Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2008 15:47
Ορκίστηκε σήμερα, παρουσία του υπουργού Παιδείας, Ευ. Στυλιανίδη, το νέο διοικητικό συμβούλιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Ακολούθησε συνεδρίαση κατά την οποία, ο υπουργός ζήτησε από τα νέα μέλη του δ.σ. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου να προτάξουν την ποιότητα και την ταχύτητα στις αποφάσεις τους. Όπως επεσήμανε ο υπουργός, δεν θα πρέπει να αφήνουν καμία απόφαση για την διαμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων και για την έκδοση νέων συγγραμμάτων να ολοκληρώνεται χωρίς υπεύθυνη μελέτη και κάθε αξιολόγηση θα πρέπει να είναι αντικειμενική και αυστηρή.
Μεταξύ άλλων ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε τα τρία στοιχεία που αποτελούν τον κορμό της μεταρρύθμισης στην Παιδεία:
Το πρώτο, είπε, είναι το ποιοτικό σύγγραμμα και αυτό εξαρτάται από την δουλειά που θα κάνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Το δεύτερο είναι η ποιότητα των δασκάλων όπου και σε αυτό, όπως επισημάνθηκε, έχει συμβολή ως ένα βαθμό το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διότι συνδιαμορφώνει όλα τα βοηθητικά συγγράμματα που χρειάζεται ο δάσκαλος για να μπορέσει αφού εκπαιδευτεί να εκπαιδεύσει τους νέους μαθητές.
Τέλος, το τρίτο είναι η έγκριση σύγχρονων εποπτικών μέσων και η βελτίωση των υποδομών, στοιχεία που, όπως εκτιμάται, θα αποτελέσουν το περιβάλλον προκειμένου να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να αποδώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
«Όλοι κρινόμαστε διαρκώς και για κάθε μας απόφαση και κίνηση. Κανείς δεν θεωρείται μόνιμος. Ο καθένας θα πρέπει σε κάθε περίπτωση που έχει να αξιολογήσει, να σκέφτεται ότι θα βαθμολογηθεί εκ νέου για την ποιότητα των επιλογών του και για την τήρηση αυτών των βασικών αρχών που η πολιτική ηγεσία αποφάσισε να τηρούνται. Καμία θεσμική μεταρρύθμιση δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αν ο δάσκαλος, δηλαδή ο παράγοντας άνθρωπος, δεν αφοσιωθεί στο έργο του έχοντας στη διάθεσή του όλα τα σύγχρονα μέσα: ποιοτικό βιβλίο, αναγκαία εποπτικά μέσα, αναλυτικά προγράμματα, δυνατότητα διαρκούς επιμόρφωσης», τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Παιδείας.
Πηγή:Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.