ΜΑΣ ΤΑ ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΟΥΝΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥΣ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΟΥΕΛΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΡΑΙΧ
ΤΕΛΟΣ Η ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
Ακολουθεί δημοσίευμα από τον Ελεύθερο Κόσμο
«Βόμβα» μεγατόνων φέρνει στη δημοσιότητα ο «ΕΚ»! Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της εφημερίδας μας, μεθοδεύεται η νομοθετική απαγόρευση των περισσότερων τύπων φορτηγών ΔΧ και η υιοθέτηση (με την επίκληση περιβαλλοντικών αιτίων στο πλαίσιο της «πράσινης ανάπτυξης») νομοθεσίας, που θα επιτρέπει μόνο την κυκλοφορία φορτηγών με προδιαγραφές euro-5, στο Λεκανοπέδιο αρχικά.
Η δικαιολογία θα είναι η μείωση των ρύπων...
Σημειώνουμε εδώ ότι η κοινοτική οδηγία για τα φορτηγά που πληρούν την προαναφερόμενη προδιαγραφή, ισχύει από την 1η Οκτωβρίου 2009. Όπως μαθαίνουμε, επιχειρηματίας και γνώστης των εξελίξεων, σύζυγος γνωστής πολιτικού, έχει ετοιμαστεί για τη δημιουργία εταιρείας με εκατοντάδες (για 700 μάθαμε!) φορτηγά ΔΧ, έχοντας ήδη μιλήσει με την κινεζική COSCO, για συνεργασία εν όψει της κλιμάκωσης των δραστηριοτήτων των Κινέζων στον Πειραιά!
«Έτοιμα» πράγματα, σε μια αγορά όπου κάποιοι έχοντας εσωτερική πληροφόρηση, κάνουν ό,τι θέλουν, «αποτελειώνοντας» τους Έλληνες επαγγελματίες και εργαζόμενους!
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, δέχονται την (δια της κυβέρνησης) επίθεση των πολυεθνικών, που θέλουν να εξαλείψουν τις επαγγελματικές συντεχνίες και να δημιουργήσουν μονοπώλια στις μεταφορές, ώστε να ελέγχουν όχι μόνο την παραγωγή αλλά και τη διάθεση των προϊόντων (κυρίως των τροφών και των καυσίμων).
Την ίδια ώρα, αν και όλοι στην κυβέρνηση μιλούν για «άνοιγμα του επαγγέλματος», στην ουσία μεθοδεύουν το κλείσιμό του για τους Έλληνες.
Εταιρείες και οδηγοί από παρακείμενες βαλκανικές χώρες (κυρίως από τη Βουλγαρία που ανήκει στην ΕΕ...) αναμένεται να κατακλύσουν την αγορά, «σπάζοντας» τις τιμές προς τα κάτω...
Φυσικά, για τις πολυεθνικές το ζητούμενο είναι και η μείωση του κόστους στις
Φυσικά, για τις πολυεθνικές το ζητούμενο είναι και η μείωση του κόστους στις
μεταφορές, άσχετα αν αυτό θα δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα ασφαλείας στους ελληνικούς δρόμους. Εδώ, βλέπουμε ότι έτσι όπως πάει το πράγμα, οι Έλληνες ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, σε λίγο δεν θα μπορούν να δουλέψουν ούτε ως οδηγοί-υπάλληλοι των μεγάλων εταιρειών που θα δημιουργηθούν, καθώς η αγορά «ανοίγει» και οι αλλοδαποί θα δουλέψουν, όπως είναι προφανές, περισσότερο και για λιγότερα!
Τις επιπτώσεις για τους ελληνικούς δρόμους, τις αναφέραμε ήδη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.