Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

το πλοίο Gulf Livestock 1 που όργωνε ωκεανούς, φορτωμένο με 6.000 έγκυες αγελάδες από τη Νέα Ζηλανδία, με προορισμό την Κίνα, βυθίστηκε λόγω τυφώνα. Διασώθηκε μόνο ένα από τα 43 άτομα του πληρώματος του. Η ζωή των ζώων και των ανθρώπων είναι "Εμπόρευμα και μόνον Εμπόρευμα" για το παγκόσμιο σύστημα εκμετάλλευσης!

Το εμπορικό πλοίο Gulf Livestock 1 (για εξαγωγικό εμπόριο και μεταφορά ζωντανών ζώων) έπλευσε από τη Νέα Ζηλανδία στις 14 Αυγούστου με 5.867 αγελάδες και 43 άτομα, με προορισμό την Κίνα.
Το ταξίδι έπρεπε να διαρκέσει 17 ημέρες και, σύμφωνα με τον οργανισμό SAFE της Νέας Ζηλανδίας, οι αγελάδες που επέλεξαν να βελτιώσουν τη γενετική της κινεζικής γαλακτοκομικής βιομηχανίας ήταν έγκυες.
Το πλοίο ανατράπηκε λόγω του τυφώνα Maysak που μαίνονταν από τη νότια Ιαπωνία 
Η ακτοφυλακή της Ιαπωνίας διέσωσε μόνο δυο άτομα από το πλήρωμα, το ένα ήταν ήδη αναίσθητο και αργότερα πέθανε. Διασώθηκε μόνο ο 45χρονος Sareno Edvarado

Πραγματικά, η ύπαρξη ενός πλοίου, όπως το Gulf Livestock 1, γεμάτο με 5.867 τρομοκρατημένες αγελάδες, να οργώνει τους ωκεανούς, είναι πέρα ​​από κάθε φαντασία.
Ωστόσο, αυτό συμβαίνει πάντα, και όχι μόνο στη θάλασσα. Η ζωή των ζώων και των ανθρώπων είναι ΕΜΠΌΡΕΥΜΑ ...και μόνο ΕΜΠΌΡΕΥΜΑ για το ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ !
=================================
Οι σχεδόν 6.000 αγελάδες ήταν νεαρά και υγιή ζώα, που είχαν τη ζωή να μεγαλώνει στο σώμα τους…
Το πλοίο βυθίστηκε την Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου… Ο τυφώνας κατά

μήκος των ακτών της Κορέας, ήταν ο ισχυρότερος τυφώνας του 2020.
Καθώς κατευθύνθηκε προς τη θάλασσα της Ανατολικής Κίνας, χτυπήθηκε από τον τυφώνα Maysak που φυσούσε από τη νότια Ιαπωνία και το πλήρωμα (39 άτομα από τις Φιλιππίνες και δύο από την Αυστραλία) αγωνίστηκε μάταια για να το σώσει. Τα όργανα του πλοίου έδειξαν ότι έπλεε σε ισχυρούς ανέμους 56 κόμβων ή 66 μίλια την ώρα.
Οι συγγενείς των θυμάτων κάνουν αγωνιώδεις ερωτήσεις, σχετικά με το τι συνέβη στο πλοίο, για το χρονικό πλαίσιο μετά την αποτυχία λειτουργίας του κινητήρα του, για τον χρόνο που χρειάστηκε πριν ενεργοποιηθούν τα συστήματα έκτακτης ανάγκης ... πότε τους είπαν να βάλουν τα σωσίβια τους, πότε τους είπαν να εγκαταλείψουν το πλοίο - μπορούν να επιβεβαιωθούν όλα όσα συνέβησαν?, βρέθηκε μόνο η μια σωσίβια λέμβος, κατάφεραν να αποβιβάσουν και τη δεύτερη? Δόθηκε στο πλήρωμα εκπαίδευση για να αντιμετωπίσει μια τέτοια κατάσταση έκτακτης ανάγκης?

Το πλοίο γνωστό ως Gulf Livestock 1 κατασκευάστηκε αρχικά ως πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο, την Maersk, το 2002.
Είχε μήκος 133 μ. και σημαία του Παναμά, τροφοδοτούνταν μόνο από έναν κινητήρα ντίζελ.
Το 2015, το σκάφος μετατράπηκε σε πλοίο μεταφοράς βοοειδών, με την ονομασία Rahmeh. Μετονομάστηκε σε Gulf Livestock 1, το 2019 και ανήκε στην Gulf Navigation Holding, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά υπό τη σημαία
νηολόγησης του Παναμά. Το πλοίο επιθεωρούνταν τακτικά, αλλά είχε ένα ιστορικό ελλείψεων…Κάποτε κρατήθηκε από τις Αυστραλιανές αρχές.
Αποτελεί ευθύνη του κράτους σημαίας, στην περίπτωση αυτή του Παναμά, να διασφαλίζει ότι τα πλοία που είναι νηολογημένα, συμμορφώνονται με τα πρότυπα και τους νόμους για την ασφάλεια στη θάλασσα.
Το Gulf Livestock 1 έφυγε από το Napier στη Νέα Ζηλανδία στις 14 Αυγούστου και κατευθύνθηκε για Jingtang στο Tangshan της Κίνας, σε ένα ταξίδι που θα έπρεπε να είχε πάρει 17 ημέρες..
Το σκάφος μόλις πέρασε τα ιαπωνικά νησιά Okinoerabujma όταν αντιμετώπισε δυσκολίες και σταμάτησε να μεταδίδει. Ο καπετάνιος Addug, 34 ετών, από την επαρχία Ifugao στο βόρειο τμήμα των Φιλιππίνων είχε εκδώσει ένα σήμα κινδύνου στις 1.40 π.μ. στις 2-9-20, στη Μανίλα. Είχε επίσης κοινοποιήσει την κατάσταση με ένα μεγάλο αριθμό μηνυμάτων κινητού τηλεφώνου στην οικογένεια του.
Αν και το πλήρωμα είχε αναφέρει τη βλάβη στον κινητήρα και
τα άλλα σκάφη που έπλεαν στη θάλασσα της ανατολικής Κίνας, απομακρύνθηκαν από την επιδεινούμενη καταιγίδα, το Gulf Livestock 1 κατευθύνθηκε κυριολεκτικά προς το μάτι του τυφώνα…
Τον Δεκέμβριο του 2019, η έκθεση επιθεώρησης από τις αρχές της Ινδονησίας (αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Equasis) ανέφερε σημαντικά προβλήματα ναυσιπλοΐας, στο πλοίο.
Η αυστραλιανή κυβέρνηση σε έκθεση του 2019, για την διαμετακόμιση του πλοίου τον Ιούνιο, από την Αυστραλία στην Ινδονησία, σημείωσε καθυστέρηση του πλοίου, λόγω φερόμενων ζητημάτων σταθερότητας και ναυσιπλοΐας που εντοπίστηκαν από την Αυστραλιανή Αρχή για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (AMSA)».
παρουσίαζε προβλήματα με τον κινητήρα, το ηλεκτρονικό σύστημα εμφάνισης χαρτών και πληροφοριών, ενώ υπήρχε έλλειψη ενημερωμένων γραφημάτων και εκπαίδευση για τους αξιωματικούς που χρησιμοποιούσαν το σύστημα.
Ο Γερμανικός ιστότοπος θαλάσσιας παρακολούθησης FleetMon δήλωσε στον ιστότοπο του, ότι το πλοίο με την προηγούμενη ονομασία του Rahme, έπρεπε να καταφύγει στο αγκυροβόλιο του Τσεσμέ , στην Τουρκία, στις 13-9-2018 για να διορθώσει το μηχανικό πρόβλημα που απαιτούσε αλλαγή ανταλλακτικών επί του σκάφους.
ο πλοίαρχος του σκάφους, έχασε τον έλεγχο στο σημείο του τυφώνα, ή μπορεί να αγνόησε τον τυφώνα ως απειλή.
πηγές 6-9-20
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8698337/Panicking-crew-battled-save-stricken-live-export-ship-stormy-China-sea-poured-vessel.html?fbclid=IwAR3GwFlhQ0i776UNOtOv_QNl-BBMt2ljwF_H917wxlhTWdLisFhAWMMQlt8

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203426681203096&set=a.176061073939657&type=3&theater

https://www.forbes.com/sites/nishandegnarain/2020/09/06/satellites-track-final-journey-of-cattle-ship-heading-straight-into-eye-of-typhoon-maysak/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.