Τρίτη 12 Απριλίου 2022

ΟΥΚΡΑΝΙΑ: Οι Ρώσοι μπλόγκερ έχασαν έως και το 80% του εισοδήματός τους σε ένα μήνα

Οι Ρώσοι μπλόγκερ έχασαν έως και το 80% του εισοδήματός τους σε ένα μήνα

Ρώσοι μπλόγκερ που εργάζονταν στο Instagram, το Facebook (που ανήκει στον οργανισμό Meta, που αναγνωρίζεται ως εξτρεμιστικό στη Ρωσία), στο YouTube, στο Twitch, στο TikTok και σε μια σειρά από άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες έχασαν περίπου το 80 τοις εκατό του εισοδήματός τους τον περασμένο μήνα. Αυτό δήλωσε ο ειδικός SMM του πρακτορείου 2L Danila Nikolaev.

Ένας blogger συμφώνησε με αυτά τα δεδομένα, ο οποίος ήθελε να μην αποκαλύψει το όνομά του, ο οποίος είπε στην Izvestia ότι όσοι δημοσίευσαν το περιεχόμενό τους σε κοινωνικά δίκτυα που έκλεισαν πρόσφατα στη Ρωσία αντιμετώπισαν εκροή κοινού και μείωση του αριθμού των διαφημιζόμενων.

Επιπλέον, ορισμένες μάρκες έχουν παγώσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, οι influencers έχασαν ορισμένα από τα συμβόλαιά τους και σε άλλες πλατφόρμες. Μέχρι στιγμής, το TikTok έχει αναστείλει τις δραστηριότητές του στη Ρωσία και το YouTube και το Twitch έχουν απενεργοποιήσει τη δημιουργία εσόδων για τους Ρώσους.

Σύμφωνα με ανάλυση του Ivan Samoylenko, διευθύνοντος συνεργάτη του B&C Agency, τα εισοδήματα των bloggers μειώθηκαν λιγότερο δραματικά - κατά περίπου 30-60%. Και η ιδρύτρια του πρακτορείου PR Perfect, Kristina Petrova, σημειώνει ότι προς το παρόν είναι δύσκολο να βρεις έναν blogger που να μην έχει χάσει τουλάχιστον τα μισά από τα κέρδη του στα κοινωνικά δίκτυα. Σύμφωνα με την ίδια, αυτό οφείλεται στην εκροή μεγάλων διαφημιστών.

Όπως είναι φυσικό, σε τέτοιες συνθήκες, πολλοί εγκαταλείπουν το blogging. Σύμφωνα με το Brand Analytics, το Instagram έχασε σχεδόν τους μισούς (48 τοις εκατό) των Ρώσων μπλόγκερ και το Facebook έχασε το 21 τοις εκατό των χρηστών του.

Νωρίτερα αναφέρθηκε ότι δημιουργήθηκε μια υπηρεσία στη Ρωσία για τη μεταφορά καναλιών YouTube στο VKontakte.

12-4-22

https://ren.tv/news/v-rossii/962159-rossiiskie-blogery-za-mesiats-poteriali-do-80-svoego-dokhoda

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.