Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Η Σινδόνη του Τορίνο δείχνει μόνο ένα αγγλικό άγαλμα του Χριστού από τον Μεσαίωνα?? Ο Δρ. David Akins πιστεύει ότι το κειμήλιο είναι ψεύτικο και μπορεί να κατασκευάστηκε στην Αγγλία


Η Σινδόνη του Τορίνο είναι το λινό ύφασμα που φέρεται να είναι το ταφικό σάβανο του Χριστού, είναι το μόνο γνωστό τεχνούργημα της Σταύρωσης

Δεν υπάρχει καμία αναφορά στα Ευαγγέλια για το πώς έμοιαζε ο Ιησούς.

είναι αδύνατο να πούμε με βεβαιότητα ότι ο άνθρωπος που απεικονίζεται στη Σινδόνη είναι ή δεν είναι ο Ιησούς . Ωστόσο, οι παραλληλισμοί μεταξύ της χρονικής στιγμής που απαθανάτισε η Σινδόνη και της ιστορίας της Σταύρωσης του Ιησού είναι εντυπωσιακοί.


Η Σινδόνη έχει τις μπροστινές και τις πίσω εικόνες ενός σταυρωμένου άνδρα σαν να είχε τυλιχθεί το λινό γύρω από το σώμα του.

Οι κηλίδες αίματος σε συνδυασμό με ό,τι φαίνεται να είναι δόντια, οστά, λουλούδια και άλλα αντικείμενα στο ύφασμα έχουν προκαλέσει αρκετούς επιστήμονες να υποθέσουν ότι η έντονη ακτινοβολία που περιελάμβανε συχνότητες φωτός και ακτίνων Χ , παρήγαγε τις εικόνες στο λινό. Οι ακτίνες Χ δεν «συμβαίνουν απλώς». Πυροδοτούνται.

Συνεπώς εγείρει ένα ερώτημα: τι (πραγματικά) συνέβη στη Σταύρωση που προκάλεσε αυτές τις ακτίνες Χ και το σχηματισμό της εικόνας στη Σινδόνη;

Ο Δρ.Thaddeus Trenn , Ph.D., Διευθυντής του Προγράμματος Μαθημάτων Επιστήμης και Θρησκείας στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, Καναδάς, υποθέτει ότι το σώμα μέσα στη Σινδόνη βίωσε μια αποϋλοποίηση λόγω της εισροής έντονης ενέργειας που ξεπέρασε τις ισχυρές (πυρηνικές) δυνάμεις που δεσμεύουν τα πρωτόνια και τα νετρόνια και απελευθέρωσε την ύλη σε ενέργεια -- αμέσως.

η εργασία άλλων επιστημόνων έδειξε επίσης στοιχεία ότι οι εικόνες της Σινδόνης είναι ακτίνες Χ.

 ο Δρ. Trenn πιστεύει ότι η ενέργεια των ακτίνων Χ μπορεί να είναι το προϊόν του πρωτογενούς γεγονότος αποϋλοποίησης

Με άλλα λόγια, ως αποτέλεσμα της Σταύρωσης ο άνθρωπος στη Σινδόνη μεταμορφώθηκε σε ένα ον του φωτός . Σύμφωνα με τα απόκρυφα κείμενα, ο Ιησούς θα μπορούσε να αποϋλοποιηθεί και να υλοποιηθεί κατά βούληση. Μετά τη Σταύρωση εμφανιζόταν συχνά στους μαθητές του, ως ον φωτός.

Αυτή η υπόθεση φαίνεται να εγείρει προκλητικά ερωτήματα

Ποια ήταν η πηγή ενέργειας για τις ακτίνες Χ;

Πού πήγε ο άντρας στη Σινδόνη;

Τι είδους ακριβώς γεγονός ήταν η Σταύρωση;

***[Όπως η Κιβωτός της Διαθήκης , ήταν και σύμβολο της διαθήκης της ανθρωπότητας με τον Θεό, αλλά και ένα οπλικό σύστημα με τεράστια καταστροφική δύναμη.

έτσι η συσκευή παραγωγής ακτίνων Χ που δημιούργησε την ακτινογραφία στη Σινδόνη του Τορίνο θέτει το ερώτημα:

Εάν ο Ιησούς και η Μαρία Μαγδαληνή διέθεταν αυτή την πυρηνική τεχνολογία: από πού την πήραν;  (αναφέρεται ο όρος της πυρηνικής μεταστοιχείωσης) ]

Η Σινδόνη του Τορίνο ή Ιερά Σινδόνη είναι ένα κομμάτι λινό ύφασμα πάνω στο οποίο είναι αποτυπωμένη η εικόνα ενός άνδρα, ύψους 1,81 μέτρων με γένια και μακριά μαλλιά.

Το αποτύπωμα του πάνω στο ύφασμα πιστεύεται ότι ταιριάζει σε σώμα που έχει σταυρωθεί και τραυματιστεί. Έχει αποτελέσει πηγή διαμάχης μεταξύ της θρησκευτικής και της επιστημονικής κοινότητας για αιώνες, καθώς υποστηρίζεται ότι πρόκειται για το σάβανο στο οποίο εναποτέθηκε το σώμα του Ιησού Χριστού, μετά την αποκαθήλωσή του από τον Σταυρό, ενώ σύμφωνα με κάποιες επιστημονικές μελέτες αποτελεί ανθρώπινο κατασκεύασμα.
Η Σινδόνη είναι ένα λινό ύφασμα κιτρινωπού χρώματος, διαστάσεων 4,36 μέτρων μάκρος και 1,10 μέτρων φάρδος, που φυλάσσεται από το 1578 σε ξεχωριστό παρεκκλήσι, στον καθεδρικό ναό του Τορίνο.
Η ύφανση του είναι από ψαροκόκκαλο από ίνες λιναριού, υλικά που χρησιμοποιούνταν την εποχή του Ιησού Χριστού.

Από το 1865 είχε γίνει παράδοση η επίδειξη του ιερού σάβανου του Ιησού στους πιστούς κάθε 33 χρόνια.

Προβλήθηκε για τελευταία φορά δημόσια το 2015.
Η ιστορία προέλευσης της Σινδόνης καλύπτεται από μυστήριο.

Για την αυθεντικότητα και την προέλευσή της έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις.

Πριν το Μεσαίωνα η ιστορία της Σινδόνης του Τορίνο είναι σκοτεινή και καλύπτεται από μυστήριο.

Μια σειρά από μελέτες έχουν ήδη δείξει ότι η παγκοσμίου φήμης Σινδόνη του Τορίνο  είναι η Σινδόνη του Ιησού Χριστού. Για παράδειγμα, αναλύσεις ραδιοάνθρακα το 1988 (χρονολόγηση με ραδιενεργό άνθρακα) έδειξαν ότι το υλικό ιστού χρονολογείται από τον 13ο ή 14ο αιώνα.

Τρία ανεξάρτητα ινστιτούτα (πήραν δείγμα 10 mm x 70 mm από το αριστερό γωνιακό άκρο του σάβανου) και με 95 τοις εκατό πιθανότητα, έδειξαν ότι, το υλικό χρονολογείται από την περίοδο μεταξύ 1260 και 1390 μ.Χ. - με τη μέση τιμή 1325 μ.Χ. ως την πιο πιθανή τιμή.

Ανάμεσα στο πλήθος των υποθέσεων για τη δημιουργία της Σινδόνης του Τορίνο είναι αυτή ότι ο Λεονάρντο ντα Βίντσι χρησιμοποίησε το δικό του σώμα ως μοντέλο και έτσι δημιούργησε μια αυτοπροσωπογραφία.

Πριν από μερικά χρόνια, μια ερευνητική ομάδα από το Ιταλικό Πανεπιστήμιο της Παβίας κατάφερε μάλιστα να αναπαράγει μια «Σινδόνη» που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της «la Santa Sindone» που διατηρείται στο Τορίνο.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό αποδεικνύει ότι θα ήταν δυνατή η κατασκευή του λινού υφάσματος χρησιμοποιώντας τα μέσα που ήταν διαθέσιμα στον Μεσαίωνα

-----------------------

Στην τράπουλα των Illuminati

Μπορούμε να επισημάνουμε ιερά αντικείμενα όπως η Σινδόνη του Τορίνο, που γράφει: «Αυτό στο μουσείο είναι ψεύτικο, το αληθινό είναι μακριά, το κέντρο των νυχτερινών τελετουργιών».

--------------------

Μήπως η Σινδόνη του Τορίνο δείχνει μόνο ένα αγγλικό άγαλμα του Χριστού από τον Μεσαίωνα?

Ο ανθρωπολόγος Ντέιβιντ Άκινς πιστεύει ότι το παγκοσμίου φήμης κειμήλιο είναι ένα ψεύτικο που θα μπορούσε να έχει κατασκευαστεί στην Αγγλία.

Το περίφημο σάβανο, που πολλοί πιστεύουν ότι είναι το νεκρικό ύφασμα (σάβανο) του ίδιου του Ιησού, αποτελεί αντικείμενο συζήτησης εδώ και χρόνια.
Η ραδιοχρονολόγηση (ραδιομετρική μέθοδος χρονολόγησης με τη χρήση του ραδιενεργού άνθρακα) είχε αποκαλύψει ότι, το σάβανο δεν ήταν στην πραγματικότητα από την εποχή του Ιησού, αλλά δημιουργήθηκε αργότερα κατά τον Μεσαίωνα, αλλά το λένε αντικρουόμενες μελέτες και απόψεις.

Έτσι, εκατομμύρια άνθρωποι θεωρούν ότι είναι το γνήσιο αποτύπωμα του Ιησού Χριστού και πολλοί πιστοί το σέβονται ως το ύφασμα με το οποίο τυλίχθηκε και θάφτηκε μετά τη σταύρωση.
Σύμφωνα με τον ιστορικό David Akins, ωστόσο, το σάβανο δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για να τυλίξει το σώμα του Ιησού (ή οποιοδήποτε άλλο σώμα), αλλά κατασκευάστηκε πολύ αργότερα στην αγγλική πόλη Burton  (μια εμπορική πόλη –εμπορικό κέντρο- στο Staffordshire της Αγγλίας)

Μιλώντας στο Staffordshire Live, ο Atkins περιέγραψε πώς η διάσημη Σινδόνη του Τορίνο ήταν στην πραγματικότητα η Σινδόνη του Μπέρτον - πιο συγκεκριμένα, το τραπεζομάντιλο του Μπέρτον.

13-3-22

https://www.staffordshire-live.co.uk/news/history/historian-claims-shroud-turin-actually-6796336

Το υποστηρίζει με εκείνες τις αναλύσεις που είχαν ήδη χρονολογήσει μια μεσαιωνική προέλευση και με τα αποτελέσματα της προσωπικής εξέτασης μεμονωμένων σωματιδίων του υφάσματος που πιστεύει ότι περιέχουν ίχνη που οδηγούν πίσω στο Αββαείο Μπέρτον.

Ο Άκινς εξήγησε ότι κατά την αναχώρηση των Ναϊτών Ιπποτών από τη Γαλλία το 1307, η βιομηχανία αλάβαστρου ήταν αυτή που έδωσε τον τόνο στο Αβαείο του Μπέρτον - και έτσι δεν θα υπήρχε αμφιβολία ότι οι Ναΐτες, αφού έφεραν αυτούς τους λεηλατημένους θησαυρούς τους, συμπεριλαμβανομένου του Αγίου Δισκοπότηρου κατά τη γνώμη του, στο Μπέρτον, δημιούργησαν επίσης ένα μνημείο για να τιμήσουν το γεγονός.

Και έτσι, κάποια στιγμή μετά το 1307, τεχνίτες από το αβαείο Μπέρτον θα δημιούργησαν ένα άγαλμα του Χριστού σε φυσικό μέγεθος και θα το τοποθέτησαν στο αβαείο.

"Το άγαλμα αυτό είχε αναμφίβολα τιμητική θέση στο Αβαείο Μπέρτον για πολλά χρόνια, μέχρι που ο ηγούμενος Ίμπστοκ ανακατασκεύασε την εκκλησία του αβαείου το 1350. Η ημερομηνία αυτή είναι ζωτικής σημασίας, καθώς πολλά όμορφα αγάλματα και ομοιώματα είναι πιθανό να είχαν αποθηκευτεί στο αβαείο κατά τη διάρκεια των οικοδομικών εργασιών.

Ήταν τυλιγμένα σε ύφασμα και λινό για να προστατεύονται και αναμφίβολα φυλάσσονταν στα θησαυροφυλάκια και τα κελάρια της μονής. Είναι πολύ πιθανό ότι το άγαλμα παρέμεινε αδρανές στα θησαυροφυλάκια της μονής για περισσότερο από μια δεκαετία - ή τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί η νέα εκκλησία της μονής  (του αβαείου). Στη συνέχεια ανασύρθηκε και εκτέθηκε ξανά.

Αλλά όταν οι μοναχοί πήγαν να το ξετυλίξουν, διαπίστωσαν ότι το αλάβαστρο είχε αντιδράσει με τα χημικά στο μουχλιασμένο κελάρι και είχε αφήσει μια εικόνα του Βασιλιά Ψαρά (Fisher King) στο παλιό λινό ύφασμα. Από εκεί ξεκίνησε η ιστορία της Σινδόνης του Τορίνο", λέει ο Άτκινς.

Το σάβανο του Τορίνο

Η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα λινό ύφασμα μήκους 4,36 μέτρων και πλάτους 1,10 μέτρων, στο οποίο απεικονίζεται το σώμα ενός ανθρώπου τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω όψη του. Γενικά, η ηλικία τοποθετείται μεταξύ 1260 και 1390 μ.Χ., αλλά υπάρχουν και ειδικοί, όπως ο ψυχίατρος και Σινδονολόγος Alan Whanger, που διαφωνούν με αυτή τη χρονολόγηση.

Είχε υποβάλει το σάβανο σε μια ειδική ανάλυση που ονομάζεται  τεχνική "Polarized Image Overlay Technique (PIOT)" και κατέληξε στη μελέτη του στο συμπέρασμα ότι το σάβανο του Τορίνο ήταν ένα γνήσιο τεχνούργημα του πρώτου αιώνα και ότι απεικόνιζε έναν σταυρωμένο, ενήλικα άνδρα.

Η ανάλυση με ραδιοάνθρακα, η οποία χρονολογούσε το λινό ύφασμα στον 14ο αιώνα, είχε αλλοιωθεί από εξωτερικούς παράγοντες που είχαν συσσωρευτεί στο ύφασμα με την πάροδο των αιώνων από μύκητες, καπνό κεριών και την έντονη θερμότητα μιας πυρκαγιάς το 1532.   Δεν υπάρχουν ίχνη μπογιάς στο λινό ή άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να το εκθέσουν ως πλαστό.

Κατάφερε επίσης να αναγνωρίσει  ένα ρωμαϊκό χάλκινο νόμισμα, στο ένα μάτι,(τη δημιουργία στάμπας πάνω στο λινό με το πάτημα ενός νομίσματος πάνω στο ύφασμα που  γινόταν για λατρευτικούς λόγους) το οποίο κόπηκε στην Ιερουσαλήμ υπό τον Πόντιο Πιλάτο τα έτη 29 και 30.

Δεδομένου ότι τα νομίσματα δεν μπορούσαν να φανούν με γυμνό μάτι, ο Whanger κατέφυγε σε μια τεχνική που είχε αναπτύξει ο ίδιος, κατά την οποία η εικόνα του υποτιθέμενου νομίσματος ευθυγραμμίζεται με πρότυπα για σύγκριση.

Ο Γάλλος ειδικός στα νομίσματα Agostino Sferrazza επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο RCF Liège το 2017 ότι τα ευρήματά του συμπίπτουν επίσης με εκείνα του Alan Whanger και επίσης χρονολόγησε την ηλικία της Σινδόνης στην εποχή του Χριστού.

Είχε εξετάσει τις φωτογραφίες που τράβηξε ο καθηγητής πληροφορικής Nello Balossino του Πανεπιστημίου του Τορίνο, οι οποίες δείχνουν σαφώς ένα νόμισμα στο δεξί μάτι. Κατά τη διαδικασία αυτή, ανακάλυψε λεπτομέρειες στα αποτυπώματα των νομισμάτων που είχαν περάσει απαρατήρητες μέχρι τότε, δηλαδή ένα κύπελλο θυσίας, θρησκευτικά αντικείμενα και τα γράμματα "Y K A I", τα οποία είναι πιθανώς τα εναπομείναντα απομεινάρια των πρώην ελληνικών λέξεων "TIBERIOY KAICAPOC" και σημαίνουν τον Τιβέριο Καίσαρα (αυτοκράτορα Τιβέριο).

Ο Sferrazza λέει ότι αυτός είναι ο τυπικός, σύγχρονος ελληνικός τρόπος γραφής για τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Τιβέριο, ο οποίος κυβέρνησε από το 14 μ.Χ. έως το 37 μ.Χ., και ότι τα σύμβολα αντιστοιχούν επίσης στο νόμισμα της εποχής. Κατά συνέπεια, τα νομίσματα και, κατά συνέπεια, τελικά το ίδιο το σάβανο θα πρέπει να χρονολογούνται από την εποχή που ο Ιησούς σταυρώθηκε.

Η Σινδόνη του Τορίνο φυλάσσεται σε ένα πλευρικό παρεκκλήσι του Καθεδρικού Ναού του Τορίνο που χτίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα.

Πηγή  19-3-22

https://www.pravda-tv.com/2022/03/zeigt-das-turiner-grabtuch-nur-eine-englische-christus-statue-aus-dem-mittelalter/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.