Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΚΟ ΤΖΑΜΙ. ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ.ΟΧΙ ΜΙΝΑΡΕΔΕΣ ΚΑΙ Madrassah ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.



Σπύρος Χατζάρας

Tο ζήτημα του ενός επίσημου τεμένους, έχει πολλές πλευρές, που πρέπει να τις εξετάσουμε προσεκτικά.

Το κύριο ωστόσο, είναι, ότι δεν συνδέεται με το ανθρώπινο δικαίωμα των μουσουλμάνων πολιτών της Ελλάδας να εκφράζουν τη θρησκευτική πίστη τους.

Στην Αθήνα υπάρχουν περισσότερα από 150 Τζαμιά.

Σε όλα σχεδόν τα μεγάλα ξενοδοχεία υπάρχουν Τζαμιά.

Δεν θα είχα αντίρρηση τα 150 προσωρινά Τζαμιά, να γίνουν 300.Υπό την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν μόνιμους κατοίκους και Έλληνες υπηκόους.

Οι «επιδρομείς», και οι «εισβολείς», που συνέρρευσαν στην Αθήνα τα τελευταία πέντε χρόνια, δεν είναι μόνιμοι αλλά προσωρινοί κάτοικοι, και δεν είναι πολίτες.

Το γεγονός ότι ζήτησαν άσυλο, που δεν τους έχει παραχωρηθεί, δεν υποχρεώνει την ελληνική κοινωνία να μεταβάλει το χαρακτήρα της.

Αντίθετα, όσοι επείγονται να « προσαρμόσουν «την ελληνική κοινωνία στα «νέα δεδομένα» που δημιουργεί η εισβολή, εξυπηρετούν τους πολιτικούς στόχους και τις στρατηγικές επιδιώξεις ,«άνωθεν δυνάμεων».

Αισθάνομαι ότι η αντίσταση και η αποκάλυψη αυτών των σχεδιασμών είναι ζήτημα λαϊκής κυριαρχίας και εθνικής ανεξαρτησίας.

Οι προσωρινοί κάτοικοι θα βρουν και προσωρινές λύσεις.

Το ίδιο ισχύει και για το νεκροταφείο.

Η Αθήνα δεν είναι μουσουλμανική πόλη. Δεν έχει μουσουλμάνους δημότες και δεν χρειάζεται μουσουλμανικό νεκροταφείο .

Όποιος μουσουλμάνος τουρίστας ή προσωρινός πρόσφυγας πεθαίνει θα πρέπει να αποστέλλεται στην πατρίδα του. Το δε κόστος θα πρέπει να το αναλάβουν οι ΜΚΟ και η οργάνωση του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Σε ότι αφορά στο "επίσημο" Τζαμί.

Το 2004, δεν υπήρχε λαϊκή μουσουλμανική βάση, και η Σαουδική Αραβία μαζί με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους Σημίτη-Παπανδρέου προσπάθησαν να δημιουργήσουν το Τζαμί «λόγω των ολυμπιακών αγώνων».

Τώρα που μετέφεραν τη «λαϊκή βάση» προβάλλουν το επιχείρημα. μέσω Μακντούγκαλ, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των μουσουλμάνων της Αθήνας .

Δεν είναι εύκολο να εξηγήσουμε στους πολίτες, το τι είναι ο Βαχαμπιτισμός, πώς και γιατί δημιουργήθηκε, και ποιες είναι οι διασυνδέσεις του με τον ιμπεριαλισμό των περιούσιων τραπεζιτών.

Είναι όμως άμεσα κατανοητό, ότι οι δράστες της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν Σαουδάραβες και Βαχαμπίτες, ότι οι Ταλιμπάν και οι Τσετσένοι τρομοκράτες, είναι δημιούργημα των βαχαμπιτών, και ότι ο διαβόητος Οσάμα είναι Σαουδάραβας Βαχαμπίτης.

Οι στενές σχέσεις, του αμερικανικού κατεστημένου με τους Σαούντ, εξηγούν πολλά από μόνα τους.

Το Ισλάμ έχει πολλές ερμηνείες. Εκτός από τους σιίτες και τους σουνίτες, υπάρχουν από το «αρχαιο ισλάμ», οι θεολογικές ερμηνείες του Μαγκρέμπ, της Δαμασκού, της Βαγδάτης κλπ κλπ εκτός από την ερμηνεία του Ιμπν Βαχάμπ.

-Η ελληνική δημοκρατία πρέπει να εγγυηθεί και στους μουσουλμάνους που ζουν στο έδαφος της, ότι θα μπορούν να έχουν την ελευθερία να πιστεύουν αυτό που θέλουν. Όχι αυτό που θέλουν να τους επιβάλουν.

Το «ένα (επίσημο) τζαμί» θα έχει προσκολλημένο το θεολογικό σχολείο (Madrassah), που θα διδάσκει την ερμηνεία του Ιμπν Βαχάμπ και θα παράγει «Ταλιμπάν» όπως έγινε παντού στην Ευρώπη.

Επομένως συνοψίζω.

-Το «σαουδαραβικό Τζαμί» στην Αθήνα, δεν αφορά στους δύστυχους λαθρομετανάστες αλλά στην διάδοση του Βαχαμπιτισμού και του Φουνταμεταλισμού.

- Ναι στα προσωρινά Τζαμιά για τους προσωρινούς κατοίκους που ζητούν άσυλο.

- Όχι στο Σαουδαραβικό Τζαμί. Όχι στους Βαχαμπίτες. Όχι στον Μιναρέ.

Η χωροθέτηση του Τεμένους στον Ελαιώνα, είναι εντελώς συμβολική, και επιτίθεται στην ταυτότητα της αρχαίας Αθήνας. Ακριβώς όπως έκαναν Τζαμί τον Παρθενώνα. Και το «ισλαμικό» εμπορικό Κέντρο του Βωβού, είχε σχεδιαστεί παράλληλα και ταυτόχρονα με την χωροθέτηση του τεμένους. Το γήπεδο του Παναθηναϊκού ήταν επικοινωνιακός ελιγμός.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΚΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.