Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007
ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
Μια εκ της συμμορίας των προδοτών είναι και η Άννα Φραγκουδάκη Καθηγήτρια, του Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης "Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων" στα Γυμνάσια της Θράκης και φυσικά Υπέρμαχος του πρόστυχου βδελύγματος, του βιβλίου της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Δείτε μερικά αποσπάσματα από ομιλίες της:
"...πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όσοι φωνάζουν πως τη σημαία πρέπει να την κρατούν χέρια Ελλήνων είναι απολύτως συνεπείς με το πρότυπο πατριωτισμού που συμβολίζει ο εορτασμός με τη στρατιωτική παρέλαση των μαθητών, πρότυπο άλλων εποχών, όταν η εθνική πολιτική διεκδικούσε εδάφη και ήταν επεκτατική, τότε που το σχολείο έπρεπε να προετοιμάζει στρατιώτες."
Όπως καταλάβατε ο Κολοκοτρώνης και οι αγωνιστές του ΄40 είχαν "επεκτατική πολιτική" σύμφωνα με την κυρία (της κάνουμε και κοπλιμέντο αποκαλώντας την έτσι). Γ ια αυτήν δεν υπήρξε ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ και ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ , όχι οι Γερμανοί κι οι Τούρκοι δεν ήταν επεκτατικοί ιμπεριαλιστές και σφαγείς του γένους μας, ΕΜΕΙΣ είμασταν κατακτητές που θέλαμε την ΛΕΥΤΕΡΙΑ μας και την ΕΛΛΑΔΑ μας πίσω. Και συνεχίζει το εμετικό της παραλήρημα, αναφέροντας ειρωνικά σε άλλο σημείο:
". Όποιος κρατάει τη σημαία πρέπει να είναι έτοιμος να σκοτώσει και να σκοτωθεί για την πατρίδα."
Για ποιον ήθελες να σκοτωθεί μαντάμ; Για τον τούρκο που στηρίζεις στην Θράκη λυσσαλαία έχοντας το θράσσος να μιλάς για μειονότητες σε Ελληνικό έδαφος;
" Το ελληνικό σχολείο είναι ακόμα σήμερα παγιδευμένο στην εθνικιστική μυθολογία του 19ου αιώνα, δηλαδή στους εθνικούς μύθους που νομιμοποιούν τη διεκδίκηση εδαφών και προετοιμάζουν τους επεκτατικούς πολέμους. Τα βιβλία ιστορίας σε όλο το σχολείο, δημοτικό γυμνάσιο και λύκειο, έχουν αναλυθεί επιστημονικά και έχει επισημανθεί ότι καλλιεργούν μια εθνική ταυτότητα εύθραυστη και ανασφαλή, απολύτως ακατάλληλη για να βαδίσουν οι νέες γενιές στο ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας. "
Το "επιστημονικά" δεν μας εξηγεί απο ποιούς έχει αναλυθεί , γιατί ονομάζει του συναφιού της προδοτικά νεοταξικά μιάσματα, τα οποία προσεχώς θα περιλάβουμε ένα ένα για να φέρουμε σε δημόσια θέα με ποιούς έχουμε να κάνουμε. Όσο τους "εθνικούς μύθους" ο Καραϊσκάκης γι αυτήν και ο Αθανάσιος Διάκος ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας και οι "επεκτατικοί πόλεμοι" ήταν η απελευθέρωση και το πέταγμα του τουρκικού και γερμανικού ζυγού.
Πώς θέλετε να βαδίσετε με ήρωες προγόνους στο όραμα της νεοταξικής Ευρώπης που θέλει μαζανθρώπους;Αυτά μας λέει και κρίνει ακατάλληλα τα παιδιά που θα γαλουχηθούν με τέτοια πρότυπα. Δεν είναι καλά εξαρτήματα στην Οργουελική μηχανή πώς να το κάνουμε. Και φυσικά αναλαμβάνει η κυρία τερατούργημα να φέρει σε πέρας την αποστολή.
Όσοι έχετε γερά νεύρα διαβάστε το ολόκληρο εδώ
Βρήκαμε πολλά τέτοια κατάπτυστα άρθρα της για την Ελληνική ιστορία αλλά και για αναφορές και διαλέξεις για μειονότητες εν Ελλάδι , αλλά διαλέξαμε κάτι μικρό για να διατηρήσουμε τα νεύρα σας σε καλή κατάσταση και το σάλιο σας ακέραιο πριν ολοκληρώσετε την ανάγνωση.
Οι σύγχρονοι γεννίτσαροι είναι άνευ προηγουμένου και το θράσος τους απυθμένο, γιατί η Ελληνική Πολιτεία συνεχίζει να τους έχει στους κόλπους της και να αποφασίζουν αυτά τα μιάσματα για την εκμάθηση της ιστορίας των παιδιών μας;
Και κάτι τελευταίο και δείτε το από την εύθυμη πλευρά του πράγματος
Σε ημερίδα του Πανεπιστημίου λέει:
" Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο."
Προφανώς εκείνη τη μέρα πέρασε απο καθρέπτη και είδε το είδωλό της πριν βγάλει τα εμέσματα από το στόμα της αλλά για να την καθυσηχάσω της λέω πως δεν ανήκει στο Ελληνικό γένος οπότε ας κάνει ένα τεστ DNA για την επιβεβαίωση.
Και για του λόγου το αληθές:
Αναζητείται ο καθρέπτης (έστω και σπασμένος) που την αντίκρυσε προτού προβεί στην παραπάνω ανακοίνωση για να μας επιβεβαιώσει τι πίκρα έφαγε εκείνη την ώρα!
Den exw dei pote mou enan ftwxo Ellhna I telos pantwn me xamhlh morfwsh (PX GYMNASIOU) na vrizei tin patrida tou,Oles oi karakakses kai MPASTARDES!! kata Idian dhlwsh tous, eine ka8hghtries panepisthmiwn i telos pantwn paramorfwmenes!! pws to ekseighte afto?dhladi na eispratoun ena paxylo mis8o kai na mas vrizoun kai apo epanw? Mhpws mporeite na dhmosiefsete tin taxydromikh dief8hnsh tou ypourgeiou paideias?
ΑπάντησηΔιαγραφήI Ellas eine Pragmatika ( eitan dhladi prin tin eisvolh twn la8rometanastwn)To ligwtero "mpastardo"E8nos( ektos apo tis Kyries Ka8hghtries ktlfragkoudaki,Dragwna ktl pou aftoprosdiwrizwnte ws Mpastardes!!)To Rwmaiko Kratos dyalh8hke me tin Eisvolh twn Varvarwn Fylwn,Vandaloi,frangkoi ktl, oi"Arioi" Germanoi afto ksexase na mas to pei o Falmeraier eil8an se epimikseia me tous OUNOUS TOU ATTILA, TETIOU MEGE8OUS EPIMIKSEIA WSTE POLOI KSEXASAN KAI TIN GLWSSA TOUS!Apogonoi tou Attila kai apogonoi Tatarwn eine kai Oi Filandoi, Oi Souhdoi eil8an se epimikseia me tous Ounous,kai eine apogonoi twn Got8wn,Visigot8wn kai vandalwn,Ispanoi kai portogaloi eitan katexomenoi apo tous Araves gia ekatontades xronia,aftoi den eine mpastardh kyria fragkoudakh kai Dragwna? Telos posous Ellhnes exoume kai emeis "speirei" afou oi stratiwtes mas perasan apo ekei posous exoume stin TOURKIA,VOULGARIA,ROUMANIA,GIOUGKOSLAVIA,ALVANIA,OUKRANIA,SYRIA,AIGYPTO,IRAN,IRAK,AFGANISTAN,PAKISTAN OUZMPEKISTAN,INDIES,TYNISIA,ALGERIA,ITALIA,GALIA ,ISRAHL,IORDANIA,KTL?
ΑπάντησηΔιαγραφή8elw na analamvanw tin e8fhnh twn graomenwn mou ,den mporw na fteiaksw logariasmo giafto 8a ypografw me to _lolakas 555 ,pou eine to onoma mou sto youtube ara osoi 8elete 8a me vreite ekei, eime egw pou egrapsa ta dio parapanw keimena,( keimeno 1 oti oso pio ligo grammatismenoi eine oi Ellhnes toso pio poli agapoun tin patrida,to alo keimeno pou egrapsa eine poso pio ka8aroi kai oxi mpastardoi eine oi aloi Evrwpaioi apenanti mas,kai gia ton Attila,efxaristw.
ΑπάντησηΔιαγραφήLolakas555
21 Νοέμβριος 2009 8:26 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ θα βρεις τις διευθύνσεις του Υπουργείου Μη εθνικής παιδείας.
http://www.ypepth.gr/el_ec_page2071.htm
Δυστυχώς αυτές τις ιδέες δεν τις έχει μόνον η ισχνή μειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και σχεδόν εξ ολοκλήρου η μάζα (ή το μεγαλύτερο ποσοστό της) που έχει ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλλοίωση του Έλληνα είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο νομίζουμε.
Tο πρόσωπο της γυναίκας (;) αυτής μάλλον άνδρα σπανό θυμίζει. Μήπως έχει σχέση με την Μυτιλήνη;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 12:40 πμ
Συμφωνώ και επαυξάνω. Η αριστερά, με ευθύνη της κυβερνήσεως Καραμανλή (1974-79), άλωσε την παιδεία.
Έλεος με τα greeklish, ρε παιδιά, μας βγάζετε τα μάτια.
Φραγκουδάκη, ρεπούση και δραγώνα θα έρθουν νέοι κολοκοτρωναίοι, νέοι καραϊσκάκηδες και κατσαντώνηδες και θα σάς πάρουν τα σώβρακα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περιπτώσεις των ασχήμων και αντιερωτικών αριστεριστιών όπως η φραγκουδάκη και η δραγώνα, εξηγούνται ψυχολογικά από κενό ερωτισμού. Ένας εκ φύσεως αδικημένος είναι πιθανόν να ψάξει την ανταπόδοσή του αντανακλαστικά, αδικώντας άλλες εκφάνσεις της δικιάς του φύσης, όπως είναι η εθνικότητά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά (και αρθρογράφε),
ΑπάντησηΔιαγραφήνα προσπαθείτε να κάνετε την οργή σας επιχειρήματα που απευθύνονται στον "απέναντι".
Μπας και, έτσι, ξυπνήσει κανας ανθρωπάκος.
Όσο "τα λέτε" με συνθήματα,
ή βρίζοντας,
και τίποτα άλλο περισσότερο,
το μόνο που καταφέρνετε είναι να νοιώθετε μια ανακούφιση (φυσικό)
αλλά και να τα αναμασάτε μεταξύ "ομοϊδεατών" αλληλο-συγχαιρόμενοι.
Επομένως δεν βγαίνει όφελος για αυτή την ρημάδα την χώρα,
που έχουν πέσει όλοι πάνω μας (ρε λύσσα τελευταία, αλήθεια).
Πάρτε ένα παράδειγμα με, υποθετικό, ακροατή κάποιον που είναι της "αντίπαλης" πλευράς.
ΑπάντησηΔιαγραφή---------
Η κυρία Άννα Φραγκουδάκη, για να συνεννοηθούμε, ας κάνουμε μια προσωρινή υπόθεση οτι έχει δίκιο για μας.
Τι άραγε διδάσκει στην «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων στα Γυμνάσια της Θράκης» για την Τουρκία, τους Τούρκους, την Ιστορία τους, αλλά και την θέση τους απέναντι στους Έλληνες;
---------
Επειδή θεωρώ σίγουρο ότι όλες αυτές οι φάτσες, σαν την κυρία, είναι κανονικότατα στρατευμένες, με την κακή έννοια,
είναι σίγουρο ότι αν ψάξει κανείς (από εμάς, από αυτούς, οποιοσδήποτε) το παραπάνω,
θα βρει πολλά ευτράπελα, τέτοια που θα ξεμπροστιάζουν κανονικότατα τον ρόλο της/τους.
Ο ρόλος τους θα ήταν αθώος, και όλοι εμείς απλοί υβριστές,
αν είχαν μια τύπου «Δραγώνα» σαν ΕΠΙΣΗΜΗ φωνή, και στην Αλβανία, και στα Σκόπια, και στην Τουρκία.
Όμως, επίσημες τέτοιες έχουμε ΜΟΝΟ εμείς.
Οπότε πάνε περίπατο «αγαθές» δικαιολογίες τύπου «προσπαθούμε από κοινού οι Βαλκάνιοι γείτονες να αλληλο-πλησιάσουμε τους λαούς μας»,
και μένει η γυμνή αλήθεια ότι ΑΥΤΟ επιχειρείται (αποδεδειγμένα ύποπτα πλέον) μόνο ΣΕ ΕΜΑΣ.
Σταματήστε να προσπαθήτε να "πείσει" ο ένας τον άλλο μεταξύ ομοιδεατών, και απλά να λέτε τον πόνο σας.
Βρείτε επιχειρήματα που να αγγίζουν τα αυτιά της αντίθετης πλευράς, να ξυπνήσει ο πολύς ο κόσμος.
Η Ρεπούση ένα "συνωστισμό" έγραψε, και σηκώθηκαν μέχρι και οι πέτρες (σωστά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα με όλη αυτή την συμμορία "περίεργων" καθηγητριών, και με τους απίστευτους και ανιστόρητους λιβέλους,
δεν σας κάνει εντύπωση που δεν ξεσηκώνεται κανείς;
Χτυπήστε την λάθος αντίληψη που έχει περάσει η προπαγάνδα στους ανθρώπους!
Ξεμπροστιάστε απέναντι σε εκείνα τα μάτια, και στα αυτιά, που πρέπει να γίνει αυτό.
.
σαν Αννος μου φενεται να δειτε οτι εχει κομπλεξ το ατομο ,κατι τετια
ΑπάντησηΔιαγραφήατομα δεν πρεπει να κρατανε τετιες θεσεις,σιγουρα δεν θα εχει και παιδια οποταν δεν την η δεν τον πολυνιαζει για την παιδια.
κυριοι καταλαβετε το : Ζουμε σε ενα καθεστως κουμουνιστικης δικτατοριας δυστυχως, οτι δεν πετυχαν με τον εμφυλιο το πετυχαινουν τωρα.... Ελλαδα καληνυχτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είχε πολύ ενδιαφέρον αν κλειδώναμε τις 2 αυτές κυρίες για βραδιά μαζί σε ένα κελί με Αλγερινούς, Αλβανούς, Πακιστάνους και λοιπούς ώστε νά έχουν οι φίλοι μας την τύχη μοιραστούν τις πολυπολιτισμικές ένοιες όπως αυτές και οι ομοϊδεάτες τους τις αντιλαμβάνονται. Το πρωί θα τις ρωτούσαμε, αν μπορούσαν βέβαια να περπατήσουν, πως τους φάνηκε η πολυπολιτισμική "σύζευξη". σύζευξη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αδύνατον αυτοί οι άνθρωποι να είναι ΕΛΛΗΝΕΣ. Είναι αδύνατον να 'εχουν έστω και μία σταγόνα ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ αίματος στις φλέβες τους. Τερατογενέσεις ενός σάπιου και ολέθριου συστήματος που διαφεντεύει την ΕΛΛΑΔΑ εδώ και μισό αιώνα, βγάζουν χολή και μίσος φέρνοντας στην επιφάνεις τα κόμπλεξ της άχαρης και άγευστης ζωής τους, υλοποιώντας στο έπακρο τις επιθυμίες και εντολές των αφεντικών τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου είναι αδύνατον να δεχθώ ότι οι γυναίκες αυτές είναι γεννήματα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Πατρίδας. Η αλλοτρίωση είναι μη αναστρέψιμη και θα πρέπει να διωχθούν από τη γή που είναι ποτισμένη με 'ΜΑΡΤΎΡΩΝ ΚΑΙ ΗΡΏΩΝ ΑΊΜΑ".Οι κραυγές είναι ξεκάθαρες!!!Από τον Λεωνίδα και τους 300 έως τον Σμηναγό Ηλιάκη!!!ΕΞΟΡΊΣΤΕ ΤΟΥΣ!Να πάνε με εκείνους που υπερασπίζονται με πάθος και αυτοθυσία. Και να μας αφήσουν να τιμάμε την ΕΛΛΑΔΑ όπως μάθαμε και ξέρουμε!!!
Αθήνα, 28 Μαίου 2011
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρία Καθηγήτρια,
Η από κάθε άποψη,ομολογουμένως απ΄
όλους τους ανθρώπους του πνεύματος, υπερέχουσα από κάθε άποψη Ελληνική Παίδεία, μυητικός χυτρός, κολυμπήθρα πνευματικής αναβάπτισης, αναβάθμισε διανοητικά στίφη βαρβάρων και ομορφαίνοντάς τους πνευματικά, μεταλλάσοντας τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς τους, τους ομόρφηνε και εμφανισιακά, η πνευματική καλλιέργεια φαίνεται και στον καθρέφτη της ψυχής, στο πρόσωπο.
Μελετήστε όλους τους λόγιους όποιου έθνους θέλετε, όποιας θρησκείας θέλετε, υπογραμμίστε τις απόψεις τους περί Ελλήνικής Παιδείας, κι εφ΄ όσον ασχολείστε με την παιδεία των παιδιών που κατάγονται από οικογένειες ισλαμικού θρησκεύματος, δείτε στο κοράνι τις υποθήκες του Μωάμεθ περί Ελλήνων.
To ισλάμ είναι αραβικό δημιούργημα κι από εκέι, αν θέλει κανείς να το κατανοήσει, πρέπει να αρχίσει να μελετά.
Μελετήστε την αραβική και ισλαμική φιλοσοφία και θα δείτε ότι ο λίχνος φώτισης, των λογίων αυτών του ισλάμ, ήταν η Ελληνική Παιδεία, η Ελληνική Σκέψη, δεν λέω φιλοσοφική σκέψη διότι αυτά είναι συνηφασμένα, την οποία προσπάθησαν να ερμηνεύσουν με το δικό τους τρόπο προκειμένου να χρησιμεύσει ως όργανο απόδειξης της υπεροχής της δικής τους εξ αποκαλύψεως θρησκείας (Εξαιρετικά έργα, συλλογικές μελέτες πάνω στην ιουδαϊκή και αραβική φιλοσοφία έχει εκδόσει το Πανεπιστήμιου του Κέϊμπριτζ).
Κινέζοι και Ινδοί λόγιοι ομολογούν τα δάνεια της δικής τους παιδείας από την Ελληνική και την επιρροή της Ελληνικής Σκέψης στις φιλοσοφίες των χωρών τους, όταν από την ύστερη αρχαιότητα οι Κινέζοι Αυτοκράτορες έστελναν αναθήματα στη Δήλο!
Ινδός λόγιος αναφέρει ότι τα δραβιδικά φύλα προέρχονται από τους Πελασγούς (βλ. Βελισσαρόπουλου, Ιστορία της Ινδικής φιλοσοφίας).
Όσο για την καθαρά φυλετική καταγωγή των Ελλήνων θα την συναντήσετε, ζώσα, παντού λόγω ανοιχτού τρόπου ζωής, άμεσης εκδήλωσης καλών αισθημάτων, φιλοξενεία κλπ, που σε άλλους "πολιτισμένους" παρέχεται μετο σταγονόμετρο, και σε συγκεκριμένα μέρη θύλακες του ελληνικού έθνους με τις διάφορες εκδηλώσεις της φυλής, στις Κυκλάδες αιολικές, ιωνικές, δωρικές και αρβανίτικες (βλ. Αρβανίτες οι Δωριείς του Αιγαίου)προσμίξεις, στην Τσακωνιά, όπου ακόμη ομιλείται και το οικείο ιδίωμα, θα δείτε απογόνους Αρκάδων και Δωριαίων, στην Αρκαδία, στην Ήπειρο, Βόρειο(π.χ. Δρυμάδες)και στην εντός των ελληνικών συνόρων Πογώνι, στη ορεινή ιδιαίτερα Κρήτη κλπ.
αλλά και στη Νότιο Ιταλία (Καλαβρία, Σικελία), Κορσική, Λιβύη (Κυρηναϊκή), Τουρκία (Αϊβαλί), Συρία (Χαμιντιέ)
όπου κατοικούν "τουρκοκρητικοί", ομιλούντες κρητικά, και οι γέροντες δεν γνωρίζουν, ή γνωρίζουν πλημελώς, άλλη γλώσσα. κλπ.
Η επιμειξία δεν υποβάθμισε απαραίτητα τον Έλληνα, σίγουρα όμως αναβάθμισε τον βάρβαρο, τον μπόλιασε με σκέψη, το πρώτο βήμα στον πολιτισμό, στη συνέχεια, με βάση τη φιλοσοφική σκέψη και τη μέχρι τότε εμπειρία και γνώση αναπτύχθηκαν όλα τα διανοητικα πεδία. Όποτε οι Έλληνες λόγιοι χρησιμοποίησην προγενέστερη τεχνικής κυρίως φύσεως γνώση δεν το απέκρυψαν, δεν υπήρξαν λογοκλόποι.
Μην λησμονείτε ότι ο κ. Θ. Πάγκαλος είχε αποκαλέσει τον κ. Ντυροζέλ (Duroselle) μασκαρά τιτλούχο λόγω της αγνόησης της συμβολής του Ελληνικού Πνεύματος και της Ελλάδος εν γένει στη δημιουργία του ευρωπαϊκού πολιτισμού, δεν είχε άδικο.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός
Να πω κατι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν 8 ή 9 χρόνια, είχε παρουσιαστεί στην εκπομπή της Τσουκαλά Μπήλιου στην ΕΤ1, ένα μεσημέρι.
ΚΑι τότε έλεγε τα ίδια, λίγο πιο ελαφριά.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι είχε αναλάβει ένα project από την Ε.Ε. για την καταγραφή της ιστορίας της Ελλάδος και των γύρω χωρών με τέτοιο τρόπο ώστε να "Συγχρονιστούν" μεταξύ τους, δηλ. όλες οι ιστορίες των γειτονικών χωρών να λένε τα ίδια.
Αυτή ανέλαβε να το συντονίσει για την χώρα μας αυτό το πρόγραμμα.
Και τότε ανέφερε και το ίδιο για τις παρελάσεις και αν δεν γελιέμαι, με τα ίδια ακριβώς λόγια.