Ως εκφραστές των τοπικών κοινωνιών στη Θράκη, αρνούμαστε την επιλογή του Έβρου αλλά και της υπόλοιπης Θράκης για τη δημιουργία κέντρων υποδοχής και κράτησης λαθρομεταναστών.
Γιατί η Θράκη με την ευαίσθητη γεωστρατηγική της θέση, την διαφορετικότητα σε θρησκείες και αντιλήψεις και την εν γένει ιστορία της δεν αντέχει σε άλλες δοκιμασίες.
Σε περίπτωση που η κεντρική εξουσία της Αθήνας δεν αντιληφθεί το μέγιστο πρόβλημα και με πρόθεση ή αμέλεια συνεχίσει την άνω επιδίωξη και .....
τακτική που θα οδηγήσει στην διατάραξη ισορροπιών της ευαίσθητης περιοχής οι υπογράφοντες και ο λαός της Θράκης δεν θα το ανεχτεί και θα σταθεί δυναμικά απέναντι στην κυβέρνηση που θα υιοθετήσει – αποφασίσει την εξύφανση της καταστροφής του τόπου μας. Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης
Ευάγγελος Λαμπάκης
Δήμαρχος Σουφλίου
Ευάγγελος Πουλιλιός,
Δήμαρχος Διδυμοτείχου
Παρασκευάς Πατσουρίδης
Δήμαρχος Ορεστιάδας
Δημήτρης Μουζάς
gatzoli
Η υποκρισία σε όλο της το Μεγαλείο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι Τοπικοί Δημοτικοί Άρχοντες , επιτρέψτε μου μία ερώτηση :
Από που εισέρχεται η συντριπτική πλειοψηφία των λαθρομεταναστών ;
Μήπως από την περιοχή του Έβρου ;
Γιατί λοιπόν η ανωτέρω περιοχή να εξαιρεθεί από την υποχρέωση φιλοξενίας μέρους των παράνομα εισερχομένων ;
Επί πλέον, γιατί, η συντριπτική πλειοψηφία των λαθρομεταναστών, ενώ συλλαμβάνονται στον Έβρο, καταλήγουν στην Αθήνα με τα γνωστά αποτελέσματα ;;;
Στείλαμε ποτέ εμείς στη Θράκη τους ελάχιστους λαθραίους που έχουν αποβιβαστεί απ' ευθείας στο Σούνιο και στον Ασπρόπυργο ;
Γιατί να γίνουμε εμείς εδώ κάτω ο ...απόπατος της Ελλάδας ( στο θέμα των επιπτώσεων της λαθρομετανάστευσης), επειδή κάποιοι στα βόρεια της χώρας δεν φυλάνε καλά τα σύνορά τους ;
Και γιά όλες αυτές τις θυσίες των κατοίκων της Αθήνας, που ανέχονται φόνους, βιασμούς, ληστείες , απειλές κ.λ.π., το ευχαριστώ είναι κάποιοι Θράκες ( όχι όλοι) να δηλώνουν κοφτά :
"Δεν δεχόμαστε κέντρα Φιλοξενίας".
Από που κι ως που ρε σεις δέν δεχόσαστε ; Όλοι αυτοί από που μπήκανε στην Ελλάδα ;;; Από την Αθήνα ;;;
Τώρα για την αναφορά των Τοπικών αρχόντων περί ..."δυναμικών κινητοποιήσεων" , προκειμένου να αποτρέψουν την απόπειρα …. «καταστροφής του τόπου τους», δύο επισημάνσεις έχω να τους κάνω ;
1. Το «ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ», δεν ισχύει μόνο ως διαμαρτυρία των μη Αθηναίων στην περίπτωση ανισομερούς κατανομής κρατικών κονδυλίων, αλλά ΚΑΙ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
2. Λέτε για ανάληψη … «δυναμικών δράσεων και κινητοποιήσεων». Για ποιό δυναμισμό μιλάτε ; Γιατί αν είναι σαν τον …. «δυναμισμό» που επιδεικνύετε τόσο χρόνια στις δράσεις του Τουρκικού Προξενείου και των τοπικών πρακτόρων του ( σκυψοσβερκίτιδα, υποτέλεια, παραίτηση κ.λ.π.), τότε δεν νομίζω να πετύχετε και πολλά.
Αλλά, ξέχασα, και γι’ αυτό φταίει η ….Αθήνα!!!
Αθήνα, 31 Μαίου 2011
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι,
Δήμαρχοι και μη, ερωτώ η Θράκη και η λοιπή χώρα αντέχουν στη θέα και θεωρούν ακίνδυνο, οι αιρετοί "άρχοντες" και λοιποί "παράγοντες" οικονομικοί κλπ, ανεχόμενοι κι ενίοτε κερδοσκοπούντες, μη ξεχνάμε την ανασφάλιστη, εξευτελιστικά αμοιβόμενη εργασία και τις παρεμβάσεις για χαλάρωση των ελέγχων, για χορήγηση θεωρήσεων εισόδου κλπ, να περιφέρονται ανεξέλεγκτοι, περιστασιακά και πλημελώς ελεγχομενοι, πένητες, λοιμοκτονούντες, φορείς ασθενειών και χαμηλών ηθών λαθρομετανάστες, ενίοτε εγκληματούντες είτε από απελπισία είτε καθ΄ έξιν, είτε σε συνδυασμό και των δύο.
Τα κέντρα πειθαρχημένης διαβίωσης των προς απέλαση λαθρομεταναστών, από την πολιτεία, σε συνεργασία με τις στρατιωτικές αρχές, ενδέχεται και είναι δυνατόν να δημιουργηθούν μακρία από "ευαίσθητες" κατοικημένες περιοχές.
Αν νομίζετε ότι ο μέσος μουσουλμάνος κάτοικος της Θράκης έχει τίποτα κοινό με τον λαθρομετανάστη από το ταλιμπανιστάν, έχετε λάθος.
Το ισλάμ ή την όποια ιδεολογία όλοι τη θυμούνται όταν υπάρχει πολιτικό κέρδος, αν λοιπόν υπάρχουν "υπερασπιστές" των λαθρομεταναστών, στείλτε τους στα σπίτια τους, παροτρύνετέ τους να τους περιθάλψουν, τουλάχιστον μέχρι να απελαθούν ή να φύγουν οικειοθελώς (σιγά μη φύγουν οικεία βουλήσει), έτσι θα εκλπηρώσουν και τα κελεύσματα περί ευσπλαχνίας και ελεημοσύνης των θρησκευτικών κειμένων χριστιανών και μουσουλμάνων.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός