Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Φραγκουδάκη: Κατάργηση θρησκευτικών και πρωινής προσευχής!!!

Βαίνουμε π τ κακ στ χειρότερο! λεος.. κκλησία δν θντιδράσει; Ο Θεολόγοι; πλς λας τέλος πάντων.... Ξυπνστε δν χουμε οκονομικ κρίση λλ πνευματική...!!!

Πάλιν η Φραγκουδάκη μαίνεται, πάλιν ταράττεται, πάλιν
ρχεται, πάλιν τν κεφαλν το μαθήματος τν Θρησκευτικν ζητε λαβεν π πίνακι.

ννα Φραγκουδάκη, καθηγήτρια κοινωνιολογίας τς κπαίδευσης στ Παιδαγωγικ Τμμα Νηπιαγωγν το Πανεπιστημίου θηνν, μς χει συνηθίσει στς παρεμβάσεις της μ τς ποες προσπαθε ν πετύχει τν μετατροπ τν Θρησκευτικν σ μάθημα Θρησκειολογίας κακολούθως τν πλήρη κατάργησή του, λλ κα τν κατάργηση λων τν χριστιανικν στοιχείων τς λληνικς παιδείας. Ατ τ φορ μ ρθρο της στ protagon.gr (27/4/2011) ζητ κτς π τ μετατροπ το θρησκευτικο μαθήματος σ θρησκειολογία, ν καταργηθε προσευχ κα ργανωμένοςκκλησιασμς τν μαθητν. Τ πιχειρήματά της κα ατ τ φορ νυπόστατα κα ξω π τς προβλέψεις τν νόμων το λληνικο κράτους κα το Συντάγματος...ποφαίνεται γι παράδειγμα Φραγκουδάκη τι «Τ δικαίωμα στν ρθόδοξη χριστιανικ διαπαιδαγώγηση πρέπει ν εναι σεβαστό,μως φαρμογή του... δν εναι ργο το σχολείου. πως παντο στν δημοκρατικ τουλάχιστον κόσμο, εναι ργο τς κκλησίας». Κι μως. Τ λληνικ Σύνταγμα προβλέπει τν καλλιέργεια τς ρθόδοξης χριστιανικς θρησκευτικς συνείδησης τν μαθητν ς ποχρέωση το κράτους (κα χι τςκκλησίας). πίσης «παντο στ δημοκρατικ κόσμο» πάρχει μάθημα Θρησκευτικν πο καλλιεργε συγκεκριμένη θρησκευτικ συνείδηση (μολογιακ) κα χι φηρημένη θρησκειολογικ κα τ ποο γίνεται μέσα στ δημόσια σχολεα κα χι στς νορίες τν διαφόρων μολογιν.

Πάλιν Φραγκουδάκη, πως κα παλαιότερα, ναφέρει ψευδς τι «χει πολλ πλεονεκτήματα ν εναι κατήχηση ργο τς κκλησίας, ντ σχολικ μάθημα, ποχρεωτικ μ τν πειλ το κακο βαθμο». ς γνωστν ο μαθητς χουν στ μάθημα τν Θρησκευτικν τους μεγαλύτερους βαθμος σ σχέση μ τλλα μαθήματα κα κανες Θεολόγος δν «πειλε» τος μαθητς μ κακ βαθμολογία. Προφανς Φραγκουδάκη ντιγράφει σα χει πε ξαναπε σ παλαιότερα ρθρα τς μολονότι χει λάβει τς δέουσεςπαντήσεις κατ τ παρελθν (δετε τς σχετικς ναρτήσεις στ τέλος).

Τέλος μς λέει τι να μάθημα θρησκειολογίας ρκε γι τ θρησκευτικ διαπαιδαγώγηση τν μαθητν φο «Σύμφωνα μ τ ερ κείμενα λων τν μεγάλων μονοθεϊστικν θρησκειν π.χ. βασικς θικς κανόνας εναι γάπη κα κατανόηση πρς τν συνάνθρωπο κα Θες περιγράφεται λεήμων κα πανάγαθος». Φαίνεται πς κυρία καθηγήτρια δν χει διαβάσει καλ τς προβλέψεις το Κορανίου περτν πίστων (σων δν πιστεύουν στν λλχ) γι ν ναφέρουμε να μόνο παράδειγμα.

Δν θ σχολούμασταν καθόλου μ τς μονότονα παναλαμβανόμενες ντιχριστιανικς δέες τς Φραγκουδάκη, πως ποφεύγουμε ν παντμε κα σ λλες τέτοιες παραφωνίες. ν σχολιάσαμε τα γραφόμενα τς τ κάναμε μόνο κα μόνο γι ν φανε πόσο εκολα κάποιοι πανεπιστημιακο σοπεδώνουν τ πάντα ποφαινόμενοι πθ)δρας κα ποδοπατώντας τς προβλέψεις τν νόμων, το Συντάγματοςλλ κυρίως τν μακραίωνη Παράδοση τς χιλιοβασανισμένης πατρίδας μας.

Μεταφέρουμε τ σχετικ πόσπασμα του άρθρου τς ννας Φραγκουδάκη π τ protagon.gr
Τ θρησκευτικ

Τ
δικαίωμα στν ρθόδοξη χριστιανικ διαπαιδαγώγηση πρέπει ν εναι σεβαστό, μως φαρμογή του δν εναι ργο το σχολείου. πως παντο στν δημοκρατικ τουλάχιστον κόσμο, εναι ργο τςκκλησίας. H ποχρεωτικ π τ σχολεο κατήχηση παραβιάζει πολλς ρχές, μ πρώτη τν λευθερία τς συνείδησης. Εναι ψηλ κα αξάνονται τ ποσοστ λλόθρησκων μαθητν κα μεγαλώνουν σωννήκουν στ ρθόδοξο χριστιανικ δόγμα λλ πιστεύουν τι θρησκεία εναι διωτικ θέμα συνείδησης. χει πι ρθει καιρς τ θέση τς δογματικς κατήχησης στ σχολεο ν πάρει θρησκειολογία κα στορία τν θρησκειν, πίσης ν καταργηθε προσευχ κα ργανωμένος κκλησιασμός.

χει πολλ πλεονεκτήματα ν εναι κατήχηση ργο τς κκλησίας, ντ σχολικ μάθημα, ποχρεωτικμ τν πειλ το κακο βαθμο. Ο μαθητς συμμετέχουν μ τ θέλησή τους κα χι ποχρεωτικά, οτεξετάζονται κοιτάζοντας μ ζήλεια π τ παράθυρο τος λλόθρησκους παλλαγμένους ν παίζουν στν αλή. ρα θρησκευτικ διαπαιδαγώγηση γίνεται νσυνείδητη κα πολ πι σχετικ μ τς θρησκευτικς πιταγές.

Τότε τ σχολεο μπορε στ θρησκειολογία ν περιλάβει κα μία πιλογ π ρχς πο εναι κοινς σλες τς μεγάλες θρησκεες το κόσμου κα ν τς διδάσκει ς θικς ξίες γενικότερα ποδεκτές. Σύμφωνα μ τ ερ κείμενα λων τν μεγάλων μονοθεϊστικν θρησκειν π.χ. βασικς θικς κανόνας εναι γάπη κα κατανόηση πρς τν συνάνθρωπο κα Θες περιγράφεται λεήμων κα πανάγαθος.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
από το Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό

ΣΧΟΛΙΟ
Και μην ξεχνάμε οι ισχυρισμοί της Φραγκουδάκη είναι αντισυνταγματικοί.....
Ελληνικό Σύνταγμα άρθρο 16 παρ. 2.

Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την..

ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

koukfamily

Διαβάστε:


ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ

2 σχόλια:

  1. ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαιτώ από την Ιερά Σύνοδο να δημιουργήσει ΤΩΡΑ πολιτικό σχηματισμό που να αποτελείται από ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ.
    Ήρθε η ώρα να πέσουν οι μάσκες .
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει να πάει στην χώρα των εσπερίδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.