Μια κοκκώδης νέα εικόνα δόθηκε στη δημοσιότητα από το Πολεμικό Ναυτικό που δείχνει κάτι που φαίνεται να είναι τρεις μικρές κουκίδες, που αντιπροσωπεύουν μη επανδρωμένα εναέρια συστήματα [unmanned aerial systems (UAS)]
Τρεις συσκευές (devices) εμφανίστηκαν γύρω από το USS Paul Hamilton στις 17 Ιουλίου 2019 και είπαν ότι ένα "σμήνος" εμφανίστηκε μέσα και έξω κατά τη διάρκεια τριών ωρών
Άλλα πλοία στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας ανέφεραν επίσης διάφορα περιστατικά "unmanned aerial systems (UAS)" και "κόκκινα φώτα που αναβοσβήνουν" καθ' όλη τη διάρκεια του Ιουλίου, αρχής γενομένης από τις 14 Ιουλίου
Το Πολεμικό Ναυτικό δήλωσε τον Απρίλιο του 2021 ότι δεν ήταν σε θέση να ταυτοποιήσει τα αντικείμενα και το Υπουργείο Άμυνας αρνήθηκε έκτοτε να σχολιάσει.
Μια πρόσφατα δημοσιευμένη υπέρυθρη εικόνα έδειξε ένα "σμήνος" τριών UFO σε σχήμα "Tic-Tac" να καταδιώκει τέσσερα αντιτορπιλικά του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας.
Η κοκκώδης (μη ξεκάθαρη, grainy) εικόνα δόθηκε στη δημοσιότητα από το Πολεμικό Ναυτικό και δείχνει αυτό που φαίνεται να είναι τρεις μικρές κουκίδες, που αντιπροσωπεύουν μη επανδρωμένα εναέρια συστήματα (UAS), να αιωρούνται κοντά στο USS Paul Hamilton. Ήταν ένα από τα πολλά περιστατικά που είδαν πλοία του Πολεμικού Ναυτικού κατά τη διάρκεια εβδομάδων, καθώς πολλά αντιτορπιλικά εντόπισαν αυτά τα contraptions (κατασκευάσματα) τον Ιούλιο του 2019.
Αυτά τα τρία UAS εμφανίστηκαν κοντά στο πλοίο γύρω στις 8 το βράδυ της 17ης Ιουλίου, λίγο αφότου το USS Paul Hamilton διέκοψε τη μετάδοση θέσης μέσω του Αυτόματου Συστήματος Αναγνώρισης (AIS). Τα πλοία δεν υποχρεούνται να μεταδίδουν τη θέση τους 24 ώρες το 24ωρο και συνήθως απενεργοποιούν τον αναμεταδότη σε καταστάσεις που απαιτούν αυξημένη ασφάλεια.
Η απόφαση αυτή δεν αποτυπώθηκε στο ημερολόγιο καταστρώματος του πλοίου, αλλά νωρίτερα μέσα στο μήνα, τα ημερολόγια δείχνουν ότι και άλλα πλοία στην περιοχή απενεργοποίησαν το AIS κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας των UAS.
Επιπλέον, το ημερολόγιο του USS Paul Hamilton ανέφερε ότι το UAS εμφανίστηκε λίγο αφότου είχε ανάψει τα φώτα πλοήγησης.
Λίγο πριν από τις 8 το βράδυ, ένα UAS εντοπίστηκε σε απόσταση ενός ναυτικού μιλίου. Είκοσι λεπτά αργότερα, το χρονοδιάγραμμα δείχνει ότι εθεάθησαν άλλοι δύο, με το ένα να πέφτει στο νερό, ανέφερε το The Drive μετά από προβολή εγγράφων που έλαβε μέσω αιτήματος για τον Νόμο περί Ελευθερίας της Πληροφορίας (FOIA). Το πλοίο ανέφερε ότι είδε κόκκινα φώτα που αναβόσβηναν.
Περίπου 30 λεπτά αργότερα, το USS Paul Hamilton ανέφερε ένα "σμήνος UAS" και στις 21:11 ένα UAS βρισκόταν ακριβώς από πάνω του σε ύψος 2.000 ποδιών. Μέχρι τις 9:15, το UAS απομακρύνθηκε από το πλοίο με ταχύτητα σχεδόν 70 μίλια/ώρα και επέστρεψε λιγότερο από 10 λεπτά αργότερα.
Το USS Hamilton ανέφερε ότι το "σμήνος" διήρκεσε σχεδόν τρεις ώρες από τις 19:56 μ.μ. έως τις 22:39 μ.μ. Ο συνολικός αριθμός των UAS που εντοπίστηκαν από το αντιτορπιλικό του Πολεμικού Ναυτικού είναι άγνωστος, λόγω των συντομευμένων διαφανειών ενημέρωσης, τις οποίες είδε το The Drive.
Τρεις ημέρες νωρίτερα, το USS John Finn εντόπισε επίσης "κόκκινα φώτα που αναβόσβηναν" στη δεξιά πλευρά του πλοίου και έδειξαν ότι είχαν απενεργοποιήσει το σύστημα AIS.
Το πλοίο εντόπισε δύο UAS σε υψόμετρο 1.000 και 1.500 ποδών.
Ένα από τα εμπλεκόμενα πλοία, το USS Omaha, δημοσίευσε ελλιπή αρχεία καταγραφής πλοίου, ανέφερε το The Drive.
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Drive, το Πολεμικό Ναυτικό πραγματοποίησε ασκήσεις αντιμέτρων αργότερα μέσα στην εβδομάδα και το Πολεμικό Ναυτικό ενδέχεται να έχει εισαγάγει φορητές συσκευές αντι-drone.
Τον Απρίλιο του 2021, ο Αρχηγός Ναυτικών Επιχειρήσεων Ναύαρχος Michael Gilday δήλωσε ότι ο στρατός δεν ήταν σε θέση να ταυτοποιήσει τα αεροσκάφη και το Υπουργείο Άμυνας έχει από τότε αρνηθεί μια απάντηση μέχρι στιγμής.
Το δράμα ξεκίνησε τη νύχτα της 14ης Ιουλίου 2019. Τα ημερολόγια καταστρώματος από το USS Kidd δείχνουν ότι λίγο πριν από τις 10 το βράδυ εκείνης της νύχτας, εντοπίστηκαν δύο μη επανδρωμένα αεροσκάφη (drones).
Ένα πλήρωμα πληροφοριών επί του σκάφους που είναι υπεύθυνο για την τεκμηρίωση και τη διερεύνηση επαφών με άγνωστα σκάφη - γνωστό ως Ship Nautical Or Otherwise Photographic Interpretation and Exploitation team, ή SNOOPIE - προσελήφθη για να καταλάβει ποιος ή τι ήταν τα μυστηριώδη ιπτάμενα αντικείμενα.
Μέσα σε λίγα λεπτά από την παρατήρηση, οι αναφορές δείχνουν ότι το USS Kidd μετακινήθηκε σε ήσυχη λειτουργία, ελαχιστοποιώντας τις επικοινωνίες καθώς προσπαθούσε να βρει ποιο ήταν το επίπεδο απειλής.
Επικοινώνησε με ένα κοντινό πολεμικό πλοίο που επίσης περιπολούσε, το USS Rafael Peralta, το οποίο επίσης ενεργοποίησε την ομάδα φωτογραφικών πληροφοριών επί του σκάφους, ή SNOOPIE.
Αρκετά άλλα αντιτορπιλικά του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που περιπολούσαν σε κοντινή απόσταση άρχισαν να παρατηρούν περίεργα φώτα.
Το USS John Finn ανέφερε επίσης δραστηριότητα UAV και παρατήρησε ένα "κόκκινο φως που αναβόσβηνε" στις 10.03μμ, σύμφωνα με το ημερολόγιό του.
Λίγο περισσότερο από μία ώρα αργότερα, στις 11.23 μ.μ., το USS Rafael Peralta εντόπισε ένα λευκό φως να αιωρείται πάνω από το κατάστρωμα διακυβέρνησης.
Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος κατάφερε να παραμείνει σε αιώρηση πάνω από την εξέδρα προσγείωσης ελικοπτέρων του αντιτορπιλικού, ενώ ταξίδευε με ταχύτητα 16 κόμβων και σε χαμηλή ορατότητα.
Η σχεδόν 90λεπτη συνάντηση ξεπερνούσε κατά πολύ τις δυνατότητες των μη επανδρωμένων αεροσκαφών που διατίθενται στο εμπόριο.
Την επόμενη νύχτα, τα drones επέστρεψαν, αυτή τη φορά καθώς τα πολεμικά πλοία περιπολούσαν πιο κοντά στην ηπειρωτική Καλιφόρνια.
Εντοπίστηκαν για πρώτη φορά από το USS Rafael Peralta και η ομάδα SNOOPIE του πλοίου ενεργοποιήθηκε (συμμετείχε) στις 8:39μμ.
Στις 20:56, τα αρχεία καταγραφής δείχνουν ότι το USS Kidd είχε επίσης έρθει σε επαφή με μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
"Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη φαίνεται ότι καταδίωξαν τα πλοία, ακόμη και όταν αυτά συνέχισαν να κάνουν ελιγμούς καθ' όλη τη διάρκεια του περιστατικού", ανέφερε το The Drive.
Τα ημερολόγια καταγραφής στο USS Russell δείχνουν ότι τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη συνέρρεαν παντού πάνω του, βυθίζονταν σε υψόμετρο από 1000 έως 700 πόδια και φαινομενικά μπορούσαν να κινηθούν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Το USS Russell είχε ξεχωριστή επαφή με μη επανδρωμένα αεροσκάφη εννέα φορές σε λιγότερο από μία ώρα.
Στη συνέχεια, στις 9.20 μ.μ. εκείνης της νύχτας, το USS Kidd παρατήρησε "πολλαπλά UAV" γύρω από το πλοίο. Το USS Rafael Peralta επίσης κατακλύστηκε από τέσσερα μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Επικοινώνησε μαζί του ένα διερχόμενο κρουαζιερόπλοιο, το Carnival Imagination, για να του πει ότι και αυτό είχε εντοπίσει έως και έξι μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
Η τρίωρη φρενήρης δραστηριότητα συνεχίστηκε μέχρι τα μεσάνυχτα, χωρίς κανένα από τα πολεμικά πλοία να είναι σε θέση να πει με βεβαιότητα από πού προέρχονταν τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
Ειδοποιήθηκαν οι ανώτατοι διοικητές του Πολεμικού Ναυτικού, συμπεριλαμβανομένου του Αρχηγού Ναυτικών Επιχειρήσεων (CNO) και του διοικητή του Στόλου του Ειρηνικού.
Το γραφείο του FBI στο Λος Άντζελες κλήθηκε επίσης να εξετάσει το περιστατικό.
Η έρευνα που ακολούθησε διαπίστωσε ότι μόνο μια χούφτα πολιτικά πλοία βρίσκονταν στην περιοχή εκείνη τη στιγμή, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εξέδρες προσγείωσης για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
Οι ερευνητές υποψιάστηκαν ότι τα drones μπορεί να εκτοξεύτηκαν από το ORV Alguita, ένα καταμαράν στην περιοχή.
Και ενώ η Alguita διέθετε drones, σύντομα διαπιστώθηκε ότι τα αεροσκάφη της δεν ήταν ικανά για τέτοια αεροναυτικά κατορθώματα.
Η ναυτική υπηρεσία πληροφοριών συμμετείχε στην έρευνα και σύντομα έστρεψε το βλέμμα της προς τα μέσα.
Η περιοχή φιλοξενεί μια μεγάλη ναυτική βάση των ΗΠΑ στο νησί Sam Clemente, όπου συχνά διεξάγονται ευαίσθητες εκπαιδευτικές επιχειρήσεις.
πηγή 11-2-22
Navy Releases Timeline For Mysterious 2019 “UAS Swarm” Involving Warships Off California
=======
τον Ιούλιο του 2019, μια πραγματικά παράξενη σειρά γεγονότων εκτυλίχθηκε γύρω από τα Channel Islands της Καλιφόρνια. Επί αρκετές ημέρες, ομάδες αεροσκαφών αγνώστων στοιχείων, τα οποία το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ απλώς αναφέρει ως «drones» ή «UAVs», καταδίωξαν τα σκάφη αυτής της υπηρεσίας, προκαλώντας έρευνα υψηλού επιπέδου.
Κατά τη διάρκεια των απογευματινών συναντήσεων, αναφέρθηκε ότι έξι αεροσκάφη συρρέουν γύρω από τα πλοία ταυτόχρονα. Τα drones περιγράφηκαν ότι πετούσαν για παρατεταμένες περιόδους σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας και εκτελούσαν θρασύδειλους ελιγμούς πάνω από πολεμικά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού κοντά σε μια ευαίσθητη περιοχή στρατιωτικής εκπαίδευσης λιγότερο από 100 μίλια από το Λος Άντζελες. Η έρευνα που ακολούθησε περιλάμβανε στοιχεία του Πολεμικού Ναυτικού, της Ακτοφυλακής και του Ομοσπονδιακού Γραφείου Ερευνών (FBI). Τα περιστατικά έτυχαν μεγάλης προσοχής, μεταξύ άλλων από τον Αρχηγό Ναυτικών Επιχειρήσεων - την κορυφή της αλυσίδας διοίκησης του Πολεμικού Ναυτικού.
Ακολουθεί η δική μας έρευνα για αυτά τα γεγονότα, κατά τη διάρκεια της οποίας ανακαλύψαμε ότι αυτά τα γεγονότα ήταν πολύ πιο εκτεταμένα σε κλίμακα από ό,τι είχε προηγουμένως κατανοηθεί.
Μια παράξενη ιστορία εμφανίζεται
Πέρυσι, ο σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ Ντέιβ Μπίτι αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τα γεγονότα, με επίκεντρο το αντιτορπιλικό USS Kidd (DDG-100) κλάσης Arleigh Burke . Αυτός ο αρχικός λογαριασμός περιέγραφε μια τεταμένη συνάντηση, με αποκορύφωμα την ανάπτυξη ομάδων πληροφοριών επί του σκάφους.
Νέα έγγραφα διευρύνουν σημαντικά τη γνώση του κοινού για το εύρος και τη σοβαρότητα αυτού του περιστατικού και αποκαλύπτουν άλλα που συνέβησαν την ίδια περίοδο. Αυτές οι λεπτομέρειες προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από τα αιτήματά μας για τον Νόμο για την Ελευθερία της Πληροφορίας (FOIA), τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα την αποκάλυψη ημερολογίων καταστρώματος από τα εμπλεκόμενα πλοία. Επιπλέον, η έρευνά μας χρησιμοποίησε εκατοντάδες gigabyte δεδομένων θέσης πλοίων του συστήματος αυτόματης αναγνώρισης (AIS) για να ανακατασκευάσει ιατροδικαστικά τη θέση στρατιωτικών και πολιτικών πλοίων στην περιοχή κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης σειράς γεγονότων.
Χρησιμοποιώντας τη θέση του USS Kidd ως σημείο εκκίνησης, μπορέσαμε να αναγνωρίσουμε πολλά άλλα πλοία σε κοντινή απόσταση από αυτό κατά τη διάρκεια των εν λόγω επεισοδίων, συμπεριλαμβανομένων των αντιτορπιλικών USS Rafael Peralta , USS Russell , USS John Finn και USS . Πολ Χάμιλτον . Μεταγενέστερα αιτήματα FOIA για τα αρχεία αυτών των πλοίων μας επέτρεψαν να δημιουργήσουμε μια σύνθετη εικόνα των γεγονότων στο σύνολό τους.
Νύχτα 1: 14 Ιουλίου 2019
Φαίνεται ότι τα περιστατικά ξεκίνησαν με μια αρχική παρατήρηση «UAV» από το USS Kidd γύρω στις 22:00 τη νύχτα της 14ης Ιουλίου 2019. Τα ημερολόγια καταστρώματος όπως το παρακάτω παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την πορεία και την ταχύτητα του πλοίου. Επιπλέον, καταγράφουν οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία σχετικά με ασυνήθιστα γεγονότα ή αλλαγές στη συμπεριφορά του πλοίου. Αυτό το αρχείο καταγραφής καταγράφει την πρώτη παρατήρηση drone:
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, δύο drones, που συνήθως περιγράφονται ως UAV ή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα , εντοπίστηκαν από τον Kidd. Η ομάδα Ναυτικής ή Αλλιώς Φωτογραφικής Ερμηνείας και Εκμετάλλευσης Πλοίου, ή "ομάδα SNOOPIE", αναφέρεται σε μια ενσωματωμένη ομάδα φωτογραφικής νοημοσύνης που έχει ως αποστολή την τεκμηρίωση άγνωστων επαφών, γεγονότων ενδιαφέροντος και άλλων αντικειμένων ενδιαφέροντος σε σύντομη παραγγελία.
Αν και ένα πλοίο εξοπλισμένο με Aegis, όπως το USS Kidd , διαθέτει μερικούς από τους πιο εξελιγμένους αισθητήρες στη γη, οι ναυτικοί εξοπλισμένοι με κάμερες καταναλωτικής ποιότητας λειτουργούν ως ένα είδος ευκίνητης ομάδας εντοπισμού και καταγραφής γεγονότων, ικανή να προσαρμόζεται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες παρέχοντας ταυτόχρονα επίγνωση της κατάστασης. και καταγράφοντας αυτό που βλέπουν μέσα από παραδοσιακές μεθόδους βίντεο και φωτογραφίας. Μπορείτε να δείτε μια ομάδα SNOOPIE σε δράση και ένα από τα προϊόντα της στο παρακάτω βίντεο:
Λίγες στιγμές μετά την παρατήρηση στις 14 Ιουλίου, το USS Kidd μπήκε σε μια κατάσταση περιορισμένων επικοινωνιών που είχαν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την επιχειρησιακή ασφάλεια και να ενισχύσουν τη δυνατότητα επιβίωσης. Αυτό σημειώνεται σε πολλά από τα αρχεία καταγραφής ως "River City 1". Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, τα πλοία συχνά χρησιμοποιούσαν πρωτόκολλα «έλεγχος εκπομπών» ή EMCON, τα οποία είχαν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν το ηλεκτρονικό προφίλ εκπομπών τους.
Λιγότερο από 10 λεπτά μετά την παρατήρηση, το USS Kidd ενημέρωσε το USS Rafael Peralta για την κατάσταση. Τα αρχεία καταγραφής του USS Rafael Peralta δείχνουν ότι γύρω στις 10:00 μ.μ. ενεργοποίησε τη δική του ομάδα SNOOPIE. Δείχνουν επίσης ότι αναφορές για πρόσθετες θεάσεις ερχόντουσαν από το USS John Finn .
Από την πλευρά του, τα ημερολόγια του USS John Finn ανέφεραν απλώς πιθανή δραστηριότητα UAV, και απενεργοποίηση του συστήματος αναμεταδοτών AIS του πλοίου. Στην πραγματικότητα, η επιλεκτική απενεργοποίηση του AIS ήταν μια πρόκληση για εμάς στην ανακατασκευή των θέσεων των πλοίων, καθώς μερικές φορές έπρεπε να βασιστούμε στη διασταυρούμενη σύγκριση των κορμών καταστρώματος για να εντοπίσουμε τη θέση των πλοίων.
Λίγο μετά την αρχική παρατήρηση, εντοπίστηκε ένα κόκκινο φως που αναβοσβήνει.
Μεταξύ των πιο δραματικών εγγραφών στα αρχεία καταγραφής από αυτό το περιστατικό είναι η παρακάτω από το USS Rafael Peralta, που περιγράφει ένα λευκό φως που αιωρείται πάνω από το θάλαμο πτήσης του πλοίου.
Το ημερολόγιο αντικατοπτρίζει ότι το drone κατάφερε να ταιριάξει την ταχύτητα του αντιτορπιλικού με το σκάφος να κινείται με ταχύτητα 16 κόμβων, προκειμένου να διατηρήσει μια θέση αιώρησης πάνω από το σημείο προσγείωσης του ελικοπτέρου του πλοίου. Για να περιπλέξει ακόμη περισσότερο αυτό που ήταν ήδη πολύπλοκος ελιγμός, το drone λειτουργούσε σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (λιγότερο από ένα ναυτικό μίλι) και τη νύχτα.
Σε αυτό το σημείο, η συνάντηση είχε διαρκέσει πάνω από 90 λεπτά - σημαντικά περισσότερο από ό,τι μπορούν συνήθως να αντέξουν τα εμπορικά διαθέσιμα drones.
Σύμφωνα με στοιχεία του AIS, λίγα πολιτικά πλοία βρίσκονταν σε άμεση γειτνίαση. Το AIS δεν είναι αυστηρά υποχρεωτικό σε όλες τις περιπτώσεις και μπορεί να απενεργοποιηθεί, επομένως είναι πιθανό και άλλα πλοία να ήταν κοντά. Το μη στρατιωτικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Bass Strait , που αναφέρθηκε αργότερα στην έρευνα, βρισκόταν προς το βόρειο άκρο της περιοχής συνάντησης. Ένα πετρελαιοφόρο με σημαία Λιβερίας, το Sigma Triumph, βρισκόταν ακριβώς νότια της θέσης των τριών αντιτορπιλικών. Το ORV Alguita , ένα καταμαράν 50 ποδιών, για λίγο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην επίσημη έρευνα που θα ερχόταν, βρισκόταν ακριβώς έξω από τη δυτική άκρη του νησιού San Clemente. Είναι σημαντικό ότι το νησί San Clemente ανήκει στο Πολεμικό Ναυτικό και χρησιμοποιείται συχνά για στρατιωτική εκπαίδευσηκαι δοκιμαστικούς σκοπούς.
Ο παρακάτω χάρτης δείχνει τη θαλάσσια κυκλοφορία γύρω από τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Σαν Ντιέγκο στις 14 Ιουλίου. Η θέση κάθε πλοίου στις 10:00 μ.μ. σημειώνεται με μαύρο δείκτη και η διαδρομή του πλοίου πριν και μετά την ώρα του συμβάντος σημειώνεται με χρωματιστές κουκκίδες. Οι κατά προσέγγιση θέσεις κάθε συστάδας πλοίων σημειώνονται αριθμητικά.
Οι δύο ομάδες καταστροφέων και το ORV Alguita σχηματίζουν ένα περίπου τριγωνικό σχήμα με κάθε πλευρά μήκους περίπου 50 ναυτικών μιλίων, που περιέχει μια περιοχή λίγο πάνω από 1000 τετραγωνικά ναυτικά μίλια. Το Bass Strait και το USS Paul Hamilton βρίσκονταν σε σχετικά κοντινή απόσταση στο σημείο 1. Το ORV Alguita βρισκόταν στο βόρειο άκρο του νησιού San Clemente στη δεύτερη θέση. Το USS Kidd βρισκόταν στον δείκτη τρία και ο σχηματισμός τριών αντιτορπιλικών ήταν στον δείκτη τέταρτο. Το δεξαμενόπλοιο Sigma Triumph βρισκόταν ακριβώς στα δυτικά του σχηματισμού τριών αντιτορπιλικών, στον δείκτη πέντε.
Νύχτα δεύτερη: 15 Ιουλίου 2019
Λόγω των νέων αποκαλύψεων της FOIA, γνωρίζουμε τώρα ότι μια άλλη σημαντική σειρά εισβολών σημειώθηκε το επόμενο βράδυ, 15 Ιουλίου 2019.
Αυτή τη φορά, το USS Rafael Peralta ήταν το πρώτο που εντόπισε τα αντικείμενα και ανέπτυξε τις ομάδες του SNOOPIE στις 8:39 μ.μ.
Μέχρι τις 9:00 μ.μ., το USS Kidd είχε επίσης εντοπίσει τα drones και είχε αναπτύξει ξανά την ομάδα του SNOOPIE. Τα drones φαίνεται να καταδίωξαν τα πλοία, παρόλο που συνέχισαν να κάνουν ελιγμούς καθ' όλη τη διάρκεια του συμβάντος.
........
........
Εάν τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη δεν λειτουργούσαν από τον αμερικανικό στρατό, αυτά τα περιστατικά αντιπροσωπεύουν μια εξαιρετικά σημαντική παραβίαση της ασφάλειας. Εάν αποτελούσαν μέρος κάποιου είδους μυστικής δράσης, είναι ωστόσο ασαφές γιατί πετάχτηκαν τόσο ανοιχτά και τόσο συχνά με σχεδόν παρενοχλητικό τρόπο. Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι αν εμπλεκόταν κάποιος ξένος κρατικός παράγοντας, από πού ακριβώς εκτοξεύτηκαν τα drones;
Ένα πράγμα είναι αρκετά σίγουρο: το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ έχει μεγάλο όγκο δεδομένων για αυτά τα γεγονότα. Τα παραπάνω έγγραφα αντικατοπτρίζουν ότι αναπτύχθηκαν πολλές ανεξάρτητες ομάδες φωτογραφικών πληροφοριών. Αυτές οι ομάδες αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος μιας προηγμένης σειράς δυνατοτήτων επιτήρησης και προηγμένων αισθητήρων , συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας ανίχνευσης ραδιοεκπομπών στην περιοχή των πλοίων, που είναι διαθέσιμη σε οποιοδήποτε από τα εμπλεκόμενα πλοία. Αυτό είναι πάνω από τους επίγειους αισθητήρες που παρακολουθούν στενά την περιοχή. Στην πραγματικότητα, είναι μπερδεμένο το γεγονός ότι αυτοί οι αισθητήρες, σε συνδυασμό με ένα πιθανό εκτεταμένο φωτογραφικό αρχείο, δεν επαρκούσαν από μόνοι τους για να επιλύσουν το ζήτημα. Αυτό θέτει υπό αμφισβήτηση τον χαρακτηρισμό «drone». Υπήρχε ποτέ μια σκληρή περιγραφή αυτών των σκαφών πέρα από τα φώτα στον ουρανό;
Το ερώτημα παραμένει: ποιος εκμεταλλευόταν αυτά τα σκάφη με προφανή ατιμωρησία, και για ποιο σκοπό, και επιλύθηκε ποτέ αυτή η εξαιρετικά παράξενη υπόθεση;
Η έρευνά μας για αυτό το συμβάν βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και θα σας ενημερώσουμε μόλις γίνουν διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.