Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ

Επειδή οι ομοφυλόφιλοι κι ο Δήμαρχος στην Τήλο πόνταραν στην ανυπαρξία του Ελληνικού Κράτους και βέβαια στην υποστήριξη όλης της ροζ και νεοταξικής ψευτοδιανόησης και έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια τον κ. Σανιδά,

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΜΠΑΝΙΑ στη ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ.

Πάσα ιδέα δεκτή.

UPDATE 12.15μμ:

Διώκεται ο δήμαρχος Τήλου για τους πολιτικούς γάμους ομοφύλων

Τον ασκό του Αιόλου ανοίγουν οι δύο πρώτοι πολιτικοί γάμοι μεταξύ ομοφύλων που τέλεσε το πρωί της Τρίτης στην Τήλο ο δήμαρχος του νησιού.

Παρά την προειδοποίηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γιώργου Σανιδά ότι θα κινήσει εναντίον του όλες τις νόμιμες ενέργειες, επικαλούμενος το άρθρο 21 του Συντάγματος για την οικογένεια και το γάμο, ο κ. Τάσος Αλιφέρης προχώρησε στη διαδικασία με δύο άνδρες και δύο γυναίκες.

Λίγη ώρα μετά, ωστόσο, ο δήμαρχος Τήλου έλαβε την εντολή από τον εισαγγελέα της Ροδου να διαγράψει ως άκυρους τους γάμους, ενώ με εντολή του κ. Σανιδά σχηματίζεται σε βάρος του δικογραφία για παράβαση καθήκοντος.

Παράλληλα, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζητά εγγράφως από τους εισαγγελείς πρωτοδικών της χώρας να κινηθούν εναντίον όσων δημάρχων και ληξιάρχων δεχθούν να παντρέψουν ομόφυλους.

"Διεκδικούμε να κατατασσόμεθα στην ομάδα εκείνη των ανθρώπων που χαίρεται μόνον όταν συμβάλλει στην ευτυχία των άλλων" δήλωσε ο ίδιος ο δήμαρχος εξηγώντας τη θέση του, ενώ ο δικηγόρος του Φώτης Κωστόπουλος σχολίασε πως "τα αστυνομικού τύπου μέτρα δεν δίνουν απαντήσεις στα κοινωνικα προβλήματα" και υπογράμμισε πως "ο νόμος στον αστικό κώδικα που αναφέρεται στον γάμο δεν προσδιορίζει το φύλο των μελλονύμφων".

Αμεση ήταν και η αντίδραση του υπουργού Δικαιοσύνης. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο κ. Χατζηγάκης σημειώνει πως "δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο το οποίο να επιτρέπει την τέλεση τέτιων γάμων στην Ελλάδα" και τονίζει πως "οι απόπειρες τέλεσης πολιτικών γάμων σε ομόφυλα ζευγάρια είναι παράνομες και οι σχετικοί 'γάμοι' ανυπόστατοι".

Σε ανακοίνωσή του, ο Συνασπισμός καλεί την πολιτεία να καταδικάσει έμπρακτα τα συντηρητικά αντανακλαστικά και τις διακρίσεις και σημειώνει:

"Η κίνηση του δημάρχου της Τήλου και των δύο ζευγαριών χρειάζεται να βρει συμπαραστάτες και μιμητές. Εμείς θα είμαστε πάντα στο πλάι εκείνων που αγωνίζονται για αυτονόητα δικαιώματα και πιστεύουμε ότι στο τέλος της ημέρας η κοινή λογική θα επικρατήσει".

"Το είδαμε και αυτό. Το επόμενο βήμα είναι να καταργηθεί ως ρατσιστικός ο γάμος ετερόφυλων, ως προϊόν καταπίεσης του ενός φύλου από το άλλο εδώ και 30 αιώνες" σχολίασε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης.

Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν θέλησε να σχολιάσει τους πρώτους γάμους μεταξύ ομοφύλων στη χώρα μας.

Την αντίθεσή του, πάντως, έσπευσε να εκφράσει -μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας- ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, σημειώνοντας:

"Φρενοκομείον η Ελλάς. Η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι το ισχυρό επιχείρημα όλων των παρανομούντων".

ΕΓΡΑΨΕ ΠΑΛΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ:

"...και μιμητές" !!!!!

Αμίμητο!!


Σχόλιο:Εμείς είμαστε μαζί σας!

3 σχόλια:

  1. Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους. Μια χαρά άνθρωποι είναι στην παρέα και καλοί φίλοι (αν τους το ξεκόψεις από την αρχή). Βέβαια μισούν το αντίθετο φύλο, επειδή τους κόβει τα τυχερά, αλλά τι να κάνουμε, τα έχει ζωή αυτά...
    Μία απορία έχω να καταθέσω, που μου δημιουργήθηκε από τον πρόσφατο "γάμο".
    Αφού όλα είναι εντάξει με αυτούς, αφού νιώθουν τόσο καλά και τόσο άνετα, αφού η κοινωνία τους αποδέχεται (όπως υποστηρίζουν) και που το πιστεύω, αφού δεν θέλουν να είναι στην παρανομία, αλλά ούτε επιθυμούν (σύμφωνα πάντα με όσα οι ίδιοι διατυμπανίζουν) να γίνονται το "κόκκινο πανί",
    γιατί λοιπόν, προχώρησαν σε αυτούς τους "γάμους"; Επειδή άλλαξαν ξαφνικά γνώμη για όλα όσα μέχρι τώρα υποστήριζαν;
    Α, και κάτι ακόμη: Αφού όλα καλά κι ωραία είναι γι αυτούς, γιατί προκαλούν το νόμο; Και τέλος, γιατί έκαναν τον γάμο ξημερώματα, όταν όλος ο κόσμος ακόμη δεν είχε ξυπνήσει; Φοβούνται; Και αν ναι, τι;
    Μάλλον τις ίδιες τους τις επιλογές.
    Πάντως, για να το κλείσω το θέμα από την πλευρά μου, πιστέψτε με πως τους καταλαβαίνω (ιδιαίτερα τους άντρες ομοφυλόφυλους). Τους καταλαβαίνω απόλυτα. Γιατί; Σύμφωνα με στατιστικές, όποιος τον έχει δοκιμάσει (μην με κάνετε να πω τι δοκίμασε, όλοι καταλαβαίνετε) δεν τον αλλάζει με τίποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.

    Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.

    Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:

    «Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).

    Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»

    Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο νόμος κάνει λόγο για "μελλόνυμφους" χωρίς να καθορίζει ούτε φύλλο ούτε αριθμό μελλονύμφων. Εγώ θέλω να παντρυτώ σε έναν γάμο 87 άντρες και 65 γυναίκες. Μπορώ άνετα σύμφωνα με το σκεπτικό σου. Και μετά θα δικαιωθώ και από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί καταπιέζουν τα ανθρώπινα δικαιώματά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.