Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ενάντια στα ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ σχεδιάζει η αυστραλιανή εταιρεία HommeMystere, που εδρεύει στο Brisbane.
Τα πολυτελή εσώρουχα με την τολμηρή σχεδίαση έχουν αυξανόμενη ζήτηση.
Η εταιρεία που, φέτος πρόκειται να κυκλοφορήσει οκτώ νέους τύπους εσωρούχων, ξεκίνησε το 2008 σαν μια μικρού μεγέθους επιχείρηση και τώρα έχει εξελιχθεί σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων στην παγκόσμια αγορά. Τα προϊόντα της –ευρεία γκάμα ανδρικών εσωρούχων- που πωλούνται on line, σχεδιάζονται στην Αυστραλία και κατασκευάζονται στην Κίνα.

Οι δημιουργοί της εταιρείας Brent και η Lara Krause, προβάλλουν στη διαφημιστική τους εκστρατεία, εικόνες ανδρών που ποζάρουν παιχνιδιάρικα με τις γυναίκες τους, και φορούν ίδια τολμηρά εσώρουχα με αυτές.
Αν και πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι τα εσώρουχα –που είναι σχεδιασμένα όπως τα γυναικεία- εξυπηρετούν την αγορά για την ομοφυλοφιλική κοινότητα, μια ανεξάρτητη έρευνα αποκάλυψε ότι, πάνω από το 90% των ερωτηθέντων ανδρών –που φοράνε αισθησιακά εσώρουχα όπως οι γυναίκες- βρίσκονται σε μια ετεροφυλοφιλική σχέση.
Η ενδιαφέρουσα έρευνα, πραγματοποιήθηκε από την ιστοσελίδα που ονομάζεται Fusion που έδωσε ερωτηματολόγιο για συμπλήρωση, σε πελάτες της HommeMystere.

Η ιδέα της σχεδίασης ανδρικών αισθησιακών εσωρούχων προέκυψε όταν ο Krause συνειδητοποίησε ότι, υπήρχαν πολύ λίγες επιλογές για τους άνδρες που ήθελαν να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα και ντεμοντέ «tighty-Whitey» ανδρικά βαμβακερά εσώρουχα που κυριαρχούν στην αγορά.
Η τολμηρή «risqué
» σχεδίαση αυτών των «ανδρικών» εσωρούχων περιλαμβάνει σουτιέν με επένδυση σατέν ύφασμα που έχει υφή του μεταξιού,  ροζ αρκουδάκι δαντέλα και σέξι κόκκινα g-strings, όλα αυτά τα πολυτελή εσώρουχα είναι σχεδιασμένα για να ταιριάζουν σε άνδρες.
Καθώς οι σχεδιαστές αυτών των εσωρούχων εστίαζαν σε κομμάτια που ήταν αντίστοιχα σε άνεση και αισθησιασμό με τα γυναικεία, άρχισε η προσέλκυση επιχειρήσεων από περισσότερες από 30 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, του Καναδά και της Αμερικής - όπου τώρα γίνεται το 40 τοις εκατό των πωλήσεων της εταιρείας.
παρά την κοινή γνώμη ότι αυτά τα εσώρουχα έχουν στόχο το γκέι καταναλωτικό κοινό, η εταιρεία δηλώνει ότι τα προϊόντα της δεν σχεδιάζονται για άνδρες με ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις.
«στόχος μας πάντα, είναι να προσφέρουμε εσώρουχα εναλλακτικού ύφους για τους άνδρες, με βάση τη φυσική τους κατάσταση και όχι τη σεξουαλικότητά τους», αναφέρει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της.
«Δεν μας απασχολεί αν κάποιος είναι gay, στρέιτ, χορτοφάγος, ρεπουμπλικανικός, Αγγλικανός, Αρειανός ή εάν έχει οποιαδήποτε άλλη πεποίθηση. Εμείς απλά σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ελκυστικά πολυτελή εσώρουχα για τους άνδρες»

Ο κ Krause, που αυτοαποκαλείται «lingerie wearer» περιγράφει πως οι άνδρες που επιλέγουν να φορούν αισθησιακά εσώρουχα, εκφράζουν στο blog του, τα ένοχα συναισθήματά τους. Ο ίδιος δηλώνει ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να καταπολεμά τα στερεότυπα που υπάρχουν σήμερα και υπαγορεύουν τι μπορεί και τι δεν μπορεί να φορέσει ένας άνδρας.
πηγή 

11-5-15
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3076777/Lace-briefs-silk-lined-bralettes-racy-red-G-strings-Company-unveils-new-range-lingerie-MEN-let-half-wear-them.html?ito=social-facebook
http://fusion.net/story/6407/homme-mystere-frilly-laced-bras-made-specifically-for-men/

9-1-14 στην Ιαπωνία αντίστοιχα προϊόντα διαθέτει online στο site Rakuten
το Japan label Wish Room Men's με διευθυντή τον Akiko Okunomiya που είναι έκπληκτος με τον μεγάλο αριθμό των ανδρών που επιλέγουν -όλο και περισσότερο- να εκφράζουν τα θηλυκά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους με αυτόν τον τρόπο.
πηγή

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2536412/Would-let-man-wear-silky-bra-Japanese-firm-bring-frilly-floral-lingerie-MEN.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.