Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΡΕΓΑΤΑ ΕΠΛΕΕ ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ(!) ΚΑΙ ΑΠΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΣΩΡΟ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΜΑΣ





Συνέχεια από εδώ

Από in.gr διαβάζουμε:

Αθήνα Τελευταία ενημέρωση 06/12/07 12:20

Θρήνος στην Πολεμική Αεροπορία

Μαχητικό F-16 συνετρίβη στην περιοχή της Ψαθούρας


Νέα απώλεια για την Πολεμική Αεροπορία. Νεκρός εντοπίστηκε ο πιλότος μαχητικού F-16, που χάθηκε από τα ραντάρ ενώ εκτελούσε νυχτερινή άσκηση. Το αεροσκάφος συνετρίβη στο κεντρικό Αιγαίο, στην περιοχή της Ψαθούρας, κοντά στις Σποράδες.

Η επικοινωνία με τον χειριστή του αεροσκάφους χάθηκε στις 19:41, την ώρα που βρισκόταν στο πεδίο βολής Ψαθούρα, σε απόσταση 20 μιλίων νοτίως του ακρωτηρίου Αθω, και πετούσε σε ύψος 11.000 ποδών.

Ο άτυχος πιλότος του F-16 Block 52+ μετείχε σε άσκηση, μαζί με ένα ακόμη F-16 και δύο Mirage. Το σενάριο της εκπαιδευτικής πτήσης προέβλεπε ότι τα τέσσερα μαχητικά θα έκαναν αναχαίτιση εχθρικού βομβαρδιστικού.

Σε κάποιο σημείο της άσκησης χάθηκε η επικοινωνία με τον πιλότο του F-16 και τότε σήμανε συναγερμός.

Επί τόπου έσπευσαν για να συμμετάσχουν στις έρευνες εντοπισμού του F-16, ένα αεροσκάφος C-130 και τρία ελικόπτερα Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας, μία κανονιοφόρος και μία φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού, δύο σκάφη του Λιμενικού Σώματος.

Τη σορό του πιλότου εντόπισε παραπλέουσα τουρκική φρεγάτα. Για να ειδοποιηθεί η ελληνική πλευρά λειτούργησε η «κόκκινη γραμμη» μεταξύ των αρχηγών των γενικών επιτελείων των δύο χωρών, στρατηγών Δημήτρη Γράψα και Γιασάρ Μπουγιούκανιτ. O Τούρκος στρατηγός ενημέρωσε τον Έλληνα ομόλογό του και εξέφρασε τα συλλυπητήρια του.

Αγνωστα παραμένουν τα αίτια της συντριβής του F-16, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πιλότος είχε 1.500 ώρες πτήσης.

Σκυτάλη στο press.gr όπου διαβάζουμε:

Παραπλέουσα τουρκική φρεγάτα;;;

Διαβάζω οτι "Τη σορό του πιλότου εντόπισε παραπλέουσα τουρκική φρεγάτα."Πώς είναι δυνατόν να πλέει τουρκική φρεγάτα στις Σποράδες;

T.TZ.

Όλη η αλήθεια εδώ

10 σχόλια:

  1. Διασκεδάζω πολύ όταν σας διαβάζω, αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ.
    Εχω την εντύπωση ότι διασκεδάζω με 5χρονα.
    Σοβαρά τώρα, επειδή σας βλέπω να είστε σε μία σύγχυση γενικότερα, θα έλεγα να αναζητήσετε τον όρο Διεθνή Υδατα, να δείτε ότι φυσικά και στο Αιγαίο υπάρχουν και βέβαια από αυτά περνάνε, Ρώσικα, Ουκρανικά, Ρουμανικά, Αμερικάνικα, Τούρκικα (βεβαίως, βεβαίως) και ότι άλλης σημαίας φαντάζεστε.
    Τι να κάνω γιατρέ μου, να ταμπουρωθώ πουθενά στο Πήλιο ψηλά και να παρακολουθώ το Αιγαίο μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά πρώτον, συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα.
    Κατά δεύτερον, αν όντως θέλετε να λέγεστε πατριώτης και Έλληνας, σεβαστείτε τον πόνο της οικογένειας του πιλότου.
    Ή μήπως θα προτιμούσατε να τον έψαχναν ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. h mipos to epniksan oi tourkoi enw htan zontanos?

    As thimithume to peristatiko me ton toyrko piloto sti karpatho poy arniotan na ton perisineleksoun ellines pou eftasan protoi kai emene sto nero mexri na ftasoun oi toyrkoi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. RESOLUTION – APPEAL

    We the undersigned residents of the region of Greek Macedonia,
    have noted that the Former Yugoslav Republic of Macedonia
    is systematically violating the letter and the spirit of the Interim Accord of 1995, the European acquis communautaire, relevant international agreements such as UN Security Council Resolutions 817/1993 and 845/1993, as well as resolutions of the European Union in Brussels (16.12.1991), Guimaraes (3.5.1992), Lisbon (27.6.1992) and Edinburgh (12.12.1992), and, more recently (2005), the European Council’s call far a ‘speedy solution’ of the name issue;
    is promoting irredentist propaganda at the expense of Greek Macedonia and disseminates hostile feelings to its youth through textbooks at all levels of its educational system;
    is monopolizing for expansionist purposes, the name ‘Macedonia’, although only a fraction of the Macedonian territory falls under its jurisdiction;
    is appropriating Greek history and cultural heritage;
    is turning Greece’s own generosity against her, employing the incalculable financial support which Greece has supplied in so many ways.
    is deliberately provoking the Greek people, by offending official statements and acts and, despite its international legal commitments, refuses even to discuss a name acceptable to both parties and to the international community.
    We, the 2.5 million Greek Makedones of Greek Macedonia, demand that our government exercise its right to prevent the accession of FYROM to the European Union and NATO, until such time as FYROM consents to a mutually acceptable name.
    We also demand of our government to allow the Greek people to express their view on the final decision through a national referendum.
    Greece and her people and especially we, the Makedones of Greek Macedonia, strongly object to the usurpation of our cultural heritage, the violation of our human right to retain our own identity and our dignity.
    Therefore, we ask the international community to show its solidarity with the Greeks of Macedonia, who are European citizens. This solidarity, which is based on international and Community law, is also an obligation under articles 58 of the Constitutional Treaty of Europe, currently awaiting ratification. One of the criteria for accession of a country to the EU is respect for the values enshrined in articles 1 and 2. Specifically, article 2 requires (and this requirement is reiterated in article 61) respect for and protection of the dignity of other members. The values which fellow members are required to respect, include the names of states, their principles, symbols, history, traditions and so on.
    We bring to your attention other instances in which attempts have been made to make improper use of a country's name, and where a change in name has been required; for example - the cases of Austria, Ireland, the United Kingdom, the ex-Yugoslavia/Serbia, the Czech Republic, Belarus, etc.
    We appeal to the international organizations and the governments of countries which may have recognized EYROM under its so-called "constitutional name", and to all interested parties, emphasizing that:
    - The name in itself would not represent the essence of the problem if it was not being used as a vehicle for irredentist claims against Greece, as has already been apparent in the actions of our neighbour to date in invoking a ‘Macedonian’ minority in Greek Macedonia.
    - The problem of the deliberate distortion of history, with which we are all familiar, is a provocation to the Greek people, leading to destabilization across the broader region of Southeastern Europe.
    We ask you most earnestly to avert the destabilization of the Balkan countries.
    Greece assists and protects the multi-ethnic population of our neighbour FYROM, where Greek businesses are in the vanguard of foreign investors. Greece has more at stake than any other country in the stability of the region.
    You can be confident that your support for the Greeks of Macedonia is at the same time an indication of solidarity with the Former Yugoslav Republic of Macedonia, and, of course, with our shared European ideals.
    On the basis of the fundamental principles enshrined in UN and EU documents, we request your support for a solution which will not lead to the appropriation of Greek identity and will not entail possible territorial claims.

    Society for Macedonian Studies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @kostas
    Καλή συνέχεια στη διασκέδαση.
    Αλλά μια και το παίζεις ενημερωμένος στο διεθνές δίκαιο θα ήξερες ότι υπήρχαν 2 δεσμευμένες περιοχές για αεροναυτικές ασκήσεις και από την Τουρκία και από την Ελλάδα. Η Τουρκική φρεγάτα μπήκε στην Ελληνική δεσμευμένη περιοχή για την περισυλλογή, πράγμα παράνομο. Και μια και είσαι τόσο τζιμάνι για εξήγησε στον εαυτό σου πώς γίνεται μια φρεγάτα που απέχει 60 ναυτικά μίλια από το συμβάν να τραβάει μια ευθεία γραμμή και να βρίσκει τον πνιγμένο πιλότο μόλις φτάνει εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θέλω να θέσω άλλον έναν προβληματισμό. Πέρα του ότι η τουρκική φρεγάτα έφτασε πιο γρήγορα και με μεγάλη(και με διαφορά) απόσταση στις Σποράδες (που αν δεν απατώμαι είναι ακόμη ελληνικό έδαφος), πώς γίνεται το σήμα της πτώσης του F16 να μην το είχε η Λάρισα και να το είχαν οι Τούρκοι που έσπευσαν τόσα ναυτικά μίλια και χτύπησαν....κέντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ανώνυμε,

    το άρθρο δεν αναφέρει ποιος έφτασε πρώτος, ποιός ήταν που και πόσο γρήγορα κινήθηκε.
    Η παραπομπή στο defencenet που τώρα δε λειτουργεί λέει κάτι περί παράνομα δεσμευμένης περιοχής από τους Τούρκους.
    Παρόλα αυτά, όταν υπάρχει σήμα για διάσωση, εσύ λες (και με δεδομένη την κόντρα των δύο χωρών στις περί διάσωσης αρμοδιότητες) να μη τρέξει ο Τούρκος- αλλά και όποιος είναι πιό κοντά??

    Εγώ δεν αναρωτίεμαι πως μιά φρεγάτα έφτασε εκεί και βρήκε πρώτη τον πιλότο - να αναρωτηθείς εσύ που έχεις το πρόβλημα.
    Γιατί μόνο σαν πρόβλημα μπορώ να εκλάβω ότι από τη μία λες ότι ήταν 60 μίλια μακρυά και από την άλλη λες ότι "παράπλεε της Αλονήσου"
    ή ότι "απήγαγαν" τη σορό. Ρε σεβαστείτε αυτόν τον άνθρωπο που πέθανε!

    Η ουσία του άλλου θέματος, δηλ. αν ήταν οι Τόύρκοι σε παράνομα δεσμευμένη περιοχή δεν έχει να κάνει τίποτα με το ατύχημα - κάνε άλλο πόστ
    Συνεχίζω να διασκεδάζω.

    fmradio,

    οι Σποράδες είναι όντως ελληνικό έδαφος και εγώ δεν άκουσα πουθενά η φρεγάτα να πάτησε πάνω σε Σποράδες
    Από που το άκουσες ότι το σήμα δεν το είχε η Λάρισα? Στο φόρουμ του defensenet έχει ενδιαφέρουσες συζητήσεις πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το είπα εγώ ότι έχασαν το σήμα από την Λάρισα τα ραντάρ, οι ίδιοι το είπαν σε όλα τα δελτία ειδήσεων.
    Οι Τούρκοι όμως το είχαν και γι αυτό κατέφτασαν πρώτοι αν και απήχαν τόσα ναυτικά μίλια απόσταση.

    Είναι υποχρέωσή μας να μάθουμε τι πραγματικά συνέβη,ασχέτωςπου προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια. Αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο φόρο τιμής στον νεκρό μας πιλότο.

    Όσο για την διασκέδαση, σκέψου πόσο εσύ διασκεδάζεις κάποιους άλλους με αυτά που γράφεις και προσπαθείς να πείσεις ότι δεν συνέβη τίποτα άξιο λόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @kostas again.
    Αν έχεις άγνοια περί τέτοιων θεμάτων άστο καλύτερα, μην το παιδεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν γελωτοποιέ μου,

    η φρεγάτα δεν παρέπλεε της Αλονήσου. Τα ελληνικά πλοία ξεκίνησαν 55 νμ μακρυά, το τούρκικο 60νμ.
    Οση άγνοια έχω εγώ, άλλη τόση έχεις εσύ.

    φμράδιο,

    εγώ δεν υποβαθμίζω το γεγονός, αλλά λέω ότι άλλοι είναι υπεύθυνοι να μας πουν τι έγινε, γιατί είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας να μάθουμε (κι όχι υποχρέωση)
    Το σημαντικό το είπε κάποιος άλλος:
    γιατί εφόσον υπάρχει άσκηση δεν υπάρχουν μέσα διάσωσης στην περιοχή για τη διάρκεια της άσκησης. Θα μπορούσε να είχε σωθεί ο πιλότος.

    Τα υπόλοιπα είναι αρλούμπες ανώνυμες. Γιαυτό και θα συνεχίσω να διασκεδάζω περιμένοντας να δώσει λύσεις στους προβληματισμούς του ο αν. Εξήγησα ότι για μένα δεν είναι πρόβλημα ποιός τον βρήκε.

    Και ξαναλέω, αν η τούρκοι ήταν παράνομα εκεί που ήταν ή πήγαν παράνομα προς διάσωση είναι ΑΛΛΟ πρόβλημα.

    ΥΓ. φμράδιο, ευχαριστώ για την πληροφορία, αλλά ξέρεις τι σημαίνει "το σήμα της πτώσης" που λες?
    Το σήμα της πτώσης το παίρνει ο Πύργος Ελέγχου του αεροδρομίου από όπου ξεκίνησε η πτήση και δίνεται σήμα για έρευνα και διάσωση σε κεντρική υπηρεσία συντονισμού τέτοιων περιπτώσεων. Αυτά θυμάμαι από όταν υπηρετούσα πριν από 10 και βάλε χρόνια στον Πύργο Ελέγχου της 111.
    Αν μιλάς για το σήμα του αεροσκάφους είναι άλλο καπέλο και στην περίπτωση της πτώσης όυτε και οι τούρκοι το είχαν - λογικό εε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια θα πηγαίνουν στα αζήτητα.