«Μετά τις αποκαλύψεις του τέως Υπουργού Δημόσιας Τάξεως Πολύδωρα για τη απόρρητη έκθεση του το 2005 έρχονται στην δημοσιότητα και άλλες συνεχείς αποκαλύψεις για το θέμα των λαθρομεταναστών. Έτσι σε συνέντευξη του στον δ/ντή του ραδιοφώνου του φλας κ. Γιώργο Σταματόπουλο ο Νομάρχης της Αθήνας κ. Σγουρός αποκάλυψε, ότι πριν από πάρα πολύ καιρό ζήτησε από τις υπηρεσίες του να καταγράψουν τα σημεία κατάληψης του ευρύτερου κέντρου της Αθήνας από λαθρομετανάστες.
Τότε όπως είπε βρήκε περίπου 800 σημεία στο κέντρο της Αθήνας, όπου εκτός από τη διαμονή λαθρομεταναστών δίπλα από τις «ακαθαρσίες» τους όπως είπε, γινόταν και κάθε είδος παρανομία (εμπόριο ναρκωτικών, χρήση ναρκωτικών, πορνεία, κτλ., και πολλές άλλες παρανομίες «ων ουκ έστιν αριθμός». Τις τρομερές του επισημάνσεις, όπως είπε, ανακοίνωσε στον Πρωθυπουργό και σε πολλούς άλλους (στον Δήμαρχο της Αθήνας, κτλ) και ζητούσε συντονισμένες ενέργειες.
Επειδή ο Νομάρχης εδώ και λίγα χρόνια εκλέγεται και δεν διορίζεται δεν ήταν δυνατόν να αποπεμφθεί και αυτός ως «ρατσιστής» ως είχε αποπεμφθεί ο κ. Πολύδωρας.
Δεν έχω τίποτε απολύτως με τον αξιότιμο Δήμαρχο της Αθήνας εκτός ίσως του ότι, μέσα εις το πνεύμα της δήθεν ελευθερίας του δημοσιογράφου, υποχρεώνει του ακροατές του ραδιοφώνου της πόλης του να ακούνε, σκοπιανή προπαγάνδα για το Μακεδονικό, τουρκική προπαγάνδα για το σχέδιο ΑΝΑΝ, προπαγάνδα για το ότι μπορεί να αυν. δεσποινίς υπό τους ήχους του Εθνικού Ύμνου και άλλα παρόμοια από τους γνωστούς αριστερονεοταξικούς δημοσιογράφους. Αυτά ας πούμε και στο πλαίσιο της πλήρους δήθεν ελευθερίας, όπως την αντιλαμβάνεται ο κ. Δήμαρχος.
Ο κ. Δήμαρχος όμως δεν μπορεί να συγχωρεθεί που δεν προέβη σε καμμία(πλην από ότι αναφέρεται κατωτέρω) για τα αναφερθέντα σε αυτόν για τους λαθρομετανάστες από τον Νομάρχη Αθηνών. Μία εξήγηση γι αυτό είναι ίσως το ότι, όπως όλοι οι πολιτικοί που προέρχονται από την κεντροδεξιά, να είχε το κόμπλεξ μήπως χαρακτηριζόταν, ρατσιστής, φασίστας, εθνικιστής, χρυσαυγίτης, κτλ.
Να σας θυμίσω ότι την ίδια περίοδο, που στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας γινόντουσαν όλες αυτές οι παρανομίες που περιγράφει ο Νομάρχης και που γνώριζε ο κ. Δήμαρχος και που το ιστορικό κέντρο της Αθήνας παρουσίαζε μία άκρως προσβλητική για την Αθήνα και τη χώρα μας εικόνα, οι υπηρεσίες του κ. Δημάρχου «διύλιζαν τον κώνωπα» (και κατάπιναν την κάμηλον) και έστελναν τρία περιπολικά παρακαλώ για να συλλάβουν ένα συμπαθέστατο έλληνα ηλικιωμένο κουλουρτζή στη είσοδο του μετρό της οδού Αθηνάς στο ιστορικό κέντρο.
Θα πεί και ίσως το είπε ο κ. Δήμαρχος ότι δεν είχε την αποκλειστική αρμοδιότητα για όσα συνέβαιναν με τους λαθρομετανάστες. Και πράγματι δεν την είχε γιατί το πρόβλημα είναι σύνθετο.
Ερωτώ όμως. Πώς ήταν δυνατόν ο Άρχοντας της πόλης που το εψήφισαν οι πολίτες της Αθήνας να στρουθοκαμηλίζει και να κάνει τόσα χρόνια ότι δεν ήξερε τίποτε.
Δεν έπρεπε να κατεβάσει θεούς και δαίμονες για το ότι συνέβαινε στο ιστορικό κέντρο της πόλης του;; Βέβαια τότε, όπως ανέφερα, ίσως χαλούσε η φήμη του κ. Δημάρχου γιατί πολλοί ίσως τον χαρακτηρίζαν «ρατσιστή», κτλ.
Εξάλλου μέρα και νύκτα και για πολλά χρόνια τα άθλια ΜΜΕ της χώρας μας, ιδίως η τηλεόραση, μη εξαιρούμενων των κρατικών καναλιών, δεν προσπαθούσαν να πείσουν τον Ελληνικό λαό ότι είναι ρατσιστής; Έτσι τρόμαξαν όλοι οι πολιτικοί μας μήπως τους πούνε χρυσαυγίτες αντί συμπαθούντες τους «επαναστημένους» εγχώριους και εκ λαθρομεταναστών νέους που καίγανε τις περιουσίες των Ελλήνων.
Μετά από όλα αυτά ο κ. Δήμαρχος ανακοίνωσε επιτέλους σήμερα, ότι πριν πέντε μήνες πρότεινε στον Πρωθυπουργό τη εξής «ριζική λύση», όπως ανέφερε, του θέματος της λαθρομετανάστευσης. Πρότεινε να δώσουμε σε κάθε λαθρομετανάστη ένα ποσό με το οποίο να μπορεί να ανοίξει επιχείρηση στη χώρα του και να του δώσουμε και το αεροπορικό εισιτήριο για να φύγει.
Ένας πρόχειρος υπολογισμός για 2.000.000 λαθρομετανάστες και 4.000 έως 5.000 ευρώ στον καθένα βγάζει αμέσως το μυθικό ποσό των 8 έως 10 δις ευρώ.
Σκέφτομαι όμως τί θα συμβεί αν όλη η Ασία κ. Δήμαρχε πληροφορηθεί τη φαεινή σας ιδέα. Φαντάζεστε τα εκατομμύρια των Ασιατών που θα τρέξουν να γίνουν λαθρομετανάστες στη χώρα μας για να πάρουν την αμοιβή τους γι αυτό;;!!
Ελπίζω ο Πρωθυπουργός να μην ενστερνίστηκε τη φαεινή ιδέα του κ. Δημάρχου ή αν την ενστερνίστηκε, κάποιος να τον πληροφορήσει για τον τεράστιο κίνδυνο να πνιγεί η χώρα μας από όλους τους Ασιάτες που θα τρέξουν για να εισπράξουν τα χρήματα που λέει ο κ. Δήμαρχος. Τώρα και η κυβέρνηση μας καθώς και η αξιωματική αντιπολίτευση θέλουν λέει να υποχρεώσουν την τουρκία να υπογράψει διάφορες συμφωνίες με την ΕΕ για το θέμα της εισόδου τους από την τουρκία κτλ. Για το θέμα αυτό, σήμερα διπλωμάτης μας βρισκόταν στη Άγκυρα.
Διερωτώμαι. Είναι δυνατόν, συγχωρέστε την έκφραση, οι πολιτικοί μας να είναι τόσον αφελείς;
Θυμίζουν τον Διπλωμάτη Σωσσίδη του Γεωργίου Παπανδρεου που ακόμα επιμένει ότι έπρεπε να υπογράψουμε συμφωνία με βάση το σχέδιο Άτσεσον με την τουρκία που θα τις δίναμε την χερσόνησο της Καρπασίας της Κύπρου και πολλά άλλα, και που πίστευε ο κ. Σωσσίδης (γνωρίζοντας πόσα δεν τήρησε η τουρκία, σε Ίμβρο, Τένεδο, Πόλη, κτλ.) ότι η τουρκία θα τηρούσε τη συμφωνία και σε 50 χρόνια λέει θα αποχωρούσε από την Κύπρο. Η τουρκία, Κύριοι, που καθορίζετε την τύχη της χώρας, όπως διδάσκει η εμπειρία δεκάδων χρόνων, ότι και να υπογράψει ή υποσχεθεί δεν θα το τηρήσει ή θα προσποιηθεί αδυναμία τήρησης του ή θα βρεί τρόπο να το αναβάλλει συνέχεια. Παράδειγμα πρόσφατο οι συμφωνίες που υπέγραψε με την ΕΕ για το άνοιγμα των λιμανιών της και των αεροδρομίων της στα Κυπριακά πλοία και αεροπλάνα και που για πολλά χρόνια αρνείται να τηρήσει. Επομένως πρέπει να βρεθεί μία συμφωνία με την τουρκία που η τήρηση της δεν θα εξαρτάται από αυτήν.
Δηλαδή τί μπορεί να γίνει;
Ως γνωστόν οι λαθρομετανάστες όταν πλησιάζει ελληνικό ή της ΕΕ θαλάσσιο περιπολικό βουλιάζουν τη βάρκα τους, οπότε το περιπολικό τους διασώζει και τους μεταφέρει στο πλησιέστερο Ελληνικό νησί. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Το περιπολικό μετά τη διάσωση τους θα πρέπει να τους επιστρέφει στην τουρκία. Η τουρκία πρέπει να υποχρεωθεί αυτό να δεχθεί. Επίσης και την μετεπιβίβαση των λαθρομεταναστών, ακόμα και αν το πλωτό τους μέσο ουδέν έπαθε, και την αποβίβαση τους στην τουρκία.
Παρόμοια για τα χερσαία σύνορα.
Αφού για την Κύπρο δεν βάζουμε βέτο στην ΕΕ, ας βάλουμε τουλάχιστον, αν η τουρκία δεν δεχθεί τα τελευταία. Οτιδήποτε άλλο δεχθεί ή υποσχεθεί θα το παρακάμψει. Λέτε η κυβέρνηση μας να απαιτήσει κάτι παρόμοιο; Προσωπικά αμφιβάλλω.»
Greek American News Agency 17.06.09
Διαβάστε κι εδώ:
O ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ «ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΑ» ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΠΟΥΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑ!
ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΓΙΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
«Το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα είναι η λαθρομετανάστευση.»«Το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα είναι η λαθρομετανάστευση. Η ανεργία, τα ναρκωτικά, η δημόσια υγεία και Παιδεία θα ήσαν ήσσονος σημασίας προβλήματα εάν δεν συνεδέοντο πολλαπλώς και αναποτρέπτως με τη λαθρομετανάστευση.
» Αμφίβολο τυγχάνει εάν έχει συνειδητοποιηθεί επαρκώς και δη από τους αρμοδίους το πολλαπλώς επικίνδυνο αυτό πρόβλημα. Και τούτο διότι έχει απαγορευθεί κάθε συζήτηση γύρω από το θέμα. Για την ακρίβεια, επιτρέπονται μόνον εγκωμιαστικές συζητήσεις για τους λαθρομετανάστες και τα προβλήματά τους.
» Άλλου είδους προβληματισμοί θεωρούνται, άμα τη διατυπώσει, ως αιρετικοί και τιμωρητέοι δια δημοσίας διαπόμπευσης. Άλλο το ζήτημα ότι την επομένη στιγμή θα ολοφύρονται οι ίδιοι οι διαπομπευτές, γιατί η "αλλοδαπή" εγκληματικότητα θα τους χτυπάει την πόρτα.
» Βέβαια, η Αριστερά "θα κάνει πάρτυ" όταν θα καίγεται η Αθήνα, η αλωθείσα και υπό κατάληψη τελούσα. Δεν εξέφρασαν, άλλωστε, ποτέ τη θλίψη τους ή την καταδίκη τους για το φαινόμενο και τις δραματικές επιπτώσεις του. Η επανάσταση κατά του αστικού καθεστώτος και κατά του εθνικού τρόπου με την αξιοποίηση "του στρατού των εισβολέων-καταληψιών" θα είναι το πιθανό ή και επιδιωκόμενο γεγονός.
» Όπως κατεβαίνουμε την Σοφοκλέους και περνούμε την Αιόλου και την Αθηνάς βλέπουμε την αλήθεια. Τη δραματική και απειλητική αλήθεια.
» Μενάνδρου, Γερανίου, Κλεισθένους, Σωκράτους, αριστερά Λεωχάρους (όπου στο στενάκι βρίσκεται το Α.Τ. και Τ.Α. Ακροπόλεως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ), Μοναστηράκι, Πετράλωνα, Θησείο, Ομόνοια, Κοτζιά, (Θεάτρου) και στη συνέχεια ΒΔ Πατησίων, Γ΄ Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Λένορμαν, Βάθη, Μεταξουργείο, Πατήσια, Άγιο Παντελεήμονα (όπου και βρίσκεται το Α.Τ. και Τ.Α. Παντελεήμονος, πάλι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ), Κυψέλη, εκτός από τα γνωστά και παραδοσιακά "άβατα και άδυτα" της Κουμουνδούρου, του Πολυτεχνείου και των Εξαρχείων (όπου και εκεί Α.Τ. και Τ.Α. βρίσκονται επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ) είναι οι υπό κατάληψη περιοχές. Η μισή Αθήνα υπό κατάληψη.
» Εκεί βλέπεις το δράμα ιδίοις όμμασι. Εκεί βλέπεις τα graffities, που δηλούν σήματα ύπαρξης "στεκιών" ή "διανομής δόσεων". Δεν υπάρχει ποτέ και πουθενά αθώο graffity που απεφάσισαν κάποια μεμονωμένα και αργόσχολα νεαρά άτομα να αποτυπώσουν χάριν καλαισθησίας στον τοίχο.
» Βλέπεις την εγκατάλειψη της γειτονιάς και των πολυκατοικιών από τους χθεσινούς ενοίκους, εκεί βλέπεις ομίλους 3-5 νεαρών ατόμων (συνήθως μελαψής απόχρωσης) να στέκονται ή να κινούνται νωχελικά στις γωνίες των δρόμων, να παρατηρούν ασκαρδαμυκτί και να επιλέγουν στόχους.
» Εκεί κυρίως διαμένουν για την ακρίβεια στοιβάζονται, οι αλλοδαποί, σε καταλύματα ημιπαρανόμων μισθώσεων (γιατί οι ιδιοκτήτες δεν δηλώνουν τη μίσθωση ή γιατί μισθώνουν το διαμέρισμα "με το κεφάλι") ή και καταλήψεων σε εγκαταλελειμμένα υπόγεια ή και ανώγεια πεπαλαιωμένων κτηρίων.
» Ούτε λόγος για καταγραφή ή απογραφή του αριθμού (και των άλλων στοιχείων) των διαμενόντων σε κάθε πολυκατοικία ή γειτονιά. Το εμπόριο αγαθών, τροφίμων και βιομηχανικών προϊόντων είναι "εσωτερικού κυκλώματος". Ουδείς έμπορος γηγενής κάνει τζίρο από αυτούς. Όλες οι μορφές εγκλήματος ευδοκιμούν εκεί.
» Η "κοινωνία" εκεί είναι άρθροισμα πολλαπλών εθνοτικών, φυλετικών, θρησκευτικών, γεωγραφικών, κουλτουριστικών κοινωνιών. Κίνδυνοι υγείας, από ανύπαρκτες προϋποθέσεις και συνθήκες υγιεινής, άμεσοι.
» Τονίζω, όλες οι μορφές εγκλήματος. Από την επαιτεία, τις μικροκλοπές, τις διαρρήξεις, τις αρπαγές τσαντών και τις μικροληστείες στον δρόμο, τις ένοπλες ληστείες, τις κλοπές οχημάτων, τις βιαιοπραγίες και τις σωματικές βλάβες (έργω και λόγω εξυβρίσεις δεν λογίζονται πλέον ως αδικήματα, διότι απερροφήθη ο άδικος χαρακτήρας τους από την "κοινωνική προσφορότητα" της πράξεως), μέχρι βαρέα εγκλήματα οργανωμένου τύπου.
» Μία είναι η παραδεκτή νομιμότητα εκεί: ο νόμος του πιο δυνατού ή του πιο αδίστακτου. Οι μικρές, με τάση να γίνουν μεγάλες, και ποικίλες συμμορίες φυτρώνουν σε όλο το πεδίο σαν μανιτάρια.
» Ο αριθμός των λαθρομεταναστών (νομιμοποιηθέντων και μη) των διαβιούντων στην Αθήνα (την ως άνω "καταληφθείσα") υπολογίζεται γύρω στις 800.000. Τα "ποιοτικά" τους χαρακτηριστικά: Απελπισμένοι, άρρωστοι, άνεργοι, άστεγοι, γονείς (με γάμο ή χωρίς) μικρών παιδιών, αδέλφια ανήλικα ή στην εφηβεία, ευεπίφοροι στην μίσθωση των εγκληματικών υπηρεσιών τους σε πρώτη ζήτηση (οι σχετικές και όχι αξεπέραστες δυσκολίες έγκειται μόνον στο ύψος της αμοιβής του προσλαμβανομένου).
» Αυτός ο αριθμός των επήλυδων δεν είναι ένα απλό μέγεθος. Δεν είναι κάτι σαν μια "υπεργεννητικότητα" των κατοίκων της Αττικής από το 1990 μέχρι το 2006. Είναι κάτι άλλο. Που απαιτεί (για να μην μετατρέπουμε την εισήγηση σε κοινωνιολογική μελέτη) πρόσθετο αστυνομικό προσωπικό προκειμένου να αντιμετωπισθεί το σε απίθανα μεγέθη αυξηθέν και προσφάτως προστεθέν αστυνομικό έργο.
» Καμία συζήτηση δεν γίνεται, ούτε απλή αναφορά καν, για την κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα, η οποία κατά πάσαν μέτρηση δεν δημιουργήθηκε το τελευταίο δεκάμηνο. Συζήτηση ή ψέλλισμα για τη λαθρομετανάστευση είναι απηγορευμένη "διά ροπάλου". Όχι να μας πουν και ξενόφοβους ή ρατσιστές!!!
» Οι πάντες (πολιτικοί, θρησκευτικοί, τοπικοί, ακαδημαϊκοί, πνευματικοί και δημοσιογραφικοί άρχοντες) ασκούνται σε υποκριτικές ρητορικές φιλανθρωπίας και συμπόνοιας. Έννοιες ξεχασμένες όμως για τους δυστυχείς "ιθαγενείς".
» Γι' αυτούς η προτεινόμενη λύση είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας στην παλιά τους γειτονιά, ή άνευ αντιστάσεως παράδοση των κινητών πραγμάτων, χρημάτων, ρούχων, κινητών τηλεφώνων προκειμένου να σώσουν την πολύτιμη μεν, αλλά χωρίς αξιοπρέπεια πλέον χαρισθείσα από τους μεγάθυμους κακοποιούς, ζωής τους. "Ζωή στα γόνατα" προ του κουκουλοφόρου του κραδαίνοντος τις "μολότωφ" ή των πολιτικών προστατών του, ιδού η συνταγή και η καινούργια πρόταση πολιτισμού και επιβίωσης!!!
» Προτείνεται επίσης και ο "σιδηρόφρακτος εγκλεισμός" των παλαιών, των αυτοχθόνων και των δήθεν ελεύθερων πολιτών στα σπίτια τους. Των εναπομεινάντων, γιατί οι πολλοί έχουν μετοικήσει ήδη για άλλες περιοχές, πιο "καθαρές ". Είναι εκεί, στην κάτω Αθήνα, η διοίκηση της φιλανθρωπίας και της κοινωνικής πρόνοιας, που οργανώνει συσσίτια και φιέστες και θεάματα υπέρ των εισβολέων-καταληψιών ως κακέκτυπο και φάρσα των παλαιών "βασιλικών δραστηριοτήτων".
» Των πραγμάτων ούτως εχόντων, αστυνόμευση δεν μπορεί να γίνει εύκολα και κυρίως συμβιωτικά με το έγκλημα. Τα σκουπίδια είναι πολλά και το χαλί μικρό. Το κοινωνικό φαινόμενο είναι απείρως μεγαλύτερο από το υποπροϊόν της εγκληματικότητας. Η ανισότητα είναι δυσμενέστατη συνθήκη σε βάρος του θεσμού (της Αστυνομίας) που καλείται να αποκρούσει την εγκληματικότητα σαν χιονοστιβάδα στη βάση του βουνού. Λύση αδύνατη. Το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα. Ήδη είναι πολύ αργά».
Το παραπάνω συγκλονιστικό κείμενο που διαβάσατε, με το οποίο κάθε λογικός άνθρωπος δε μπορεί παρά να συμφωνήσει, είναι τα πιο σημαντικά σημεία μιας έκθεσης που συνέταξε το 2006, ο τότε υπουργός Δημοσίας Τάξεως κ. Βύρων Πολύδωρας.
Η έκθεση αυτή, που κάθε άλλο παρά απόρρητη ήταν,
ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,
προφανώς γιατί κανείς δεν δέχθηκε να την δημοσιεύσει, προς δόξαν της μαρξιστικής ιδεολογικής -και όχι μόνον- τρομοκρατίας που καταδυναστεύει την πατρίδα μας (εν τέλει δημοσιεύθηκε στις 26 Μαΐου 2009, στην εφημερίδα «Ελεύθερος» και στις 31 Μαΐου στο «Παρόν»).
Η έκθεση αυτή εξηγεί, σε μεγάλο βαθμό, και τις φαινομενικώς ακατανόητα λυσσώδεις επιθέσεις που δεχόταν ο Πολύδωρας, από το σύνολο των ΜΜΕ και του πολιτικού κόσμου και τις απόπειρες γελοιοποιήσεώς του. Δείχνει, επίσης, ότι υπάρχουν -ελάχιστοι είναι αλήθεια- σωστοί πατριώτες ακόμη και μέσα στα κόμματα του κατεστημένου, αλλά όσο παραμένουν εκεί μέσα. χάνονται!
(ευχαριστούμε για το e-mail)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.