26 Αυγούστου 2022
Η τελευταία σταυροφορία της Google κατά της ελευθερίας του λόγου είναι μια εκστρατεία για να καταστήσει τους χρήστες της πλατφόρμας από την Ανατολική Ευρώπη ανθεκτικούς στις «αρνητικές πληροφορίες» για τους Ουκρανούς πρόσφυγες.
Μια νέα καμπάνια του τμήματος "Behavioral Tech Incubator Jigsaw" της Google με το περίεργο όνομα "Behavioral Tech Incubator Jigsaw " στοχεύει να "αποτρέψει" αρνητικούς ισχυρισμούς για Ουκρανούς πρόσφυγες και στοχεύει κοινό με βίντεο κλιπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Πολωνία, τη Σλοβακία και την Τσεχική Δημοκρατία για να εκπαιδεύσει τους χρήστες εκεί σχετικά με διάφορους υποτιθέμενους τύπους ψυχολογικής χειραγώγησης που χρησιμοποιείται για τη διάδοση παραπληροφόρησης.
https://de.wikipedia.org/wiki/Jigsaw_(Unternehmen)
Ακολουθώντας τις ιατρικές πρακτικές εμβολιασμού και χρησιμοποιώντας τη λογική ενός τέτοιου εμβολιασμού αν κάποιος εκτεθεί σε έναν ιό - ή στην προκειμένη περίπτωση με τη φερόμενη γνώση της παραπληροφόρησης - ο στόχος αυτής της εκστρατείας είναι προφανώς να ενισχυθεί η "άμυνα" των ανθρώπων έναντι των ψευδών πληροφοριών.
"Αν πείτε στους ανθρώπους τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα, πολλοί θα το απορρίψουν. Αλλά αυτό που μπορείτε να τους δείξετε είναι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη διάδοση παραπληροφόρησης, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην κρίση της Ουκρανίας", είπε ο Jon Roozenbeek, ο κύριος συγγραφέας μιας μελέτης, εξηγεί το ιστορικό της καμπάνιας της Google στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters.
«Η προπαγάνδα, τα ψέματα και η εξαπάτηση δημιουργούνται σχεδόν πάντα από το ίδιο σενάριο», λέει ο συν-συγγραφέας Stephan Lewandowsky από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ. Για την ανάπτυξη των βίντεο «αναλύθηκε η ρητορική των λαϊκιστών που συχνά περιέχει αποδιοπομπαίους τράγους και ψεύτικες διχογνωμίες».
Ο απώτερος στόχος της καμπάνιας της Google είναι να κάνει το κοινό «πιο ανθεκτικό» σε αφηγήσεις που είναι «εχθρικές για τους Ουκρανούς πρόσφυγες». Η Πολωνία επιλέχθηκε ως το εμβληματικό «Ground Zero» για αυτήν την εκστρατεία λόγω του μεγάλου αριθμού Ουκρανών προσφύγων και μεταναστών - περίπου 1,5 εκατομμύριο Ουκρανοί έχουν εισέλθει στη χώρα από τον Φεβρουάριο του 2022.
Η πόλη της Βαρσοβίας είδε τον πληθυσμό της να αυξάνεται κατά πάνω από 15% λόγω της εισροής προσφύγων - ενώ οι άλλες δύο χώρες, η Σλοβακία και η Τσεχική Δημοκρατία, επιλέχθηκαν για να πάρουν μια γενική ιδέα για το πώς, σύμφωνα με την Beth Goldberg, επικεφαλής του Η έρευνα στο Google στην υπόλοιπη Ευρώπη επικεντρώνεται σε αυτό το θέμα.
Τα βίντεο κλιπ διάρκειας 90 δευτερολέπτων αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια ψυχολόγων από τα Πανεπιστήμια του Κέιμπριτζ και του Μπρίστολ και θα μεταδοθούν ως χορηγούμενες αναρτήσεις στο Facebook, το Twitter, το TikTok και το YouTube για ένα μήνα. Αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας που περιλαμβάνει ΜΚΟ, ελεγκτές γεγονότων, ακαδημαϊκούς και «ειδικούς στην παραπληροφόρηση».
Αυτή η αναπαράσταση του «αγώνα κατά της παραπληροφόρησης» έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής μετά την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στον απόηχο της πανδημίας COVID-19, με πολλές υπηρεσίες του ΟΗΕ - από την UNESCO μέχρι τον ΠΟΥ - να προτρέπουν ακούραστα το κοινό τους να σκεφτεί πριν πει ( μοιραστεί) αμφισβητήσιμες ειδήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποφευχθεί η ακούσια διάδοση «ψευδών ειδήσεων σε μια infodemic».
πηγή 26-8-22
https://rtde.live/international/147195-google-beabsichtigt-osteuropaer-gegen-desinformation/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.