτελεσματικότητα των τελετουργιών. Ορισμένοι συγγραφείς προτείνουν ακόμη ότι οι δονήσεις και οι ήχοι που παράγονται μέσα στον θάλαμο δημιουργήθηκαν για θεραπευτικούς σκοπούς.
Ολόκληρη η κατασκευή πιστεύεται ότι είχε καλυφθεί στην αρχαιότητα από ένα είδος μνημείου ή επιφανειακού ιερού που τελικά καταστράφηκε, κρατώντας ολόκληρη την κατασκευή κρυμμένη από τα μάτια, για χιλιάδες χρόνια.
=====================
Θεραπεία με ήχο σε αρχαίους ναούς 
τα πιθανά ευεργετικά ιατρικά χαρακτηριστικά της συχνότητας των 111 Hertz. Αυτή η ακουστική συχνότητα θεωρείται ότι επεξεργάζεται και επομένως διεγείρει άμεσα τον δεξιό προμετωπιαίο φλοιό του εγκεφάλου, μια προβληματική περιοχή για τον αυτισμό και άλλες συναισθηματικές και αναπτυξιακές διαταραχές όπως το άγχος και η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή. Αυτή η συγκεκριμένη συχνότητα σχετίζεται επίσης με την απελευθέρωση ενδορφίνης, μια πιθανή μη εθιστική πανάκεια για την ανακούφιση από τον πόνο.
Η συχνότητα ήχου 111 Hertz (Hz) σχετίζεται με την παραγωγή ενδορφινών. Αυτή η συχνότητα επούλωσης βοηθά στην αναζωογόνηση και την αναγέννηση των κυττάρων. Με την παραγωγή ενδορφινών, τα 111 Hz ανακουφίζουν από τον πόνο και ανεβάζουν τη διάθεση. Μπορεί να αυξήσει τα συναισθήματα της συνολικής ευεξίας, την ενσυναίσθηση και να βελτιώσει την εστίαση και τη μνήμη.

Έχει παρατηρηθεί ότι μέσα σε λίγα λεπτά από την έκθεση σε 111 Hertz, προκαλείται έκσταση κατάστασης Άλφα στον ακροατή, καθώς η νευρωνική δραστηριότητα κινείται εντός του εγκεφάλου από τον αριστερό μετωπιαίο λοβό προς τα δεξιά. Σε εκείνο το σημείο τα γλωσσικά κέντρα «ηρεμούν» μαζί με αυξημένη δραστηριότητα κυμάτων Θήτα που συνήθως σχετίζεται με τον ύπνο και την αναγέννηση των κυττάρων, που παράγεται αποκλειστικά στον προμετωπιαίο φλοιό του δεξιού ημισφαιρίου. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι μια λεπτή, αλλοιωμένη κατάσταση συνείδησης, με τη δυνατότητα να εκπαιδεύσει τον εγκέφαλο να διεγείρει τη μακροπρόθεσμη νευρωνική δραστηριότητα στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου.
===========
Ένα διεθνές διεπιστημονικό συνέδριο για διαφορετικές προσεγγίσεις για την κατανόηση της συνείδησης των νεολιθικών ανθρώπων που έχτισαν μεγαλιθικούς ναούς
Metageum 07: Exploring the Megalithic Mind
πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως 11 Νοεμβρίου 2007

Το Metageum'07 ήταν μια εκδήλωση διάρκειας μιας εβδομάδας που περιλαμβάνει ένα διεθνές συνέδριο, επισκέψεις με ξεναγό σε ιερούς χώρους και εργαστήρια εξερεύνησης της συνείδησης των Μεγαλιθικών Ναών Builders, που πραγματοποιήθηκε στο The Caraffa Stores, Birgu. Ένα διεθνές, διεπιστημονικό συνέδριο με μια σειρά από εργαστήρια που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να κάνουν το ευφάνταστο άλμα στη νεολιθική κοσμοθεωρία. Οι ομιλητές στο συνέδριο ήταν από  αρχαιολόγους, ψυχολόγους και καλλιτέχνες έως ερευνητές σε εσωτερικά θέματα. Το συνέδριο παρουσίασε νέα αποτελέσματα έρευνας και ενθάρρυνε περαιτέρω συζήτηση και συζήτηση. Οι παρουσιάσεις στον χώρο του συνεδρίου, οι εκδρομές στους ναούς ή τα εργαστήρια είχαν έναν μακρύ κατάλογο φημισμένων προσκεκλημένων ομιλητών από τον αρχαιολογικό χώρο, τόσο ακαδημαϊκούς όσο και ανεξάρτητους, συμπεριλαμβανομένων παγκοσμίου φήμης ερευνητών και συγγραφέων όπως ο  Graham Hancock . Κάθε απόγευμα ένα λεωφορείο μετέφερε τους συμμετέχοντες σε έναν ή περισσότερους από τους μεγαλιθικούς ναούς και άλλους προϊστορικούς χώρους.

μέσα στο  Hypogeum . Μια ειδικά διαμορφωμένη ομάδα ερευνητών κατέγραφε τις ηχητικές δονήσεις διαφόρων  σύγχρονων και αρχαίων οργάνων  μέσα σε αυτόν τον υπόγειο ναό 7.000 ετών μήκους 11 μέτρων.
Κατεβαίνοντας στο Hypogeum μπορεί κανείς να επανασυνδεθεί με αυτήν την κουλτούρα που χρησιμοποίησε φωνητικά , απόκοσμα , αγγελικά τραγούδια, κουδούνια, μπάλες τραγουδιού, τύμπανα για να φτάσει σε αλλοιωμένες καταστάσεις συνείδησης. Αυτές οι ιερές μουσικές τελετουργίες βρήκαν τη θέση τους στις θρησκείες σε όλο τον κόσμο: μέσα στο τραγούδι της Χριστιανικής Λειτουργίας, στο Θιβετιανό ή στο Βουδιστικό τραγούδι, στα ινδουιστικά λατρευτικά τραγούδια. Ο ήχος αντηχεί μέσα από τα οστά μέσα στο Hypogeum και άνθρωποι από όλο τον γνωστό κόσμο μπορεί να χρησιμοποίησαν το νησί ως κέντρο των μυστικιστικών τους πρακτικών , ως τόπο προσκυνητών, που έρχονται να προσκυνήσουν την αγαπημένη τους Θεά, ερχόμενοι να βιώσουν το Θείο.
Οι ιερείς των φιδιών των Μάγια, της Αιγύπτου και της Μάλτας

Μέσα στο Υπόγειο, βρέθηκε ένας αριθμός επιμήκων κρανίων, που ονομάζονται δολιχοκέφαλα κρανία. 
Τα επιμήκη κρανία ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά από τον Temi Zammit –ο οποίος περιέγραψε τα κρανία ως της μεγάλης ποικιλίας (δολιχοκεφαλικά)– στο Ħal Saflieni hypogeum το 1926. Και έκτοτε, αποτελούν το κέντρο για αμέτρητες θεωρίες συνωμοσίας.

Φωτογραφία του Υπόγειου του Χαλ-Σαφλιένι 

Τα κρανία βρέθηκαν κοντά σε ένα ιερό πηγάδι αφιερωμένο στη Μητέρα Θεά μαζί με το μικρό άγαλμα μιας κοιμισμένης θεάς με ένα φίδι χαραγμένο πάνω του.
Ο συμβολισμός του φιδιού είναι η σοφία , η υγεία και η εσωτερική γνώση.
Παρόμοια κρανία βρέθηκαν σε ναούς των Μάγια και στην αρχαία Μεσοποταμία και την Αίγυπτο.

Θα μπορούσε αυτά τα κρανία να ανήκαν σε μια βαθιά σοφή κουλτούρα ‘serpent priests’ . Το μακρύ κεφάλι πρέπει να έδινε όψη σαν φίδι που τεντώνει τα μάτια και το δέρμα.

Ο καθηγητής Walter B. Emery, Αιγυπτιολόγος, ανακάλυψε μερικά δολιχοκέφαλα κρανία, στην Αίγυπτο. Ο Έμερι πίστευε ότι αυτή η «φυλή» ήταν μια εξαιρετικά κυρίαρχη αριστοκρατία που κυβέρνησε ολόκληρη την Αίγυπτο, αναμειγνύεται μόνο με τις αριστοκρατικές τάξεις και ο λόγιος τις συνέδεσε με τους Shemsu Hor, τους μαθητές του Horus.
Είναι ενδιαφέρον ότι στην Κάτω Αίγυπτο, το σύμβολο του φαραώ είναι μια μέλισσα.  Το αρχαίο όνομα της Μάλτας είναι «Melita» , η λατινική λέξη για το μέλι. 
Η παράδοση του « ιερέα του φιδιού » βρίσκεται επίσης στη Μέση Ανατολή, το Κουρδιστάν, όπου γύρω στο 5000 π.Χ. βρίσκουμε τις θεές να παριστάνονται με πρόσωπα οχιών και μακριές κεφαλές.

Στην Αίγυπτο , ο φαραώ Akhenaton (γύρω στο 1350 π.Χ.) και η βασιλική του οικογένεια, απεικονίζονταν ως άνθρωποι με μακρύ κεφάλι και πρόσωπα σαν φίδια. Οι ακτινογραφίες του κρανίου του Tuthankamon, του γιου του Akhenaton, έδειξαν ένα δολιχοκέφαλο κρανίο.

Όταν ο Άγιος Παύλος ναυάγησε στη Μάλτα, γράφει ότι ένα φίδι του δάγκωσε το πόδι... Αυτός θα μπορούσε να ήταν ένας από τους τελευταίους ‘serpent priests’  της Θεάς στο νησί.
============

επίμηκες κρανίο που βρέθηκε στο Περού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.