Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Blogger έπεισε την γερμανική εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Aldi, να την πληρώνει, για να συγκεντρώνει τις απόψεις των Aldi καταναλωτών, στην Αυστραλία





Αυστραλία, η 32χρονη Sam Jockel κερδίζει έκπτωση στα προϊόντα της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Aldi, αφού έκανε μια πολύ έξυπνη κίνηση.
Το 2010, όταν η Aldi άνοιξε ένα κατάστημα στο προάστιο Clontarf, 27 χιλιόμετρα βόρεια του Brisbane, κοντά στο σπίτι της, η Sam Jockel δημιούργησε τη διαδικτυακή ομάδα Aldi Mum Facebook group.
Επειδή τα προϊόντα που πωλούνται στην Aldi δεν είναι επώνυμα και η αγορά προϊόντων αγνώστων στοιχείων (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας), θεωρείται επικίνδυνη, η Jockel (όπως δήλωσε και στα Fairfax Media) δημιούργησε την ομάδα Aldi Mum για να αφουγκραστεί τις απόψεις των καταναλωτών (ιδιαίτερα των μαμάδων) που αγοράζουν Aldi προϊόντα.
Η ανταπόκριση των καταναλωτών Aldi προϊόντων, ήταν μεγάλη, δημιουργήθηκε μια ολόκληρη κοινότητα που μοιράζεται απόψεις και συμβουλές για την αγορά και χρήση Aldi προϊόντων.
Έξι μήνες μετά τη δημιουργία της ιστοσελίδας, η Jockel -που είναι μητέρα τριών παιδιών- αποφάσισε να επικοινωνήσει με την Aldi για να κερδίσει κάποια χρήματα από τις πληροφορίες που συγκέντρωσε για τα Aldi προϊόντα, από τα μέλη της ομάδας της.
για το σκοπό αυτό, έφτιαξε tote τσάντες με το λογότυπο Aldi mum', το συνοδευτικό σημείωμα Come and have fun with Aldi mum' και τον αριθμό τηλεφώνου της και τις έστειλε σε όλα τα κεντρικά γραφεία της Aldi που εδρεύουν στην Αυστραλία.

Η Aldi ήρθε σε επαφή με την κ. Jockel και μετά από έξι μήνες συνομιλιών, κατέληξαν σε μια συμφωνία.
το γιγαντιαίο σουπερμάρκετ δίνει αμοιβή στην κ. Jockel για να ποστάρει κάθε φορά, πέντε από τα προϊόντα του, στο Aldi Mum Facebook group – που σήμερα έχει 100.000 μέλη-
Η κ. Jockel παρέχει στην Aldi μια έκθεση κάθε εβδομάδα, στην οποία συνοψίζει τις απόψεις των Aldi καταναλωτών της ομάδας Aldi mum.

Αυτές οι απόψεις είναι ειλικρινείς, αφού δεν υπάρχει οικονομικό κίνητρο στους καταναλωτές για να διατυπώνουν τις ιδέες, τις εμπειρίες και τις συμβουλές τους στο Aldi mum, έτσι είναι πολύτιμες για τη λειτουργία της αλυσίδας Aldi στην Αυστραλία.
στο Aldi Mum υπάρχουν επίσης αναρτήσεις με τις ειδικές προσφορές αλλά και τις ανακλήσεις των προϊόντων.
Η κ. Jockel αρνήθηκε να πει, πόσα χρήματα (ή έκπτωση στα προϊόντα) της καταβάλλει η Aldi, για αυτή την εργασία της (ως blogger του Aldi Mum)
Η Aldi δεν είναι βέβαια η μόνη που χρησιμοποιεί διαδικτυακές ομάδες (κοινότητες) και social media για την προώθηση και βελτίωση των προϊόντων της
***[The Remarkables Group, which specialises connecting bloggers with clients like Woolworths, Coles, Priceline, Ikea, Big W and even the Australian Securities and Investment Commission.]

 
Αλλά η γραμμή μεταξύ διαφήμισης και ελεύθερης δημόσιας έκφρασης της ειλικρινούς γνώμης είναι θολή, έτσι η Αυστραλιανή επιτροπή ανταγωνισμού και προστασίας καταναλωτών συμβουλεύει τους bloggers να είναι διαφανείς όσον αφορά τις εμπορικές σχέσεις τους και αυτό περιλαμβάνει κάθε εμφανή εξήγηση για μια τέτοια συμφωνία (χορηγία κλπ)
Η Aldi έχει επεκταθεί σε 382 καταστήματα σε όλη την ανατολική ακτή με ετήσια έσοδα άνω των 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από όταν έφτασε στην Αυστραλία πριν από 14 χρόνια.


πηγές 17-11-15
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3321589/Aldi-Mum-blogger-Sam-Jockel-reviews-products-shelves-gets-paid-discount-supermarket-chain.html
http://www.theage.com.au/business/retail/aldi-mum-loves-aldi-so-much-she-convinced-it-to-pay-her-20151116-gl0khw.html





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.