Η Berliner Blindenverein καταθέτει μήνυση κατά των ηλεκτρονικών σκούτερ στα πεζοδρόμια
πηγή: RT DE 5 Οκτωβρίου 2022
Ειδικά για τους τυφλούς, τα ηλεκτρονικά σκούτερ που μπλοκάρουν τα πεζοδρόμια του Βερολίνου προκαλούν ενόχληση. Η Γενική Ένωση Τυφλών και ΑμΕΑ στο Βερολίνο κατέθεσε τώρα ομαδική μήνυση ώστε «όλοι, ειδικά τα άτομα με αναπηρία, να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ξανά το πεζοδρόμιο χωρίς φόβο και ατυχήματα».
Ηλεκτρονικά σκούτερ από τον πάροχο Lime βρίσκονται σε ένα πεζοδρόμιο του Βερολίνου.
Άλλοι τα λατρεύουν, άλλοι θα ήθελαν να τα βυθίσουν στο Spree: ηλεκτρονικά σκούτερ. Τα 54.000 ηλεκτρονικά σκούτερ που μπλοκάρουν τα πεζοδρόμια της πρωτεύουσας αποτελούν πιθανό κίνδυνο ατυχημάτων, ειδικά για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης. Τώρα τα σκούτερ είναι υπόθεση για το δικαστικό σώμα: Όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 4-10-22, η Γενική Ένωση Τυφλών και Ατόμων με προβλήματα όρασης του Βερολίνου, έχει καταθέσει ομαδική αγωγή. Η Berliner Zeitung είχε αναφέρει στο παρελθόν για την υπόθεση.
Κίνδυνοι και πλεονεκτήματα: e-scooter ως νέα επιλογή κινητικότητας στους γερμανικούς δρόμους
Η εκπρόσωπος του συλλόγου Paloma Rändel εξήγησε ότι ο σύλλογος πηγαίνει στα δικαστήρια ώστε «όλοι, ειδικά τα άτομα με αναπηρία, να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ξανά το πεζοδρόμιο χωρίς φόβο και ατυχήματα». Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, υπήρξε πράγματι μια αλλαγή στον νόμο για τους δρόμους του Βερολίνου στο Βερολίνο. Αντίστοιχα, οι εταιρείες που προσφέρουν οχήματα προς ενοικίαση σε δημόσιους δρόμους απαιτούν ειδική άδεια χρήσης.
Η ένωση θέλει τώρα να διασφαλίσει ότι η Γερουσία του Βερολίνου χορηγεί αυτήν την άδεια μόνο εάν υπάρχουν υποχρεωτικοί χώροι στάθμευσης πέρα από τα πεζοδρόμια, σύμφωνα με τον Rändel. Σύμφωνα με τον Σύλλογο για Τυφλούς και Άτομα με προβλήματα όρασης, η τρέχουσα έννοια «δεν αποτελεί απλώς ενόχληση, αλλά και κίνδυνο ατυχημάτων για όλα τα άτομα για τα οποία το πεζοδρόμιο ήταν προηγουμένως ζώνη προστασίας».
Η Γερουσία θα μπορούσε να ασκήσει το δικαίωμά της με τον νέο νόμο και να απαγορεύσει τα σκούτερ από τα πεζοδρόμια, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του συλλόγου. Η εκπρόσωπος επέκρινε επίσης:
"Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι εταιρείες ενοικίασης πρέπει να δημιουργήσουν μια τηλεφωνική γραμμή για να αναφέρουν οχήματα που έχουν σταθμεύσει λάθος. Οι εταιρείες πρέπει στη συνέχεια να τα απομακρύνουν. Αλλά αυτός ο κανονισμός δεν μπαίνει στην ουσία του θέματος, επειδή τα οχήματα πρέπει να μην εμποδίζεσαι ή να λες ψέματα εξαρχής».
Επιπλέον, δεν υπάρχει κεντρική τηλεφωνική γραμμή, αλλά ο κάθε πάροχος στήνει τη δική του. Ωστόσο, δεν είναι εύκολο για τους τυφλούς να βρουν σε ποια εταιρεία ανήκει το e-scooter. Η ένωση εκπροσωπείται από τους δικηγόρους Thomas Hiby και Michael Richter. Ο Hiby είχε ήδη αποκτήσει εμπειρία σε μια παρόμοια υπόθεση και είπε στη Berliner Zeitung τον Σεπτέμβριο ότι η προηγούμενη άδεια ειδικής χρήσης της Γερουσίας ήταν παράνομη .
Περισσότερα για το θέμα - Μετά από ένα ταξίδι με ηλεκτρονικό σκούτερ στη Νυρεμβέργη: 3.000 αμερικανοί στρατιώτες έχουν απαγορευτεί από το αλκοόλ και κατ' οίκον περιορισμός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.