Η Magdalena Andersson ανέφερε τον εμπιστευτικό χαρακτήρα της έρευνας, ενώ υποστήριξε ότι η Μόσχα θα μπορούσε να διεξαγάγει τη δική της έρευνα
πηγή RT 11-10-22
φωτο: Διαρροή αερίου στον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2 όπως φαίνεται από ψηλά στις 29 Σεπτεμβρίου 2022, σουηδική οικονομική ζώνη στη Βαλτική Θάλασσα
Η Σουηδία δεν θα μοιραστεί με τη Ρωσία τα αποτελέσματα της έρευνάς της για τις εκρήξεις που προκάλεσαν σοβαρές ζημιές στους αγωγούς φυσικού αερίου Nord Stream 1 και 2 στα τέλη Σεπτεμβρίου, δήλωσε η πρωθυπουργός Magdalena Andersson.
Οι σουηδικές αρχές λένε ότι βρήκαν στοιχεία που υποδηλώνουν δολιοφθορά.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι η Μόσχα γνωρίζει ήδη ποιος είναι ο κύριος ωφελούμενος της επίθεσης.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους τη Δευτέρα, ο Άντερσον εξήγησε ότι « Στη Σουηδία, οι προκαταρκτικές έρευνες μας είναι εμπιστευτικές και αυτό, φυσικά, ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση. ”
Σημείωσε, ωστόσο, ότι η Ρωσία μπορεί να διεξαγάγει τη δική της έρευνα στο σημείο εάν το επιθυμεί, καθώς η Στοκχόλμη έχει αφαιρέσει τους κλοιούς από την περιοχή.
« Η σουηδική οικονομική ζώνη δεν είναι ένα έδαφος που διαθέτει η Σουηδία », διευκρίνισε ο Άντερσον.
Ο ομόλογός της στη Μόσχα, πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν, προέτρεψε τη Στοκχόλμη να επιτρέψει στις ρωσικές αρχές και στον κρατικό ενεργειακό κολοσσό Gazprom να συμμετάσχουν στην έρευνα.
Σχολιάζοντας την κατάσταση κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Ρωσικού Συμβουλίου Ασφαλείας τη Δευτέρα, ο πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν είπε ότι παρά την άρνηση πρόσβασης στην έρευνα, « όλοι γνωρίζουμε καλά ποιος είναι ο τελικός ωφελούμενος αυτού του εγκλήματος. ”
Νωρίτερα, ο Πούτιν κατηγόρησε τους «Αγγλοσάξονες », μια ρωσική καθομιλουμένη για τη συμμαχία ΗΠΑ-ΗΒ, ότι βρίσκονται πίσω από αυτό που η Μόσχα περιέγραψε ως « πράξη διεθνούς τρομοκρατίας». ”
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίνκεν, χαιρέτισε την επίθεση ως «μια τεράστια ευκαιρία » για την Ευρώπη « να εξαλείψει μια για πάντα την εξάρτηση από τη ρωσική ενέργεια. ”
Οι αγωγοί Nord Stream 1 και 2 έχασαν απότομα πίεση στις 26 Σεπτεμβρίου, μετά από μια σειρά ισχυρών υποβρύχιων εκρήξεων στα ανοιχτά του δανικού νησιού Bornholm. Οι ρήξεις οδήγησαν σε τεράστιες διαρροές αερίου και τα κατέστησαν μη λειτουργικά.
===================
Τρεις εβδομάδες πριν από τις επιθέσεις στο Nordstream 1 και 2, ο επικεφαλής της εταιρείας συντήρησης του Nordstream πέθανε μαζί με την οικογένειά του στο ιδιωτικό του τζετ.
https://mobile.twitter.com/reesespeices/status/1579529883859898368Ασύλληπτο: Πέθανε μια βασική φιγούρα στο Nord Stream στο δυσοίωνο ατύχημα του Cessna;
Η ανατίναξη των αγωγών αερίου εξακολουθεί να απασχολεί τα κύρια μέσα ενημέρωσης. Οι συνέπειες για την Ευρώπη και ιδιαίτερα τη Γερμανία ως βιομηχανική τοποθεσία δεν είναι ακόμη προβλέψιμες και μπορεί να είναι καταστροφικές.Ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετούν όλα αυτά;
Της Niki Vogt
Η επίθεση κατηγορήθηκε πολύ γρήγορα στη Ρωσία. Αλλά αν μπορείτε ακόμα να σκεφτείτε καθαρά, αναρωτηθείτε πρώτα. Ενδιαφερόταν η Ρωσία; Ή μάλλον οι ΗΠΑ; Ή Γερμανία; Και τα στοιχεία δείχνουν ότι ήταν οι ΗΠΑ. Αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα παρακάτω.
Ένα μυστηριώδες αεροπορικό δυστύχημα από CEO που ήξερε πάρα πολλά;
Η σύνδεση μεταξύ της τραγικής συντριβής ενός Cessna πριν από τρεις εβδομάδες στη Βαλτική Θάλασσα είναι νέα στην αδιαφανή αιτία των αγωγών Nord Stream . Η οικογένεια των επιχειρηματιών Griesemann από την Κολωνία κάθισε σε αυτό.
Είναι η μηχανή του κ. Peter Griesemann. Αυτή η οικογένεια δεν είναι οποιοσδήποτε. Αποδεικνύεται ότι ο κ. Griesemann ήταν ένα από τα κεντρικά πρόσωπα του έργου Nord Stream 2.
Ο Όμιλος Griesemann είναι ειδικοί σε συστήματα σωληνώσεων , κατασκευαστικές εταιρείες για βιομηχανικές εγκαταστάσεις και εταιρείες τεχνολογίας σωληνώσεων και συντήρησης. Αυτό αποκλείεται.
Το γεγονός ότι στον όμιλο εταιρειών φέρεται να ανατεθούν οι εργασίες στον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2, ότι ο έμπειρος πιλότος Griesemann συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα 20 ημέρες πριν την επίθεση με έναν πολύ περίεργο και μυστηριώδη τρόπο μαζί με την οικογένειά του και ότι - εκτός από μερικές σελίδες - στο Διαδίκτυο όλα όσα αναφέρουν μια σύνδεση μεταξύ του Griesemann και του Nord Stream έχουν εξαφανιστεί είναι επίσης πολύ αξιοσημείωτα.
Τέτοιες αναρτήσεις εμφανίζονται σε μηχανές αναζήτησης εκτός της Google. Εάν κάνετε κλικ σε αυτές, θα δείτε μόνο "Αυτή η σελίδα δεν υπάρχει" ή "Σφάλμα 404". Αυτή η σύνδεση διαγράφηκε στη συνέχεια από ένα λήμμα της αγγλικής Wikipedia (δείτε παρακάτω). Υπάρχουν ακόμα μερικά tweets:
Το Cessna 551 της οικογένειας Griesemann με αριθμό πτήσης OE-FGR απογειώθηκε από τη Jerez de la Fronteira στη νότια Ισπανία, με προορισμό την Κολωνία. Η «Express» της Κολωνίας ανέφερε, επικαλούμενη το οικογενειακό περιβάλλον, ότι ο Γκρίζεμαν είχε φύγει από τη νότια Ισπανία με τη σύζυγό του Τζουλιάν, την κόρη Λίζα και τη φίλη της.
Η «Express» της Κολωνίας ανέφερε, επικαλούμενη το οικογενειακό περιβάλλον, ότι ο Γκρίζεμαν επέβαινε στο σκάφος με τη σύζυγό του Τζουλιάν, την κόρη του Λίζα και τη φίλη της. Ωστόσο, το σκάφος δεν προσγειώθηκε στην Κολωνία, αλλά πέταξε σε μια καμπύλη προς το Rügen και περαιτέρω πάνω από το Gotland και συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα στα ανοιχτά της Λετονίας.
Περίπου μία ώρα μετά την απογείωση, ο έμπειρος πιλότος Griesemann φέρεται να ανέφερε στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας στο Τολέδο ότι υπήρχαν προβλήματα στο σκάφος.
Δεν υπήρξε περαιτέρω επαφή ακόμη και όταν το αεροπλάνο εισήλθε στον γαλλικό εναέριο χώρο. Καθώς τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη ανέβηκαν στο μικρό ιδιωτικό αεροπλάνο για να ρίξουν μια ματιά, πλησίασαν το Cessna και οι πιλότοι μπορούσαν να δουν μέσα στο πιλοτήριο: ήταν άδειο!
Την ίδια δήλωση έκαναν και οι στρατιωτικοί πιλότοι στη Γερμανία, τη Δανία και τη Σουηδία. Οι Σουηδοί πιλότοι συνόδευσαν το Cessna μέχρι που τελικά συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα από ύψος 11.000 μέτρων σε μια περιστροφική κάθοδο δεκαπέντε λεπτών.
Αυτή ήταν η τελευταία επαφή πριν από τη συντριβή. Αυτή η συντριβή εγείρει δύο μεγάλα ερωτήματα:
1) Γιατί η θέση του πιλότου στο Cessna ήταν άδεια;
2) Γιατί και πώς το μηχάνημα άλλαξε ξανά πορεία πριν από τη συντριβή;
Το άρθρο του Focus κάνει τώρα διάφορες σκέψεις σχετικά με το εάν μια πτώση της πίεσης έκανε τους επιβάτες να λιποθυμήσουν ότι ο πιλότος θα μπορούσε να είχε εγκαταλείψει τη θέση του με απολύτως παράνομο τρόπο πανικόβλητος. Ότι μια πτώση από τα 11.000 μέτρα μπορεί να προκαλέσει βασανιστικό πόνο, φούσκωμα και ρήξη τυμπάνων. Είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι σωστά. Αλλά το πιλοτήριο ήταν ήδη άδειο πάνω από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Δανία και τη Σουηδία επίσης - και το ύψος πτήσης διατηρήθηκε όλη την ώρα και η πορεία άλλαξε ακόμη και. Όλα αυτά μπορούν να εξηγηθούν με ένα «μοιραίο σφάλμα πιλότου»;
Στην ενότητα σχολίων της αυστριακής Kronenzeitung, ένας πιλότος Joe Shelton φέρεται να είπε:
Το ερώτημα είναι μπορείς να πεθάνεις αν χάσεις την πίεση; Joe Shelton, πιλότος: «Όχι, δεν θα το έκανες, τουλάχιστον όχι συγκεκριμένα από την απώλεια πίεσης. Εκτός από την παροχή στους επιβάτες μεμονωμένες μάσκες οξυγόνου, το πλήρωμα πτήσης θα ξεκινούσε μια πολύ γρήγορη κάθοδο σε υψόμετρο όπου είναι δυνατή η κανονική αναπνοή και δεν απαιτούνται μάσκες οξυγόνου. Οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας εκπαιδεύονται για αυτό το ενδεχόμενο.»
Ωστόσο, θα έπρεπε να φορέσετε τη μάσκα οξυγόνου πολύ γρήγορα αν δεν θέλετε να πέσετε αναίσθητος. Τώρα ο κ. Griesemann ήταν ένας έμπειρος πιλότος. Θα έκανε αυτό το βασικό λάθος;
Όπως αναφέρθηκε ήδη, είναι εντυπωσιακό ότι πρέπει να ψάξετε για να βρείτε οτιδήποτε σχετικά με τον όμιλο Griesemann που συμμετέχει στη συντήρηση και τις επισκευές του αγωγού Nord Stream 2.
Υπάρχουν μερικά γαλλικά και ισπανικά tweets που υποστηρίζουν αυτό, πολλά tweets που το αφορούν δεν μπορούν πλέον να βρεθούν, οι σύνδεσμοι στις υπόλοιπες πηγές δεν λειτουργούν πλέον ή οδηγούν στις διάσημες ανύπαρκτες σελίδες.
Το να τα εξαλείψεις όλα τόσο επιμελώς δεν είναι εύκολο. Ακόμη και η εταιρεία Griesemann δεν μπορεί να κάνει τα πάντα μόνη της – και ακόμα κι αν το κάνει, γιατί πρέπει να εξαφανιστεί τόσο σχολαστικά; Εδώ είναι μερικά μόνο παραδείγματα.
https://vk.com/wall735544122_4330
https://vk.com/wall-214155128_7919
https://mai68.org/spip2/spip.php?article12804
Η επίθεση κατηγορήθηκε πολύ γρήγορα στη Ρωσία. Αλλά αν μπορείτε ακόμα να σκεφτείτε καθαρά, αναρωτηθείτε πρώτα. Ενδιαφερόταν η Ρωσία; Ή μάλλον οι ΗΠΑ; Ή Γερμανία; Και τα στοιχεία δείχνουν ότι ήταν οι ΗΠΑ. Αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα παρακάτω.
Ένα μυστηριώδες αεροπορικό δυστύχημα από CEO που ήξερε πάρα πολλά;
Η σύνδεση μεταξύ της τραγικής συντριβής ενός Cessna πριν από τρεις εβδομάδες στη Βαλτική Θάλασσα είναι νέα στην αδιαφανή αιτία των αγωγών Nord Stream . Η οικογένεια των επιχειρηματιών Griesemann από την Κολωνία κάθισε σε αυτό.
Είναι η μηχανή του κ. Peter Griesemann. Αυτή η οικογένεια δεν είναι οποιοσδήποτε. Αποδεικνύεται ότι ο κ. Griesemann ήταν ένα από τα κεντρικά πρόσωπα του έργου Nord Stream 2.
Ο Όμιλος Griesemann είναι ειδικοί σε συστήματα σωληνώσεων , κατασκευαστικές εταιρείες για βιομηχανικές εγκαταστάσεις και εταιρείες τεχνολογίας σωληνώσεων και συντήρησης. Αυτό αποκλείεται.
Το γεγονός ότι στον όμιλο εταιρειών φέρεται να ανατεθούν οι εργασίες στον αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream 2, ότι ο έμπειρος πιλότος Griesemann συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα 20 ημέρες πριν την επίθεση με έναν πολύ περίεργο και μυστηριώδη τρόπο μαζί με την οικογένειά του και ότι - εκτός από μερικές σελίδες - στο Διαδίκτυο όλα όσα αναφέρουν μια σύνδεση μεταξύ του Griesemann και του Nord Stream έχουν εξαφανιστεί είναι επίσης πολύ αξιοσημείωτα.
Τέτοιες αναρτήσεις εμφανίζονται σε μηχανές αναζήτησης εκτός της Google. Εάν κάνετε κλικ σε αυτές, θα δείτε μόνο "Αυτή η σελίδα δεν υπάρχει" ή "Σφάλμα 404". Αυτή η σύνδεση διαγράφηκε στη συνέχεια από ένα λήμμα της αγγλικής Wikipedia (δείτε παρακάτω). Υπάρχουν ακόμα μερικά tweets:
Το Cessna 551 της οικογένειας Griesemann με αριθμό πτήσης OE-FGR απογειώθηκε από τη Jerez de la Fronteira στη νότια Ισπανία, με προορισμό την Κολωνία. Η «Express» της Κολωνίας ανέφερε, επικαλούμενη το οικογενειακό περιβάλλον, ότι ο Γκρίζεμαν είχε φύγει από τη νότια Ισπανία με τη σύζυγό του Τζουλιάν, την κόρη Λίζα και τη φίλη της.
Η «Express» της Κολωνίας ανέφερε, επικαλούμενη το οικογενειακό περιβάλλον, ότι ο Γκρίζεμαν επέβαινε στο σκάφος με τη σύζυγό του Τζουλιάν, την κόρη του Λίζα και τη φίλη της. Ωστόσο, το σκάφος δεν προσγειώθηκε στην Κολωνία, αλλά πέταξε σε μια καμπύλη προς το Rügen και περαιτέρω πάνω από το Gotland και συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα στα ανοιχτά της Λετονίας.
Περίπου μία ώρα μετά την απογείωση, ο έμπειρος πιλότος Griesemann φέρεται να ανέφερε στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας στο Τολέδο ότι υπήρχαν προβλήματα στο σκάφος.
Δεν υπήρξε περαιτέρω επαφή ακόμη και όταν το αεροπλάνο εισήλθε στον γαλλικό εναέριο χώρο. Καθώς τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη ανέβηκαν στο μικρό ιδιωτικό αεροπλάνο για να ρίξουν μια ματιά, πλησίασαν το Cessna και οι πιλότοι μπορούσαν να δουν μέσα στο πιλοτήριο: ήταν άδειο!
Την ίδια δήλωση έκαναν και οι στρατιωτικοί πιλότοι στη Γερμανία, τη Δανία και τη Σουηδία. Οι Σουηδοί πιλότοι συνόδευσαν το Cessna μέχρι που τελικά συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα από ύψος 11.000 μέτρων σε μια περιστροφική κάθοδο δεκαπέντε λεπτών.
Αυτή ήταν η τελευταία επαφή πριν από τη συντριβή. Αυτή η συντριβή εγείρει δύο μεγάλα ερωτήματα:
1) Γιατί η θέση του πιλότου στο Cessna ήταν άδεια;
2) Γιατί και πώς το μηχάνημα άλλαξε ξανά πορεία πριν από τη συντριβή;
Το άρθρο του Focus κάνει τώρα διάφορες σκέψεις σχετικά με το εάν μια πτώση της πίεσης έκανε τους επιβάτες να λιποθυμήσουν ότι ο πιλότος θα μπορούσε να είχε εγκαταλείψει τη θέση του με απολύτως παράνομο τρόπο πανικόβλητος. Ότι μια πτώση από τα 11.000 μέτρα μπορεί να προκαλέσει βασανιστικό πόνο, φούσκωμα και ρήξη τυμπάνων. Είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι σωστά. Αλλά το πιλοτήριο ήταν ήδη άδειο πάνω από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Δανία και τη Σουηδία επίσης - και το ύψος πτήσης διατηρήθηκε όλη την ώρα και η πορεία άλλαξε ακόμη και. Όλα αυτά μπορούν να εξηγηθούν με ένα «μοιραίο σφάλμα πιλότου»;
Στην ενότητα σχολίων της αυστριακής Kronenzeitung, ένας πιλότος Joe Shelton φέρεται να είπε:
Το ερώτημα είναι μπορείς να πεθάνεις αν χάσεις την πίεση; Joe Shelton, πιλότος: «Όχι, δεν θα το έκανες, τουλάχιστον όχι συγκεκριμένα από την απώλεια πίεσης. Εκτός από την παροχή στους επιβάτες μεμονωμένες μάσκες οξυγόνου, το πλήρωμα πτήσης θα ξεκινούσε μια πολύ γρήγορη κάθοδο σε υψόμετρο όπου είναι δυνατή η κανονική αναπνοή και δεν απαιτούνται μάσκες οξυγόνου. Οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας εκπαιδεύονται για αυτό το ενδεχόμενο.»
Ωστόσο, θα έπρεπε να φορέσετε τη μάσκα οξυγόνου πολύ γρήγορα αν δεν θέλετε να πέσετε αναίσθητος. Τώρα ο κ. Griesemann ήταν ένας έμπειρος πιλότος. Θα έκανε αυτό το βασικό λάθος;
Όπως αναφέρθηκε ήδη, είναι εντυπωσιακό ότι πρέπει να ψάξετε για να βρείτε οτιδήποτε σχετικά με τον όμιλο Griesemann που συμμετέχει στη συντήρηση και τις επισκευές του αγωγού Nord Stream 2.
Υπάρχουν μερικά γαλλικά και ισπανικά tweets που υποστηρίζουν αυτό, πολλά tweets που το αφορούν δεν μπορούν πλέον να βρεθούν, οι σύνδεσμοι στις υπόλοιπες πηγές δεν λειτουργούν πλέον ή οδηγούν στις διάσημες ανύπαρκτες σελίδες.
Το να τα εξαλείψεις όλα τόσο επιμελώς δεν είναι εύκολο. Ακόμη και η εταιρεία Griesemann δεν μπορεί να κάνει τα πάντα μόνη της – και ακόμα κι αν το κάνει, γιατί πρέπει να εξαφανιστεί τόσο σχολαστικά; Εδώ είναι μερικά μόνο παραδείγματα.
https://vk.com/wall735544122_4330
https://vk.com/wall-214155128_7919
https://mai68.org/spip2/spip.php?article12804
[Αεροπορικό δυστύχημα: Ο Karl-Peter Griesemann, Διευθύνων Σύμβουλος του «Griesmann Group» επέβαινε και πέθανε μαζί με τη σύζυγο, την κόρη και τον φίλο του.
Ο όμιλος Griesemann ήταν υπεύθυνος για τη συντήρηση των αγωγών φυσικού αερίου Nordstream.
Ο Karl-Peter Griesemann, Διευθύνων Σύμβουλος του "Griesmann Group" επέβαινε στο πλοίο και πέθανε με τη σύζυγο, την κόρη και τον φίλο του.
Ο όμιλος Griesemann ήταν υπεύθυνος για τη συντήρηση των αγωγών φυσικού αερίου Nordstream.]
Το πρωί της Τρίτης, το Πολεμικό Ναυτικό της Λετονίας άρχισε τις έρευνες για το ελαφρύ αεροσκάφος που συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα. Χρησιμοποιήθηκε σε υποβρύχια ρομπότ. Όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ίχνος από τους κρατούμενους.
Ο όμιλος Griesemann ήταν υπεύθυνος για τη συντήρηση των αγωγών φυσικού αερίου Nordstream.
Ο Karl-Peter Griesemann, Διευθύνων Σύμβουλος του "Griesmann Group" επέβαινε στο πλοίο και πέθανε με τη σύζυγο, την κόρη και τον φίλο του.
Ο όμιλος Griesemann ήταν υπεύθυνος για τη συντήρηση των αγωγών φυσικού αερίου Nordstream.]
Το πρωί της Τρίτης, το Πολεμικό Ναυτικό της Λετονίας άρχισε τις έρευνες για το ελαφρύ αεροσκάφος που συνετρίβη στη Βαλτική Θάλασσα. Χρησιμοποιήθηκε σε υποβρύχια ρομπότ. Όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ίχνος από τους κρατούμενους.
Ωστόσο, οικογενειακά αντικείμενα λέγεται ότι βρέθηκαν στο μηχάνημα από τα υποβρύχια ρομπότ αναζήτησης. Η δημοσίευση στο vk παραθέτει επίσης αποσπάσματα από ένα λήμμα της αγγλικής Wikipedia σχετικά με αυτό το σφάλμα:
Πρόκειται για εταιρεία που συντηρεί και επισκευάζει τους αγωγούς Nord Stream 1/2.
Πρόκειται για εταιρεία που συντηρεί και επισκευάζει τους αγωγούς Nord Stream 1/2.
3 εβδομάδες πριν από τις επιθέσεις του αγωγού, το αφεντικό αυτής της εταιρείας πέθανε σε ιδιωτικό τζετ ( https://en.m.wikipedia.org/wiki/2022_Baltic_Sea_Cessn.. )
Αλλά αν ακολουθήσετε τον σύνδεσμο, αυτή η πρόταση διαγράφεται από την καταχώρηση.
Στις 6 Σεπτεμβρίου, τρεις μέρες μετά τη συντριβή, λέγεται ότι βρέθηκαν μέρη του σώματος . Δεν είναι ακόμη σαφές ποια χώρα θα πρέπει τώρα να διερευνήσει το μυστηριώδες δυστύχημα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Το παλιό ερώτημα από αμνημονεύτων χρόνων όταν συμβαίνει κάποιο μεγάλο χάος είναι: "Cui bono" - ποιος ωφελείται από αυτό; Και αυτή είναι η απάντηση και εδώ. Οι ΗΠΑ δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με το Nord Stream 2.
Το να κατηγορείς «τους Ρώσους» για αυτήν την επίθεση είναι προφανώς ανοησία. Αν ο Πρόεδρος Πούτιν ήθελε να εκβιάσει την Ευρώπη ή τη Γερμανία, θα είχε κλείσει το φυσικό αέριο και στη συνέχεια θα είχε τα αιτήματά του - ή οτιδήποτε άλλο. Όχι όμως να ανατινάξεις τον δικό σου αγωγό, που κοστίζει εκατοντάδες δισεκατομμύρια, και αυτόν σε ξένα χωρικά ύδατα, όπου δεν μπορείς να περάσεις απαρατήρητος.
Επομένως, δεν μπορεί πλέον να αποδειχθεί με βεβαιότητα ότι ο όμιλος εταιρειών Griesemann διαδραμάτισε πράγματι σημαντικό ρόλο στον αγωγό Nord Stream 2. Το γεγονός ότι έλαβε χώρα μια εκτεταμένη εκστρατεία διαγραφής στο Διαδίκτυο για να συγκαλύψει κάθε ίχνος συνηγορεί υπέρ αυτού. Και ότι μπορεί να υπάρξει ένα καυτό προβάδισμα στο σαμποτάζ του αγωγού εδώ.
Ήταν ο Ρώσος!;
Μέχρι σήμερα, τα μέσα ενημέρωσης υποθέτουν μόνο αόριστα και υποσυνείδητα ότι θα μπορούσε να ήταν ο «κακός Πούτιν» που ανατίναξε τον αγωγό. Αποδείξεις; κανένας. Δεν μπορούν καν να δώσουν στοιχεία. Το μόνο επιχείρημα για την ενοχή του Προέδρου Πούτιν: είναι κακός, η επίθεση στο σωσίβιο φυσικού αερίου της Ευρώπης είναι κακό, οπότε ήταν αυτός. Η Πρόεδρος της Κομισιόν της ΕΕ κα φον ντερ Λάιεν αντέδρασε ανοιχτά με τις πιο έντονες αντιδράσεις, αλλά τίποτα δεν έχει φανεί μέχρι στιγμής. Σε ποιον υποτίθεται ότι απευθύνονται; Άλλωστε, η Ουκρανία θα ήταν επίσης μια επιλογή, όπως προτείνει η καθημερινή mirror. Ή οι ΗΠΑ;
Μετάφραση: «Η Paramount ερευνά αυτά τα περιστατικά για να αποκτήσει πλήρη σαφήνεια ως προς το τι συνέβη και γιατί.
Οποιαδήποτε σκόπιμη διακοπή της ενεργής ευρωπαϊκής ενεργειακής υποδομής είναι απαράδεκτη και θα έχει ως αποτέλεσμα τη σκληρότερη δυνατή απάντηση».
Δεν είπε ποιον υποπτεύεται. Αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτή η απειλή απευθυνόταν στον παγκόσμιο κακό, τον Πούτιν. Ωστόσο, αρκετοί κορυφαίοι Πολωνοί πολιτικοί, όπως ο πρωθυπουργός Mateusz Morawiecki, υποψιάστηκαν δημόσια ότι οι Ρώσοι ήταν πίσω από αυτό.
Ο Mykhailo Podoliak, σύμβουλος του Zelenskyi, κατηγόρησε τη Ρωσία χωρίς κανένα στοιχείο: «Η μεγάλης κλίμακας «διαρροή αερίου» στο Nord Stream 1 δεν είναι τίποτα άλλο από μια τρομοκρατική επίθεση που σχεδιάστηκε από τη Ρωσία και μια επιθετική ενέργεια προς την ΕΕ».
Το Tagesschau αναφέρει τον Νορβηγό στρατιωτικό επιστήμονα και αξιωματικό του ναυτικού Tor Ivar Strömmen:
« Μια διαρροή σε τρία διαφορετικά σημεία με τόσο μεγάλη απόσταση μεταξύ τους μπορεί να είναι μόνο αποτέλεσμα εσκεμμένης πράξης ή δολιοφθοράς», είπε ο Στρόμεν στο Γαλλικό Πρακτορείο. Την ίδια στιγμή, η Ρωσία είναι ο μόνος πιθανός υπεύθυνος για αυτόν. «Οι διαρροές σε αγωγούς φυσικού αερίου είναι εξαιρετικά σπάνιες», συνέχισε ο Strömmen. Οι γραμμές Nord Stream είναι επίσης αρκετά νέες, στην περίπτωση του Nord Stream 2 ακόμη και πολύ νέες. Η μόνη εξήγηση που απομένει είναι το σαμποτάζ. «Βλέπω μόνο έναν πιθανό παίκτη και αυτός είναι η Ρωσία».
Η βρετανική Telegraph κατηγόρησε αμέσως και τη Ρωσία. Το κλάσμα των μέσων ενημέρωσης «Ήταν η Ρωσία» βλέπει το ενδιαφέρον που θα μπορούσε να έχει η Ρωσία στο γεγονός ότι αυτό θα μπορούσε να τροφοδοτήσει την αβεβαιότητα και να διογκώσει περαιτέρω τις τιμές του φυσικού αερίου. Αλλά αυτό θα ήταν άσκοπο αν καταστρέφατε τις γραμμές μέσω των οποίων σκοπεύετε να παραδώσετε το ακριβό φυσικό αέριο.
Τα στοιχεία μιλούν περισσότερο για τις Ηνωμένες Πολιτείες ως δράστη
Πέρα από το γεγονός ότι δεν υπάρχει προφανής λόγος για τον οποίο η Ρωσία θα καταστρέψει τον δικό της αγωγό, η επίθεση δεν ήταν απροειδοποίητη. Συγκεκριμένα από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν τον Φεβρουάριο, πριν από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία:
Πρόεδρος Μπάιντεν: «Εάν η Ρωσία εισβάλει… τότε δεν θα υπάρχει άλλος Nord Stream2. Θα το τελειώσουμε αυτό.
Δημοσιογράφος: «Μα πώς ακριβώς θα το κάνετε αυτό, επειδή...το έργο είναι υπό τον έλεγχο της Γερμανίας;»
Μπάιντεν: «Σας υπόσχομαι, θα μπορέσουμε να το κάνουμε».
Τα συμφέροντα των ΗΠΑ ήταν τόσο ξεκάθαρα που ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Πολωνίας έγραψε αμέσως στο Twitter τις ευχαριστίες του προς τις ΗΠΑ για αυτό το σπουδαίο κατόρθωμα:
Επίσημα βέβαια δεν κατηγορούνται οι ΗΠΑ. Ας μαζέψουμε όμως τα στοιχεία. Είναι αναμφίβολο ότι αυτό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι πράξη "τρομοκρατών" και η ζημιά δεν προκλήθηκε από δυνάμεις της φύσης.
Οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλουν το υγρό αέριό τους στην Ευρώπη
Οι "Σελίδες Reflection" γράφουν :
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ΗΠΑ έχουν μεγάλο συμφέρον να αποτρέψουν μακροπρόθεσμα τις παραδόσεις ρωσικών πρώτων υλών στη Γερμανία. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στα πρόθυρα να γίνουν ο μεγαλύτερος προμηθευτής LNG της Ευρώπης . Τα δισεκατομμύρια ευρώ που πήγαιναν στη Ρωσία για τον ενεργειακό εφοδιασμό μέχρι πέρυσι πηγαίνουν τώρα σε μεγάλο βαθμό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεδομένου ότι το LNG είναι σημαντικά πιο ακριβό από το φυσικό αέριο που συνδέεται με αγωγούς, αυτό έχει φυσικά αντίκτυπο στις ευρωπαϊκές τιμές ενέργειας. Η Ευρώπη δεν είναι πλέον ανταγωνιστική. Τόσο το φυσικό αέριο όσο και η ηλεκτρική ενέργεια είναι περίπου δέκα φορές φθηνότερα στις ΗΠΑ από ό,τι στη Γερμανία και οι ΗΠΑ κάνουν ήδη μαζική χρήση αυτών των πλεονεκτημάτων τιμών για να πείσουν τις γερμανικές εταιρείες να μεταφέρουν τις παραγωγικές τους ικανότητες πέρα από τον Ατλαντικό. Υπάρχει οικονομικός πόλεμος – όχι μόνο μεταξύ Δύσης και Ρωσίας, αλλά και μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ. μόνο που κανείς δεν ασχολείται με αυτό σε αυτή τη χώρα. Η ανατίναξη των αγωγών της Βαλτικής Θάλασσας θα ήταν μέρος αυτού του πολέμου.
Η οικονομία των ΗΠΑ είναι προβληματική και η άνοδος της Κίνας στην οικονομική και στρατιωτική ισχύ αμφισβητεί σοβαρά την αμερικανική υπεροχή. Η Ρωσία και η Κίνα αγωνίζονται για έναν πολυπολικό κόσμο, που αποτελεί άμεση πρόκληση για τις ΗΠΑ, οι οποίες κυριολεκτικά θέλουν να παραμείνουν η κυρίαρχη δύναμη για μια ζωή. Το κίνητρο είναι ξεκάθαρο. Ούτε οι ΗΠΑ το κρύβουν. Η ανατίναξη του επίμαχου αγωγού ταιριάζει με την εικόνα, αλλά αρκεί αυτό;
Ας δούμε τις ενδείξεις:
Δεν ήταν ένας σεισμός στον πυθμένα της θάλασσας που θα μπορούσε να είχε καταστρέψει τους αγωγούς. Οι σταθμοί μέτρησης στη Σουηδία και τη Δανία κατέγραψαν ισχυρές εκρήξεις κάτω από το νερό πριν γίνουν ορατές οι διαρροές αερίου (οι λεγόμενες «εκρήξεις», δηλαδή η εκτόξευση και η εκρηκτική εξάπλωση των φυσαλίδων αερίου). Ο Σουηδός σεισμολόγος Björn Lund από το Σουηδικό Σεισμολογικό Δίκτυο SNSN είπε στον σουηδικό ραδιοφωνικό σταθμό SVT ότι ήταν ξεκάθαρα μια έκρηξη ή μια έκρηξη .
Ο σεισμικός σταθμός στο Bornholm κατέγραψε ισχυρές εκτροπές στις συσκευές μέτρησης στις 02:03 και στις 19:04 . Η πρώτη έκρηξη προκάλεσε ζημιές στον αγωγό Nord Stream 2 νοτιοανατολικά του Bornholm. Αυτό προκάλεσε την ταχεία πτώση της πίεσης από τα 105 σε μόλις επτά bar. Η δεύτερη έκρηξη έσκισε και τα δύο σκέλη του αγωγού Nord Stream 1 σε μια περιοχή βορειοανατολικά του Bornholm. Πρέπει να είναι μια τεράστια τρύπα.
1) Η Ρωσία δεν είχε σχεδόν καθόλου την ευκαιρία να το κάνει
Άρα ήταν επίθεση. Αλλά κανένας ερασιτέχνης δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Για να κάνετε μια τέτοια έκρηξη σε βάθος εβδομήντα μέτρων στη θάλασσα, χρειάζεστε καλά εκπαιδευμένους ειδικούς (δύτες μάχης, δύτες ναυτικού) και υποβρύχια για να φέρουν αυτούς τους ανθρώπους στον στόχο και πίσω. Στην πραγματικότητα μόνο οι ένοπλες δυνάμεις των κρατών έχουν κάτι τέτοιο.
Δεν υπάρχουν πολλές κυβερνήσεις που έχουν τέτοιες ειδικές επιχειρήσεις βαθέων υδάτων. Σίγουρα οι Κινέζοι, οι Βρετανοί, πιθανώς η Γαλλία και η Γερμανία και οι ΗΠΑ. Οι δύτες μάχης και τα υποβρύχια ή υποβρύχια drones πρέπει πρώτα να έρθουν κοντά στον αγωγό. Οι γαλλικές και κινεζικές δραστηριότητες στη Βαλτική Θάλασσα στην περιοχή του αγωγού θα ήταν εξίσου ύποπτες και θα τραβούσαν την προσοχή.
Επειδή η Βαλτική Θάλασσα είναι μια από τις πιο στενά παρακολουθούμενες θάλασσες στη γη. Η «Δύση» και μετά το «Σύμφωνο της Βαρσοβίας» έχουν καθίσει εδώ για σχεδόν δεκαετίες, και σήμερα η Ρωσική Ομοσπονδία βρίσκεται ακριβώς απέναντι. Και οι ΗΠΑ έχουν τα συμφέροντά τους εδώ. Όλοι καταδιώκουν τους πάντες εδώ. Αισθητήρες, αναγνωριστικές πτήσεις και drones είναι παντού. Κανένα υποβρύχιο δεν μπορούσε να μπει σε αυτά τα νερά απαρατήρητο, κανένα πλοίο δεν μπορούσε να φτάσει εκεί χωρίς να είναι νηολογημένο. Η Ρωσία δεν θα μπορούσε να έχει φτάσει σε αυτά τα μέρη απαρατήρητη.
Και ακόμη και οι πιο σκληροί δύτες μάχης δεν μπορούν να καταφέρουν να βουτήξουν από τη ρωσική ακτή στο Bornholm με όλο το απαραίτητο υλικό και να ανατινάξουν τους αγωγούς εκεί. Αν ναι, θα το είχαν κάνει στην ανοιχτή θάλασσα στα ανοικτά των ρωσικών ακτών. Ή στα ανοικτά των ουκρανικών ακτών και το κατηγόρησε σε αυτούς.
2. Οι ΗΠΑ αλλά όλες οι πιθανότητες: Οι ΗΠΑ κάνουν ελιγμούς BaltOp το καλοκαίρι
Και, όπως θα το είχε τύχη, το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ εξάσκησε για πρώτη φορά τον τρόπο χρήσης υποβρύχιων μη επανδρωμένων αεροσκαφών πριν από λίγες εβδομάδες στο πλαίσιο της φετινής άσκησης του ΝΑΤΟ BALTOPS (Βαλτικές Επιχειρήσεις) στην περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας. Και μάντεψε πού, αγαπητέ αναγνώστη; Ακριβώς εκεί που είναι τώρα οι διαρροές, ανοιχτά του νησιού Bornholm και μισή στη Δανία, μισή στα σουηδικά χωρικά ύδατα.
Μια έρευνα για να διαπιστωθεί εάν οι αμερικανικές δυνάμεις ήταν εγκατεστημένες στο Μπόρνχολμ έδωσε ένα εκπληκτικό χτύπημα: Στις 22 Φεβρουαρίου, μόλις δύο ημέρες πριν από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το « overton magazin» έγραψε :
«Πρέπει να σταθμεύουν στρατιώτες των ΗΠΑ στο νησί Bornholm της Δανίας;
Αυτό το ερώτημα αυτή τη στιγμή ενοχλεί και διχάζει τους περίπου 40.000 κατοίκους του ανατολικότερου, στρατηγικά σημαντικού νησιού της Δανίας. Η Ρωσία ανακοινώνει «βαριές συνέπειες» εάν συμβεί αυτό και αναφέρεται σε μια συνθήκη του 1946. (...) Η κυβέρνηση της Δανίας-μέλους του ΝΑΤΟ έδωσε πρόσφατα σήμα στις ΗΠΑ ότι θα μπορούσαν να τοποθετήσουν στρατεύματα στο δανικό έδαφος. (...) Το Bornholm, τα Φινλανδικά νησιά Aland και το νησί Gotland, που ανήκει στη Σουηδία, θεωρούνται το «Κλειδί της Βαλτικής Θάλασσας».
Όποιος τα καταλαμβάνει ελέγχει στρατιωτικά την περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας. (...) Σύμφωνα με την εκτίμηση του Σουηδού στρατιωτικού εμπειρογνώμονα Jan Forsberg, εάν το Bornholm καταλάμβανε η Ρωσία, η ναυτιλία μεταξύ Γερμανίας και Πολωνίας και των χωρών της Βαλτικής δεν θα μπορούσε πλέον να πραγματοποιηθεί χωρίς τον κίνδυνο βομβαρδισμού. Κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, το νησί ήταν ένα σημαντικό μέρος για την παρακολούθηση της ραδιοφωνικής κίνησης των χωρών του Ανατολικού Μπλοκ».
Διαβάζοντας αυτό και γνωρίζοντας ότι ο αμερικανικός στρατός ήταν επίσημα ή ανεπίσημα τοποθετημένος, υπάρχει ένα πράγμα. Ειδικά δεδομένου ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2022 η κυρία Mette Frederiksen, η επικεφαλής της κυβέρνησης της Δανίας, χαιρέτισε ανοιχτά την παρουσία αμερικανών στρατιωτών στη Δανία:
«Η Δανία ξεκινά διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ για μια νέα αμυντική συνεργασία και είναι ρητά ανοιχτή στους Αμερικανούς στρατιώτες στο δανικό έδαφος».
Για άλλη μια φορά οι σελίδες προβληματισμού: «Οι ετήσιοι ελιγμοί του ΝΑΤΟ Baltops πραγματοποιήθηκαν στη Βαλτική Θάλασσα από τις αρχές έως τα μέσα Ιουνίου . Υπό τη διοίκηση του 6ου στόλου των ΗΠΑ, 47 πολεμικά πλοία συμμετείχαν στην άσκηση φέτος, συμπεριλαμβανομένου του συνδέσμου αμερικανικού στόλου γύρω από το ελικοπτεροφόρο USS Kearsarge. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτος είναι ένας συγκεκριμένος ελιγμός που διεξήχθη από την Task Force 68 του 6ου Στόλου – μια μονάδα ειδικού σκοπού Εξουδετέρωσης Μηχανισμών και Υποθαλάσσιων Επιχειρήσεων Πεζοναυτών των ΗΠΑ, η ίδια μονάδα που θα ήταν το πρώτο λιμάνι για μια πράξη δολιοφθοράς ενός υποθαλάσσιου αγωγού.
Όπως ανέφερε το ειδικό περιοδικό "Seapower" , τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, ακριβώς αυτή η μονάδα ήταν απασχολημένη στα ανοιχτά του νησιού Bornholm με έναν ελιγμό στον οποίο επιχείρησαν μη επανδρωμένα υποβρύχια οχήματα.
Αυτό λέει και ο ιστότοπος BaltOps:
Προς υποστήριξη του BALTOPS, ο 6ος στόλος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ συνεργάστηκε με ερευνητικά και πολεμικά κέντρα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ για να φέρει τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία κυνηγιού ναρκών στη Βαλτική Θάλασσα χρησιμοποιώντας μη επανδρωμένα υποβρύχια οχήματα και να επιδείξει την αποτελεσματικότητα του οχήματος σε επιχειρησιακά σενάρια.
Τα πειράματα διεξήχθησαν στα ανοικτά των ακτών του Bornholm της Δανίας, με συμμετέχοντες από το Naval Information Warfare Centre Pacific, Naval Undersea Warfare Warfare Center Newport και Mine Warfare Readiness and Effectiveness Measuring, όλα υπό τη διεύθυνση της US 6th Fleet Task Force 68.
Από: BALTOPS 22: A Perfect Opportunity for Research and Resting New Technology, Seapower
Το να συνδυάσουμε δύο και δύο σημαίνει ότι υπάρχει σχεδόν βεβαιότητα ότι οι δύτες μάχης του US Navy Seals θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει αυτήν την άσκηση ακριβώς γύρω και πάνω από τους αγωγούς για να συνδέσουν τους εκρηκτικούς μηχανισμούς στους σωλήνες. Κανείς δεν μπόρεσε να το επαληθεύσει και προσφέρει τη δυνατότητα ανατίναξης των δύο αγωγών Nord Stream 1 και 2 σε μεταγενέστερο, κατάλληλο χρονικό σημείο.
3. ...Και ήταν εκεί την ώρα του εγκλήματος
Ιδού, η ίδια αμερικανική δύναμη με το ίδιο αμερικανικό πολεμικό πλοίο Kearsarge βρισκόταν εκεί για λίγες μέρες περίπου την ώρα της επίθεσης. Το τελευταίο σήμα θέσης του στόλου ελήφθη την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου, περίπου 10 μίλια από την ακτή του Bornholm. Στη συνέχεια, τα πλοία απλά απενεργοποίησαν τον αναμεταδότη τους, το σύστημα αναγνώρισης AIS. Γιατί;
Ήσασταν λοιπόν εκεί την ώρα της επίθεσης. Αυτό είναι σίγουρο. Και η τοποθεσία της επίθεσης δεν επιλέχθηκε τυχαία. Και οι δύο τοποθεσίες επίθεσης βρίσκονται σε δανικό ή σουηδικό έδαφος, επομένως οι Ρώσοι δεν μπορούν να πάνε εκεί για να επισκευάσουν τους αγωγούς. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει «Αντίο, Nord Stream! Θα ήταν ωραία μαζί σου».
Ποιος άλλος θα είχε κίνητρο και την ευκαιρία; Όπως είπα, η Βαλτική Θάλασσα παρακολουθείται συνεχώς μέχρι τα βάθη. Δεν υπάρχει ούτε ένα ψάρι που να κολυμπάει απαρατήρητο του οποίου το ρέψιμο να μην καταγράφεται από ένα υποβρύχιο μικρόφωνο. Αν κάτι είχε φύγει από τη Ρωσία και ερχόταν στην περιοχή του Μπόρνχολμ, τα μέσα ενημέρωσης θα είχαν απηχήσει σχετικά. Αλλά προφανώς δεν υπάρχει καμία ένδειξη γι' αυτό, παρά μόνο υπαινιγμοί και αόριστες υποψίες.
Η ΕΕ και συνεπώς η οικονομική ατμομηχανή της Γερμανίας, δεν λαμβάνουν πλέον φυσικό αέριο από τη Ρωσία. Όλες οι διαμάχες για το πόσο μακριά ανοίγει ο Πούτιν τη βρύση του γκαζιού είναι πλέον ξεπερασμένες. Οι απαιτήσεις στη Γερμανία να προσεγγίσει τη Ρωσία για το ζήτημα του Nord Stream 2 προκειμένου να αποτραπούν πιθανές βίαιες διαμαρτυρίες των πολιτών και το στάσιμο της βιομηχανίας στο εσωτερικό πιθανότατα προκάλεσαν τις επιθέσεις. Στα μέσα Αυγούστου, ο αναπληρωτής ομοσπονδιακός πρόεδρος του FDP και αντιπρόεδρος της Bundestag, Wolfgang Kubicki, υποστήριξε επίσημα να τεθεί σε λειτουργία ο Nord Stream 2:
«Για να μην χρειάζεται ο κόσμος να παγώνει τον χειμώνα και να μην υποστεί σοβαρή ζημιά ο κλάδος μας». Δέχτηκε σκληρή κριτική για αυτό, αλλά όλο και περισσότερες φωνές υψώθηκαν που προειδοποιούσαν για τη βαθιά δομική ζημιά στην οικονομία και τους ανθρώπους και ζητούσαν τη θέση σε λειτουργία του Nord Stream 2. Το AfD κέρδισε μεγάλη συμπάθεια με το σύνθημά του "Open Nord Stream 2!"
Τότε, όπως φαίνεται, πατήθηκε το «κουμπί διακοπής έκτακτης ανάγκης» στην Ουάσιγκτον.
Κι όμως, όπως και στην περίπτωση της κατάρριψης του MH17 πάνω από την Ουκρανία, παρά όλες τις ενδείξεις και στοιχεία για το αντίθετο, δεν θα δούμε καμία πραγματική αναγνώριση. Θα είναι και θα παραμείνει ξανά ο κακός Ρώσος.
Και σίγουρα θα προκύψουν τα συνηθισμένα στοιχεία. Σίγουρα.
...
Αλλά αν ακολουθήσετε τον σύνδεσμο, αυτή η πρόταση διαγράφεται από την καταχώρηση.
Στις 6 Σεπτεμβρίου, τρεις μέρες μετά τη συντριβή, λέγεται ότι βρέθηκαν μέρη του σώματος . Δεν είναι ακόμη σαφές ποια χώρα θα πρέπει τώρα να διερευνήσει το μυστηριώδες δυστύχημα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Το παλιό ερώτημα από αμνημονεύτων χρόνων όταν συμβαίνει κάποιο μεγάλο χάος είναι: "Cui bono" - ποιος ωφελείται από αυτό; Και αυτή είναι η απάντηση και εδώ. Οι ΗΠΑ δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με το Nord Stream 2.
Το να κατηγορείς «τους Ρώσους» για αυτήν την επίθεση είναι προφανώς ανοησία. Αν ο Πρόεδρος Πούτιν ήθελε να εκβιάσει την Ευρώπη ή τη Γερμανία, θα είχε κλείσει το φυσικό αέριο και στη συνέχεια θα είχε τα αιτήματά του - ή οτιδήποτε άλλο. Όχι όμως να ανατινάξεις τον δικό σου αγωγό, που κοστίζει εκατοντάδες δισεκατομμύρια, και αυτόν σε ξένα χωρικά ύδατα, όπου δεν μπορείς να περάσεις απαρατήρητος.
Επομένως, δεν μπορεί πλέον να αποδειχθεί με βεβαιότητα ότι ο όμιλος εταιρειών Griesemann διαδραμάτισε πράγματι σημαντικό ρόλο στον αγωγό Nord Stream 2. Το γεγονός ότι έλαβε χώρα μια εκτεταμένη εκστρατεία διαγραφής στο Διαδίκτυο για να συγκαλύψει κάθε ίχνος συνηγορεί υπέρ αυτού. Και ότι μπορεί να υπάρξει ένα καυτό προβάδισμα στο σαμποτάζ του αγωγού εδώ.
Ήταν ο Ρώσος!;
Μέχρι σήμερα, τα μέσα ενημέρωσης υποθέτουν μόνο αόριστα και υποσυνείδητα ότι θα μπορούσε να ήταν ο «κακός Πούτιν» που ανατίναξε τον αγωγό. Αποδείξεις; κανένας. Δεν μπορούν καν να δώσουν στοιχεία. Το μόνο επιχείρημα για την ενοχή του Προέδρου Πούτιν: είναι κακός, η επίθεση στο σωσίβιο φυσικού αερίου της Ευρώπης είναι κακό, οπότε ήταν αυτός. Η Πρόεδρος της Κομισιόν της ΕΕ κα φον ντερ Λάιεν αντέδρασε ανοιχτά με τις πιο έντονες αντιδράσεις, αλλά τίποτα δεν έχει φανεί μέχρι στιγμής. Σε ποιον υποτίθεται ότι απευθύνονται; Άλλωστε, η Ουκρανία θα ήταν επίσης μια επιλογή, όπως προτείνει η καθημερινή mirror. Ή οι ΗΠΑ;
Μετάφραση: «Η Paramount ερευνά αυτά τα περιστατικά για να αποκτήσει πλήρη σαφήνεια ως προς το τι συνέβη και γιατί.
Οποιαδήποτε σκόπιμη διακοπή της ενεργής ευρωπαϊκής ενεργειακής υποδομής είναι απαράδεκτη και θα έχει ως αποτέλεσμα τη σκληρότερη δυνατή απάντηση».
Δεν είπε ποιον υποπτεύεται. Αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτή η απειλή απευθυνόταν στον παγκόσμιο κακό, τον Πούτιν. Ωστόσο, αρκετοί κορυφαίοι Πολωνοί πολιτικοί, όπως ο πρωθυπουργός Mateusz Morawiecki, υποψιάστηκαν δημόσια ότι οι Ρώσοι ήταν πίσω από αυτό.
Ο Mykhailo Podoliak, σύμβουλος του Zelenskyi, κατηγόρησε τη Ρωσία χωρίς κανένα στοιχείο: «Η μεγάλης κλίμακας «διαρροή αερίου» στο Nord Stream 1 δεν είναι τίποτα άλλο από μια τρομοκρατική επίθεση που σχεδιάστηκε από τη Ρωσία και μια επιθετική ενέργεια προς την ΕΕ».
Το Tagesschau αναφέρει τον Νορβηγό στρατιωτικό επιστήμονα και αξιωματικό του ναυτικού Tor Ivar Strömmen:
« Μια διαρροή σε τρία διαφορετικά σημεία με τόσο μεγάλη απόσταση μεταξύ τους μπορεί να είναι μόνο αποτέλεσμα εσκεμμένης πράξης ή δολιοφθοράς», είπε ο Στρόμεν στο Γαλλικό Πρακτορείο. Την ίδια στιγμή, η Ρωσία είναι ο μόνος πιθανός υπεύθυνος για αυτόν. «Οι διαρροές σε αγωγούς φυσικού αερίου είναι εξαιρετικά σπάνιες», συνέχισε ο Strömmen. Οι γραμμές Nord Stream είναι επίσης αρκετά νέες, στην περίπτωση του Nord Stream 2 ακόμη και πολύ νέες. Η μόνη εξήγηση που απομένει είναι το σαμποτάζ. «Βλέπω μόνο έναν πιθανό παίκτη και αυτός είναι η Ρωσία».
Η βρετανική Telegraph κατηγόρησε αμέσως και τη Ρωσία. Το κλάσμα των μέσων ενημέρωσης «Ήταν η Ρωσία» βλέπει το ενδιαφέρον που θα μπορούσε να έχει η Ρωσία στο γεγονός ότι αυτό θα μπορούσε να τροφοδοτήσει την αβεβαιότητα και να διογκώσει περαιτέρω τις τιμές του φυσικού αερίου. Αλλά αυτό θα ήταν άσκοπο αν καταστρέφατε τις γραμμές μέσω των οποίων σκοπεύετε να παραδώσετε το ακριβό φυσικό αέριο.
Τα στοιχεία μιλούν περισσότερο για τις Ηνωμένες Πολιτείες ως δράστη
Πέρα από το γεγονός ότι δεν υπάρχει προφανής λόγος για τον οποίο η Ρωσία θα καταστρέψει τον δικό της αγωγό, η επίθεση δεν ήταν απροειδοποίητη. Συγκεκριμένα από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν τον Φεβρουάριο, πριν από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία:
Πρόεδρος Μπάιντεν: «Εάν η Ρωσία εισβάλει… τότε δεν θα υπάρχει άλλος Nord Stream2. Θα το τελειώσουμε αυτό.
Δημοσιογράφος: «Μα πώς ακριβώς θα το κάνετε αυτό, επειδή...το έργο είναι υπό τον έλεγχο της Γερμανίας;»
Μπάιντεν: «Σας υπόσχομαι, θα μπορέσουμε να το κάνουμε».
Τα συμφέροντα των ΗΠΑ ήταν τόσο ξεκάθαρα που ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Πολωνίας έγραψε αμέσως στο Twitter τις ευχαριστίες του προς τις ΗΠΑ για αυτό το σπουδαίο κατόρθωμα:
Επίσημα βέβαια δεν κατηγορούνται οι ΗΠΑ. Ας μαζέψουμε όμως τα στοιχεία. Είναι αναμφίβολο ότι αυτό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι πράξη "τρομοκρατών" και η ζημιά δεν προκλήθηκε από δυνάμεις της φύσης.
Οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλουν το υγρό αέριό τους στην Ευρώπη
Οι "Σελίδες Reflection" γράφουν :
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ΗΠΑ έχουν μεγάλο συμφέρον να αποτρέψουν μακροπρόθεσμα τις παραδόσεις ρωσικών πρώτων υλών στη Γερμανία. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στα πρόθυρα να γίνουν ο μεγαλύτερος προμηθευτής LNG της Ευρώπης . Τα δισεκατομμύρια ευρώ που πήγαιναν στη Ρωσία για τον ενεργειακό εφοδιασμό μέχρι πέρυσι πηγαίνουν τώρα σε μεγάλο βαθμό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεδομένου ότι το LNG είναι σημαντικά πιο ακριβό από το φυσικό αέριο που συνδέεται με αγωγούς, αυτό έχει φυσικά αντίκτυπο στις ευρωπαϊκές τιμές ενέργειας. Η Ευρώπη δεν είναι πλέον ανταγωνιστική. Τόσο το φυσικό αέριο όσο και η ηλεκτρική ενέργεια είναι περίπου δέκα φορές φθηνότερα στις ΗΠΑ από ό,τι στη Γερμανία και οι ΗΠΑ κάνουν ήδη μαζική χρήση αυτών των πλεονεκτημάτων τιμών για να πείσουν τις γερμανικές εταιρείες να μεταφέρουν τις παραγωγικές τους ικανότητες πέρα από τον Ατλαντικό. Υπάρχει οικονομικός πόλεμος – όχι μόνο μεταξύ Δύσης και Ρωσίας, αλλά και μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ. μόνο που κανείς δεν ασχολείται με αυτό σε αυτή τη χώρα. Η ανατίναξη των αγωγών της Βαλτικής Θάλασσας θα ήταν μέρος αυτού του πολέμου.
Η οικονομία των ΗΠΑ είναι προβληματική και η άνοδος της Κίνας στην οικονομική και στρατιωτική ισχύ αμφισβητεί σοβαρά την αμερικανική υπεροχή. Η Ρωσία και η Κίνα αγωνίζονται για έναν πολυπολικό κόσμο, που αποτελεί άμεση πρόκληση για τις ΗΠΑ, οι οποίες κυριολεκτικά θέλουν να παραμείνουν η κυρίαρχη δύναμη για μια ζωή. Το κίνητρο είναι ξεκάθαρο. Ούτε οι ΗΠΑ το κρύβουν. Η ανατίναξη του επίμαχου αγωγού ταιριάζει με την εικόνα, αλλά αρκεί αυτό;
Ας δούμε τις ενδείξεις:
Δεν ήταν ένας σεισμός στον πυθμένα της θάλασσας που θα μπορούσε να είχε καταστρέψει τους αγωγούς. Οι σταθμοί μέτρησης στη Σουηδία και τη Δανία κατέγραψαν ισχυρές εκρήξεις κάτω από το νερό πριν γίνουν ορατές οι διαρροές αερίου (οι λεγόμενες «εκρήξεις», δηλαδή η εκτόξευση και η εκρηκτική εξάπλωση των φυσαλίδων αερίου). Ο Σουηδός σεισμολόγος Björn Lund από το Σουηδικό Σεισμολογικό Δίκτυο SNSN είπε στον σουηδικό ραδιοφωνικό σταθμό SVT ότι ήταν ξεκάθαρα μια έκρηξη ή μια έκρηξη .
Ο σεισμικός σταθμός στο Bornholm κατέγραψε ισχυρές εκτροπές στις συσκευές μέτρησης στις 02:03 και στις 19:04 . Η πρώτη έκρηξη προκάλεσε ζημιές στον αγωγό Nord Stream 2 νοτιοανατολικά του Bornholm. Αυτό προκάλεσε την ταχεία πτώση της πίεσης από τα 105 σε μόλις επτά bar. Η δεύτερη έκρηξη έσκισε και τα δύο σκέλη του αγωγού Nord Stream 1 σε μια περιοχή βορειοανατολικά του Bornholm. Πρέπει να είναι μια τεράστια τρύπα.
1) Η Ρωσία δεν είχε σχεδόν καθόλου την ευκαιρία να το κάνει
Άρα ήταν επίθεση. Αλλά κανένας ερασιτέχνης δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Για να κάνετε μια τέτοια έκρηξη σε βάθος εβδομήντα μέτρων στη θάλασσα, χρειάζεστε καλά εκπαιδευμένους ειδικούς (δύτες μάχης, δύτες ναυτικού) και υποβρύχια για να φέρουν αυτούς τους ανθρώπους στον στόχο και πίσω. Στην πραγματικότητα μόνο οι ένοπλες δυνάμεις των κρατών έχουν κάτι τέτοιο.
Δεν υπάρχουν πολλές κυβερνήσεις που έχουν τέτοιες ειδικές επιχειρήσεις βαθέων υδάτων. Σίγουρα οι Κινέζοι, οι Βρετανοί, πιθανώς η Γαλλία και η Γερμανία και οι ΗΠΑ. Οι δύτες μάχης και τα υποβρύχια ή υποβρύχια drones πρέπει πρώτα να έρθουν κοντά στον αγωγό. Οι γαλλικές και κινεζικές δραστηριότητες στη Βαλτική Θάλασσα στην περιοχή του αγωγού θα ήταν εξίσου ύποπτες και θα τραβούσαν την προσοχή.
Επειδή η Βαλτική Θάλασσα είναι μια από τις πιο στενά παρακολουθούμενες θάλασσες στη γη. Η «Δύση» και μετά το «Σύμφωνο της Βαρσοβίας» έχουν καθίσει εδώ για σχεδόν δεκαετίες, και σήμερα η Ρωσική Ομοσπονδία βρίσκεται ακριβώς απέναντι. Και οι ΗΠΑ έχουν τα συμφέροντά τους εδώ. Όλοι καταδιώκουν τους πάντες εδώ. Αισθητήρες, αναγνωριστικές πτήσεις και drones είναι παντού. Κανένα υποβρύχιο δεν μπορούσε να μπει σε αυτά τα νερά απαρατήρητο, κανένα πλοίο δεν μπορούσε να φτάσει εκεί χωρίς να είναι νηολογημένο. Η Ρωσία δεν θα μπορούσε να έχει φτάσει σε αυτά τα μέρη απαρατήρητη.
Και ακόμη και οι πιο σκληροί δύτες μάχης δεν μπορούν να καταφέρουν να βουτήξουν από τη ρωσική ακτή στο Bornholm με όλο το απαραίτητο υλικό και να ανατινάξουν τους αγωγούς εκεί. Αν ναι, θα το είχαν κάνει στην ανοιχτή θάλασσα στα ανοικτά των ρωσικών ακτών. Ή στα ανοικτά των ουκρανικών ακτών και το κατηγόρησε σε αυτούς.
2. Οι ΗΠΑ αλλά όλες οι πιθανότητες: Οι ΗΠΑ κάνουν ελιγμούς BaltOp το καλοκαίρι
Και, όπως θα το είχε τύχη, το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ εξάσκησε για πρώτη φορά τον τρόπο χρήσης υποβρύχιων μη επανδρωμένων αεροσκαφών πριν από λίγες εβδομάδες στο πλαίσιο της φετινής άσκησης του ΝΑΤΟ BALTOPS (Βαλτικές Επιχειρήσεις) στην περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας. Και μάντεψε πού, αγαπητέ αναγνώστη; Ακριβώς εκεί που είναι τώρα οι διαρροές, ανοιχτά του νησιού Bornholm και μισή στη Δανία, μισή στα σουηδικά χωρικά ύδατα.
Μια έρευνα για να διαπιστωθεί εάν οι αμερικανικές δυνάμεις ήταν εγκατεστημένες στο Μπόρνχολμ έδωσε ένα εκπληκτικό χτύπημα: Στις 22 Φεβρουαρίου, μόλις δύο ημέρες πριν από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το « overton magazin» έγραψε :
«Πρέπει να σταθμεύουν στρατιώτες των ΗΠΑ στο νησί Bornholm της Δανίας;
Αυτό το ερώτημα αυτή τη στιγμή ενοχλεί και διχάζει τους περίπου 40.000 κατοίκους του ανατολικότερου, στρατηγικά σημαντικού νησιού της Δανίας. Η Ρωσία ανακοινώνει «βαριές συνέπειες» εάν συμβεί αυτό και αναφέρεται σε μια συνθήκη του 1946. (...) Η κυβέρνηση της Δανίας-μέλους του ΝΑΤΟ έδωσε πρόσφατα σήμα στις ΗΠΑ ότι θα μπορούσαν να τοποθετήσουν στρατεύματα στο δανικό έδαφος. (...) Το Bornholm, τα Φινλανδικά νησιά Aland και το νησί Gotland, που ανήκει στη Σουηδία, θεωρούνται το «Κλειδί της Βαλτικής Θάλασσας».
Όποιος τα καταλαμβάνει ελέγχει στρατιωτικά την περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας. (...) Σύμφωνα με την εκτίμηση του Σουηδού στρατιωτικού εμπειρογνώμονα Jan Forsberg, εάν το Bornholm καταλάμβανε η Ρωσία, η ναυτιλία μεταξύ Γερμανίας και Πολωνίας και των χωρών της Βαλτικής δεν θα μπορούσε πλέον να πραγματοποιηθεί χωρίς τον κίνδυνο βομβαρδισμού. Κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, το νησί ήταν ένα σημαντικό μέρος για την παρακολούθηση της ραδιοφωνικής κίνησης των χωρών του Ανατολικού Μπλοκ».
Διαβάζοντας αυτό και γνωρίζοντας ότι ο αμερικανικός στρατός ήταν επίσημα ή ανεπίσημα τοποθετημένος, υπάρχει ένα πράγμα. Ειδικά δεδομένου ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2022 η κυρία Mette Frederiksen, η επικεφαλής της κυβέρνησης της Δανίας, χαιρέτισε ανοιχτά την παρουσία αμερικανών στρατιωτών στη Δανία:
«Η Δανία ξεκινά διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ για μια νέα αμυντική συνεργασία και είναι ρητά ανοιχτή στους Αμερικανούς στρατιώτες στο δανικό έδαφος».
Για άλλη μια φορά οι σελίδες προβληματισμού: «Οι ετήσιοι ελιγμοί του ΝΑΤΟ Baltops πραγματοποιήθηκαν στη Βαλτική Θάλασσα από τις αρχές έως τα μέσα Ιουνίου . Υπό τη διοίκηση του 6ου στόλου των ΗΠΑ, 47 πολεμικά πλοία συμμετείχαν στην άσκηση φέτος, συμπεριλαμβανομένου του συνδέσμου αμερικανικού στόλου γύρω από το ελικοπτεροφόρο USS Kearsarge. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτος είναι ένας συγκεκριμένος ελιγμός που διεξήχθη από την Task Force 68 του 6ου Στόλου – μια μονάδα ειδικού σκοπού Εξουδετέρωσης Μηχανισμών και Υποθαλάσσιων Επιχειρήσεων Πεζοναυτών των ΗΠΑ, η ίδια μονάδα που θα ήταν το πρώτο λιμάνι για μια πράξη δολιοφθοράς ενός υποθαλάσσιου αγωγού.
Όπως ανέφερε το ειδικό περιοδικό "Seapower" , τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, ακριβώς αυτή η μονάδα ήταν απασχολημένη στα ανοιχτά του νησιού Bornholm με έναν ελιγμό στον οποίο επιχείρησαν μη επανδρωμένα υποβρύχια οχήματα.
Αυτό λέει και ο ιστότοπος BaltOps:
Προς υποστήριξη του BALTOPS, ο 6ος στόλος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ συνεργάστηκε με ερευνητικά και πολεμικά κέντρα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ για να φέρει τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία κυνηγιού ναρκών στη Βαλτική Θάλασσα χρησιμοποιώντας μη επανδρωμένα υποβρύχια οχήματα και να επιδείξει την αποτελεσματικότητα του οχήματος σε επιχειρησιακά σενάρια.
Τα πειράματα διεξήχθησαν στα ανοικτά των ακτών του Bornholm της Δανίας, με συμμετέχοντες από το Naval Information Warfare Centre Pacific, Naval Undersea Warfare Warfare Center Newport και Mine Warfare Readiness and Effectiveness Measuring, όλα υπό τη διεύθυνση της US 6th Fleet Task Force 68.
Από: BALTOPS 22: A Perfect Opportunity for Research and Resting New Technology, Seapower
Το να συνδυάσουμε δύο και δύο σημαίνει ότι υπάρχει σχεδόν βεβαιότητα ότι οι δύτες μάχης του US Navy Seals θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει αυτήν την άσκηση ακριβώς γύρω και πάνω από τους αγωγούς για να συνδέσουν τους εκρηκτικούς μηχανισμούς στους σωλήνες. Κανείς δεν μπόρεσε να το επαληθεύσει και προσφέρει τη δυνατότητα ανατίναξης των δύο αγωγών Nord Stream 1 και 2 σε μεταγενέστερο, κατάλληλο χρονικό σημείο.
3. ...Και ήταν εκεί την ώρα του εγκλήματος
Ιδού, η ίδια αμερικανική δύναμη με το ίδιο αμερικανικό πολεμικό πλοίο Kearsarge βρισκόταν εκεί για λίγες μέρες περίπου την ώρα της επίθεσης. Το τελευταίο σήμα θέσης του στόλου ελήφθη την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου, περίπου 10 μίλια από την ακτή του Bornholm. Στη συνέχεια, τα πλοία απλά απενεργοποίησαν τον αναμεταδότη τους, το σύστημα αναγνώρισης AIS. Γιατί;
Ήσασταν λοιπόν εκεί την ώρα της επίθεσης. Αυτό είναι σίγουρο. Και η τοποθεσία της επίθεσης δεν επιλέχθηκε τυχαία. Και οι δύο τοποθεσίες επίθεσης βρίσκονται σε δανικό ή σουηδικό έδαφος, επομένως οι Ρώσοι δεν μπορούν να πάνε εκεί για να επισκευάσουν τους αγωγούς. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει «Αντίο, Nord Stream! Θα ήταν ωραία μαζί σου».
Ποιος άλλος θα είχε κίνητρο και την ευκαιρία; Όπως είπα, η Βαλτική Θάλασσα παρακολουθείται συνεχώς μέχρι τα βάθη. Δεν υπάρχει ούτε ένα ψάρι που να κολυμπάει απαρατήρητο του οποίου το ρέψιμο να μην καταγράφεται από ένα υποβρύχιο μικρόφωνο. Αν κάτι είχε φύγει από τη Ρωσία και ερχόταν στην περιοχή του Μπόρνχολμ, τα μέσα ενημέρωσης θα είχαν απηχήσει σχετικά. Αλλά προφανώς δεν υπάρχει καμία ένδειξη γι' αυτό, παρά μόνο υπαινιγμοί και αόριστες υποψίες.
Η ΕΕ και συνεπώς η οικονομική ατμομηχανή της Γερμανίας, δεν λαμβάνουν πλέον φυσικό αέριο από τη Ρωσία. Όλες οι διαμάχες για το πόσο μακριά ανοίγει ο Πούτιν τη βρύση του γκαζιού είναι πλέον ξεπερασμένες. Οι απαιτήσεις στη Γερμανία να προσεγγίσει τη Ρωσία για το ζήτημα του Nord Stream 2 προκειμένου να αποτραπούν πιθανές βίαιες διαμαρτυρίες των πολιτών και το στάσιμο της βιομηχανίας στο εσωτερικό πιθανότατα προκάλεσαν τις επιθέσεις. Στα μέσα Αυγούστου, ο αναπληρωτής ομοσπονδιακός πρόεδρος του FDP και αντιπρόεδρος της Bundestag, Wolfgang Kubicki, υποστήριξε επίσημα να τεθεί σε λειτουργία ο Nord Stream 2:
«Για να μην χρειάζεται ο κόσμος να παγώνει τον χειμώνα και να μην υποστεί σοβαρή ζημιά ο κλάδος μας». Δέχτηκε σκληρή κριτική για αυτό, αλλά όλο και περισσότερες φωνές υψώθηκαν που προειδοποιούσαν για τη βαθιά δομική ζημιά στην οικονομία και τους ανθρώπους και ζητούσαν τη θέση σε λειτουργία του Nord Stream 2. Το AfD κέρδισε μεγάλη συμπάθεια με το σύνθημά του "Open Nord Stream 2!"
Τότε, όπως φαίνεται, πατήθηκε το «κουμπί διακοπής έκτακτης ανάγκης» στην Ουάσιγκτον.
Κι όμως, όπως και στην περίπτωση της κατάρριψης του MH17 πάνω από την Ουκρανία, παρά όλες τις ενδείξεις και στοιχεία για το αντίθετο, δεν θα δούμε καμία πραγματική αναγνώριση. Θα είναι και θα παραμείνει ξανά ο κακός Ρώσος.
Και σίγουρα θα προκύψουν τα συνηθισμένα στοιχεία. Σίγουρα.
...
πηγή 6-10-22
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.